Kapitel 25- Vacation

Jen
-Va? Frågade jag med gråten i halsen.
-Ja.. eh vi hade inte råd att ha kvar Carly då. Vi var tvugna att adoptera bort henne då. Svarade mamma med glansiga ögon.
-Hur fan kunde du ljuga så?! För mig! I 17 år har jag gått runt och trott att min stora syster varit död! Men att det visade sig att hon var en kändis! Jag hatar dig!! Skrek jag och sprang upp för trappan.
Jag smällde igen min dörr och slängde mig på sängen och började gråta. Justin hade stått kvar där nere med mamma och Carly. Jag hörde röster nerifrån och sen hörde jag nån gå i trappan.
Livet sög. Jag orkade inte med nånting längre. Dörren öppnades och jag kände Justin's hand glida över min rygg.
-Hey.. Shawty. Hur är det? Frågade han med len röst.
Jag reste mig upp och hoppade in i hans famn. Han la sig ner och jag låg på hans bröst.
Vi låg där jätte länge och han drog handen på mitt hår och jag bara grät och grät.
-Hur är det? Frågade han när jag entligen hade slutat gråta.
-Jag har precis fått reda på att min syster, som jag trodde var död, är Carly Rae.. Så jag har mått bättre. Svarade jag och satte mig upp i sängen.
Han nickade och kollade upp i taket. Min mobile vibbrerade och jag tog upp den. En bild på Ryan lyste upp bakgrunden och jag klickade på "Upptaget". Jag orkade inte bråka just nu. Justin kollade på mig och öppnade munnen.
-Vem var det?
-Ryan.. suckade jag ur mig. Hans ansikte blev spänt så jag böjde mig fram och kysste honom.
Vi låg och kysste ett tag innan båda somnade.
Nästa morgon väckte Justin mig tidigt. Jag gnuggade mig i ögonen och kollade på klockan. 6.00..
Jag reste mig upp och kollade argt på honom.
-Varför så tidigt? Muttrade jag.
-Hemlis svarade han och fortsatte slänga ner saker i min rese väska.
-Ska vi utomlands? Frågade jag medans jag bäddade sängen.
-Somsagt, Hemlis. Svarade han och drog igen dragkedjan på väskan.
Jag suckade och gick in i badrummet. Jag vred på duschen och hoppade in
Det fick bli en snabb dusch eftersom Justin bankade på dörren flera gånger. Hans mobil plingade till och jag gick ur duschen och satte på mig mina underkläder innan jag snabbt fönade håret.
Jag gick ut och satte på mig mina kläder och satte upp håret i en sne fläta och sminkade mig snabbt.
-Mamma då? Frågade jag och tänkte tillbaka på igår.
-Redan fixat, svarade han och drog ner mig för trappan.
Vi gick ner i hallen där Kenny stod. Justin räckte sina väskor till honom och han log mot mig.
-Hej Jen. Sa han och kollade på mig och sen Justin.
-Hej Kenny.. Svarade jag innan han gick ut med mina väskor. Justin's låg väll redan i bilen.
Jag kollade på Justin och han hade redan dragit på sig sina ytterkläder.
-Var det inte du som snackade om frukost? Frågade jag.
-Det äter vi sen.. Skynda nu, sa han och log mot mig.
Jag struntade i conversen och satte på mig mina Jeffrey Campbell istället. Vi gick ut och jag låste dörren om mig innan vi satte oss i bilen och körde mot flygplatsen där Justin's privat plan stod och väntade på oss.
Vi åt frukost på planet och sov. När vi hade suttit där i några timmar drog Justin upp gardinen och jag kollade ut.
Det var strander och sol. Jag kollade oförstående på Justin. Han log bara och kysste mig på pannan.
-Välkommen till Miami älskling. Sa han och log.
Jag satt bara och gapade och kysste honom gång på gång innan jag slutade.
-Hur länge ska vi vara här? Frågade jag och la huvudet på hans axel.
-I tre dagar så att du inte slipper skolan. Jag nickade och kände att vi landade.
Vi möttes av brännhet sol och en massa Belieber's. Justin tog min hand och vinkade till de med den andra.
Vi hoppade in i en vit range rover och åkte till ett hotell. När vi var framme åkte vi upp till vårt rum och slängde oss på sängen.
-Vad vill du göra nu? Frågade Justin mig och log.
-Bada! Utbrast jag och hoppade ur sängen.Jag gick mot min reseväska och drog fram min vita bikini innan jag gick in på badrummet och bytte om.
När jag komm tillbaka var Justin redan klar. Jag satte på mig en magtröja och jeans shorts innan vi lämnade rummet.
Vi var och badade länge. Jag badade med delfiner eftersom Justi satt och pratade med fans.
När vi kom tillbaka till rummet duschade jag bort allt saltvatten innan jag gick och la mig och somnade.
-
Solen lyste in mellan gardinerna och jag slängde en blick på klockan som visade 1.
Jag kollade på Justin som fortfarande sov. Han såg så fridfulld ut men jag väckte honom.
-Godmorgon sleepy head! Sa jag och möttes av Justin's bruna ögon. Han log och kysste mig på nästippen innan han tog tag i teleonen och beställde lunch.
Kyparen kom och vi gick ut och satte oss på balkongen för att äta.
-Vad vill min prinsessa göra idag då? Frågade han och log.
-Jag vet inte.. Shoppa? Sola? Bada?
-Sola blir bra sa han och log lite. Jag hörde blixtar och kollade ner och såg en massa Pap'z. Justin kollade också ner och tog min hand och gick in.
Vi satte på oss kläder och gick ner till poolen. Vi satt och solade och fotade. Efter ett tag var båda helt uttorkade så vi gick upp till rummet.
-Sätt på dig nåt fint. Sa Justin och blinkade med ögat. Jag skulle fråga varför men han pressade sina läppar mot mina innan.
Jag gick mot min reseväska och tog fram en ljusblå klänning och vita pumps innan jag borstade igenom håret och satte på mig det.
Justin la armarna om mig och jag vände mig om.
-Nu går vi, sa han och tog min hand innan vi möttes av en massa blixtar.
När vi kom fram till resturangen så var det inte så många där så vi satte oss vid ett bord och beställde.
-Så du gillar också pasta? Frågade han och log snett.
-Ja min favorit rätt, svarade jag och log tillbaka.
Vi satt och åt och pratade jätte länge kändes det som.
-Justin? Sa jag och bet mig i läppen.
-Mm?
-Kan vi gå?
Han log och kallade på kyparen för att betala innan vi gick. När vi kom hem så kysste Justin mig passionerat.
Vi la oss på sängen och jag drog av hans tröja. Han drog av mig min klänning men fipplade med dragkedjan så jag avbröt kyssen och hjälpte honom.
-Vill du? Frågade han och jag nickade. Jag drog av mig klänningen och hans byxor innan vi fortsatte kyssas.
Han tog upp en kondom och satte på den.
-
Vi låg svettiga brevid varandra.
-Det där var.. sa jag och kunde inte hitta rätt ord.
-Fantastiskt. Fyllde han i och kysste min nacke. Jag nickade och ställde mig upp och började gå mott duschen.
-Får jag? Frågade han och kollade på min kropp.
-Ja Bieber. Svarade jag och han reste sig upp ur sängen. Vi hoppade in i duschen och stog och kysste varandra länge.
Vi hoppade ner under täcket och somnade.
Justin
Jag vaknade utan Jen vid min sida. Jag reste mig upp och gick mot toaletten där jag hörde röster.
-Är det sant? Snyftade Jen. Personen på andra sidan luren måste ha sagt något nu eftersom Jen var tyst.
Jag öppnade dörren och såg Jen sitta dränkt i tårar.
-Hej då.. Sa hon i telefonen innan hon la på och la ansiktet i händerna. Jag gick fram och höll om henne men hon drog sig undan.
-Är det sant? Frågade hon och kollad på mig med röda ögon. Jag kollade oörstående på henne. Det rann fler tårar ner för hennes kinder nu och hon hade börjat hicka.
-Låg du med Penelope i NY? Frågade hon och försökte sansa sig.
-Var det hon i telefonen? Frågade jag sammanbitet.
-Ja.. Är det sant?! Röt hon och grät som aldrig förr nu.
Jag kollade bort och nickade. Nu hade tårarna börjat rinna på mig också. Jag hörde hur hon reste sig.
-Jen.. jag var full. Sa jag men hon kollade bara argt på mig och gav mig en örfil.
-Jag trodde aldrig så här om dig! Men du är väll som alla andra killar... Ute efter sex!
Det gjorde ont men jag bet ihop och fortsatte gråta. Hon lämnade mig i badrummet och började packa sin saker.
Jag gled ner på golvet och började gråta. Vad hade jag gjort? Jag reste mig upp och började packa.
Vi satte oss i bilen och hon satte på sin iPod och sa ingenting på hela resan. När vi kom fram till Stratford Airlines så lämnade hon mig och hoppade in i en taxi.
Justin bieber.. Du är världens sämsta pojkvän ekade i mitt huvud..
När vi kom hem satt mamma i köket med en tjej framför sig. Hon såg ut att vara lite äldre än mig själv. Jag fick en stor chock när hon vände sig om och jag såg att det var Carly Rae Jepsen.
-ehh.. Sa jag och mitt hjärta dunkade snabbt. Justin tog ett fast grepp om min hand och jag blev lugn.
Hon kollade på mig från topp till tå och log. Jag kollade förbi henne och kollade på mamma.
-Carly är din... Började hon innan Carly avbröt henne.
-...Syster.
-Va? Frågade jag med gråten i halsen.
-Ja.. eh vi hade inte råd att ha kvar Carly då. Vi var tvugna att adoptera bort henne då. Svarade mamma med glansiga ögon.
-Hur fan kunde du ljuga så?! För mig! I 17 år har jag gått runt och trott att min stora syster varit död! Men att det visade sig att hon var en kändis! Jag hatar dig!! Skrek jag och sprang upp för trappan.
Jag smällde igen min dörr och slängde mig på sängen och började gråta. Justin hade stått kvar där nere med mamma och Carly. Jag hörde röster nerifrån och sen hörde jag nån gå i trappan.
Livet sög. Jag orkade inte med nånting längre. Dörren öppnades och jag kände Justin's hand glida över min rygg.
-Hey.. Shawty. Hur är det? Frågade han med len röst.
Jag reste mig upp och hoppade in i hans famn. Han la sig ner och jag låg på hans bröst.
Vi låg där jätte länge och han drog handen på mitt hår och jag bara grät och grät.
-Hur är det? Frågade han när jag entligen hade slutat gråta.
-Jag har precis fått reda på att min syster, som jag trodde var död, är Carly Rae.. Så jag har mått bättre. Svarade jag och satte mig upp i sängen.
Han nickade och kollade upp i taket. Min mobile vibbrerade och jag tog upp den. En bild på Ryan lyste upp bakgrunden och jag klickade på "Upptaget". Jag orkade inte bråka just nu. Justin kollade på mig och öppnade munnen.
-Vem var det?
-Ryan.. suckade jag ur mig. Hans ansikte blev spänt så jag böjde mig fram och kysste honom.
Vi låg och kysste ett tag innan båda somnade.
Nästa morgon väckte Justin mig tidigt. Jag gnuggade mig i ögonen och kollade på klockan. 6.00..
Jag reste mig upp och kollade argt på honom.
-Varför så tidigt? Muttrade jag.
-Hemlis svarade han och fortsatte slänga ner saker i min rese väska.
-Ska vi utomlands? Frågade jag medans jag bäddade sängen.
-Somsagt, Hemlis. Svarade han och drog igen dragkedjan på väskan.
Jag suckade och gick in i badrummet. Jag vred på duschen och hoppade in
Det fick bli en snabb dusch eftersom Justin bankade på dörren flera gånger. Hans mobil plingade till och jag gick ur duschen och satte på mig mina underkläder innan jag snabbt fönade håret.
двадцать первый | 500 фотографий
Jag gick ut och satte på mig mina kläder och satte upp håret i en sne fläta och sminkade mig snabbt.
-Mamma då? Frågade jag och tänkte tillbaka på igår.
-Redan fixat, svarade han och drog ner mig för trappan.
Vi gick ner i hallen där Kenny stod. Justin räckte sina väskor till honom och han log mot mig.
-Hej Jen. Sa han och kollade på mig och sen Justin.
-Hej Kenny.. Svarade jag innan han gick ut med mina väskor. Justin's låg väll redan i bilen.
Jag kollade på Justin och han hade redan dragit på sig sina ytterkläder.
-Var det inte du som snackade om frukost? Frågade jag.
-Det äter vi sen.. Skynda nu, sa han och log mot mig.
Jag struntade i conversen och satte på mig mina Jeffrey Campbell istället. Vi gick ut och jag låste dörren om mig innan vi satte oss i bilen och körde mot flygplatsen där Justin's privat plan stod och väntade på oss.
Vi åt frukost på planet och sov. När vi hade suttit där i några timmar drog Justin upp gardinen och jag kollade ut.
Det var strander och sol. Jag kollade oförstående på Justin. Han log bara och kysste mig på pannan.
-Välkommen till Miami älskling. Sa han och log.
Jag satt bara och gapade och kysste honom gång på gång innan jag slutade.
-Hur länge ska vi vara här? Frågade jag och la huvudet på hans axel.
-I tre dagar så att du inte slipper skolan. Jag nickade och kände att vi landade.
Vi möttes av brännhet sol och en massa Belieber's. Justin tog min hand och vinkade till de med den andra.
Vi hoppade in i en vit range rover och åkte till ett hotell. När vi var framme åkte vi upp till vårt rum och slängde oss på sängen.
-Vad vill du göra nu? Frågade Justin mig och log.
-Bada! Utbrast jag och hoppade ur sängen.Jag gick mot min reseväska och drog fram min vita bikini innan jag gick in på badrummet och bytte om.
När jag komm tillbaka var Justin redan klar. Jag satte på mig en magtröja och jeans shorts innan vi lämnade rummet.
Vi var och badade länge. Jag badade med delfiner eftersom Justi satt och pratade med fans.
När vi kom tillbaka till rummet duschade jag bort allt saltvatten innan jag gick och la mig och somnade.
-
Solen lyste in mellan gardinerna och jag slängde en blick på klockan som visade 1.
Jag kollade på Justin som fortfarande sov. Han såg så fridfulld ut men jag väckte honom.
-Godmorgon sleepy head! Sa jag och möttes av Justin's bruna ögon. Han log och kysste mig på nästippen innan han tog tag i teleonen och beställde lunch.
Kyparen kom och vi gick ut och satte oss på balkongen för att äta.
-Vad vill min prinsessa göra idag då? Frågade han och log.
-Jag vet inte.. Shoppa? Sola? Bada?
-Sola blir bra sa han och log lite. Jag hörde blixtar och kollade ner och såg en massa Pap'z. Justin kollade också ner och tog min hand och gick in.
Vi satte på oss kläder och gick ner till poolen. Vi satt och solade och fotade. Efter ett tag var båda helt uttorkade så vi gick upp till rummet.
-Sätt på dig nåt fint. Sa Justin och blinkade med ögat. Jag skulle fråga varför men han pressade sina läppar mot mina innan.
Jag gick mot min reseväska och tog fram en ljusblå klänning och vita pumps innan jag borstade igenom håret och satte på mig det.
Justin la armarna om mig och jag vände mig om.
-Nu går vi, sa han och tog min hand innan vi möttes av en massa blixtar.
När vi kom fram till resturangen så var det inte så många där så vi satte oss vid ett bord och beställde.
-Så du gillar också pasta? Frågade han och log snett.
-Ja min favorit rätt, svarade jag och log tillbaka.
Vi satt och åt och pratade jätte länge kändes det som.
-Justin? Sa jag och bet mig i läppen.
-Mm?
-Kan vi gå?
Han log och kallade på kyparen för att betala innan vi gick. När vi kom hem så kysste Justin mig passionerat.
Vi la oss på sängen och jag drog av hans tröja. Han drog av mig min klänning men fipplade med dragkedjan så jag avbröt kyssen och hjälpte honom.
-Vill du? Frågade han och jag nickade. Jag drog av mig klänningen och hans byxor innan vi fortsatte kyssas.
Han tog upp en kondom och satte på den.
-
Vi låg svettiga brevid varandra.
-Det där var.. sa jag och kunde inte hitta rätt ord.
-Fantastiskt. Fyllde han i och kysste min nacke. Jag nickade och ställde mig upp och började gå mott duschen.
-Får jag? Frågade han och kollade på min kropp.
-Ja Bieber. Svarade jag och han reste sig upp ur sängen. Vi hoppade in i duschen och stog och kysste varandra länge.
Vi hoppade ner under täcket och somnade.
Jag vaknade utan Jen vid min sida. Jag reste mig upp och gick mot toaletten där jag hörde röster.
-Är det sant? Snyftade Jen. Personen på andra sidan luren måste ha sagt något nu eftersom Jen var tyst.
Jag öppnade dörren och såg Jen sitta dränkt i tårar.
-Hej då.. Sa hon i telefonen innan hon la på och la ansiktet i händerna. Jag gick fram och höll om henne men hon drog sig undan.
-Är det sant? Frågade hon och kollad på mig med röda ögon. Jag kollade oörstående på henne. Det rann fler tårar ner för hennes kinder nu och hon hade börjat hicka.
-Låg du med Penelope i NY? Frågade hon och försökte sansa sig.
-Var det hon i telefonen? Frågade jag sammanbitet.
-Ja.. Är det sant?! Röt hon och grät som aldrig förr nu.
Jag kollade bort och nickade. Nu hade tårarna börjat rinna på mig också. Jag hörde hur hon reste sig.
-Jen.. jag var full. Sa jag men hon kollade bara argt på mig och gav mig en örfil.
-Jag trodde aldrig så här om dig! Men du är väll som alla andra killar... Ute efter sex!
Det gjorde ont men jag bet ihop och fortsatte gråta. Hon lämnade mig i badrummet och började packa sin saker.
Jag gled ner på golvet och började gråta. Vad hade jag gjort? Jag reste mig upp och började packa.
Vi satte oss i bilen och hon satte på sin iPod och sa ingenting på hela resan. När vi kom fram till Stratford Airlines så lämnade hon mig och hoppade in i en taxi.
Justin bieber.. Du är världens sämsta pojkvän ekade i mitt huvud..

Långt kapitel ;) <3 Kommenteraaa :)

Kommentarer

Lisa skriver:

Jättebra :)

Datum: 2012-01-07 - Tid: 10:18:58 -


olvia skriver:

sjukt bra! :)

Datum: 2012-01-07 - Tid: 12:42:56 - URL: http://vienormala.blogg.se/


Emma ^^ skriver:

Ehehehe, hatar justin bieber, men denna är sjukt bra...! :D

Datum: 2012-01-12 - Tid: 21:46:32 - URL: http://madangerous.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback