Love Me Like You Do - 40

Under konferensens gång stängde jag öronen åt allt som sades. Jag orkade inte lyssna på saker jag redan var fullt medveten om så när Scooter avslutade det hela med att berätta för reporterna att de kunde ställa frågor nu vaknade jag till.

Folk krigade för att just deras fråga skulle bli vald och Scooter pekade på en större kvinna med slitet, rött hår och glasögon.

”Justin, är det sant att du dumpade Selena för att hon var dålig i sängen men att du nu ångrar det eftersom Alexandra Smith inte lever upp till den standarden du är van vid? Jag menar, vi alla vet att hon bara är en helt vanlig tjej från Sverige. Inget att ha liksom.”

Koncentrerat drog jag med fingret över bilden för att få den att fastna. Sedan lutade jag mig nöjt tillbaka. Äntligen, tänkte jag och suckade belåtet ut. Nu var hela collaget full med bilder av saker som gjorde mig glad. Det var allt mellan bilder på Justin, till Nutella, till moln och solar.
Jag slängde en trött blick mot klockan som informerade mig om att klockan var runt sex på kvällen. Jake hade tuppat av med hjälp av sömntabletterna han fått för länge sedan, pappa och El var på någon middag med pappas jobb och Leo befann sig hos sin bästa kompis Adam där han skulle spendera natten. Förmodligen låg dem och sussade vid det här laget. Tröttsamt lunkade jag ut i köket, i kurs mot kylskåpet för att finna något att trycka i mig till middag i väntan på att klockan skulle slå åtta. Min blick letade noggrant efter något ätbart mellan hyllorna och fann till slut en burk med pasta. Lyckligt greppade jag tag om den och skulle precis ställa ned den på diskbänken när det knackade på dörren. Jaha, vem ville något nu då? Snabbt skyndade jag mig ut i hallen för att få det överstökat. När jag slog upp dörren blev jag minst sagt förvånad.
”Tyra?” utbrast jag chockat. Hon brukade nästan aldrig dyka upp utan förvarning. Vi hade inte planerat att fixa oss tillsammans.
”Tjena bestie! Får jag komma in? Eller har du Justin där?...” retades hon och sträckte på halsen för att kunna se in över min axel. Jag klev åt sidan för att ge henne utrymme att ta sig in i lägenheten.
”Vad gör du här Tyra?” frågade jag allvarligt och korsade armarna över bröstet.
”Jag ville umgås lite med dig bara. Är det så konstigt? Förresten! Jag har med mig hamburgare!”
Jag log snett åt hennes håll innan jag gick in i vardagsrummet med Tyra hack i häl. Ett stön ekade till bakom mig, något som fick mig att snurra runt och förvånat kolla på Tyra, ”Är du inte klar med det där ännu Alex? Den skulle varit inlämnad i förrgår!”
Jag sneglade diskret ned på collaget som låg på soffan, ”Men... jag ville få det braaa. Dessutom är två dagar ingenting Tyra.”
”Jaja… plocka fram klänningen då! Det är faktiskt bara två timmar kvar tills balen börjar. Vi måste äta, sminka oss och allting! När skulle Jakes barnvakt komma sade du?” undrade Tyra samtidigt som hon plockade upp våran mat ur papperskassen från McDonald’s.
”Kvart i åtta. Men hon kommer nog bara kolla på tv. Jake sover som om han vore död.”
”Död?!” utbrast Tyra förskräckt. Självklart så hade hon endast lyssnat på halva meningen, som hon alltid gjorde när hon var stressad. ”Nej, Jake kan inte dö nu. Vi hinner inte med det.”
”Jag sa inte…” stönade jag frustrerat men ångrade mig sedan. ”Äh. Ska vi äta någon gång eller?”
Tyra kollade upp på mig med ett slugt leende lekandes på sina ljusrosa läppar och tvekade en stund innan hon nickade. Jag slog mig ned i soffan och sträckte mig efter en hamburgare. Till min lycka fann jag en big-mac innanför den lilla lådan den låg placerad i. Leendes greppade jag tag om den och tog sedan en stor tugga.
”Alltså.. är du verkligen en kvinna? Är du ens homosapiens?” frågade Tyra anklagandes.
”Nej.” svarade jag enkelt och fortsatte äta på min hamburgare, precis som jag ätit på den förut. Hon ryckte uppgivet på axlarna och gav sig sedan på sina nuggets. Jag förstod inte hur hon kunde äta det där. Det var inte ens riktigt kött. Bara, typ, 20% kött och sedan 80% okända föremål såsom ben och tarmar. Endast tanken på vad en nuggets innehöll gav mig rysningar.
”När kommer Samuel?” frågade Tyra för att bryta den otäcka tystnaden som låg som ett täcke över oss.
”Åtta? Balen börjar halv nio, vi kanske vill hinna in också?...” svarade jag men fick det att låta som en fråga. En dum fråga.
”Vad bra! Adam kommer samma tid. Eller alltså.. jag kan ha fixat att dem kommer i samma limo…”
”Va? Alltså va? Har du fixat så att jag och min date ska åka i samma limousine som du och en okänd snubbe som jag inte känner utan att ha frågat mig?” utbrast jag förvånat. Ilsket. Sårat.
”Ja. Jag trodde inte det spelade någon större roll? Vi delar ju på hyran för limousinen så…-”
”Det är inte hur mycket det kostar som spelar roll Tyra! Jag har pengar! Det är inte problemet. Problemet är att du tror att du kan göra vad som helst! Du frågade inte ens mig om du kunde komma hit och fixa dig med mig. Du frågade inte om jag ville ha hamburgare. Du frågade inte om jag vill åka med dig och din fåniga date!” orden rann ut ur min mun likt vatten som rann ned för ett vattenfall. Men likt vattnet så var orden omöjliga att ta tillbaka. När dem väl lämnat min mun och fyllt rummet fanns det ingenting att göra åt saken.
 
Tumblr

"Wow..." var dem tre bokstäverna som lämnade Tyras mun så snart hon tagit in vad jag nyss sagt.
Jag drog en trött hand igenom mitt hår och lade ned hamburgaren på bordet igen. Och nu då? "Tyra.. förlåt! Det var inte meningen att vara så... hård."
Tyras blick drogs upp mot mig, "Jo, det var det. Det är så du känner och jag förstår dig. Jag vet hur jag är. Men jag är stolt över att jag är sån. Jag bjuder på mig själv. Jag sitter inte och lutar mig tillbaka i väntan på att någon snubbe ska komma fram och tala till mig. Jag väntar inte på vänner. Jag väntar inte på tillåtelse. Något inom mig trodde att du hade lärt dig något om mig efter alla dessa år...", viskade hon besviket fram, "men ack så fel jag hade. Men som du vill - jag drar."
"Nej, nej, nej, Tyra. Jag vill inte att du ska gå. Förlåt. Jag vet inte vad som har tagit till mig..." ursäktade jag mig med ett krampaktigt tag kring hennes handled för att hindra henne från att lämna lägenheten. Lämna mig.
"Jo Alex. Det vill du. Man ser det på dig. Så fort jag kom innanför dörren. Nej, så fort jag plingade på dörren så kände jag spänningen här inifrån. Som om du hoppades på att det inte skulle vara jag. Kanske trodde du att det skulle vara Justin? Trodde du det? Jag vet inte vad som har hänt, men du är inte den Alex Smith jag känner. Du är någon helt annan, kärlekskrank liten... liten... bitch!"
Orden kändes som vassa rakblad mot mina öron. Torrheten i min mun expanderades och mitt hjärta slutade slå. Andetagen slutade komma in och ut ur min näsa och jag slutade blinka. Hade min bästa vän just sagt det där? Hade hon precis kallat mig... bitch? Det var en småsak, ja visst, men när det kom ifrån Tyra kändes det som det största problemet som existerade i världen. Större än krigen i Afghanistan. Större än svälten i Afrika. Större än alla föräldrarlösa barn som blev våldtagna och mördade i Indien. Att bli kallad bitch av sin bästa vän var större än allt det där.
"Alex! Alex!?" skrek Tyra rakt framför ögonen på mig, men ändå kändes hon så långt bort. "Alex! Andas för Guds skull!"
Då slog det mig att jag fortfarande satt och höll andan. Jag särade på läpparna och kippade panikartat efter andan. Precis som när man slog vid ytan efter att ha dykt, när man befunnit sig under vattnet ett bra tag. Precis så kändes det när all syre fyllde mina lungor. Tyra, som hade sprungit ut i köket, placerade en hand på min kind och sträckte fram ett glas med vatten.
"Drick." manade hon strängt. Med skakig hand tog jag emot glaset och förde det mot min mun. Försiktigt sippade jag på det svala vattnet. Sipparna övergick snabbt till hastiga klunkar. Glaset var inom kort tomt, och Tyra ställde försiktigt ned det på bordet. "Förlåt Alex... jag menade inte... alltså.. jag vill inte bråka."
"Inte jag heller." fick jag hest fram. Tvekandes bet jag tag om min underläpp och betraktade sedan Tyras runda ansikte bekymrat. "Jag menade inte det jag sa. På riktigt. Jag vill ha dig här... speciellt nu. Det är bal om någon timma, vi har drömt om den här dagen sedan dagis."
"Åh, ja..." suckade Tyra lyckligt ut samtidigt som hon drog in mig i sin omfamning. En söt doft slogs mot min ansikte och det enda jag förmådde mig att göra var att le mot hennes axel. "Men du..."
"Mhm?" mumlade jag som svar. Ljudet kvävdes en aning mot tyget på hennes tröja.
"Har du sett videon? På Justin?" 
Jag rynkade pannan. Någonting i hennes tonfall sade mig att det inte var vilken video som helst hon pratade om, utan en speciell. En som folk pekade ut.
"Vilken video?" frågade jag och lutade mig ifrån henne. Fortfarande med ansiktet förvriden i en frågande grimage. Tyra verkade nästan lite förvånad över att jag inte förstod vad hon talade om. Hon strök bort en hårslinga från mitt ansikte och placerade den bakom mitt vänstra öra innan hon mötte min blick.
"En tjej ställde en dum fråga om dig och han flippade ur totalt! Du kan väl alvarligt talat inte ha missat den?" frågade hon chockat. Inombords gapade jag åt orden hon nyss uttalat. Justin hade gjort vad? "Han försvarade sig inför hur många personer som helst. Det finns ett klipp på youtube, kom du måste se."
Hon tog tag i min hand och började dra mig igenom huset mot mitt rum. Jag förmådde mig inte att göra någonting annat än att enbart skaka på huvudet, fortfarande mentalt gapandes. Jag var inte ens säker på ifall jag ville se videon. En sur Justin ledde till en sur Alex, och om det var någonting som inte fick hända just nu var det att jag blev sur. Tyra bokstavligen knuffade ned mig på skrivbordsstolen i mitt rum och drog oförsiktigt upp skärmen på mitt bärbara dator. 
"Vänta bara." sa hon nästan exalterat innan hon klicka sig in på youtube och skrev in 'Justin Bieber försvarar Alexandra Smith' i sökfältet. Flera relaterade klipp till händelsen kom upp och Tyra tvekade inte en sekund innan hon klickade med muspekaren på det översta. "Här."
Videon startade på direkten och mycket riktigt syntes Justin på skärmen. Han bar sitt riktiga careface och verkade så uttråkad att jag kände för att skratta. Scooter stod bredvid honom och talade en stund innan han såg ned på Justin. 
"Det är nu tillåtet att ställa frågor till Justin angående turnen och det vi talat om." sade han och lät både vuxen och proffisionell där han stod. Han pekade på någon i havet av åskådare och någon harklade sig. En kvinna om jag inte misstog mig. Hon syntes inte i bilden.
"Justin, är det sant att du dumpade Selena för att hon var dålig i sängen men att du nu ångrar det eftersom Alexandra Smith inte lever upp till standarden du är van vid? Jag menar, vi alla vet att hon bara är en helt vanlig tjej från Sverige. Inget att ha liksom."
Till en början hann jag inte reagera på orden som nyss uttalats i det nu knäpptysta rummet, men när jag insåg vad hon faktiskt sagt kunde jag inte fokusera på mig själv. På hur ont det gjorde. Allt jag kunde fokusera på var Justins reaktion. Hans ansikte skiftade från likblekt, till flammande rött.
"Ursäkta?" fick han ur sig. Ingen sade någonting, men hans blick låg spänd över tjejen som orden kommit ifrån. Scooter såg ut att vilja ta tag i Justin och släppa ut honom ur rummet, eller lyfta upp honom och springa. 
"Kan vi få en annan fråga?" sa han stressat, men Justin var redan för sur för att vilja släppa ämnet.
"För det första så handlar det inte om hur någon är i sängen." morrade han fram mellan sammanbitna tänder och en blick som bokstavligen brann av ilska. Men han höll tillbaka och det gjorde mig nästan lite stolt. "Och för det andra så har ni ingenting att göra med Alexandras och min relation. Allt ni behöver veta är att vi är vänner. Okej? V - ä - n - n - e- r."
Sedan blev skärmen svart och en bunt utav förslag på andra videoklipp trädde fram där Justin nyss synts. Tyra såg på mig med ett brett leende på läpparna. 
"Erkänn att det där var gulligt." fnissade hon och slog ihop händerna.
"Gulligt?" ekade jag och skakade häftigt på huvudet. "Tyra, såg du hur sur han blev? Stackars Justin."
Hon stängde igen datorn och reste sig upp igen, "Äsch, kom igen Alex. Han gjorde det ju för dig. Föresten väntar  hamburgaren fortfarande på dig där borta. Och mina älsklings-nuggets saknar mig." 
Förvirrat kom jag upp på benen igen och följde efter henne in i köket med ingenting annat än Justin i tankarna. Hur kunde Tyra ta så lätt på det? Det här var väl inte ett gott tecken på något sätt? Jovisst, Justin må ha försvarat mig, men det förändrade inte faktumet att han faktiskt tagit illa upp av kommentaren. Han var fortfarande inte helt läkt från hans och Selenas uppbrott och det var onödigt att hålla på att kommentera det på sättet kvinnan hade gjort. Hon hade bara velat få fram en reaktion. 
Tyra sköt min BigMac över bordet så att den nådde mig och jag slog mig tyst ned på stolen. 
"Alex, kan du fatta att vi ska på bal?" mumlade Tyra exalterat med munnen full av vidriga nuggets. 
Jag petade äcklat på den sista biten som fanns kvar av min burgare. Min aptit hade försvunnit i samband med videon. Allt kändes så konstigt. Min blick landade på Tyra och stannade kvar där. Hennes läppar rörde på sig i non-stop, men inte ett enda ord kröp in i örat på mig. Det var nästan som om jag befann mig i en bubbla. En bubbla, som bara jag existerade i. Och Justin.
Chocken inom mig hade fortfarande inte lagt sig när tjugo minuter hade passerat och Tyras mun hade inte slutat producera nya meningar. Jag förde långsamt glaset som var fyllt med vatten mot min mun och svalde sedan vätskan i ett svep. Tyra blinkade förvånat åt mitt håll,
"Alex... vad har du uppfattat av vad jag sagt dem senaste tio minutrarna?"
"Ingenting." svarade jag ärligt med en slapp axelryckning. Tyras välplockade ögonbryn drogs samman i irritation.
"Så du menar att du inte suttit och lyssnat på ett ord jag uttalat?"
Jag nickade, "Precis."
"Alex!" tjöt hon förskräckt, som hon precis sett en spindel i mitt hår. "Det var faktiskt super viktiga saker jag tog upp! Men du lyssnade inte ens. Åh, nu måste jag ta om allting."
Jag spärrade förskräckt upp ögonen, "Nej, nej! Det behövs verkligen inte. Vi har ändå bråttom. Klockan börjar närma sig halv åtta... Shit! Halv åtta?"
"Alex!" skrek Tyra förskräckt och började sedan springa omkring i lägenheten, sökandes efter klänningar och smink.
Stressat följde jag hennes exempel och drog snabbt på mig min vinröda klänning inne på mitt rum. Precis som första dagen jag provat den satt den perfekt. Elenor hade även varit snäll nog att stryka den imorse innan hon for till jobbet. Jag log brett åt min spegelbild och skyndade mig sedan ut i badrummet där Tyra stod, likaså hon fullt påklädd i full fart med att både sminka sig och platta håret.
"Tyra, jag fixar detta." log jag vänligt samtidigt som jag greppade tag om plattången. Hon släppte den genast men höll fortfarande upp handen medan hon sminkade sig. Jag skakade lätt på huvudet, Tyra var verkligen en one-of-a-kind. Försiktigt drog jag med platttången över hennes blonda, lockiga hår för att få det platt.
"Så... hur är Adam?" undrade jag glatt och släppte ned hennes hår för att börja med en andra avdelning av håret.
"Han är snäll." mumlade Tyra fram samtidigt som hon applicerade ögonskugga på sina ögonlock.
Jag nickade mot henne i spegeln, "Är han kanske... biff?"
Efter alla dessa år visste jag vad Tyra strävade efter. Antingen populära killar eller biffiga. Men nu när hon hade Alfredo, så såg man skillnad. Hon var kär, på riktigt, för kanske första gången i sitt liv. För det mesta hade Tyras romanser givit henne något. Status, för det mesta. Alfredo var gullig. Snäll.
"Det spelar ingen roll." svarade Tyra nonchalant och ryckte på axlarna, "Jag har Alfredo. Adam är bara en vän. En klasskamrat."
"Ni går inte ens i samma klass?" skrattade jag förvånat och drog ned det sista av hennes lockiga hår. Det mesta var platt vid det här laget.

 
"Men du förstår." Hon lade suckandes ifrån sig ögonskuggspaletten på handfatet och övergick till att rama in hennes ögon med liner och maskara. Jag ryckte på axlarna och fortsatte med hennes hår. Försiktigt sneglade jag ut i köket på klockan som tydligt visade tjugo i åtta. Hur skulle jag hinna?
Frustrerat lade jag ned plattången då Tyras hår var färdigt. Jag sträckte mig snabbt efter min foundation och började pumpa ut den hudfärgade sörjan på min hand för att sedan applicera den i ansiktet med hjälp av en borste. Tyra, som var klar, ställde sig bakom mig med locktången i ett stadigt grepp. Hennes blick mötte min i spegeln och letade efter någon sorts bekräftelse. Jag nickade innan jag började med min vinröda skuggning, nogrann med att inte spilla något på klänningen.
Minutrarna tickade snabbt förbi, och i samma stund som jag lade ifrån mig mitt läppglans plingade på dörren. Snabbt rollade jag lite deo under armarna och sprayade lite av min favoritparfym ifrån Victoria's Secret på min hals och handleder, innan jag banade ut i hallen. Försiktigt öppnade jag dörren och mötte barnvaktens uttråkade blick bakom dörren.
"Hej. Är det här Jake är? Han som har brutit någon..." gäspade hon uttråkat. Jag kände igen henne. Hon gick första året på samma gymnasium som vi. I skolan verkade hon dock inte som någon som satt barnvakt på sin fridtid. Förmodligen så ville hon bara tjäna lite snabba pengar.
"Hallå? Ska jag få komma in eller?" fräste hon irriterat, nu med armarna i kors över sin gigantiska urringning.
"Ja, jo, visst." hasplade jag förvirrat ur mig och klev undan så att hon skulle kunna komma in i lägenheten. Innan jag hann säga något mer till henne, skyndade hon sig ut i vardagsrummet med sin mobil upptryckt i ansiktet.
Förvånat gick jag in på mitt rum där Tyra satt i fönstret, spanandes efter limousinen som skulle hämta upp oss.
"Psst..." väste jag fram till henne för att finna hennes uppmärksamhet. Tyra kollade snabbt upp på mig,
"Är dem här?!"
Ett skratt lämnade min strupe, "Nej, lugna ned dig. Barnvakten kom. Men vi kanske ska sätta på oss skorna?"
"Precis." instämde Tyra och hoppade ned från fönsterbrädan, i kurs mot sin väska. Medan hon promenerade fram till den, tog jag mig tiden att betrakta hennes klänning. Det var en ljusrosa, med små kristaller vid urringningen. Den var fin. Hon var fin.
Jag skakade av mig tankarna och slog mig istället försiktigt ned på sängen, varpå jag drog på mig mina svarta klackar. Därefter reste jag mig försiktigt upp och skulle precis gå fram till spegeln då det återigen knackade på dörren. Både jag och Tyra stirrade på varandra.
"Det är dem." utbrast vi hetsigt i kör.
Jag greppade nervöst tag om min fodralväska och började sedan gå mot ytterdörren. Nu var det dags. Dagen jag längtat efter så länge jag kunde minnas. Balen. Då man visste att snart var allt över. Alla tårar över att inte ha pluggat något till ett stort prov, alla red-bull burkar för att överleva natten, alla skratt efter att man haft vattenkrig efter idrotten. Allt. Om bara tre dagar var allt över och vi var officiellt vuxna. Det var hemskt, men på samma gång fantastiskt.
Utan att ha märkt det så hade vi nått våran slutdestination. Tyra greppade tag om handtaget och slog snabbt upp dörren. En kille jag aldrig sett i hela mitt liv uppenbarades framför oss. Jag antog att det var Adam. Men ingen Samuel syntes till.. Förbryllat bet jag mig löst i underläppen. Det var.. konstigt.
"Hej Adam! Vart är Alex date?" frågade Tyra, lika förvånat som jag kände mig.
Den så kallade Adam harklade sig länge innan han tog till orda, "Han väntar i limousinen. Ska vi gå eller?"
Jag nickade och gick snabbt ut i trapphuset mot hissen. Så, Samuel var såpass lat att han inte orkade ta sig till en hiss och därefter till en dörr? Patetiskt. Det var nästan så att jag blev arg. Ilsken. Tyra klickade försiktigt på knappen som ledde till bottenvåningen och lutade sig sedan trött mot Adams höft. Bara åsynen fick mig att vilja klappa Tyra i ansiktet - riktigt hårt. Hur kunde hon kela så där mot en annan kille när hon hade Alfredo?
Hissen plingade till och väckte mig ur mina arga tankar. Med snabba steg trängde jag mig förbi Adam och Tyra, ut i den skinande solen som var på väg ned för horisonten. Den vita Limousinen stod parkerad ett fåtal meter ifrån ingången till mitt hus, så jag började genast gå dit. Jag ville ställa denne Samuel mot väggen om varför han inte kom upp och hämtade upp mig, som vanligt folk.
Väl framme vid limousinen knackade jag snabbt på den tonade rutan och väntade sedan på att Samuel skulle öppna dörren åt mig. Sekunderna tickade långsamt förbi. Tyra och Adam slöt upp vid min sida, likaså dem i väntan på att få dörren öppnad åt sig. Tyra suckade och skulle precis knacka en gång till när dörren slogs upp åt oss. Chockat staplade jag ett steg bakåt. Någon satt i bilen. Men det var definitivt inte Samuel.

Vem tror ni sitter i limon?... ;)))) Vad tycker ni om hur Justin försvarade Alex också? Hm.. 
Tack VÄRLDENS bästa Miriam, som bloggar på likebieber.webblogg.se tillsammans med sin partner Alice, som hjälpte mig med kapitlet! Massa kyssar till dig Miriam! Hohoh. Kommentera nu babes! 
XO, Liv.

Kommentarer

Anonym skriver:

DE ÄR JUSTIN! <3

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:13:46 -


Anonym skriver:

Iiihhh jag tror det är justin!! Eller hoppas iallafall.. Jag hoppas det är justin!!! :D

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:19:12 -


Anonym skriver:

JUSTIN!! :D

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:22:12 -


Maria :* skriver:

Älskar kapitlet! Sjukt bra. Tror att det är Justin :)

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:23:23 -


BELIEBER skriver:

Är det Justin ? Hoppas iallafall på det :) älskar novellen, verkligen

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:29:02 -


Emelie skriver:

JUSTIN!!!!

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:31:40 -


Anonym skriver:

JUSTIN

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:45:29 -


Anonym skriver:

sjukt bra, tror det är justin ;)

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:48:51 - URL: http://biebzstoory.blogg.se/2013/june/


Alexandra skriver:

Justin, eller Victor som jag tror han heter.. Eller?

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:51:43 - URL: http://www.jdbstorys.blogg.se


Ebba skriver:

JUSTIN KOMMER SITTA DÄR SNYGG SOM VANLIGT!!!! :)))))

Datum: 2013-06-30 - Tid: 22:59:53 -


Victoria skriver:

Perfekt kapitel! Det är säkert Justin som sitter där!! Åh vad jag hoppas att det är de, hade varit så underbart!!! Anyways jätte bra kapitel!

Datum: 2013-06-30 - Tid: 23:01:40 - URL: http://missvz.blogg.se


Anonym skriver:

JUSTIN SITTER I BILEN!! :D OMG! UNDERBART KAPITEL

Datum: 2013-06-30 - Tid: 23:08:14 -


anonym skriver:

JUSTIN!!!! HOPPAS!!

Datum: 2013-06-30 - Tid: 23:08:33 -


Anonym skriver:

Ååååh, hoppas de är Justin !! :DD kan inte väntaaaa.
Kan aldrig de men nu är de liksom annat, vem sitter i bilen ?! :D

Datum: 2013-06-30 - Tid: 23:21:37 -


Anonym skriver:

Jättebra kapitel! :)
Jag hoppas det är Justin som är i bilen :)

Datum: 2013-06-30 - Tid: 23:29:34 -


Emma skriver:

Jus10

Datum: 2013-06-30 - Tid: 23:31:50 -


Matilda skriver:

Antingen Justin eller Viktor :) fast hoppas på Justin!!! Jätte bra!! Och snällt av Miriam!! Puuuuuuuss

Datum: 2013-06-30 - Tid: 23:35:29 - URL: http://myjustin.blogg.se


Alva skriver:

Jättebra :D meera!!

Jag tror det är justin!! :D

Datum: 2013-07-01 - Tid: 00:01:16 -


Bella skriver:

Såååå grymt bra!! Nästa?! Kanske det kan va justiiiiin? :D ❤

Datum: 2013-07-01 - Tid: 00:53:05 -


Anonym skriver:

VICTOR

Datum: 2013-07-01 - Tid: 00:54:06 -


Anonym skriver:

JUSTIN! Men jag har en fråga när man ska läsa så är det typ en bakrund, är den ny eller har jag missat nåt? ;)

Datum: 2013-07-01 - Tid: 01:13:19 -


Anonym skriver:

Fast nu är den där bakrunden borta, måste vart nåt konstigt med min mobil hahaha

Datum: 2013-07-01 - Tid: 01:18:17 -


Emelie skriver:

Omg det är säkert Justiiin! :D
Skiiit bra!
Vill bara ha mer nu! :)

Datum: 2013-07-01 - Tid: 01:58:45 -


Anonym skriver:

OMG!! Hoppas justin sitter där med en sexy kostym! Hehe. HOPPAS

Datum: 2013-07-01 - Tid: 02:48:27 -


Victoria :D skriver:

JUSTIN!!

Hoppas det är han. :)

Datum: 2013-07-01 - Tid: 08:49:52 - URL: http://onedirectionland.blo.gg


Evelina skriver:

Super bra!

Datum: 2013-07-01 - Tid: 09:29:24 -


Fanny skriver:

Jag tror också att det är Justin som sitter i limon. Jättebra :)

Datum: 2013-07-01 - Tid: 10:41:25 -


Ellen skriver:

Snälla kan nästa kapitel komma imon? För jag orkar inte vänta, speciellt inte nu för att det slutade så spännande! Eran novell är så bra! Den är verkligen bäst, jag kan inte beskriva hur bra den är! OMG TÄNK OM DET ÄR JUSTIN!! Jag hoppas verkligen det :D
Kram <3

Datum: 2013-07-01 - Tid: 10:54:33 - URL: http://aboutonedirectionn.devote.se


Mathilda skriver:

OMG!! De är justin!! :)

Datum: 2013-07-01 - Tid: 10:56:01 -


Isabelle skriver:

Först fick jag för mig att det var Victor men nu vet jag faktiskt inte.. Antagligen Justin ;s
TACK MIRIAM!

Asbra kapitel! Kände stressen inför balen själv där.. satt & stressade upp mig för ingenting typ.. ops.
Hehe (:

Datum: 2013-07-01 - Tid: 11:07:58 -


Thilda skriver:

Jag bara.... ÄLSKADE detta kapitlet!!! :D hoppas verkligen att det är Justin och jag gillade verkligen när han försvarade henne! :) Längtar till nästa kapitel, hoppas det kommer snart :)

Datum: 2013-07-01 - Tid: 11:37:03 -


Ronja skriver:

INTE Viktor hoppas jag! JUSTIN I SÅNNA FALL!!!

Datum: 2013-07-01 - Tid: 12:20:04 -


Celebnovell skriver:

Justin eller Victor sitter förmodligen i limousinen (var det så han hette?) :P
Förstår inte hur ni kan skriva så underbara kapitel - man fängslas in i dom på bara första ordet. ♥

Datum: 2013-07-01 - Tid: 12:59:54 - URL: http://celebnovell.blogg.se


nicole skriver:

Hoppas verkligen att det är Justin. Är så tråkigt när dem är ifrån varandra. Jätte bra kApitel. Ni är så duktiga! :)

Datum: 2013-07-01 - Tid: 14:00:13 -


Ebba häääär!!! ;) skriver:

JUSTIN?!?!!!!!! :) grymt kapitel!

Datum: 2013-07-01 - Tid: 14:19:14 -


Nicki skriver:

Nice kapitel! BIBAAAH sitter i bilen!!

Datum: 2013-07-01 - Tid: 14:53:05 -


Alice Gong skriver:

JUSTIN?! 😱😍😭

Mermermer! 😃😃😃

Datum: 2013-07-01 - Tid: 15:49:44 -


LMSSY skriver:

as bra!
vill du ha länkbyte? :)

Svar: Vad är din statistik? :)
MyyBieberStoory

Datum: 2013-07-01 - Tid: 15:56:08 - URL: http://lmssy.blogg.se


Anonym skriver:

superbra!
tror de är justin! fast ändå inte....

Datum: 2013-07-01 - Tid: 18:38:04 -


NICKI skriver:

JUSTIN!

Datum: 2013-07-01 - Tid: 19:07:40 -


Anonym skriver:

JUSTIN,JUSTIN,SNÄLLA SÄG ATT DET ÄR JUJU!!!!:) :D

Datum: 2013-07-01 - Tid: 21:58:44 -


Anonym skriver:

Det måste defenitivt vara Justin eller det är vad jag tror att det är

Datum: 2013-07-01 - Tid: 22:48:25 -


Anonym skriver:

Yep som de flesta så hoppas jag också på att det är Justin ^_^
Nu menar jag inget gilla för jag ÄLSKAR denna novellen verkligen, men jag tyckte att detta kapitlet var mindre bra, men det är klart det måste ju komma mellan kapitel också, ville bara säga min åsikt :$

Datum: 2013-07-01 - Tid: 23:37:13 -


Agnes skriver:

Det är helt klart Justin som sitter i limousinen! :)))

Datum: 2013-07-02 - Tid: 00:20:24 - URL: http://justinbdrew.blogg.se


Anonym skriver:

JUUUSTIN!!!! SNÄLLA GÖR ETT KAPITEL IMORN!!! hahah, de är så sjukt braa<3

Datum: 2013-07-02 - Tid: 00:58:11 -


LMSSY skriver:

Statistik :
besökare: 100-200 varje dag
Sidvisningar: 400-600 varje dag

Svar: Sidvisningar är inte värt någonting, det är unika som är värt. Kan du skicka en bild på din statistik till [email protected] så att jag kan se hur mycket det är EXAKT, :)
MyyBieberStoory

Datum: 2013-07-02 - Tid: 02:06:17 - URL: http://lmssy.blogg.se


Alice Gong skriver:

Eller så är det Victor... Men hon borde inte bli så förvånad då, eller jo kanske. Hoppas att det är Justin! 😱

Datum: 2013-07-02 - Tid: 08:59:06 -


Mathilda skriver:

OMFG DET ÄR JUSTIN FYFN VAD LYXLÖIG JY BLIR

Datum: 2013-07-02 - Tid: 10:11:15 - URL: http://mstigeback.blogg.se


Ellen skriver:

Jag har en tävling på min blogg nu där man kan vinna en länkning, var gärna med om ni vill :)

aboutonedirectionn.devote.se/blogs/26412851/taevling.htm#WriteComment

Datum: 2013-07-02 - Tid: 13:37:19 - URL: http://aboutonedirectionn.devote.se


Adina skriver:

Såå grymt :') hoppashoppashoppas att de är Justiiin! Blir typ överdrivet lycklig då, haha :)

Datum: 2013-07-02 - Tid: 16:49:29 -


Malin skriver:

skulle inte bli förvånad om det var Justin, men så som han snackat om att inte svika sina fans.. tveksamt.
Jätte bra kapitel!

Datum: 2013-07-02 - Tid: 17:01:28 -


LMSSY skriver:

Jag har mailat min statistik nu :)

Datum: 2013-07-03 - Tid: 18:36:58 - URL: http://lmssy.blogg.se


storysbyme skriver:

Afkdjhsdf bra kapitel!! Ja men Justin ofc! hoppas jag :)

Datum: 2013-07-03 - Tid: 19:17:32 - URL: http://storysbyme.devote.se


Emmy skriver:

Kan ni snäääääääälla lägga upp nästa kapitel? :)

Svar: Det ÄR uppe? :)
MyyBieberStoory

Datum: 2013-07-04 - Tid: 16:07:07 -


Emmy skriver:

Kan inte ni laga upp nästa kapitel snälla? :) älskar verkligen er novell :)

Datum: 2013-07-05 - Tid: 19:59:46 -


Emmy skriver:

Oj såg inte de:) sidan hade väll inte uppdateras...

Datum: 2013-07-05 - Tid: 20:02:11 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback