All because of you. ♕

Först och främst vill jag bara säga tack. Tack till erat underbara stöd och kommenterarer. Ni anar inte hur jag tjöt (pinsamt nog grät jag faktiskt) när jag såg att ni tog det bättre än jag hade anat.
 
Sedan vill jag berätta att jag har bestämt mig för att ta en paus. Om det är ett klokt eller dumt val har jag inte riktigt klurat ut ännu. Jag menar, jag kommer komma tillbaka - med kanske några kapitel på lager - och så kommer ni tro att jag är tillbaka för evigt. Men sen då? Efter sommaren börjar jag nian. Tänk om jag vill sluta igen då? Vill inte göra er besvikna.. Men en paus är vad det blir för tillfället.
 
En kommentar löd "Du uppdaterar ju ändå aldrig, så du kan lika gärna ta en paus". Håller med. Men det är inte lätt att uppdatera. Man måste ha lusten, och det har jag inte. Jag kan heller inte ta emot förslag som "skriv en gång i veckan" när jag inte ens har lust en gång i månaden, och inte har haft den senaste månaden.
 
Men 98% av kommentarerna var underbara. Vissa tyckte att jag skulle ta in en "Ema 2.0", men det är inte så lätt. Man kräver två saker i en CO-writer och det är att den ska kunna skriva bra, och att man ska kunna lita på att den inte byter lösenord så fort den har chansen. Det är svårt att hålla koll på sådant, hehe..
 
I veckan dog min farmor (faktiskt i förrigår) och jag har därför inte kunnat posta detta tidigare - har varit för ledsen. Är fortfarande ledsen, men ni förstår nog. Så jag ber om ursäkt för det.
 
Under pausen kommer jag fortsätta på Ashtray and Heartbreaks, antagligen, och komma tillbaka med fortsättningen. Ni får hålla koll på MBS' IG och FB, som ni finner i headern, om info. Jag älskar er som bara den guys. Ni har gjort 2 år av mitt liv helt magiska. På återseende! ♥ (Eftersom att det låter mindre sorgligt än hej då)
 
omg..
 

Kommentarer

Anonym skriver:

Det spelar ingen roll hur länge jag behöver vänta, kommer aldrig lämna bloggen ❤️

Datum: 2014-01-22 - Tid: 22:26:35 -


Hanna skriver:

Jag litar på att du tagit rätt beslut. Det som får dig att må bra.

Hejdå vi ses snart igen <3

Datum: 2014-01-22 - Tid: 22:34:43 - URL: http://hanzenpanzen.blogg.se/


Anonym skriver:

Gör vad som är bäst för dig <3

Datum: 2014-01-22 - Tid: 22:39:53 -


Lmssy skriver:

Kommer sakna dig så otroligt mycket! Men ha de så bra, och jag kommer finns här när du är villig att komma tillbaka!

Får ta och läsa om alla dina noveller så länge du är borta. Så vi ses :)
Kram.

Datum: 2014-01-22 - Tid: 22:44:01 - URL: http://lmssy.blogg.se


Ema skriver:

Du gjorde det som kändes rätt för dig and Imm proud of you!!! Du förtjänar en paus efter såhär lång tid. Love u

Datum: 2014-01-22 - Tid: 23:28:10 -


Hanna skriver:

Du gjorde rätt för dig och lyssnade på dig själv! Fattar inte att du orkar skriva såååå länge, grymt:) kärlek till dig<3

Datum: 2014-01-23 - Tid: 02:03:17 -


Camilla skriver:

Tänk inte negeativt! Bry dig on dig själv istället för att göra oss glada, du har ju bara en novell i slut ändan!

Datum: 2014-01-23 - Tid: 07:04:43 -


Karolina skriver:

Det var bra att du valde det som kändes bäst för dig! Jag får läsa om dina andra noveller, så syns vi!

Datum: 2014-01-23 - Tid: 07:14:32 -


Hanna skriver:

Kommer självklart fortsätta vara en läsare när du kommer tillbaka, tvivla inte på det. Lycka till med vad du än tar dig för! Och ledsen för det där med din farmor..

Men vi ses! KRAMAR

Datum: 2014-01-23 - Tid: 15:56:50 -


Justindrewnovell skriver:

Det kvittar hur länge du tar en paus jag kommer alltid vara kvar på denna blogg.

synd det som har hänt med din farmor. Hoppas allt blir bra med att fortsätta livet.

Kram.

Datum: 2014-01-23 - Tid: 16:22:37 - URL: http://justindrewnovell.blogg.se


Anonym skriver:

Vad heter din FB sida?

Datum: 2014-01-23 - Tid: 17:39:58 -


Hanna skriver:

Kommer sakna dig så mycket. Som jag skrev i en annan kommentar, du är ju en av de bästa svenska JB novell-skrivare. De flesta har slutat eller tagit paus och att du också ska ta en paus gör mig lite ledsen men du gör det du tycker känns bäst för dig! Hoppas du kommer tillbaka! Och jag är så ledsen för det där om din farmor :(

Datum: 2014-01-23 - Tid: 17:44:59 -


Alexandra skriver:

Vi kan inte bestämma om du ska ta en paus eller inte, det är ditt eget val, och du valde det som är bäst för dej.

Datum: 2014-01-24 - Tid: 16:10:21 -


S skriver:

Jag vet verkligen hur det är att inte göra saker man egentligen älskar, för att skolan får en att inte orka. Man har ett liv utanför bloggen och jag vill att du ska veta att du alltid kan komma tillbaka och att vi alltid kommer finnas här och helt enkelt vara ett stöd för dig. Även om du nu förlorar ett par läsare så kan man alltid försöka få tillbaka dem. Jag går i 8:an och jag hade aldrig tid till att läsa dina noveller eftersom att vi har så många uppsatser, prov så jag förstår dig. Jag hoppas också att dina andra läsare förstår dig eftersom att man inte kan göra flera saker samtidigt utan att bli stressad. du är min förebild! <3

Datum: 2014-02-09 - Tid: 23:20:03 -


mylifeascelebrity.blogg.se skriver:

Supertråkigt:( men om ni vill ha en ny novellblogg att läsa så kolla gärna min;)

Den handlar om En helt vanlig tjej som blir upptäckt som artist och signad till Island Records(Justin Biebers skivbolag) och får Mr Bieber som mentor..
Läs om du vill leva dig in i ett liv som drastiskt förändras och huvudrollen plötsligt blir en av världens mest igenkända ansikten.

Datum: 2014-02-15 - Tid: 23:46:05 - URL: http://mylifeascelebrity.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback