Love Me Like You Do - 51

Justin fiskade upp sin iPhone och lät sedan sitt finger glida över skärmen för att svara. Han hälsade inte på personen som ringde utan satte på högtalaren istället.
”Vi båda hör dig nu.” berättade Justin för personen - som fortfarande var okänd för mig - som hade ringt. Nyfiket sneglade jag ned mot skärmen och skymtade Scooters namn. Med ens blev jag orolig över varför han ville prata med oss båda.
”Ni två. Mitt kontor om en timme. Vi har lite saker att prata om.”

Även fast Justin höll mig hårt i handen kunde jag inte undgå att känna mig orolig. Vad ville Scooter? Hade något allvarligt hänt? Kunde Justin och jag inte vara tillsammans längre? Fåfänga idéer cirkulerade runt i huvudet på mig. Förhoppningsvis skulle det inte vara något allvarligt. Han kanske bara skulle tala med Justin om Believe? Men då hade han nog inte sagt att han behövde tala med oss båda.
Nervöst bet jag tag om min underläpp medan vi gick igenom den långa korridoren.
”Babe”, andades Justin ur sig, som måste ha känt min handsvett, ”oroa dig inte. Det är säkert ingenting.”
Jag nickade åt hans ord, försökte intala mig själv om att det han sa stämde. Justin hade antagligen rätt, som vanligt. Han gjorde mig lugn. Jag älskade honom för det, och det var kanske något jag skulle berätta. Men inte just nu. En annan sak jag kanske borde berättat var om Tyras samtal. Det var fel att jag inte hade nämnt något om det, men jag ville inte oroa Justin i onödan.
”Här.” mumlade Justin och släppte taget om min svettiga hand för att kunna öppna dörren åt oss.     Tillsammans klev vi in i det ljust inredda kontoret. I stolen bakom skrivbordet satt Scooter och till min förvåning satt även Pattie i rummet, i den vita soffan.
”Mamma?” flämtade Justin förvånat och klev fram för att kunna omfamna sin mor. ”Vad gör du här?”
”Mary blev matförgiftad så tjejerna åkte hem till Kanada igen. Jag tog första planet från New York hit, dels för att kunna hälsa på dig och dels för att Scooter bad mig.” berättade hon innan hon gick förbi Justin, mot mig.
”Hej Pattie! Vad fin du är i håret!” hälsade jag, överdrivet glad över att få träffa Pattie. Jag tyckte om henne, mycket. Hon var en sådan människa som man verkligen inte kunde ogilla.
”Hej Alex! Tack ska du ha, du är jättefin du med.” log Pattie till svar och slog sig därefter ned i sin ursprungliga position i soffan. Scooter harklade sig kraftigt där han satt bakom skrivbordet,
”Slå er ned. Vart som.” hänvisade han oss samtidigt som hans arm gled över kontoret.
Justin kramade mjukt om min hand och drog med mig ned i soffan, ned i hans omfamning. Han lutade försiktigt sin haka mot min axel och placerade en mjuk kyss bakom mitt öra. Hela min kropp blev avslappnad och flera stötar av njutning for igenom min ryggrad.
Han andades långsamt i nacken på mig, ”Nå? Vad vill du tala om?” frågade Justin samtidigt som han smekte min mage med handen under min tröja.
”Har ni sett detta?” frågade Scooter och vred på sin datorskärm mot vårat håll.
Både Pattie och Justin lutade sig framåt för att kunna se tydligare vad det var Scooter visade, men jag visste redan och satt därför bara kvar som vanligt. Skulle dem förstå att jag visste och hade undanhållit det för dem? Justin skulle kanske aldrig förlåta mig.
”Vad är det?” mumlade Pattie förvirrat med en liten rynka mellan ögonbrynen.
Scooter lutade sig tillbaka i sin stol, ”Det är den bild”, började han allvarligt, ”på dem två”, fortsatte han sedan och pekade på mig och Justin, ”kyssandes.”
”Man ser inte att det är vi.” konstaterade Justin snabbt. ”Jag såg inte ens att det var vi.”
”Inte ens med världsbäst photoshop hade man kunnat få fram bevis på att det är vi.” repeterade jag min tanke jag hade haft första gången jag sett bilden.
”Det har ni rätt i, men tänk om det inte hade varit läget? Tänk om bilden inte hade varit suddig? Ni kan inte gå runt och kyssas hur ni vill, iallafall inte förrän ni har berättat ärligt att ni är tillsammans.”
”Som på en intervju då eller?” undrade jag.
”Precis.” nickade Scooter och drog en hand över sitt taggiga huvud.
Justin suckade bakom mig, ”Men vi har beslutat att vi ska hålla det hemligt, så...” förklarade han.
”Så ni får sluta mysa ute bland folk. Okej?” avslutade Scooter Justins ”så”.
Funderandes sneglade jag på Pattie som suttit tyst ett bra tag. Hennes mun var snörpt och mellan dem välplockade brynen hade en rynka uppenbarats Hon verkade tydligt förvirrad över hela situationen, eller så funderade hon bara på vad hon skulle säga till sin son.
”Jag förstår varför ni inte vill berätta om er... Så i och med att ni inte berättar så får ni bita i det sura äpplet och inte kyssas offentligt. Okej?”
Scooter drog på munnen, ”Lyssna på mig kanske ni inte gör, men Justin, din mamma borde du faktiskt lyssna på.”
”Kanske, men jag är arton och bestämmer själv”, protesterade Justin bittert.  Så där bittert som en sjuåring som inte fått sitt lördagsgodis.
”Men Justin”, andades Pattie ängsligt ut, ”bara för att du bestämmer över dig själv så betyder inte det att du inte får ta råd av dina nära och kära.”
”Vi kommer inte göra något kärleksfullt offentligt något mer”, lovade jag snabbt då jag visste att Justin inte skulle släppa det. Han ville berätta för världen att vi var tillsammans och därför visste jag att han skulle kämpa för sin åsikt.
”Verkligen?”, ekade Pattie och Justin i kör.
Jag nickade, ”Ja det ska vi. Var lugn Scooter, det kommer inte hända igen.”
”Du”, andades Justin hest i örat på mig, något som orsakade gåshud att uppenbaras på mina armar, ”kommer få igen för detta.”
”Äh, vi har ändå beslutat att hålla det hemligt tills vidare”, svarade jag lågt så att Pattie och Scooter inte skulle höra.
”Då var vi färdiga här då. Åk hem nu ungar”, tyckte Scooter och viftade med handen åt oss.
Justin flätade samman våra fingrar innan han reste sig. Jag drog med min fria hand igenom mitt hår samtidigt som jag försökte klura ut vad Justin skulle göra härnäst.
Då vände han sig om mot Pattie, ”Vill du följa med hem på middag mamma?” frågade han vänligt.
”Tack” log Pattie till svars, ”Men nej tack. Jag kan komma förbi imorgon en sväng dock.”
”Kom runt lunch”, föreslog jag snabbt.
”Ja, det blir nog bra. Ha en fortsatt trevlig kväll nu! Och Justin..”, sade Pattie, nu en aning allvarligare, ”tryck inte i Alex en massa pizza och hamburgare nu.”
Justin log stort mot sin mamma, ”Jag? Trycka i någon skräpmat? Nä, aldrig!”
 

”Vad ska vi äta?”, frågade Justin när vi satt i bilen igen, på väg tillbaka till hans hus.
”Jag vet inte”, svarade jag och ryckte slappt på axlarna.
Justin skickade sig om läpparna, ”Pizza?”, föreslog han med ett stort leende lekandes på läpparna.
”Nej”, skakade jag på huvudet, ”inte för att Pattie sa nej, utan nej för att jag är sugen på något fräschare. Hälsosammare.”
Han suckade.
”Så vad vill du äta då?”
”Caesar sallad. Med söt senapssås”, svarade jag övertygande för att få mitt förslag att låta gott i Justins öron.
”Sallad?”, ekade han äcklat. Jag hade förstått för länge sedan att Justin inte var en sallads-kille, utan en skräpmats-kille. Att det var gott med skräpmat kunde jag inte förneka, men det var inte gott flera dagar i rad.
”Ja, sallad. Så åk till något bra salladsställe”, beordrade jag honom och slog huvudet bakåt mot det svarta skinnsätet.
”Okej då.”
Jag log nöjt över segern.
Justin vred på ratten, parkerade och drog därefter på sig sina raybans. ”In då”, manade han mig.
”Vad vill du ha?” frågade jag och drog på mig hans svarta snapback så att inte så många skulle känna igen mig. Även fast min egna snapback låg bredvid hans i baksätet så valde jag att ta hans.
Han vred på huvudet åt mitt håll, ”Pizza och en BJ”, flinade han perverst.
Jag slog till honom över armen. ”Ärligt. Vad vill du ha?”
”Ta samma som du tar.”
”Okej”, nickade jag och klev därefter ut ur bilen, i kurs mot restaurangen som hade en stor grönsak som logga. Det var bara en ren chansning att det var rätt ställe, men jag märkte så snart jag klivit innanför dörren att jag hade chansat alldeles rätt.
Leendes gick jag fram till disken för att beställa. Killen bakom kassan avfyrade en vit, men rätt så krokig tandrad mot mig, ”Vad får det lov att vara?” frågade han efter att ha stått och lett ett bra tag.
”Två caesar sallader, båda med söt senapssås. Kyckling”, rabblade jag snabbt upp och tryckte därefter ned mitt bankomatkort i betalningsmaskinen som stod vid sidan av mig på disken. Han knappade in min order i maskinen och rabblade därefter upp summan för mig.
När jag hade betalat backade jag några steg och slog mig ned vid en av de alla barstolarna vid fönstret. Jag vred på huvudet och försökte se in i Justins bil, men de tonade rutorna gjorde det omöjligt för mig. Besviket vände jag tillbaka huvudet mot salladsbaren där samma kille som tagit emot min beställning stod och höll på med min och Justins sallad. Han såg förvirrad och stressad ut, men ändå otroligt koncentrerad. Bara åsynen av honom fick mig nästan att vilja brista ut i skratt.
”Alex Smith?! Herregud, är det verkligen du?!” tjöt en tjejig – och otroligt irriterande – röst bakom mig.
För en sekund övervägde jag att vända mig om men ångrade mig sedan snabbt. Skulle jag vända mig om så skulle hon förstått att jag reagerat, och att det då var jag och då kanske hon skulle ringa sina andra Belieber kompisar som därefter skulle inse att Justin satt i bilen utanför och väntade. För att verka helt oberörd av hennes skrikande drog jag upp min mobil och klickade mig istället in på instagram.
”Alex?” repeterade tjejen bakom mig, denna gång en aning lugnare.
”Jag sa ju att det inte var hon”, väste en annan, förmodligen skrik-tjejens kompis. ”Kom, vi går nu.”
Den andra tjejen gnydde till, ”Varför då? Vi väntar tills hon vänder sig om. Hon kanske inte hörde.”
”Nej, du har skämt ut oss för hela restaurangen. Nu går vi Jules”, fräste kompisen igen till skrik-tjejen som uppenbarligen hette Jules. Mitt hjärta stod still i bröstkorgen på mig och jag lyssnade noggrant efter tecken på att dem hade gått.
”Okej då”, suckade Jules besviket. Snart därpå ringde dörrklockan och dem var försvunna.
Lättat pustade jag ut. Det hade varit nära ögat...
Ibland blev jag förvånad över hur Justin var så lugn bland sina fans. Jag hade länge haft för mig att dem var vilda djur som gjorde vad som helst för att få träffa någon relaterad till Justin. Det kanske inte gällde alla, hade jag räknat ut efter de månader jag nu arbetat med Justin.
”Ursäkta, miss?” ropade killen som jobbade här till mig. Jag stelnade återigen till, rädd över att han skulle börja tala med mig om Justin, men tittade ändå upp på honom. Han stod med en papperskasse med restaurangens logga, hängd framför sig. ”Din mat är klar”, informerade han mig och log försiktigt.
Jag besvarade hans leende, ”Tack.”
Snabbare än menat tog jag emot påsen och sprang sedan snabbt ut ur restaurangen. Justin satt med mobilen upptryckt i ansiktet när jag slog mig ned i passagerarsätet.
Jag placerade pappkassen som maten låg i, i baksätet, varpå jag satte mig till rätta i mitt säte.
”Kör då”, manade jag Justin, som fortfarande inte hade lagt undan sin mobil.
”Åh... Just ja.” mumlade han och lade förvirrat ned sin telefon.
 
Puppy face
"Oh.. yeah."

Justin såg ledsen ut när han körde ut från parkeringen. Ledsen som i att något var fel. Ledsen som i besviken och krossad. Jag märkte det på honom. Han hade inte glimten i ögat som han annars alltid brukade ha.
”Justin, är allt som det ska?” undrade jag bekymrat.
Han såg på mig, ”Vadå? Ska det vara något eller?” nästan fnös han.
”Jag ser det på dig, något är fel. Berätta.” bad jag honom.
”Men...”
”Nej! Inga men. Berätta bara Justin för ena sekunden var allt som vanligt och den andra ser du ut som om du fått en kniv genom hjärtat.” utbrast jag, ivrig att få veta vad som pågick i hans hjärna. Vilket kunde vara vad som helst om jag kände Justin rätt.
”Nej, men det är bara det att jag gick igenom bilderna på min telefon, bilderna på mig och dig,” han pausade för att se plågat på mig innan han vände tillbaka blicken på vägen framför oss. ”Och jag insåg hur mycket jag vill visa alla att du är min. Jag hatar att vi måste gömma oss, inte visa vad som egentligen pågår. Jag vill visa upp hela världen att du är min och att ingen får röra dig. Jag vill kyssa dig framför alla, hålla din hand framför alla och inte dela dig med någon.” han suckade och bytte hand på ratten så att han styrde med den högra. Den vänstra lutade han mot fönstret och lutade sitt huvud i handen.
”Jag vet, jag vet. Jag vill också kyssa dina gudomligt frestande läppar och hålla i din trygga, varma, mjuka, gosiga... tja, det är en helt lista men skit samma. Jag vill kunna göra precis allt det du sa offentligt. Men det går inte”, andades jag ut, besviken över att behöva göra Justin besviken. Mitt allt. ”Kanske om ett tag. Men jag vill ha oss för oss själva tills vidare... dels för att dina fans skulle bli galna och löpa amok och dels för att du har rätten att kunna skilja privatliv och ditt offentliga liv. Dina fans behöver inte veta om allt som pågår när du inte är Justin Bieber – superstjärnan.”
”Jag antar att du har rätt...” suckade han och tog tag i min hand, ”för den här gången.”
”Psst, tror du jag. I hemlighet har jag rätt jämt”, svarade jag självsäkert samtidigt som jag flängde med håret – något som fick mig att se urlöjlig ut. Men just då brydde jag mig inte. Jag var med den person som betydde allt för mig just nu och då kunde jag se ut hur som helst, för jag visste att han skulle älska mig hursom.
”Så.. äta blir det då. Vad ska vi hitta på sen måntro?” frågade Justin och svängde in på sin gata.
”Kolla på film och mysa. Bara mysa”, slängde jag snabbt ur mig så att han inte skulle hinna komma med något annat förslag som att gå ut på fest med Za, Ali och Twist till exempel.
Ett skratt for istället ur hans strupe, ”Säger du det så.”
Allt jag förmådde mig själv att göra var att le. Le för stunden, och för Justin. Trött lutade jag tillbaka huvudet mot sätet och iakttog Justin, som såg ytterst koncentrerad ut medan han körde igenom det flotta villaområdet han bodde i. Det var lustigt hur han varje gång såg lika koncentrerad ut även fast han bott i samma område i flera år.
”Så ja...” mumlade han för sig själv när han svängde in på sin uppfart.
Jag släppte motvilligt taget om hans hand för att kunna befria mig ifrån bältet och istället kunna ta påsen med våran mat. I ögonvrån såg jag hur Justin förberedde sig på att stoppa mig från att ta den inte så tunga kassen, och skyndade mig då ut ur bilen.
Snabbare än vanligt kom jag fram till ytterdörren, men fick vänta på Justin i vilket fall då det var han som hade nycklarna. Flinandes tog han sig upp på den smala gångvägen som ledde upp till hans ytterdörr och skakade sedan på huvudet när han nått mig,
”Du är för lustig.”
”Är jag väl inte. Jag är normal”, protesterade jag dramatiskt och slängde återigen med håret.
Han skrattade mjukt, ”Okej babe, vi säger så.”
”Det är så”, fortsatte jag strängt och skyndade mig förbi honom in i det kollosala huset. Varje gång jag klev innanför dörren blev jag alltid lika förvånad över hur stort och fint inrett det var. Men hette man Justin Bieber så var det väl en självklarhet att man bodde så här lyxigt.
”Äta först?” frågade jag med höjda ögonbryn bakom köksön.
Justin skulle precis svara när hans mobil började ringa. Han höll upp ett pekfinger för mig att vänta och fiskade snabbt upp mobilen ur jackfickan. Ett stort leende tog plats på hans läppar, ”Jazmyn! Hej! Vad kul att du ringer!”
Jag rynkade förvirrat på pannan. Jazmyn? Vem var det? Diskret vred jag på huvudet för att kunna höra bättre om vad som sas i rummet bredvid.
”Ja, det är jättevarmt här. Har du det bra uppe i Kanada? Jaså, det är storm? Mysigt... önskar jag kunde vara där nu och dricka varm choklad med dig. Ja. Men du, jag har besök faktiskt. Nej, det är ingen flickvän, haha... Ja, vi hörs snart. Hälsa alla! Älskar dig med.”
Något inom mig gick sönder. Hade han en annan flickvän? Justin kanske tyckte det var rätt med två tjejer. Det kanske var just därför han och Selena hade gjort slut? Krampaktigt greppade jag tag om kanten till köksön för att inte falla ihop. Mina knän gjorde uppror under mig och tårarna brände i ögonvrån.
Justin kom ut i köket igen, med lika stort leende som när han hade gått men det försvann så snart han såg mitt ansiktsuttryck. ”Babe? Vad har hänt?” utbrast han oroligt och skyndade sig fram till mig.
Av ren instinkt ryggade jag tillbaka, ”Vem talade du med, som du älskar så mycket uppe i Kanada?”
”Va? Alex... men...”, började Justin och brast sedan ut i gapskratt. Just då var jag nära på att slå till honom. Ansåg han att detta var något man skrattade åt? Tyckte han situationen var roande? ”Jazmyn... nej... men..”
”Förklara då”, väste jag med darrig röst utan att släppa taget om kanten till köksön.
”Jazmyn är min lillasyster!” skrattade Justin, röd som en tomat i ansiktet utav allt skratt.
Ilskan och sorgen blev som bortblåst. Jazmyn? Hans syster? ”Men hette inte din syster Jazzy? Jaha... oj.”
Justin smekte min kind, ”Vem är det nu som är dum?”
”Inte jag i alla fall”, väste jag men kunde inte undgå att le mot honom.
”Men babe...” viskade Justin mot mina läppar, med sin blick fastnaglad i min, ”vart du lite avundsjuk?”
”På vem?”
”Min lilla syster.”
”Äh.. hon kan ju inte göra så här”, viskade jag och raderade avståndet mellan våra läppar för att kunna kyssa honom.
Hans mjuka läppar masserade mina samtidigt som hans varma, mjuka händer letade sig upp under min tröja, över min rygg. Ett pirr av lycka stötte igenom min kropp och nackhåret på mig reste sig. Varje gång detta hände var jag alltid lika fascinerad över vilken effekt han hade på mig. Det var.. sjukt.
”Babe?” andades jag motvilligt mot hans läppar. Kyssen var – som vanligt – alldeles för skön för att avbryta. Justin måste nog ha tyckt samma sak men svarade ändå med en utdraget hummande, ”Jag måste duscha innan vi äter.”
”Tillsammans?” flinade han och lutade sig tillbaka ifrån kyssen.
”N-” lika fort som jag börjat så avslutade jag. Vad hade jag att säga nej till egentligen? Justin var min pojkvän nu. Min. Han hade dessutom redan sett mig naken och halvnaken ett flertal gånger, så vad gjorde det egentligen för skillnad? Han höjde frågandes på ögonbrynen mot mig. ”Okej då”, svarade jag med en enkel axelryckning.
”Toppen”, flinade Justin och mimade ett 'Yes' för sig själv.
 Leendes satte jag av mot badrummet på den nedre våningen medan jag plockade av mig plagg för plagg, så att jag var helt naken när jag stod vid ingången till badrummet. Jag drog långsamt över allt mitt hår på ena axeln och slängde en blick mot Justin som hade stannat vid soffan, med sin t-shirt i handen.
”Kommer du eller?” fnittrade jag och studsade snabbt därefter in i det svala badrummet.
”Om jag kommer”, svarade Justin bakom mig och placerade sina händer om min bara mage.
 Fortfarande leendes, drog jag på vattnet till duschen som inom kort gick igång. Justins händer gled ned mot mina höfter istället så att han kunde vrida på mig åt hans håll istället.
 Försiktigt höjde jag blicken för att kunna se rakt in i hans ögon och placerade min hand om hans nacke. Han sänkte då sitt huvud mot min högra axel och placerade en varsam kyss där. Samma ilning som alltid for igenom min ryggrad och samma värme spred sig i kroppen på mig. Han höll kvar läpparna i samma position i några sekunder innan han gled med dem, över mina nyckelben till min vänstra axel där han precis som på den högra, lämnade efter sig en kyss.
 Av ren njutning lät jag mina ögonlock falla för några sekunder, men öppnade dem kvickt när jag kände hur Justins huvud höjde sig ifrån min axel. Varsamt placerade jag min tumme på hans kind och började massera den i cirkulära former. Ett litet leende kröktes på hans läppar,
”Jag älskar dig. Det vet du va?”
Just då, och bara då, kände jag mig som världens lyckligaste människa.
Långsamt nickade jag, ”Ja. Och jag älskar dig, mer än jag älskar Nutella. Och det... det är mycket.”
They said it. The big L word. Hhuhuuhuh. Kommentera vad ni tycker nu så blir vi happyhappy :)

Skrivet av Liv btw, men en liten del skriven av Ema! Pussss pusss, Liv. <3

Kommentarer

Celebnovell skriver:

OMFG Är överlycklig att dom sa det! :D
Helt perfekt.

Datum: 2013-08-18 - Tid: 17:42:15 - URL: http://celebnovell.blogg.se


Thilda skriver:

Grymt kapitel! :DDDDD längtar till nästa :)

Datum: 2013-08-18 - Tid: 17:47:06 -


Erica skriver:

Omb älskar denna novell så mycket och älskar er! Längtar redan tills nästa kapitel

Datum: 2013-08-18 - Tid: 18:19:12 -


Anonym skriver:

So bra, kan inte skriva allt on svenska eftersom jag is utomlands so i dont have a med two prickar osv men det var very amaziiiiing och jag loved det thank you för att ni skriver so gudomligt bra

Datum: 2013-08-18 - Tid: 18:20:19 -


Belis skriver:

Assssssså aaaaaaaaaaaa vill bara skrika för jag är så glaaaaaad snällllllla meeeer håller på attt dööö vill bara lääääsa Meeeeer ni är så jävla gryma det går nt ens att beskriva

Datum: 2013-08-18 - Tid: 18:34:06 -


Agnes skriver:

Så amazing!

Datum: 2013-08-18 - Tid: 19:33:30 - URL: http://justinbdrew.blogg.se


Mina skriver:

kapitlet var fantastiskt, som alltid! Älskar verkligen denna novell ;D

Datum: 2013-08-18 - Tid: 20:04:23 -


Alva skriver:

Skit bra!! MEEEEER ÄLSKAR NOVELLEN BÄSTA JAG LÄST!!

Datum: 2013-08-18 - Tid: 20:04:49 -


Adina skriver:

Ååh, ren perfektion *-* Mer nuuuu!

Datum: 2013-08-18 - Tid: 20:17:37 -


Matilda skriver:

jätte bra!!

Datum: 2013-08-18 - Tid: 21:34:12 -


saga skriver:

Gaaah!!! Omg love it!!!!

Datum: 2013-08-18 - Tid: 21:42:36 -


Nina skriver:

Din novell e så jävla fuckong grym
Haha jag vill ha lite mera se* scene om ni fattar aja haha sjukt grym novell pusss

Datum: 2013-08-18 - Tid: 21:50:29 -


Becca skriver:

Åh, dem sa det! Jalex<3

Datum: 2013-08-18 - Tid: 22:29:01 -


Matilda skriver:

Asså den är så bra!!! Längtar tills nästa kapitel kommer ut!!!!

Datum: 2013-08-18 - Tid: 22:37:36 -


josefin skriver:

Hahah.. aw vad gulliga dem är <3 Trodde först han snackade med Jasmine XD

Datum: 2013-08-18 - Tid: 22:59:13 -


Malin skriver:

SÅ GLAD JAG ÄR ÖVER ATT KAPITLET KOM UT IDAG
omigaddddd, dom är föör gulliga.

Datum: 2013-08-18 - Tid: 23:36:13 -


Miriam skriver:

OH MY FUCKING GOD. Jag orkar inte, another perfekt kapitel, är det ok ifall jag lägger mig ner och gråter lite eller? Waaaaah *svimmar*

Datum: 2013-08-18 - Tid: 23:55:18 - URL: http://likebieber.webblogg.se


Nicki skriver:

Braaaa!!! :3

Datum: 2013-08-19 - Tid: 02:03:37 -


Alice Gong skriver:

Ååh... Gulligt... Dör... <3

Datum: 2013-08-19 - Tid: 09:24:08 - URL: http://thatbieber.blogg.se/


Michelle skriver:

I love it :)

Datum: 2013-08-19 - Tid: 12:14:00 -


Anonym skriver:

"Jag älskar dig. Det vet du va?"
Just då, och bara då, kände jag mig som världens lyckligaste människa.
Långsamt nickade jag, ”Ja. Och jag älskar dig, mer än jag älskar Nutella. Och det... det är mycket.”

GAAAHHHH ASSÅ OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG THEY SAID IT! DOM E SÅ JÄKLA SÖÖTA!
Dom måste seriöst go public snaaaaart!!!
Ahh, Gud jag älskar er Ema & Liv

Datum: 2013-08-19 - Tid: 12:46:06 -


Alexandra - novellblogg skriver:

Grymt bra kapitel! :)

Vill ni göra ett länkbyte med mig? :)

Svar: Vad är din statistik? :)Mejla en bild till [email protected]
MyyBieberStoory

Datum: 2013-08-19 - Tid: 13:26:54 - URL: http://thejustinbieberstory.blogg.se


Lina skriver:

riktigt bra! längtar tills nästa! du är grym Liv!

Datum: 2013-08-19 - Tid: 14:00:56 -


Anonym skriver:

Gulligull(: dom är så söta <3
Bäst kapitel :D

Datum: 2013-08-19 - Tid: 14:08:37 -


Liv skriver:

Awesome kapitel!!!

Datum: 2013-08-19 - Tid: 15:06:58 -


Anonym skriver:

bra!

Datum: 2013-08-19 - Tid: 16:21:45 -


Anonym skriver:

MY GOD!
SÅ JÄKLA GULLIG DUSCH-SCEN!
OH MY BIEBER VA SÖTA DOM ÄR
N ÄR ÄST PÅ ATT SKRIVA!!

Datum: 2013-08-19 - Tid: 17:48:34 -


Maria :* skriver:

Jätte bra!!

Datum: 2013-08-19 - Tid: 19:26:32 -


Anonym skriver:

grymt bra som vanligt!

Datum: 2013-08-19 - Tid: 21:16:17 -


Anonym skriver:

Åhhhh älskar dom

Datum: 2013-08-19 - Tid: 21:26:51 -


Therese skriver:

OLALA!!! They finally said the word!!! Whohoo!
Kan det bli lite spänning/drama aktigt nu? Att de går på en fest och någonting händer?

Datum: 2013-08-20 - Tid: 18:44:04 -


Elin skriver:

Åhh jag älskar eran blogg. Den är så sjukt bra. Kan läsa om kapitel om och om igen.
När kommer nästa? :D
Puss & kram

Datum: 2013-08-20 - Tid: 19:36:58 -


Rebecca ツ skriver:

Åh vd gulligt!
Grymt bra kapitel , och ni skriver jätte bra!
MEERRAA! (:

Datum: 2013-08-20 - Tid: 22:35:14 -


Bella skriver:

Åh jag älskar eran blogg, den är så sjukt bra! Ni är så otroligt duktiga på att skriva. Längtar redan till nästa kapitel, när kommer det ut ungefär? :)
Kram <3

Datum: 2013-08-21 - Tid: 16:01:26 -


Alexandra - novellblogg skriver:

svar: haha, har typ bara 40 pers per dag så det är nog ingen idé :)

Datum: 2013-08-22 - Tid: 16:16:14 - URL: http://thejustinbieberstory.blogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback