Extraordinary

Alltså detta är ett länkbyte jag suktat länge efter, så jag hoppas verkligen att ni tar åt er och klickar er in på Emmas fina blogg! Designen är TO DIE FOR och novellen... alltså jag ska inte ens börja. Har ni missat Smilingbieber (vilket jag tvivlar på att ni har) så klicka er in där NU via bilden! Här kommer en liten handling ;)
 
Jag och min tvillingbror Jason bor i ett hus i Savannah, vid den vackraste strand jag någonsin sett. Jag levde ett normalt tonårsliv, bortsett från att någon utav motsatta könet inte ens skulle lägga märke till mig om jag var utklädd till ett tiovåningshus. Jag var som osynlig tills det farligaste av levande ting flyttade in i mitt hem.
 
Elizabeth och Kevin Davis tar emot ungdomar som behöver ett hem på grund av familjeproblem eller andra problem som förhindrar deras studier. De går slutligen med på att ta emot ett av de största problem de stött på nämligen, Justin Bieber.
 
 
 

Kommentarer

Marielle skriver:

Intresserade av ett länkbyte ?? =)

Datum: 2014-04-21 - Tid: 16:31:07 - URL: http://firststeptwoforever.blogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback