Kapitel 2 - Uninvited Guests

http://cdn3.cdnme.se/3946264/6-3/justinspov-myybieberstoory_52506f67e087c345b0a76887.png

Ilsket drämde jag till tegelväggen bakom Seths huvud. Det kändes som en explosion av ilska inom mig.

”The fuck Seth?!” skrek jag rakt i ansiktet på honom. Istället för att blunda fortsatte han kolla mig oberört in i ögonen. De kalla, blåa ögonen visade ingen rädsla över huvudtaget men ingen styrka heller.

”Jag anser inte att jag gjort något fel. Vad gjorde jag fel Bieber, om jag får fråga?” fräste han tillbaka och knuffade undan mig ifrån honom, så att han kunde ta ett steg fram ifrån väggen. Ett flin spreds på mina läppar.

”Leker du dum nu eller? Är du så fucking dum att du tror att du kan kasta en Xbox konsol i huvudet på mig utan konsekvenser?!” skrek jag så att spottet yrde ut ur munnen på mig. Seth himlade med ögonen.

”Chilla Bieber. Det är ett spel. Har du PMS eller? Du går ju lös för allt…” suckade han och banade vidare in i köket. Snart därefter kunde man höra ända in till vardagsrummet hur kylskåpet öppnades. Jag himlade med ögonen och slog mig ned i soffan bredvid Conor.

”Skicka jointen.” bad jag Jackson sammanbitet. Utan att tveka skickade han snabbt över den vita stumpen. Jag placerade den mellan mina tänder och drog röken i ett djupt andetag. Lugnet spred sig snabbt i min kropp. ”Här.”

Jackson tog tillbaka den lika snabbt som han hade gett över den till mig. Jag skakade på huvudet över han brottska och hällde i mig en klunk öl. Yames blängde surt på mig från soffan tvärsöver bordet.

”Vad?” muttrade jag ut ifrån flaskan.

”Du tar allt på för stort allvar Bieber. Om du blir så arg så fort någon kastar något på dig, kommer du hamna i fängelse på direkten.” varnade han mig samtidigt som han sänkte volymen till musiken som dunkade ut ur högtalarna. Klockan hade passerat åtta på morgonen, men Jackson var redan lika hög som Empire State Building.

”Sitter jag inne nu? Nej, exakt. Jag kan ta hand om mig själv till skillnad från vissa andra.”

”Och vad ska det menas med?” utbrast Conor bredvid mig, som tydligen vaknat till liv. Jag suckade återigen.

”Skit samma. Jag drar hem nu, ni kan sitta kvar här och ruttnat bäst ni vill.” mumlade jag irriterat medan jag reste mig upp och gick min väg mot ytterdörren. Innan någon hunnit svara hade jag dragit på mig min skinnjacka och klivit ut i det varma morgonvädret. Los Angeles väder var nog det ända med Los Angeles man kunde älska. Tillsammans med klubbarna. Jag flinade åt min tanke och hoppade in i min Porsche, för att sekunden senare vara ute på motorvägen. Att åka bil var som en hobby för mig. Att åka bil snabbt var som att ha sex för mig. Motorn spann till när jag tryckte ned gaspedalen. Snabbt körde jag förbi alla bilar som åkte på motorvägen.

Min hastighet resulterade att jag var hemma på nolltid. Portvakten muttrade något ohörbart när jag gick förbi. Jag bet ihop käken för att lugna ned mig en aning, så att ingen skada inträffades. Folk som stod framför mig skingrade på sig när dem såg mig i ögonvrån. Jag gillade att vara fruktad i denna byggnad. Ett flin spreds på mina läppar när jag tog mig förbi dem. Till min lycka kom hissen ned i samma stund som jag nådde den. Tom var den också, något som var lite sämre men bättre ensamhet än någon babblande idiot. Jag klickade på tjugonde våningen och lutade mig sedan tillbaka mot väggen som vibrerade mot min rygg. Det plingade snart till och jag klev ut i min lägenhet. Doften av cigarettrök slog mig i ansiktet. Jag hade tydligen besök.

Jag slängde av mig jackan i hallen och fortsatte in i vardagsrummet där, som jag hade anat, en okänd tjej satt. Hennes svarta hår låg i lockar mot soffans rygg. Solljuset som sken in i rummet fick det nästan att se blått ut. Jag ryckte på axlarna och harklade mig för att finna hennes uppmärksamhet.

”Och du är?” frågade jag känslokallt. Hon vred förvånat upp huvudet mot mitt håll innan hon reste sig upp.

”Obetald.” svarade hon och lade armarna i kors över sitt bröst.

Jag skrattade, ”Vadå? Är du en sorts hora?” fick jag ur mig. Hon rullade in sina rosa läppar medan hon nickade. Jag skakade på huvudet och gick in i köket, i kurs mot kylskåpet. Väl framme slog jag upp det och greppade tag om en kall öl som bara några fåtal sekunder senare befann sig i munnen på mig.

”Du har kommit fel gullet. Jag har inte knullat någon i natt.” log jag bakom ölflaskan. ”Men du kan gärna ge mig en omgång nu.”

”Du har inte knullat i natt säger du?” fräste hon irriterat fram. Jag nickade. ”Vi hade sex fyra gånger.”

”I natt?” mumlade jag och ställde ned ölflaskan på bardisken till sidan av mig. Tjejen hummade instämmande till. ”Det tror jag inte på. Jag skulle komma ihåg ett ligg med en tjej som du.”

”Tror du jag hittar på att jag vaknade upp hos dig, ensam klockan tio i morse utan kläder på mig? Snälla Justin. Bättre än så kan jag.” hon himlade med ögonen efter sitt uttalande.

 Jag knäckte på nacken medan jag långsamt gick fram mot henne. Rädslan spred sig i ögonen på henne. Detta skulle bli kul… Hon backade långsamt i takt med att jag kom närmre. Då och då snubblade hon till på sina höga klackar tills hon äntligen träffade väggen med sin rygg. Jag placerade min hand till höger om hennes huvud och kollade henne djupt i ögonen – endast några fåtal millimeter ifrån dem.

”Om jag säger att jag inte har legat med dig…”, började jag sammanbitet och började leka med en av hennes lockar, ”… så har jag inte legat med dig. Förstår du?”

Sekunderna tickade långsamt förbi innan hon beslutade att det var bäst att nicka. Jag log snett mot henne.

”Duktigt. Så nu… kanske du kan ge mig en omgång?”

Hon tvekade än en gång innan hon nickade, men nicken kom. Jag fuktade mina läppar,

”Mitt rum ligger ditåt. Bara för att informera dig.” sa jag hårt för att sedan själv gå åt det håll jag nickat åt. Noggrant lyssnade jag efter hennes klackar som kom efter mig.

I dörröppningen till rummet vände jag mig om och placerade mina händer om hennes rumpa. Hon mjuknade till en aning under min beröring, leendes. Det fanns ingen tid att spilla, så jag pressade snabbt mina läppar mot hennes och slog sedan igen dörren.

 

”Här har du.” nickade jag mot tjejen som försökte komma i sina klackar. Hon vände sig om mot mitt håll och hennes blick fastnade på sedelbunten jag höll i. Hennes långa naglar snuddade vid min hy när hon tog emot pengarna som hon sedan tryckte ned i sin BH.

”Kul att göra affärer med dig Bieber.”

Jag höjde bara på ögonbrynet åt hennes håll, då jag inte ville ha kvar henne här längre än nödvändigtvis.  Hon verkade fatta vinken då hon genast lämnade rummet och sedan lägenheten. Så snart jag hörde hissen plinga till reste jag mig upp ur sängen med kurs mot badrummet. Svetten klibbade i pannan på mig. En känsla jag bokstavligen hatade.

När jag kommit in i badrummet ställde jag mig under duschen och vred på vattnet som genast kom. Det var fördelen med att bo i en nyrenoverad lägenhet. I min förra lägenhet som legat i slummen här i staden hade rören i badrummet varit ett vrak. Det hade tagit minst tjugo minuter för vattnet att finna sin rätta temperatur, irriterande nog. Men efter alla affärer jag gjort hade jag snabbt tjänat ihop nog med pengar till den största lägenheten i området.

Jag pressade ut en hög med schampo i handen och gnuggade sedan in det i hårbotten på mig. När löddret runnit ned i avloppet greppade jag tag om tvålen och började smörja in min kropp. Min hand gled över mina sex-pack, ned mot min höft och bak mot ryggen. Processen fortsatte medan jag fyllde min mun med vatten som jag sedan spottade ut i badkaret. Jag lät vattnet rinna över min kropp en stund till och vred sedan av det. Handduken jag lagt på bordet bredvid duschen användes först till att torka mitt hår och virades sedan runt min midja.

Jag fortsatte ut i mitt sovrum där jag plockade fram ett par rena boxers, ett par svarta skinny jeans, en svart V-ringad t-shirt och en röd snapback som jag sedan placerade på min kropp. Jag greppade tag om min iPhone och fortsatte därefter ut i vardagsrummet där Conor satt.

”Vad gör du här?” frågade jag sammanbitet. Jag hade trott att han skulle stanna i huset med resten av killarna. Tydligen så hade jag trott fel.

”Affärer.” svarade han nickandes. Jag rynkade på pannan och skrattade till i samband med en fnysning.

”Med mig?”

”Precis.” svarade han och kollade åt mitt håll, ”Nej ditt dickhead. Med Brendan och hans killar!”

Jag suckade, ”Vad fan ska vi göra affärer med dem idioterna? Dem har lurat oss förr.” påminde jag Conor allvarligt.

Conor valde allt ignorera mig och fortsatte istället, ”André, en kille som hänger med Brendan har fixat fram tio kilo ren hasch. Det är rena guldgruvan Justin. De säljer det för ett bra pris.”

”Och du tror att vi kommer klara tio kilo hasch? Fittor som ni klarar inte ens ett gram.” flinade jag fram och fiskade upp mitt Marlboro paket ur fickan. Conor sneglade ned på mina fingrar när jag fiskade upp en cigarett. Inte en chans att han skulle få en nu, när han kom hit med nyheter som dessa.

”Vi kan göra dyrare affärer än vad dem gör. Vad säger du? Du får 20 procent av vinsten.”

”Fyrtio.” protesterade jag medan jag tände cigaretten som befann sig mellan mina läppar.

Conor skakade på huvudet, ”Killarna kommer döda mig.”

”Då har du inte med mig på kuppen.” jag pressade min tunga mot gommen.

”Visst. Du får fyrtio. Men nästa gång går du under mina order Bieber. Förstått?” spottade han ilsket fram.

Jag blåste ut ett moln rök, ”Berätta inte för mig vad jag ska göra. Ingen bestämmer över mig, inte ens du din jävla hora.”

”Klockan nio ska du befinna dig vid huset. Annars får du inget Justin.” varnade han mig och gick sedan iväg mot hissen. Jag följde hans ryggtavla med blicken medan jag till och från förde ciggen mot min mun. Conor klev in i hissen och kollade på mig.

”Nio.” påminde han mig innan dörrarna slogs igen framför hans ansikte. Jag flinade åt hans försök att bestämma över mig. Ingen drev med mig. Jag var ingen jävla fitta som gjorde som alla begärde att jag skulle göra.

Jag pressade den slutrökta cigaretten mot sidan av den svarta fåtöljen och slängde en hastig blick mot klockan. Den hade redan slagit halv fyra. Rastlösheten tog tag i mig likt en klo. Varje gång jag insåg hur många tomma timmar jag hade framför mig innan något viktigt så blev jag alltid rastlös. Jag rullade in mina läppar, funderandes på vad jag skulle hitta på tills klockan nio.

Skulle jag ringa ännu en hora? Nej, en räckte för nu. Jag var inte knullsugen.

Skulle jag gå och supa mig full? Conor skulle döda mig om jag kom full till en av våra viktiga affärer.

Skulle jag gå och stirra på några strippor? Det var bara töntar som gick på strippklubbar.

Jag reste mig snabbt upp ur fåtöljen, fortfarande ovetandes om vad jag skulle hitta på dem närmsta fem timmarna. Uttråkat började jag snurra min tändare mellan fingrarna medan jag gick in i köket. Då var det bara att hitta på något att göra…

 

Två timmar hade passerat sedan sist jag kollade. Frustrerat drog jag hand igenom mitt hår. Tjejerna som hade våldgästat mitt hus må vara roliga, men det var inget som fick tiden att rinna iväg.

”Justin! Får vi ta?” ropade en brunett och viftade på en vodkaflaska åt mitt håll. Jag himlade med ögonen. Så detta var anledningen till deras plötsliga besök? Tröttsamt nickade jag och fick ett glatt tjut tillbaka.

 

 Varför i hela helvetet hade dem bestämt att vi alltid skulle mötas sent på kvällen? Visst, vissa dagar var det bäst att göra det på kvällen. Men dagar som denna var det bara hopplöst. Conor, den bitchen, hade säkert bestämt tiden för att retas med mig. Han och killarna satt säkert och skrattade åt mig. Det var patetiskt hur dem betedde sig, allihop. Inte bara var dem barnsliga, utan även hopplösa att umgås med.

Jag reste mig snabbt upp och banade iväg ut på balkongen för att få lite lugn och ro. Väl ute drog jag upp en cigarett som ett fåtal sekunder senare var tänd. Röken spred sig snabbt i lungorna på mig innan jag blåste ut den. Efter en stunds tänkande fiskade jag upp min mobil ur fickan och bläddrade mig igenom namnlistan tills jag såg namnet jag sökte efter. Så snart jag hade klickat på namnet förde jag upp mobilen mot mitt öra och drog ännu ett bloss av ciggen. Signalerna ekade in i örat på mig samtidigt som jag uttråkat drog in mer och mer rök i mina lungor. Det pep till och röstbrevlådan börjades spela i örat på mig.

”Hej hej, du har kommit till Alice! Du vet nog hur du ska göra nu – puss!”

Frustrerat slängde jag iväg min mobil på soffan några meter ifrån mig. Tjejerna som satt placerade på soffans kanter hoppade till av mobilen som dunsade ned mellan dem. Förvirrat kollade allihopa upp på mig, men kollade snabbt ned när dem såg att jag inte var på humör för antingen frågor eller uppmärksamhet. Suckandes gick jag iväg mot mitt stora fönster som vätte ut över den stora, nybyggda gallerian som var ytterst populär här i lilla Weldon med sina femtio butiker och restauranger. Människorna på trottoarerna såg ut som små myror. Det var en fördel med att bo på den tjugonde våningen i stadens högsta hus. Man fick en aning privatliv från allt som försiggick nere på gatorna. Dock brukade det alltid sluta med att gatorna kom upp till mig istället... jag sneglade på tjejerna som stod och dansade till någon House-musik på mitt vardagsrumsgolv.

”Kan ni dra?” muttrade jag högt för att överrösta musiken. En av tjejerna som såg brasiliansk ut kom fram till mig och placerade sin hand på mitt bröst.

”Men... vi har ju så kul.”

Jag greppade tag om hennes hand, något som fick alla att sluta röra sig, ”Jag sa åt er att gå. Gå. Nu.”

”Okej.” svarade hon försiktigt medan hon backade tillbaka till sina tjejkompisar. Varenda en utav dem började snabbt plocka ihop sina saker och försvann på nolltid ut ur min lägenhet. Skakandes på huvudet banade jag av mot soffan igen där jag drog upp min mobil. Snabbt klickade jag upp Alices nummer igen och tryckte på det. En efter en gick signalerna fram och den här gången, svarade hon faktiskt.

”Hallå, det är Alice?” andades hon andfått i luren. Om jag fick gissa hade hon varit ute på en joggingtur. Hon brukade alltid gå ut och jogga efter jobbet.

”Tja, det är... du hör nog vem det är.” svarade jag nonchalant och svalde hårt. Snälla lägg inte på.

Hon suckade irriterat, ”Jag bad dig att inte ringa till mig Justin. Varför gör du det ändå?”

Jag bet mig löst i underläppen, ”Jag vill. Du kan fucking inte säga åt mig vad jag ska göra och inte.”

”Hej då.”

Det pep till och samtalet var avslutat. Vänta, va? Hade hon nyss lagt på i örat på mig? Fuck, nu låg hon illa till. Ingen – och då menar jag ingen – lägger på i örat på mig. Varför skulle det vara annorlunda med henne? Helvete. Ändå ville jag inte skada henne. Ett ilsket skrik lämnade min strupe, men jag tystnade snabbt. Även fast jag var ensam hemma kändes det konstigt att skrika mitt i tomma intet.

Hastigt reste jag mig upp och gick iväg till spritskåpet för att greppa tag i den halvtomma vodkan som stått och stirrat på mig. Jag förde flaskan mot min mun och tog fem stora klunkar innan jag drog undan den. Automatiskt fördes min blick mot klockan. Det var cirka två timmar kvar tills vi skulle mötas. Helvete för Conor. Helvete för klockan som gick segare än vanligt.

Jag fiskade upp min mobil för säkert hundrade gången idag och klickade in ett okänt nummer, men ett nummer jag kommit ihåg sedan långt tillbaka. Utan orken att lyfta mobilen mot örat så klickade jag istället på högtalare. Två signaler gick innan det var någon på andra änden som svarade,

”Zup det är Brendan?”

”Det är Justin.” svarade jag sammanbitet och tog ännu en klunk av den starka, genomskinliga vätskan.

Brendan skrattade hånfullt, ”Bieber alltså... vad får dig att ringa till mig?” undrade Brendan lugnt.

”Jag snackade med Conor och vi har ändrat tid på mötet. Vi ska mötas om tio minuter istället.” ljög jag. Det spelade ingen större roll om jag gjorde affärerna själv, ingenting skulle kunna hända. Brendan och hans killar var fega små fittor.

”Kom till skrothögen.” mumlade Brendan hotfullt och lade sedan på.

Jag tryckte ned mobilen i fickan igen och drog på mig min skinnjacka. Innan jag lämnade lägenheten gick jag in på mitt stökiga sovrum, fram till byrålådan där jag låste upp översta lådan. Försiktigt plockade jag upp pistolen som låg där och tryckte ned den mellan mina jeans och min rygg. Bara för säkerhets skull, om Brendan skulle hitta på något.


Lite ur Justins Perspektiv! Nå, suger den helt och ska avslutas innan det går för långt eller gillar det jag ger er, även fast det inte ens är hälften så bra som det Ema kunde bidra med? 
 Kommentera! I nästa kapitel kommer något att hända... vad det är får ni endast reda på om ni kommenterar ;)


Kommentarer

Linda skriver:

Jag tycker att den är värd att fortsätta på :) jag är väldigt nyfiken på hur deras möte kommer se ut (mellan jewel och justin) och hur allt kommer att utvecklats!

Datum: 2013-12-23 - Tid: 20:52:33 - URL: http://Thesecretbehindme.blogg.se


Fanny skriver:

Jag tycker att du ska fortsätta med denna novellen. Du kan ju skriva några kapitel till och se vad vi tycker om den. Jag tycker iaf att den verkar bra.

Datum: 2013-12-23 - Tid: 21:01:32 -


hanna skriver:

jag älskar den! :)

Datum: 2013-12-23 - Tid: 21:04:29 -


camilla skriver:

Bra! :)

Datum: 2013-12-23 - Tid: 21:17:16 -


Emelie skriver:

jätte bra :)

Datum: 2013-12-23 - Tid: 21:46:23 - URL: http://emelajzaan.blogg.se


Becca skriver:

Åh, helvete så bra! Du borde absolut inte sluta, jag vill verkligen läsa fortsättningen på den här då jag vet att det kommer bli något grymt bra, och jag tror att det är fler som håller med mig♡

Datum: 2013-12-23 - Tid: 21:51:41 - URL: http://bieberheaven.blogg.se


Anonym skriver:

Det suger inte alls, det är sjukt bra!!

Datum: 2013-12-23 - Tid: 21:53:37 -


Sofia skriver:

Skiiit braaaa, men vill inte att Justin ska fortsätta som han gör, det får mig att må dåligt på något sätt :/

Datum: 2013-12-23 - Tid: 22:06:38 -


Kajsa skriver:

Den är jätte bra älskar den!!! Och älskar Jewel och att hon är sjuksköterska!! Bara lite tråkigt att Justin inte är känd som sångare som han är.

Datum: 2013-12-23 - Tid: 22:06:40 -


Anonym skriver:

Meeeeeeer

Datum: 2013-12-23 - Tid: 22:07:54 -


josefin skriver:

Justin är inte en riktigt mjukis han, jag blir ju rädd, haha. Tycker i alla fall att du lyckades bra att skriva Justin! :)

Datum: 2013-12-23 - Tid: 22:43:13 -


Felicia skriver:

Skitbra!! Ganska likt danger, och alla sådana historier som kommit efter den, jag klagar inte, älskar danger, men du kanske kan komma på något mer.. orginellt??

Datum: 2013-12-23 - Tid: 23:09:44 -


Anonym skriver:

Åhhh älskar vill ha meeeer älskar bad Justin 😍😍😍😍😘👌👌

Datum: 2013-12-23 - Tid: 23:20:56 -


Anonym skriver:

Övergrymt och långt! :)

Datum: 2013-12-23 - Tid: 23:31:12 -


tina skriver:

såååå himla bra juu!

Datum: 2013-12-23 - Tid: 23:42:09 - URL: http://tinus.forme.se/


Vicki skriver:

Du har ju "bara" skrivit två kapitel än, om den skulle suga (vilket jag verkligen inte tror att den skulle göra) så märkts det verkligen inte än! Jag tycker det verkar jättespännande! Är supertaggad för fortsättningen! You go girl!!! :)

Datum: 2013-12-24 - Tid: 01:35:44 - URL: http://vickiso.com


Anonym skriver:

Fortsätt 😍

Datum: 2013-12-24 - Tid: 01:58:52 -


Anonym skriver:

Jag tycker atf det verkar sjukt bra, även om Ema är med eller inte.

Men om du inte har någon skrivlust längre så kan ju ingen tvinga dig att skriva. För det verkar lite så ibland..

Min åsikt är att du ska fortsätta iallafall : )

Datum: 2013-12-24 - Tid: 07:59:18 -


Michelle skriver:

Jag älskar det och God Jul på dig :)

Datum: 2013-12-24 - Tid: 11:32:27 -


priya skriver:

Jag tycker novellen är bra och att du ska fortsätta skriva 😚

Datum: 2013-12-24 - Tid: 12:16:11 - URL: http://elevate.blogg.se


Therese skriver:

Helt klart ska du fortsätta med novellen! Jag vill veta vad som kommer att hända, även om det går att gissa sig till!
Snälla fortsätt med novellen! :) o GOD JUL!!!

Datum: 2013-12-24 - Tid: 12:40:23 -


Emma skriver:

Jättebra!

Datum: 2013-12-24 - Tid: 13:02:17 -


Karolina skriver:

Det var jättebra!!!! Du får absolut inte sluta skriva på den här!!

Datum: 2013-12-24 - Tid: 14:36:57 -


Amanda skriver:

Nya vad braaaaaaaa!!! :D

Datum: 2013-12-24 - Tid: 14:58:50 -


M skriver:

ÅH GUD VAD BRA. Älskar Justin, även om så många andra noveller har en liknande Justin, så är jag 110% säker på att du kommer göra detta perfekt.
Alltså, ska du inte ens våga tänka på att avsluta novellen för seriöst detta är så fucking bra och jag kan inte ens vänta med att få läsa mer.

Datum: 2013-12-24 - Tid: 15:29:31 -


Janaaaaa skriver:

Herregud sjukt bra, hoppas att ett kapitel kommer imon! Btw God juuuuul!!! :))

Datum: 2013-12-24 - Tid: 16:03:01 -


Anonym skriver:

Bra

Datum: 2013-12-24 - Tid: 16:15:30 -


Celebnovell skriver:

Tycker det är absolut perfekt och inte dåligt!
Kanske lite småtråkigt då det fortfarande är början men det kommer bli bättre - helt säker! :D♥

Datum: 2013-12-24 - Tid: 17:24:46 - URL: http://celebnovell.blogg.se/


Ylva skriver:

Jätte bra!

Datum: 2013-12-24 - Tid: 23:36:24 -


Janaaaaa skriver:

Åherregud. Förlåt har glömt kommentera men aja God juuuul! Ville bara komma in och slänga en snabb kommentar, sjukt bra kapitel. Kraam

Datum: 2013-12-25 - Tid: 05:34:59 -


nina skriver:

sjukt bra

Datum: 2013-12-25 - Tid: 14:07:04 -


Thilda skriver:

Den är riktigt bra!!!, det är det ju bara börjar men jag tror helt klart att denna novellen kommer bli en riktigt höjdare :D. ser fram emot nästa kaptiel. :)

Datum: 2013-12-25 - Tid: 18:41:31 -


Thilda skriver:

Den är riktigt bra!!!, det är det ju bara börjar men jag tror helt klart att denna novellen kommer bli en riktigt höjdare :D. ser fram emot nästa kaptiel. :)

Datum: 2013-12-25 - Tid: 18:41:32 -


MIna skriver:

den är riktigt bra skrivet och jag längtar tills de träffar varandra ;)

Datum: 2013-12-25 - Tid: 22:24:21 -


Anonym skriver:

Skulle de inte komma en epilog på love me like you do?

Datum: 2013-12-26 - Tid: 02:35:09 -


Lisa skriver:

Skriv mer snälla 😘❤️

Datum: 2013-12-27 - Tid: 00:56:21 -


Anonym skriver:

Gryyyyymmmmmmm

Datum: 2013-12-27 - Tid: 15:10:36 -


therese skriver:

Väldigt bra och jag längtar till nästa kapitel! Verkligen super duper bra:)

Datum: 2013-12-27 - Tid: 22:52:56 -


Ylva skriver:

Grym ♏️€®

Datum: 2013-12-28 - Tid: 16:49:46 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback