Kapitel 13-. Pizza,Xbox and Fight

"..Vill du dyka imorgon?" Sa han och flinade mot mig. Jag pustade ut och slog till honom hårt på
axeln.
"Skräm mig aldrig sådär igen!" Sa jag och spärrade upp ögonen.
"Och slå mig aldrig igen."
Jag skakade på huvudet och lipade mot honom. Men han lutade sig bara mot mig
och våra läppar möttes i en underbar kyss.
Hela kvällen och dagen var fantastisk! Justin hade egentligen velat bjude med oss till en jätte dyr
resturang, men vi fick honom att ändra sig till något mycket bättre.
XBOX med Pizza och Ben and Jerry's.
"Erkänn, att det här är mycket bättre än någon tråkig resturang?" Sa jag till Justin och gröpte ur en sked glass.
"Mhm." Sa han och släppte inte blicken från tv:n.
"Yes!" Ropade Ryan efter ett tag. Han vann säkert, tänkte jag och låste mobilen efter att ha suttit
och spelat Temple Run i minst en halvtimme.
"Älskling, du har något där.." Sa Justin och började sig fram. När hans ansikte var några millimeter från mitt
började han slicka mig i mungipan.
"Men åååh!" Skrek Chaz och la armarna i kors över bröstet i försök med att leka 3 år gammal.
"Chaz, tål du det inte, så blunda." Sa jag och kysste Justin lent.
"Justin ska vi köra eller inte?" Frågade Chaz, men Justin var upptagen med mina läppar.
"JUSTIN!" Skrek båda två nu.
"Men NEJ!" Röt Justin tillbaka. De kollade chokat på honom och likaså jag. Justin.. skrika på sina BÄSTA vänner?
Nej, något är inte rätt.
"Men jag...." Stönade Justin och sprang in på toaletten och låste efter sig.
"Jag tar det." Sa jag lågt till Chaz och Ryan, att de nog inte skulle uppfattat det om det inte var för det att jag gick mot
badrummet med snabba steg. När jag var framme andades jag tungt ut innan jag knackade försiktigt.
Tårarna brände bakom ögonlocken, men jag tänkte inte vara svag. Inte nu.
Jag kollade på mig själv och slog till i kakelväggen hårt. Det var bara en hårsmån från att träffa spegeln.
"Justin?" Sa Sony och knackade på dörren.
Jag öppnade den inte, utan ignorerade det bara. Hon får inte se mig såhär.
"Justin!" Sa hon lite högre nu och knackningarna började gå över till bankningar.
Jag släpade
mig motvilligt mot dörren och låste upp. Sony såg rasande ut, vilket inte bådade gott.
"Du behöver ju inte ignorera mig?" Sa hon surt och stängde dörren efter sig.
Då bröt jag ihop.
Tårarna vällde fram. Sony slingrade sina armar kring mitt bröst och vaggade mig som ett litet barn.
Det var patetiskt.
-
"Sorry bro's" Sa jag skamset till Ryan och Chaz. Sony hade övertalat mig att gå ut till de.
De flinade stort mot mig och räkte över kontrollen.
"Din tur." Sa Chaz men jag skakade på huvudet. Det var inte min tur alls.
"Nej Justin. Nej,nej,nej! Jag kan inte!" Sa jag medans han valde spelare åt mig.
Jag skulle köra mot Chaz.
"Det vet du ju inte om du inte har försökt." Sa han med ett stort smile på läpparna.
Jag suckade och tog mot fjärrkontrollen.
"Three,two,one...Game on." Sa tv:n eller rättare sagt, spelet. Man blev verkligen beroende av det.
-
"Jag vaaaann!" Sa jag glatt med tandkräm i munnen.
"Jaja du har sagt det några 100 gånger!" Flinade Ryan och spottade ur sin tandkräm i handfatet.
"Godnatt." Sa han och kramade om mig.
"Natt." Sa jag bara och log stort mot honom innan jag spottade ut löddret och släckte i badrummet.
Det var svårt att ta sig till Justin's rum utan att se
någonting, men han låg och sms:ade med någon så skenet av hans mobil gjorde det iallafall lite lättare.
"Vem messar du med?" Frågade jag ner jag kröp ner under täcket.
"Ingen." Svarade han och tryckte på skärmsläck, men jag hann skymta ett namn. Gabbie...
Bad Justin! Eller? Tyckte ni det var bra/dåligt?
Kommentera då!
Kanske kommer ett till ikväll. Hoppas! För asså jag har feber så... Men aja.
Kram.

Kommentarer

Anonym skriver:

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Datum: 2012-02-09 - Tid: 18:39:19 -


Anonym skriver:

jättebra!! ♥

Datum: 2012-02-09 - Tid: 19:32:27 -


Hanna skriver:

Krya på dig<3Jättebra kapitel:)

Datum: 2012-02-09 - Tid: 21:19:25 -


Anonym skriver:

Hahah det roliga är att du har hägendaz på bilden <33 LOL

Datum: 2012-02-09 - Tid: 21:40:05 -


Ilma<33333333 skriver:

ohno... gabbie... :O ASABRA <333333333333333333

Datum: 2012-02-09 - Tid: 22:44:21 - URL: http://ilma-lilith99.blogspot.com


Anonym skriver:

Merrrrrrr jätte bra :)<3

Datum: 2012-02-10 - Tid: 06:44:35 -


olivia skriver:

Åh men nej :$ skriv mer !! Måste veta vem tjejen är !!! <333

Datum: 2012-02-10 - Tid: 10:03:10 - URL: http://biebetsyoory.devote.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback