-

 
För det första - förlåt för väntan. Kapitlet kommer, men varken Ema eller jag har velat sitta framför datorn de sista dagarna på lovet och skolan har precis börjat så på kvällarna är vi dödströtta. Dessutom har Ema fått jobb vilket gör det svårare för henne att lägga tid på bloggen på kvällarna då hon är dödstrött vid den tiden hon kommer hem. Jag har börjat nian och Ema sista ring så ni måste förstå att vi båda kommer få det väldigt mycket stressigare nu.
 
För det andra - egentligen behöver jag inte sitta och försvara mig. Vi har varsitt liv, Ema och jag. Familjer, kompisar osv. Vi har inte alltid tid eller inspiration till att skriva kapitel. Men som jag sa så kommer nästa kapitel så snart jag får ork till att skriva det. Det är 3 kapitel kvar på LMLYD 2 och efter det får vi se hur det blir. Det beror dels också på vad ni tycker.
 
Så håll er uppdaterade för snart kommer nästa! Puss.

Kommentarer

Alice skriver:

Men att folk ens orkar? Då får väl den där människan sluta läsa bloggen om hon tycker uppdateringen är för kass! Ibland undrar jag på riktigt vad det är för fel på folk och varför de agerar som de gör. Är det hennes problem om ni skulle tappa läsare? Nej. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge", lyder talspråket. Dessutom borde alla vara glada att de får något över huvud taget. En sånhär kommentar stjälper mer än vad den hjälper. Fattar inte hur man kan sitta bakom en datorskärm och anonymt kräva få bättre uppdatering, man är inte direkt värd någon då. Är uppdateringen dålig så läs en bok eller skriv en egen fanfiction och visa att du kan göra det bättre. Sånt här är verkligen inte okej. (Förresten är det inte heller okej att hänga ut nåns IP-adress, såå sudda ut den på de nästa kommentarerna ni visar :)

Datum: 2014-08-24 - Tid: 06:36:01 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback