Kapitel 49-. Away from me



"Hej då Justin." Sa Mr.Beadles och log stort mot mig. Jag log tillbaka och tog en klunk av Oboy'en.
När han hade stängt dörren hörde jag ett gallskrik där uppefrån.
Det var Tara.. Jag sprang upp och öppnade snabbt dörren.
Caitlin och Christian kollade förvånat på mig och en orolig Justin kom in i rummet.
"Vad är det?" Frågade han andfått och omfamnade mig.
"Mardröm..." Mumlade jag och lutade mig mot Justin's hals. Han strök mig försiktigt över hårt och nynnade på Never Let You go. Så romantikst.. Tänkte jag sarkastitk och blundade lätt.
-
"Ska vi åka hem?" Frågade Justin mjukt. Jag nickade lätt och reste mig upp ur soffan i följetåg till Justin.
"Ska ni hem?" Frågade Caitlin förvånat och jag nickade.
"Hejdå." Jag kramade om henne och Christian innan jag gick ut. Justin öppnade bildörren åt mig och jag klev in.
Justin kom också in och kysste mig passionerat på läpparna innan han  startade motorn.
Hur skulle jag förklara det för henne?
"Tara?" Hon kollade upp från datorn och log stort mot mig. Jag tog det som ett 'Ja?'
"Jag ska åka, nästa vecka. Till Los Angeles." Viskade jag. Hon svalde hårt och jag såg hur hon försökte hålla tillbaka tårarna.
"Hur länge blir du borta?" Frågade hon med skakig röst.
"I en och en halv månad." Hon bröt ihop. Små tårar började rinnan er för hennes kinder. Jag drog bort de med min tumme men det kom bara nya, och nya. Till slut var det så att båda två satt och grät, i varandras famnar.
"Jag...kommmer...ss..a..kna diig.." Stammade hon fram och kollade in i mina ögon. Jag hatade att se henne såhär ledsen, men när jag skulle komma tillbaka skulle det vara obeskrivligt.
"Jag kommer sakna dig också." Svarade jag och kysste henne lät. Kyssarna blev intensivare och intensivare. Jag avbröt den och kollade in i hennes ögon.
"Vill du?" Hon bet sig nervöst i läppen och nickade sedan långsamt.
"Jag älskar dig. Jag skulle inte klara av att göra med någon annan.." Svarade hon vagt och jag kollade förvånat på henne.
"Så du var o-..." Hon hann avbryta mig.
"Ja, jag var oskuld när vi träffades. Jag må vara en bitch, men jag är inte så slampig."
Jag blev helt paff. Hur skulle hon ta det om att jag inte var oskuld när vi gjorde det för första gången.
"Du?" Jag svalde hårt och pressade fram ett leénde.
"Ja, jag var oskuld." Svarade jag nervöst och kysste henne igen. Hon kramade om min hand och gick upp till rummet där hon la sig ner på sängen. Jag drog av mig min tröja och drog ner hennes byxor.
Tumblr_lwup9xwcii1qkv4ajo1_500_large
-
"Vill du duscha med mig?" Frågade jag flörtigt och började leka med hennes hår. Hon nickade glatt och kysste mig passionerat på läpparna.
Jag lyfte upp henne i min famn och började gå mot badrummet.
Hela jag kändes hel med Justin. Men nu skulle han åka. Jag drog på mig en blus och ett par ljusblåa jeans innan jag sminkade mig och borstade igenom mitt hår.
"Kommer du?" Frågade Justin från dörröppningen. Jag  svalde hårt och nickade innan jag kramade om hans hand och gick ut ur huset. Jag låste efter mig och gick bakom Justin in i den svarta bilen, som en vakt satt i. Inte Kenny, en annan vithårig.
-
Jag ville inte släppa taget om honom. Han tryckte mig hårdare mot honom.
"Jag måste gå." Viskade han mot min axel, men jag skakade bara på huvudet och klamrade mig fast. Jag brydde mig inte om paparazzirna. Justin var det enda som betydde något just nu.
"Justin, vi måste gå." Sa vakten med skrovlig röst.
Jag lättade på greppet och kollade in i hans vackra hasselnötsfärgade ögon. Han la en hand på min kind och kysste mig passionerat. Farväl på flygplatser vad det värsta jag visste..
Kyssen avbröts och Justin började gå mot sin Gate. När han precis skulle försvinna vände han sig om med tårar rinnande ner för kinderna.
"Jag ringer, varje kväll shawty." Jag nickade och tårar började rinnan ner på mina kinder också.
Där försvann han. En och en halv månad...
SEGT! MEN HADE 0 IDEÉR! IKVÄLL/INATT KOMMER DET 9 KAPITEL, SÅ HÅLL UTKIK <3


Kommentarer

Ilma skriver:

nio kapitel.. ikväll? wihooooo asbra!! <33333333333

Datum: 2012-03-24 - Tid: 21:24:19 -


Anonym skriver:

Jiihohoooooo, meeer! :D asbra! <3

Datum: 2012-03-24 - Tid: 22:21:19 - URL: http://jssmn.blogg.se/


alex skriver:

9st ?! :o oj gud !! Haha längtar redan !! ;) <3 xx

Datum: 2012-03-24 - Tid: 23:16:25 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback