3 - Something this perfect.

Justin svarade inte utan fortsatte bara upp till sovrummet. En stor säng stod centrerad i rummet, med två nattduksbord på vardera sida. Till höger om sängen fanns det en dörr som antagligen ledde in till badrummet, och till vänster en dörr som ledde ut till balkongen. Det var aningen kvavt i rummet, men det var inget jag brydde mig om.
”Vet du vad mer jag har pluggat in om smekmånader?” viskade Justin hest i örat på mig, vilket orsakade gåshud över hela min kropp.
”Nej.” förmådde jag mig att säga.
”Det inkluderar en säng...” började han och tog ett steg närmre den stora sängen, ”och nakenhet.”

 

Solen väckte mig ovanligt sent för att vara jag. Klockan hade slagit halv ett för ett tag sedan, och det var det senaste jag sovit till på ganska många år. Jag antog att det berodde på att vi inte hade några barn här.

Stönande sträckte jag på mig i sängen och slog förvånat upp ögonen när jag inte kände Justins kropp bredvid mig. Chockat satte jag mig käpprakt upp i sängen och såg mig omkring i rummet, endast för att finna hans reseväska öppnad. Han befann sig troligen nere i vardagsrummet.

Jag reste mig upp, utan att bry mig om att jag var naken, och gick raka spåret in i badrummet som låg vägg i vägg med sovrummet. I samma stund som jag hörde dörren slås igen bakom mig vred jag på vattnet.

Så snart första droppen vatten rann nedför huden på mig kände jag mig mycket piggare. I flera minuter stod jag i duschen, och det var inte förrän jag insåg att mina händer var alldeles skrynkliga som jag började tvätta både hår och kropp.

Nynnandes på en vaggvisa jag ofta sjöng för Ava, öppnade jag upp min reseväska när jag återigen befann mig ute i sovrummet. Jag bläddrade genom plaggen jag hade med mig och drog sedan fram ett par ljusa jeans shorts och den stora t-shirten jag hade köpt tillsammans med Tyra igår.

När kläderna satt på min kropp smörjde jag in mina ben och armar i bodylotion, och satte upp mitt hår i en bulle på huvudet. Nöjd över det jag åstakommit skyndade jag mig ned till köket där jag fann Justin.

“God morgon.” log han sexigt mot mig, endast iförd i sina mjukisshorts.

“Ja, det är sannerligen en god morgon.” instämde jag och slog mig ned på en utav barstolarna som stod placerade vid köksön han stod vid. “Vad gör du?”

“Våfflor.” sade han och såg upp på mig med ett brett leende.

“Hmm…” mumlade jag. “Jag är inte hungrig. Eller jag är inte sugen på mat.”

Justin frös till och slutade skramla med köksredskapen när hans besvikna blick mötte min. “Inte? Vad är du sugen på då?” undrade han.

Jag låtsades fundera ett tag och såg sedan hungrigt på honom, “Dig.”

“Mig?”

“Ja, dig. Jag är sugen på dig.” Jag nickade medan jag uttalade meningen som för att försöka övertyga mig själv om att det stämde. “Dig.” upprepade jag igen.

“Jag är redan din Alex.” sade Justin. Det såg ut som om han försökte se opåverkad ut när han återgick till att grädda våfflorna.

“Du vet vad jag menar älskling.” sade jag så sexigt jag bara kunde och lutade mig mot köksön medan jag smekte mig själv på nacken med ena handen.

“Jag är faktiskt inte så säker på att jag vet det faktiskt. Skulle du kunna vara lite mer nyanserad i din förklaring?” Åh, han måste ju vara dum i huvudet eller något. Han förstörde det roliga.

“Du vet…” mumlade jag och förde mitt pekfinger till min läpp. Jag masserade underläppen och slickade lätt på fingret innan jag lät det vandra ned för nacken och ner mellan brösten. Jag hittade bröstvårtan och lät fingret smeka den tills den blev alldeles hård. Ett tyst stön lämnade min strupe men det verkade inte påverka Justin alls.

“Alex, jag förstår verkligen inte vad du menar. Snälla förklara för mig vad du är sugen på så kan vi fixa det.” Han fortsatte att se ner på våffeljärnet och ignorerade mig helt och hållet. Ilskan bubblade upp inom mig. Var han verkligen så dum?

“Du är ju fan dum i huvudet. Skit samma jag går ut till poolen.”

Jag traskade surt iväg till sovrummet, letade reda på min tio dollars bikini från H&M som jag snabbt bytte om till och gick sedan ut till poolen som befann sig på baksidan av huset. Irriterad som jag var slog jag mig ned på solstolen med en smäll, och drog därefter på mig mina RayBans. Varför var han tvungen att förstöra det roliga? Vi var ju trots allt på vår smekmånad. Han hade inte ens visat ett tecken på sarkasm, så jag antog att han helt enkelt hade lust att vara en idiot just idag.

”Alex?” ropade han från insidan av huset.

Jag slängde inte så mycket som en blick mot huset. Han kunde minsann gå och ropa på mig, men jag tänkte inte röra mig ur fläcken. Som man bäddar, tänkte jag och skrattade lågt för mig själv som om jag vore en superhemsk ond skurk.

“Ah!” utbrast jag när jag kände två händer placeras på mina axlar. Förskräckt såg jag upp och bemöttes av Justins självbelåtna flin.

”Lägg av.” fräste jag bara och korsade armarna över bröstet. Skrattandes gick han runt solstolen och slog sig ned vid mina ben.

”Älskling.. Du vet att jag bara skämtade, eller hur?” försökte han släta ut det hela.

Jag fnös till svar, ”Skämtade? Justin jag försöker förföra dig på vår smekmånad och du tycker att det är läge att skämta då? Låtsas vara ointresserad? Nu får du väl ändå ge dig.”

”Meh...” stönade han, men sade inget mer efter det. I vad som kändes som flera minuter satt han bara där och såg ned på mina ben, tills han lutade sig ned och började placera våta kyssar längs de.

”Justin...” flämtade jag, helt oförberedd på händelsen.

”Mhm...” hummade han bara som svar och förflyttade kyssarna från benen till min höft, och sedan uppför magen ända tills han nådde mina läppar. ”Vadå?”

Jag svalde hårt men kunde inte få ut ett pip, så istället samlade jag hans hår i mina händer och tryckte hans ansikte närmre mitt så att våra läppar möttes i en kyss. Justins händer letade sig ned till min midja där han tryckte mig mot sig. Jag kände hur hård han var. Jag pressade mina händer mot Justins bröstkorg vilket fick honom att luta sig tillbaka. Jag följde efter så smidigt jag kunde utan att lämna hans läppar för ens en sekund.


http://media.tumblr.com/8326665996f35d4678e7a305edb0434a/tumblr_inline_mho15fZHiz1qz4rgp.gif

 

När vi satt på knä vred jag mig så att jag kunde putta ner Justin så att han nu låg på solstolen. Sedan slängde jag mig över honom så att jag satt gränsle över hans skrev och sammanlänkade våra läppar igen.

“Värst vad någon var ivrig idag.” mumlade Justin mot mina läppar.Jag förde mina händer ner till Justins byxkant och mina pekfingrar tryckte jag ner innanför kanten.

“Inga kalsonger Mr. Bieber?” andades jag och avbröt kyssen för att kunna dra ner hans shorts.

Långsamt fattade jag tag om linningen på Justins shorts. Jag drog girigt i tyget och behövde inte be Justin högt för att han skulle förstå vart jag försökte leda det. Han lyfte hjälpsamt sina höfter och jag kunde med lätthet föra plagget ned längst hans ben och avlägsna det från hans kropp, då det ändå bara var i vägen. Inte ens så mycket som ett par millimeters tjockt tyg ville jag skulle skilja oss åt.

Justin drog långsamt med handen genom mitt hår och lyckades direkt trassla in sina fingrar i mina slingor. I försök att vara förförisk slickade jag mig runt läpparna innan jag tog honom i munnen. Justins handflata pressades hårdare mot mitt bakhuvud och mjuka stön lämnade hans strupe.

”Snabbare.” stönade Justin och jag ökade takten.

Det kändes bra att kunna tillfredställa Justin på det sätt han ville. Han gjorde så mycket för mig och njutning i några minuter var ingenting i jämförelse med det. Vetskapen om att jag kunde ge Justin Bieber, mannen som hade allt man kan önska sig, ett antal minuters njutning fick mig att känna mig som världens mäktigaste. Det var nog en överdrift, men när jag hade Justin i munnen så hade jag honom praktiskt taget lindad runt mitt lillfinger.

”Alex!” utbrast Justin någon minut senare och strax därpå kom han i munnen på mig.

Som om det vore vatten i min mun svalde jag det innan jag klättrade upp och satte mig gränsle över honom igen. Skakandes på huvudet placerade han en hand i min svettiga nacke och pressade mina läppar mot hans. Det dröjde inte länge innan våra tungor rörde vid varandra.

Justins händer letade sig upp över min rygg tills han fann bandet till min bikiniöverdel som han lossade på.  Utan att avbryta kyssen tog han tag överdelen och slängde iväg den i riktning mot huset. Mina bröstvårtor styvnade vid samma stund som hans fingertoppar snuddade vid de. Hans händer rörde sig kärleksfullt nedåt, längst med min bröstkorg, sidorna av min midja och mina höfter. Varsamt knöt han upp min bikiniunderdel. Justins händer tog oblygt för sig av den numera nakna huden på min rumpa och hans beröring var fylld av begär. Han verkade precis lika upphetsad ut som jag kände mig.

Det kändes som slowmotion när vi lade oss ned på solstolen. Jag stödde mig med armbågarna på vardera sida om hans huvud och han smekte min midja med sina varma händer. Med fingrarna nedpressade i min hud drog han mina höfter intill sina med en oförsiktig stöt och stön lämnade bådas läppar. Jag pressade mina mot hans överläpp. Hans ögon var slutna och han hummade lågt. Det kändes som om tiden stod stilla runtomkring oss. Jag kysste honom hårt innan jag satte mig upp. Justin bet sig i läppen när jag såg ner på honom. Samtidigt som han såg barnsligt busig ut var jag säker på att han var sexigast i världen. Jag samlade allt mitt hår i ena min hand och lade det så förföriskt jag kunde över ena min axel. Det var precis så att båda mina knän fick plats på båda sidorna om hans höfter och med dem stödda mot solstolen kunde jag lyfta upp min kropp, känna honom mellan mina ben och försiktigt sänka mig över honom så att han utan problem gled in mig. Mitt huvud föll bakåt och jag stönade högt.

Med särade läppar stötte han åter in i mig och fyllde mig med en pirrande känsla som tog sig hela vägen från tippen av min tå till hårroten på mig. Jag lät ännu ett stön lämna min strupe innan jag såg ner på Justin som fuktade sina läppar.

“Jag älskar dig.” andades han kärleksfullt fram.

 

”Vart är han?!” skrek jag så högt mina lungor tillät mig.

”Han kommer snart Alex, ta det lugnt.” försökte Pattie trösta mig samtidigt som hon slängde oroliga blickar mot klockan som hängde ute i korridoren. Mitt under mitt och Patties yogapass så hade vattnet gått, och Pattie hade ringt Justin i bilen på väg till sjukhuset men han hade ännu inte anlänt.

Skulle han missa min förlossning så skulle jag aldrig förlåta honom, var de enda tankarna som cirkulerade i huvudet på mig angående Justin.

Men de tankarna var jag tvungen att skjuta bort för en stund. Smärtan var olidlig. För varje värk kändes det som om någon högg mig med tjugo knivar i ryggen, samtidigt som de tryckte upp en fotboll mellan benen på mig. Visst hade jag hört talas om att det gjorde ont att förlösa ett barn, men smärtan var underskattad.

”Pattie… epidural- nu!” skrek jag andfått, varpå jag greppade tag om kanterna på sängen för att kunna släppa ut min ilska. Pattie, som verkade skräckslagen över hur arg jag var, skyndade sig ut i korridoren.

Istället för att skrika så försökte jag koncentrera mig på min andning. Snart skulle smärtan vara som bortblåst, och det jag och Justin hade väntat på skulle ligga på mitt bröst. Vårt barn. Mitt barn.

”Hej. Är det här det är i behov av epiduralbedövning?” skrockade en stor doktor.

Med sammanpressade läppar och rynkad panna nickade jag. ”Gärna.”

Doktorn slog sig ned på en pall med hjul bredvid sängen. ”Jag skulle behöva be dig att sätta dig upp.”

Jag flämtade till, men gjorde som han sade. Pattie hjälpte till med att förflytta mina ben till sängkanten och lossade på rosetten som höll ihop rocken jag bar, för att blotta min rygg för läkaren som bara några sekunder senare tryckte in en nål där.

”Åh..” stönade jag när jag kände hur en stor del av smärtan försvann.

”Jag är här!” utbrast en hetsig röst ute i korridoren. Justin. ”Vart är hon? Alex?”

”Här inne!” ropade Pattie till Justin som dök upp i dörröppningen sekunden efter. Han sken upp i ett leende när han såg mig och skyndade sig fram till sängen där han formade sina händer runt kinderna på mig samtidigt som han placerade flera blöta kyssar i pannan på mig.

”Jag har inte missat det.”

”Nej…” viskade jag hest och lade mig ner i sängen igen.

”Förlåt”, sade han så snart doktorn hade lämnat rummet, ”det var inte meningen att komma så sent. Men det hade skett en olycka på motorvägen så det var meterlånga köer hela vägen hit.”

”Schh… det viktigaste är att du är här nu.” log jag och smekte försiktigt min mage när ännu en värk bröt ut. Jag bet mig hårt i tungan för att inte skrika rakt ut.

”Vart är sköterskorna? Är det inte dags för henne att krysta snart?” frågade Justin Pattie.

”Nej, inte riktigt ännu. Hon var bara fyra centimeter öppen för en halvtimme sedan, så det tar nog ännu en halvtimme innan hon får börja.”

”Skit snack. Ser du inte att hon har ont?!” utbrast Justin förtvivlat.

”Det är oke-” började jag men blev avbruten av Pattie.

”Ja, Justin, hon har ont. Det gör ont att föda barn. Vad hade du förväntat dig? Att Alex vatten skulle gå, och att hon med ett leende skulle förlösa ett barn? Det är inte riktigt så enkelt. Låt det ta sin tid.”

Justin blev tyst. Det fanns inget att svara med eftersom att Pattie hade rätt.

”Vad har du gjort idag?” andades jag ut med tjock röst för att få tänka på något annan än smärtan.

”Längtat efter dig.” log Justin och smekte min stora mage. ”Vad har du gjort då?”

”Jag ha-” Jag kunde inte avsluta meningen innan ännu en värk spred sig i ryggraden på mig.

Justin såg plågat ned på mig, som om han hade det värre än jag. ”Det är okej. Jag är här.”

Det enda jag kunde göra var att nicka. Jag sträckte mig efter mitt glas med vatten som stod placerat på nattduksbordet men i samma stund som jag tog tag i det så tappade jag det. Ett gällt skrik lämnade min strupe. Det kändes som om all smärta som någonsin funnits – all smärta efter svek, skador och död – tog plats inom mig innan det blev svart.

”Alex?” viskade Justin mjukt i örat på mig.

”Mhm…” hummade jag. Det luktade konstigt. Vad hade han gjort? Hade han bytt lakan medan jag sov? Försiktigt särade jag på ögonlocken, endast för att inse att jag inte var hemma. Förskräckt spärrade jag upp ögonen och såg mig omkring. Sjukhuset.

”Mitt barn…” viskade jag hest, sökandes efter den lilla varelsen som inte längre befann sig i magen på mig.

”Han är helt perfekt. Vänta en sekund.” svarade Justin lyckligt och lämnade sedan rummet. Paniken växte inom mig. Var det något fel? Mådde han inte bra? Förvirrat såg jag mig omkring i rummet. Hur mycket jag än försökte kunde jag inte minnas något alls från förlossningen.

”Säg hej till din son.”

Jag såg upp på Justin som långsamt sänkte knytet han bar på, och placerade det på mitt bröst. Jag drog efter andan när jag fick syn på hans ansikte. Det såg ut som en ängel. Min syn blev suddig och mitt hjärta slog snabbare och snabbare i bröstkorgen på mig.

”Han är perfekt…” snyftade jag och böjde mig ned för att kyssa honom på pannan.

”Ja…” Justin satte sig ned på stolen bredvid sängen och såg mig djupt in i ögonen. ”Han är verkligen perfekt.”

Leendes nickade jag samtidigt som små tårar rullade ner för kinderna på mig. ”Vad hände? Varför kommer jag inte ihåg?”

”Du gick in i någon trans, eller något. Barnmorskorna förklarade för mig att smärtan var så överväldigande för dig att du på något sätt blev medvetslös, fast ändå inte. Förstår du? Du var här och krystade ut honom, men så snart han var ute så somnade du.”

”Hur länge har jag sovit? Hur mycket har jag missat?” frågade jag upphetsat.

”Du har bara sovit i lite mer än en halvtimme.”

I samma stund som Justin uttalade den meningen blev jag återigen lugn. Nickandes såg jag ner på min lilla son, som med slutna ögonlock pressade sin kind mot mitt bröst. En obeskrivlig värme spred sig inom mig.

”Jag älskar dig.” andades Justin i örat på mig och kysste mig sedan mjukt på kinden. ”Jag älskar er.”

 

 

 

”Alex nu får du ge dig. Vi sitter och äter middag!” utbrast Justin irriterat och gestikulerade över tallriken med kött och potatis.

”Vänta!” väste jag till svar utan att slita blicken från min mobil.

”De har det bra! Det är med min mamma för Guds skull, vad tror du att de håller på med? Du har ingen anledning till att vara orolig. Lägg undan den där nu och koncentrera dig på mig istället.”

Jag himlade med ögonen. ”Du får vänta. Jag vill höra hur mina barn mår.”

Justin slog näven i bordet. ”Alex! Vi har varit här i tre dagar. Vi ska hem imorgon du kan vänta till dess. Ge dig nu.”

”Om du inte kan tåla min oro kanske det var dåligt att vi gifte oss.” muttrade jag lågt, men tillräckligt högt för honom att höra.

”Vad sa du, sa du?” flämtade han monotomt. ”Är du helt seriös? Ångrar du redan att vi gifte oss?”

Med en klump i halsen såg jag upp på honom. ”Älskling… du vet att jag inte menar det. Det-… det slank bara ur mig. Förlåt.”

”Lägg bort telefonen. Nu.” sa han bestämt.

Jag skakade på huvudet och klickade på Patties namn, varpå jag lyfte mobilen till mitt öra. Skakandes på huvudet tog Justin tag i sin tallrik, samt bestick och reste sig upp. ”Jag äter i sovrummet.”

Med halvöppen mun såg jag efter honom med inget annat än skuldkänslor inom mig. Trots att Justin tydligt var arg kunde jag inte lägga på. Vi får lösa det sen, tänkte jag bestämt.

”Alex! Hej!” hälsade Pattie glatt.

Jag svalde klumpen i min hals. ”Hej Pattie.”  


Kommer påbörja nästa kapitel ikväll. Jag lovar er att det kommer vara klart innan jag går och lägger mig. Promiseee.

Detta fick vi liiite hjälp av, av finaste Julia som bloggar på bieb.blogg.se! Klicka HÄR för att läsa hennes underbara novell som heter Madness :) Bortsett från det - kommentera!


Kommentarer

Anonym skriver:

SÅ BRA KFKNTCKI

Datum: 2014-04-26 - Tid: 21:43:06 -


Ylva😜 skriver:

Gud va braaaaaa detta kapitlet var🙈😍😍😍

Datum: 2014-04-26 - Tid: 22:24:14 -


Michelle skriver:

Jag älskar det :)

Datum: 2014-04-26 - Tid: 22:45:49 -


Anonym skriver:

Sjukt bra :) men gillar inte att Alex kan vara dådäe Bitter ibland 😂🙊

Datum: 2014-04-26 - Tid: 23:13:08 -


Camilla skriver:

Åh vad bra, det känns spänt mellan dom nu, spännande..

Datum: 2014-04-27 - Tid: 08:33:08 -


Marielle skriver:

Om jag inte redan visste att hon inte va med barn hade jag lätt trott det. Hennes humör är ju fan värre än en tonårings. 😂 Skulle Justin va dum i huvudet för han ville leka lite? :P haha, kan ha varit en av dom roligaste sakerna. Hon blev ju helt galen. 😱

Sexet var bra! Väldigt bra. 😍

Älskade den där lilla tillbaka blicken som man fick. Den va så söt. Älskade det collaget, med Justin och barn. Dock måste folk sluta ge sina spädbarn till honom och ta kort. Det är inte hälsosamt för fem öre. 😂 haha ...

VAD FICK JUSTIN FÖR UTBROTT?? Väntar han oxå barn?? 😂😂

Datum: 2014-04-27 - Tid: 09:08:11 - URL: http://firststeptwoforever.blogg.se


Marielle skriver:

Om jag inte redan visste att hon inte va med barn hade jag lätt trott det. Hennes humör är ju fan värre än en tonårings. 😂 Skulle Justin va dum i huvudet för han ville leka lite? :P haha, kan ha varit en av dom roligaste sakerna. Hon blev ju helt galen. 😱

Sexet var bra! Väldigt bra. 😍

Älskade den där lilla tillbaka blicken som man fick. Den va så söt. Älskade det collaget, med Justin och barn. Dock måste folk sluta ge sina spädbarn till honom och ta kort. Det är inte hälsosamt för fem öre. 😂 haha ...

VAD FICK JUSTIN FÖR UTBROTT?? Väntar han oxå barn?? 😂😂

Datum: 2014-04-27 - Tid: 09:08:11 - URL: http://firststeptwoforever.blogg.se


Emelie skriver:

Superduperbra! Det här kapitlet var väldigt läskigt... Satt liksom och bet på naglarna genom hela kapitlet. Dumma Justin! Blir bara så arg på honom!

Datum: 2014-04-27 - Tid: 09:16:46 -


Anonym skriver:

Shiiiet *.* Perfekt

Datum: 2014-04-27 - Tid: 09:42:08 -


Emelie skriver:

grymt bra! :))

Datum: 2014-04-27 - Tid: 10:14:34 - URL: http://emelajzaan.blogg.se


Anonym skriver:

Awesome

Datum: 2014-04-28 - Tid: 05:08:22 -


Anonym skriver:

<3333333333333
vart redigerar du dina bilder??? snälla svara :DD

Datum: 2014-04-28 - Tid: 18:57:18 -


Emelie skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEER!

Datum: 2014-04-30 - Tid: 20:54:45 -


Lollo skriver:

ASBRA!! ÄLSKAR ER BLOGG

Datum: 2014-05-01 - Tid: 16:06:16 -


Becca skriver:

Ååh penisprison. Hmmm. Nääää, jag älskar det! Älskar älskar älskar. Fattar aldrig hur ni lyckas få sex-scenen så perfekt och kärleksfull och felfri och perfekt. Perfekt x38448483838.

Älskar inslaget om förlossningen. Helt perfekt skriven. Precis som allt annat. Kommer nog aldrig sluta nämna hur perfekt det är, hur perfekta Jalex är, hur perfekt ni skriver, hur perfekta ni är. Perfection everywhere.

Tänker även fortsätta nämna hur förälskad jag är i Jalex, som par. Själsfränder. Skapade för varandra. Ni har har gjort dem så. Skapade till perfektion. Säger ju det, perfektion överallt. Vill aldrig sluta läsa om Jalex. Långt efter att LMLYD2 är slut (något jag hoppas inte händer på ett långt tag) kommer jag klicka mig in här och läsa både ettan och tvåan.

Btw Liv, är fortfarande sur (eller halvt) på dig för att du slutade skriva A&H men jag förlåter dig eftersom att du och Ema började med den här och jag är beroende utav Jalex. Livnär mig på dem. Typ.

Måste även nämna hur bra ni målar upp alla kapitel. Det känns inte som att man läser när man läser (haha) utan att man kollar på en film. Eller en serie, med flera episoder. En serie jag aldrig tänker sluta kolla på, som sagt, haha. Nej men seriöst, ni målar upp varenda scen så sanslöst bra. Kommer nog aldrig förstå mig på hur ni gör det.

Kramisar från mig

Datum: 2014-05-23 - Tid: 23:34:13 - URL: http://bieberheaven.blogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback