Tack för att jag fått dela med mig av min historia.

 Just nu i skrivande stund sitter jag och lipar. Lipar för att Love Me Like You Do är slut, lipar för att min tid här på MBS är slut och lipar för att jag är så tacksam över er, läsare som varit en stor del av detta, hjälpt mig och peppat mig på vägen. 
 Varje gång man kör fast finns ni där, ger idéer på vad ni skulle vilja läsa, för det är ju trots allt för er vi skrev. Vi hade nog aldrig orkat sitta hemma och skriva klart hela denna novellen om det inte vore för er. 
 Love Me Like You Do började med att någon frågade mig, "Ema, hur tror din historia hade settt ut ifall du hade träffat Justin?"
 En simpel fråga som ledde till något så mycket mer. Jag började skriva ned min idé på papper. Jag skrev faktiskt dem fem första kapitlen förhand. Och se vart jag hamnade sen. Det var inte menat att någon skulle få läsa min story. Den var lite privat eftersom den ganska mycket speglade mig. Men jag ångrar det inte för fem öre. Det var det bästa jag någonsin gjort. 
 Allt detta har jag Liv att tacka för. Tack Liv, för att du trodde på mig när ingen annan gjorde det. Tack Liv för att du visade intresse för min novell och fann något intressant i den. Tack Liv för att du kommit så nära mig. Du är som min lillasyster och vi kind of har en hat-kärlek relation. Vi bråkar ofta, men ändå så står vi här, snart ett år senare och fortfarande vänner. 
Tack Liv för allt. 
 
 Jag vill även be om ursäkt till mina läsare. Förlåt om jag någonsin verkat taskig eller varit bitchig. Förlåt att jag inte alltid kunnat leverera kapitel i tid och förlåt om jag inte lyssnat på er. Men Love Me Like You Do var ganska personlig och jag ville liksom ha den på mitt sätt. 
 Jag kommer aldrig glömma min tid här på MBS, min tid här mer er, läsare, och min tid här med Liv. Det har varit ett underbart år! Och jag är ledsen att det inte blir fler. 
Det här är mitt sista inlägg på MBS. Jag hinner tyvärr inte med att skriva under tidspress. Jag har väldigt mycket i skolan (fråga Liv, hon kan bekräfta det) plus att jag nu efter jul kommer återgå helt till min dans då jag är fullt återhämtad från min skada och min operation. Det finns även andra saker jag behöver lägga ned tid på, därför avsäger jag mig rollen som co-writer här på MBS. 
 Liv kommer att fortsätta på en helt ny novell inom kort som jag kan garantera att ni kommer att älska. Så stanna kvar här för Liv bjuder på mer spännande noveller. 
 
Tack för att ni to er tid för att läsa min historia och tack för att jag fick dela med mig av den. Jag kommer aldrig glömma min tid här tillsammans med er. 
Jag älskar er var och en, mer än vad jag älskar Nutella. Och det, det är mycket. 
 
-er Ema. 

Kommentarer

Lina skriver:

Fyfan började gråta när jag läste det! Tack SÄ jävla mycket för en sån underbar novell båda Ema och liv! Ema ditt skrivande som får mig att tappa andan! Har följt ditt skrivande ganska länge och du gör mig aldrig besviken, så p
Otroligt begåvad Ema! Vi kommer sakna dig otroligt mycket här och du har betytt så mycket för oss och kommer alltid betyda mycket för oss! Ditt skrivande som
Man aldrig glömmer som man bara vill ha mer av! Det är otroligt ledsamt att du ska lämna men jag förstår och jag hoppas du kommer tillbaka nån dag och kanske slänger in nått inlägg! Vi kommer sakna dig så otroligt mycket! Våran Ema! <3 vi älskar dig! Och till dig Liv tack för denna underbara novell och kan inte vänta och läsa din nya och få läsa dina nya fantastiska noveller! Kram till Er båda! Vi älskar Er

Datum: 2013-12-12 - Tid: 10:00:41 -


Priya skriver:

Ahhh tro mig vi älskar verkligen dig med. Hoppas det går bra med dansen. Kommer alltid komma ihåg novellen av er båda! Älskar dig puss!❤️

Datum: 2013-12-12 - Tid: 10:01:36 - URL: http://elevate.blogg.se


Nilsson skriver:

Kommer sakna dig här men jag kan samtidigt inte vänta tills nästa börjar! Novellen har varit den bästa jag läst!

Datum: 2013-12-12 - Tid: 10:03:52 -


Emma skriver:

Åh va söt du är! Tack så mycket för din underbara novell! Lätt den bästa jag har läst! Lycka till med allt nu, och hoppas du nån gång kommer tillbaka och skriver fantastiska novell! Puss och kram<3

Datum: 2013-12-12 - Tid: 15:53:11 -


Emelie skriver:

Näe! VARFÖR!? Åh, gud de e fantastisk kan inte fatta att du ska sluta!!!!!
Kommer sakna dig...
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILL EPILOGEN!
Sugen på liv's novell också :)
Men kommer sakna ihjäl mig!

Datum: 2013-12-12 - Tid: 17:33:02 - URL: http://biebsnovel.blogg.se


Hanna skriver:

Tack

Datum: 2013-12-12 - Tid: 20:22:26 -


Hanna skriver:

Jag kan seriöst inte komma på något annat än tack. Jag skriver själv och älskar det mer än allt annat. Jag läser även, JÄMT, skönlitterära engelska böcker och annat nördigt haha. Men jag tror det var länge sen jag läste något som jag längtade efter så här mycket. Det var över ett år sen jag verkligen hittade något jag kände att jag bara behövde läsa, som ett beroende kan man kalla det.
Så jag skulle vilja tacka för det. Tacka för den här tiden, tacka för skratten, känslorna, för att du lät oss läsa något sånt personligt och tack för den fantastiska berättelsen. Ni är så sjukt talangfulla!
Och Ema, jag önskar dig all lycka till nu när du inte skriver längre och jag ser fram emot att läsa vad Liv planerat.

Så tack igen. Tack.

Datum: 2013-12-12 - Tid: 20:27:45 -


Sarah skriver:

Kommer sakna dig så mycket Ema och vi älskar dig med :) <3

Datum: 2013-12-12 - Tid: 22:16:32 - URL: http://mybiebslovestorys.blogg.se


josefin skriver:

Jag älskar verkliger er novell ni skrev, men blev lite ledsen att den slutade så när den kunde sluta på ett helt annat sett som skulle vara jätte gulligt <3. Och jag älskade Handlingen för att det är så jag tänker mig Justin och en person träffas och vara med hur det blir mellan dem två. Och när ni båda skrev på novellen så blev det mer noggrant skrivit och sådant :) Men synd att du ska sluta i alla fall :( kommer sakna dig!

Datum: 2013-12-12 - Tid: 22:29:01 -


camilla skriver:

Ååå kommer sakna dig! :'(du har varit helt fantastisk!!

Datum: 2013-12-13 - Tid: 07:11:44 -


lm skriver:

Grät när jag läste asså du är ett under. Och er vänskap asdfghjkl så gulliga. Tack för allt du har gjort för oss💕

Datum: 2013-12-14 - Tid: 00:31:15 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback