Kapitel 48-. Bestie?

"Sony ja...-" Började jag och tog tag i hennes hand men hon drog bort den.¨
"Låt mig vara!" Skrek hon och lade sig ner under täcket med ansiktet tryckt mot kudden. Jag ville inte göra det värre så jag gick ut därifrån, och såsnabbt jag stängde dörren, hörde jag hur hon började storgråta där inne.
Det bästa man kunde göra när man satt i en buss, 3 timmar från L.A, var att sura.
Det var det enda jag kunde nu.
Justin och jag var sams, men jag visste inte riktigt hur jag skulle göra med Selena.
Hon var snäll, som en syster, men jag måste vänta med att dömma henne innan jag ens gör något annat.
"Hey Riley?" Ropade Justin till chaufören. Han svarade ett enkelt 'Ja' för att Justin skulle veta att han hade fått Riley's uppmärksamhet.
"Kan vi inte stanna ett tag? Det är så varmt och soligt ute." Sa Justin.
"Jo visst, vänta bara tills jag är av motorvägen." Svarade Riley.
Justin satte sig ner bredvid mig och lutade sig mot min axel innan han drog av sig sin t-shirt så att han satt där helt utan tröja.
Jag log mot honom och kollade upp och ner mellan hans flin och mage.
"Sexigt." Sa jag än en gång.
"Hur många gånger ska du säga sexigt? Du sa det iförrigår och imorse!" Sa han frustrerat och kollade på mig som om jag vore hopplös. Jag putade med underläppen innan jag böjde mig fram och kysste honom.
Han la sig ner och jag la mig över honom utan att avsluta kyssen någon gång. I en halvtimme låg vi bara där och kysstes, som tur var låg Selena fortfarande och sov.
"Nu kan ni hoppa ut!" Ropade Riley när han hade stannat upp bussen.
"Okej!" Ropade Justin tillbaka och satte sig upp och drog på sig sin t-shirt. Jag plutade med underläppen igen.
"Jag ville se mer!" Sa jag ledsamt men Justin flinade bara mot mig.
"Någon annan gång då!" Sa han och kysste mig på nästippen.
"Får vi det här då?" Frågade Sony oroligt där hon stod med sin bikini. Jag nickade ivrigt och ställde ner hinkarna och glasen med färg i.
Selena sov fortfarande, så jag och Sony fick ha lite roligt iallafall. Jag hade kommit med det förslaget att ha färgkrig.
Sony log mot mig och gick långsamt fram. Jag log tillbaka men var helt oförberedd på glaset med färg som kom skjutandes imot mig.
"Nu du!" Skrek jag och så var kriget igång.
-
"Sänk ner styrkan lite!" Skrek Sony. Jag gjorde som hon sa och drog ner styrkan och värmen på duschen.
Vi stod tätt intill varandra i min lilla dusch, medans bussen rullade fram.
"Kom hit." Sa Sony lågt och putade med läpparna. Jag slickade mig om mina snabbt innan jag böjde mig neråt och kysste hennes försiktigt. Det var ju värsta kysskalaset idag!
Haha dåligt sluuut! ;3
Men jaja.. Kommentera!

Kommentarer

Anonym skriver:

Mer :D

Datum: 2012-03-01 - Tid: 23:40:36 -


Anonym skriver:

omggggggggggggg du är bäst i hela världen på att skriva du mååååååste fortsätta med det! btw vad hände med desigenen.. varför är det den gamla?? aja haha mer så fort som möjligt så blir jag över lyklig, och älskar dig i all evighet.. haahahah. men seriöst blir as glad om det blir mer snart. och du föresten du borde ta bilder från the last song, ett liet tips typ googla på: the last song miley cyrus så får du fram ganska bra bilder. jag uppskattar assssssssssssss mycket din super braiga (kan man säga så?) updatering, du äger cheyen. och en sista sak kan inte selena typ bli magsjuk så hon måste åka hem och sen kan justin och sony leva lyckliga i alla sina dagar :D hoppas att du gör fler en 50 kappitel så du blir jag asssssssssssss glad! för övrigt är den här historien http://www.klockren.nu/ (sökpådetahgahahah) ahahahah omg vad lång min kommentar blev aja puss blir as glad om det kommer mer snart om du inte redan har fattat det ahaha puss och kram :9 <33333

Datum: 2012-03-01 - Tid: 23:41:21 -


Anonym skriver:

en snabb fråga, när du är klar med historien kommer du ta bort typ; skriver skyltarna och ''kommer inte kunna skriva ikväll'' och så eller kommer de vara kvar?

Datum: 2012-03-01 - Tid: 23:44:20 -


Anonym skriver:

ahhhhhh älskar det här <3333333 mer nu! <3

Datum: 2012-03-01 - Tid: 23:45:05 -


Anonym skriver:

Jätte bra meeeer(:

Datum: 2012-03-02 - Tid: 07:19:04 -


Hanna skriver:

Haha:) jättebra:)

Datum: 2012-03-02 - Tid: 09:25:21 -


Anonym skriver:

mer fina duuuuuuuuuuuuuuuuuu <3

Datum: 2012-03-02 - Tid: 10:56:40 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback