Kapitel 48-. L.A PART 2

"Life saver, oh life saver.. My life saver.." Sjöng jag och Jasmine.
Jag kramade snabbt om henne innan hon sprang bakom scenen där hon kramade om Jen.
Det var kul att de hade blivit så bra kompisar tänkte jag.
-Okey allihopa! Lyssna nu! Sa jag i mikrofonen och det blev knäpptyst i hela arenan.
-Jag har en speciell sak att göra idag. Jen, kom ut hit!
Sa jag och kollade bak på en förvirrad Jen.
Jag kollade förvirrande på Justin. Va?
Alfredo och nån till dansare tog tag i mina händer och drog ut mig på scenen.
Jag var tvungen att kisa pga det starka ljuset
Justin borde ju vara blind vid det här laget! De lyfte upp mig på en pall
och gav mig varsinn kyss på kinden.
Jag kände hur kinderna hettade till och kollade mot Justin.
"There's gonna be one less lonley girl, one less lonley girl...
One less lonley giirl, it's gonna be one less lonley giiiiirl..."
Började han och jag kände hur glädjetårarna sipprade ner för mina kinder.
Han kom fram och la handen på min kind och drog sakta bort tårarna.
När låten var slut böjde han sig fram och kysste mig.
Jag la armarna varsamt bakom hans nacke och han lyfte upp mig och snurrade runt mig
på scenen.
Det kom en massa 'Aaw' och 'Omg!'
Jag pussade honom på kinden innan jag gick tillbaka bakom scenen där Jasmine stod.
-Känn dig speciell... Sa hon och kollade mot Scenen som för tillfället stod tom eftersom
Justin hade gått för ombyte till "Up"
-Varför då? Frågade jag och tog upp en vattenflaska.
-Han har bara kysst dig på scen. Ingen annan.
-What? Du driver? Han gjorde väll det med Selena typ?
-Nej.. Sa hon och skakade på huvudet med ett leénde. - Ni är söta ihop.
-Aaw! Tack Jas, sa jag och kramade om henne innan jag lät blicken
glida över rummet.
-Vad finns här att göra? Frågade jag och kände Jasmine's hand på min axel.
-Jodu.. Det vet jag. Sa hon och drog iväg med mig.
När vi var framme drog hon av ett skynke av något. Först såg jag inte vad det var men sen såg
jag.
-Speedways! Sa jag glatt och Jasmine nickade.
-Det där är Justin's, sa hon och pekade på en som hade väldigt slitna hjul.
-Då tar jag den. Sa jag och ställde mig på den.
Jasmine tog en annan och vi körde iväg. Jag hade åkt speedways en gång förrut
i mitt liv.
Det var mycket roligare med Jasmine. Vi lämnade byggnaden och åkte runt lite på stan.
-Oj! Justin's konsert slutar om 10 minuter, sa hon saktade ner.
Jag log stort mot henne och åkte tillbaka mot henne.
-Försten dit då, sa jag och gasade på så mycket det gick och åkte tillbaka mot arenan.
Såklart vann ju jag men jag hade ett väldigt stort försprång
eftersom Jasmine inte 'fattade' att vi tävlade.
-
-Där är du! Sa Justin och sprang fram till mig. Jag hoppade ner från speedway'n och höll
armarna långt ifrån kroppen.
-Inte kropps berörning Mr.Bieber! Du stinket svett. Sa jag och höll för näsan.
-Pfft... Sa han och vände på klacken in i logen.
Jag följde med in och satte mig ner i soffan och tog en donut. Jag bet av all kristyr och
exakt när jag skulle ta en tugga av själva munken så kom Justin ut, påklädd.
-Nu drar vi! Sa han och jag la ner munken.
-Sorry Bieb's. Häng med Kenny eller Alfredo för jag och Jasmine ska ut ikväll!
Sa jag och la armarna runt hans midja.
-Prutt på dig då.. Sa han och tog upp något för sminkbordet.
Det var hans parfym.
-Du ska iallafall lukta gott.. Sa han och började spreja på en massa parym på mig.
-Så jag luktar äckligt? Sa jag förolämpad.
-Nä babe, jag menade inte så. Utan att du luktar mycket godare med min parfym, sa han och
kysste mig mjukt.
-Kom nu Jen! Ropade Jasmine från andra sidan dörren.
-Sorry biebs.. Plikten kallar, sa jag och kysste honom på pannan innan jag öppnade
dörren och tog armkrok med Jasmine.
-Först ska vi till hotellet, sa jag när vi satte oss i bilen.
-
-Åhh! Äntligen kan jag få lite solbränna. Sa jag och drog av mig min sommarklänning.
Jag hade ju bikini under såklart. Vi la oss ner på två solstolar.
Kyparen hade kommit med dricka och en vattenmelon. Även fast vi hade sagt nej.
-Kom vi badar! Är helt uttorkad. Sa Jasmine och reste sig upp.
Jag nickade och drog av mig mina solglasögon för att hoppa i vattnet.
Det var väldigt svalkande i jämförelse till luften.
-Aoch! Hörde jag Jasmine säga.
Jag simmae snabbt fram till henne och skulle precis säga något när jag
blev avbruten.
-Förlåt.. Jag är så klumpig och.. OMG! Det är Jasmine Villegas och Jennifer Brown!
Skrek hon högt. Alla blickar riktades mot oss och folk kom simmandes mot oss.
Jag gav till ett stelt leénde och kollade oroligt på Jasmine.
Hon nickade mot stranden och vi dök ner under vattnet. Jag satte mig
ner på stolen så fort vi var uppe på land igen.
-Det där var tur.. Sa jag och vred ur vattnet ur håret.
-Aa.. Men hur mycket är klockan? Frågade hon och jag böjde mig ner för
att ta upp min mobil.
-Den är borta! Skrek jag upphetsat.
-Vad?
-Mobilen!!! Skrek jag och grävde runt i väskan.
Minst 5 kommentarer från 5 olika personer innan nästa.
Bara så ni vet, jag ser era IP adresser så namnen lurar inte mig.
Kram! =)

Kommentarer

Trallallallaaa skriver:

My goood MERA MERA MEEEEEEEEEEEERA!

Datum: 2012-01-24 - Tid: 22:19:09 -


Lisa skriver:

Meeeeeeeer!!!! <3

Datum: 2012-01-24 - Tid: 22:20:59 -


Jenny skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRAAAAAAA!!!!!!

Datum: 2012-01-25 - Tid: 14:52:09 -


Anonym skriver:

Jätte bra!

Datum: 2012-01-25 - Tid: 16:27:05 - URL: http://wesmiletogether.blogg.se/


Izabelle skriver:

Kika gärna in min pågående novellblogg om Justin Bieber! :)

En spännande och annorlunda story jag tror du skulle tycka om :)!

Krams

Datum: 2012-01-25 - Tid: 16:33:27 - URL: http://alwayskidrauhl.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback