Love Me Like You Do - 29

Han såg på mig, med inget annat än lust i sina ögon. Han placerade sina silkeslena handflator på mina kinder innan han återigen igen tryckte sina läppar mot mina. Denna gången inte lika försiktigt. Det fanns glöd, passion och känslor inblandade i den kyssen och jag ville bara ha mer. Jag lade min hand på hans nacke och tryckte hans läppar hårdare mot mina. Jag kunde inte få nog. Justin log in i kyssen och det fick mitt hjärta att hoppa över ett slag. Att han gjorde detta för mig, för att hålla Victor undan. Jag förstod inte. Justin var nog den bästa vännen jag någonsin skulle ha, och jag älskade honom. Mer än vad jag borde. 

Jag drog ifrån kyssen sakta och lutade min panna mot Alex. Jag behöll mina ögon stängda jag försökte föreställa mig att hennes silkeslena läppar fortfarande var hårt pressade mot mina. De var mjuka och saftiga och jag ville bara ha mer. De var som en drog jag inte kunde få nog av. Jag kom ihåg när vi låg i min säng hos mig i Los Angeles och hon hade kysst mig på mungipan. Det pirrade i hela kroppen och jag kände en stöt genom min kropp. Lika så kände jag igår kväll på mitt hotellrum när jag hade kysst henne på munnen för första gången.

Jag sneglade till höger och såg att Victor sneglade åt vårt håll. Ett leende formades på mina läppar. “Jag tror inte han kommer störa dig mer.” Jag öppnade ögonen och det gjorde Alex också sekunden efter. Hon log och lade sina händer på mina kinder.

“Tack.” viskade hon och gav mig en lätt puss på munnen. Jag log medan jag kollade efter henne när hon gick ut på dansgolvet mot sina klasskamrater. Ett leende spred sig på mina läppar. Jag gillade att se Alex lycklig. Jag vände mig om till bartendern som log brett mot mig, “Din tjej eller, Bieber?”

“Nej. Vi är bara kompisar.” försäkrade jag honom och beställde sedan en blå, söt dricka. Eftersom jag valt att dricka ikväll så kunde jag lika gärna slå på stort. När bartendern lade fram min dricka framför mig svepte jag den med en gång och gick sedan ut på dansgolvet.

Snabbt hittade jag mig en blondie att dansa med och det var ingen frågan om att hon var duktig. Fredo och Tyra slöt upp och började dansa med oss och blondinen vars namn jag fortfarande inte var informerad om vände rumpan mot mig och började dansa mer intimare och började gnida sin bakdel mot mig. Mina tonårshormoner tog över och jag placerade mina händer på hennes höfter för att hjälpa hennes rörelser.

 

En timme eller två hade passerat och jag hade jätte kul med mitt crew och mina vänner när Kaili ropade på mig. Jag sprang över till henne där hon stod vid baren med nästan halva Alex klass.

“Dags för bodyshots!” skrek hon i mitt öra. Jag såg någon kliva upp på baren så jag trängde mig igenom folkmassan som samlats och såg Alex.

“Heeeeej Justiiin. Dags att dricka lite shots eyooo! Jag är redo. Min kropp är redo för dig. Jag lovade dig ju!” skrek hon och lade sig ner på baren. Hon var onykter, väldigt onykter, och jag var rätt så taggad på att få dricka från hennes kropp. Jag skulle ljug för mig själv om jag sa att hon inte var het, för det var hon. Hon var riktigt snygg. Hennes kropp var att dö för och jag kunde inte hjälpa det jag jag granskade hennes kropp. Jag var kille, det är sånt vi gör. Dessutom är jag hennes vän då borde jag få kolla. Eller? Alex började sedan långsamt dra av ena axelbandet till sin shortsdress. Jag svalde hårt medan jag iakttog henne. Damn. Alla killar i det här rummet reagerade säkerligen som jag just i denna stund. Men vem kunde klandra dem?

När Alex fått ned det första bandet insåg jag en sak. Hon bar ingen BH. Jag ville verkligen inte att alla i detta rum skulle se henne helt barbröstad, för att sedan komma ihåg det imorgon och i resten av alla dagar i deras liv.

“Alex! Kom, kom.” manade jag henne och greppade tag om hennes handled med mjukhet för att få ned henne. Jag hjälpte henne få upp axelbandet på plats igen och försökte så gott jag kunde att hålla ögonen borta så att jag inte såg något jag inte borde se.

“Aw, men Justiiiin, du ska dricka shots från min kropp ju! Jag vill ge dig all min vätska.” flinade hon medan hon hoppade ned på golvet. Jag bet mig hårt i läppen när dem orden flödade ur hennes mun. Varesig vi var bästa vänner eller inte - så kunde jag inte motstå att bli tänd på den repliken.

Jag skakade på huvudet, “En annan gång. När du bär en BH. Jag vill inte att ska behöva visa dig halvt naken inför hela din klass.”

“Äh, dem ser jag aldrig mer snart ändå. Dessutom skulle det vara kul att se Victors min när du drack ifrån mig. Men men.” hon ryckte på axlarna och placerade en blöt kyss på min nacke för att sedan bege sig ut på dansgolvet.

Jag följde hennes ryggtavla hela vägen ut tills hon inte gick att kika efter längre. Då vände jag istället om, tillbaka mot baren där Kaili och Alex’ klasskamrater börjat dricka body-shots från en okänd tjej. Kaili märkte mig genast och vinkade dit mig, men jag kände illamåendet bubbla upp i magen på mig så jag avstod. Jag slog mig ned lite längre bort vid bardisken där jag beställde en cola. Sötma. Jag var sugen på något sött. Någon enstaka sekund passerade innan ett kallt cola glas placerades framför min hand. Ett trött ’tack’ lämnade min mun medan jag snurrade på stolen för att kunna ha full uppsyn över dansgolvet. Till min förvåning stod blondinen jag dansat med förut framför mig.

”Biebeeeeeer.” gnydde hon stönandes. Ett flin lekte sig fram på mina läppar.

”Okänd blondieeeeeee.” härmade jag hennes gny. Hon höjde på sitt ena, välplockade ögonbryn och skakade sedan på huvudet.

”Så… vad händer inatt då?” frågade hon med blicken travandes upp och ned över min kropp.

Jag förstod genast vad hon tänkte. Nej. Men ändå ja.

”Sömn. Vi ska till Paris imorgon, så… du förstår nog.” flörtade jag bort hennes invit. Tjejen verkade dock inte kunna handskas med ett nej, utan placerade sin hand långt upp på mitt lår endast några centimeter ifrån mitt skrev. En ilning for igenom min kropp vilket gjorde mig illa tvungen till att sträcka på mig.

Hon bet sig löst i sin ljusrosa underläpp, ”Men… jag är sååå pigg på natten. Och livlig.” matade hon på.

”Hmm.. då har vi något gemensamt.” flinade jag och tog en klunk av min cola. En droppe letade sig ut ur min mungipa som sedan rann ned för min haka. Tjejen böjde sig fram och slickade sedan långsamt bort den. Mitt nedre parti hårdnade genast till en aning.

”Ditt rum?” viskade hon in i mitt öra.

Allt jag förmådde mig att göra var att nicka innan hon greppade tag i min hand. På vägen ut såg jag Alex sitta i ett hörnbås med Tyra och några andra tjejkompisar, kolla åt mitt håll med en rynka mellan ögonbrynen. Med min lediga hand pekade jag ett finger uppåt. Hon log stort och besvarade mitt finger med en tumme upp. Snabbt besvarade jag hennes leende innan jag och blondinen vars namn jag fortfarande inte snappat upp försvann ut ur lokalen. Vakterna hade slagit sig ned vid ett litet bord jämsides med dörren och spelade kort. Så upptagna som dem var, kollade dem endast upp på mig och sedan ned på sina kort igen. Jag skakade på huvudet.

Inne i hissen kunde jag inte hålla händerna borta. Jag tryckte blondinen mot väggen och pressade mina hungriga läppar mot hennes. Hon placerade en hand på min nacke och tryckte våra huvud närmare varandra. Hennes läppar smakade jordgubb men var inte alls lika duktiga på detta som Alex var. Alex? Glöm henne Justin du är med denna blondien nu, sade en röst inom mig. Snart plingade hissen till och jag drog ifrån kyssen för att ta tag i hennes hand och föra henne mot mitt rum.

När dörren från rummet hade åkt igen hoppade tjejen upp i min famn och jag fick ha mina händer under hennes rumpa för att hålla henne uppe. Hennes rumpa var inte alls lika fin som Alex. Alex igen, okej nu måste du verkligen sluta Justin, tänkte jag. Blondinen fortsatte att kyssa min nacke med sina hungriga läppar och jag kämpade mig till sovrummet och sängen. Mer än gärna ville jag bara ta ner henne på golvet och göra det där och då, men jag var bättre än så. Tjejer ska behandlas med respekt. Det var en av de många grejerna min mamma hade lärt mig.

Snart kände jag sängkanten vid mina knän. Jag släppte sakta ner tjejen jag bar på och klättrade själv över henne. Jag lade mina händer på varsin sida av hennes huvud som stöd och böjde mig ner för att kyssa henne. Tjejens händer letade sig ner till min tröjkant och drog den över mitt huvud. Hon slängde den åt sidan och såg hungrigt på mig. Medan kyssarna fortsatte var mina jeans också av och jag var kvar endast i kalsonger. Jag drog ifrån kyssen för att se på henne med då tog hon tillfället i akt och vände på oss, så att jag låg i sängen och hon satt gränsle över mig.

 

Tumblr_mjmbwq2whu1s3w2eso1_500_large

 

Snabbt började tjejen dra av sig sin klänning, vilket lämnade kvar henne i trosor. Alltså bar hon ingen BH. Vad var detta? Använde man inte BH i Sverige eller? Eller så hade hon dragit av sig den i samband med sin klänning. Alex hade inte haft det och inte denna tjejen heller. Konstiga brudar. Jag placerade mina händer på hennes lår men snart började hon backa nedåt. Jag visste genast vad hon tänkte göra och ilningar for genom min kropp. Det var ett tag sen jag hade upplevt denna njutning.

Men ack så fel jag hade. Blondie hade dragit av mina kallingar med tänderna och sedan fått av sina trosor på mindre än en millisekund.

”Var har du kondomer?” frågade hon bara och jag nickade mot jeansen. Snabbt for hon upp och hittade en i min ficka. Sekunden senare var hon tillbaka och trädde på den. Vid det här laget var jag hård och otroligt sugen. Hon hade varit bossen här och verkade inte vilja ha förspel, vilket enligt mig leder till bättre sex, så jag spelade bara med när hon tog mig i händerna och hjälpe mig tränga in i henne. Gud, denna känslan hade jag saknat.

 

Jag vred och vände på mig i sängen och hörde någons förfärliga röst från badrummet. Helvete. Mina ögon for upp och jag låg klarvaken och stirrade upp i taket. Fan, fan, fan. Hade inte tjejen från igår gått? Hennes klass borde väl ha saknat henne? De skulle ju åka tidigt idag.

Vattnet inne ifrån badrummet slutade rinna och jag väntade otåligt på att få se vem det var. Jag vände mig så jag låg på sidan med huvudet på badrumsdörren och sedan låtsades jag sova, fast jag hade ena ögat aningen öppet. Snart öppnades dörren och någon kom ut. Jag såg inte riktigt men min nyfikenhet tog över och jag var tvungen till att öppna ögonen. Alex.

”Alex?” Hon vände sig om och såg på mig.

”Eh... Hehe, ja godmorgon. Förlåt om jag väckte dig.” ursäktade hon sig. Hon hade en morgonrock om sin kropp och hennes hår var lindat i en turban med hjälp av en handduk.

”Vad gör du här? I min dusch?” frågade jag och satte mig upp i sängen så jag lutade ryggen mot väggen.

”Ehm, jo det är såhär... att... eh, det är lite pinsamt.”

”Amen kom igen! Det är bara jag, jag är din bästa vän, du kan berätta för mig.” tröstade jag. Hon lutade sig mot dörrkarmen och såg på mig.

”Jag spydde typ i hela badrummet inne hos mig.” sa hon snabbt och vände sig om och gick ut. Jag for snabbt upp ur sängen och sprang efter henne. På vägen kollade jag så mina kalsonger var på plats och till min lycka satt de där.

”Hahahhahahahahah! Skojar du?” skrattade jag fram medan hon var på väg att öppna dörren. ”Kommer du ens ihåg något från igår?” frågade jag henne för att stoppa henne.

”Nja, svagt. Jag kommer ihåg att jag och Tyra kom dit. Sen drack jag och du några shots men sedan är det svart.”

”Jävlar vad du måste ha druckit.” sade jag och slog mig ner i en av sofforna. Alex kom strax och damp ned i fotöljen.

”Skojar du? Jag kommer inte ens ihåg sist jag drack så här mycket. Typ i sjuan eller åttan kanske?”

”Vet du att du var nära på att blotta dig själv framför alla?” undrade jag.

”Va? Skojar du? Åh herre Gud.” sa hon och drog händerna för ansiktet. ”Snälla säg att jag inte gjorde det.”

”Jag skulle dricka shots från din mage. Sedan när du började klä av dig din shorts klänning eller vad ni tjejer kallar det, så såg jag att du inte hade någon BH på dig. Och jag kunde inte låta dig göra det så jag stoppade dig.” berättade jag och hon såg på mig.

”Allvarligt?” undrade hon. Jag nickade bara och hon log. ”Seröst Justin, du är den bästa killen någonsin! Vem skulle ha gjort något sådant? Tack.”

”Allting för dig bestie.”

”På tal om nakenhet. En sak jag faktiskt minns var att du lämnade festen med en blondin igår. Hur var hon?” Inombords var jag tvungen att skratta eftersom Alex påminde mig väldigt mycket om mina killkompisar. ”Hur var hon?” vilken tjej säger något sådant? Fast ja, hon var ju min bästa vän.

”Det var förfärligt. Jag njöt, det var ett tag sen sist. Men det var fan ta mig inte alls bra. Sämsta sexet någonsin!” utbrast jag och hon skrattade.

”Du har ju bara Selena att jämföra med din tönt!” skrattade hon och kastade en kudde på mig.

”Okej sant. Men hon var en riktigt dålig kyssare.”

”Vem är den bästa du kysst?” undrade hon sedan och det fick mig att undra ifall hon hade kommit ihåg att vi hade hånglat igår. Vem var den bästa jag hade kysst? Selena var inte så jätte bra. Hon hade för mycket av ”filmkyssandet” och det var bra men inte hela tiden. Blondien igår var inte alls bra. Jasmine var inte så dålig men hon var inte bäst. Och Caitlin skulle jag inte tala om, hon hade aldrig kysst en kille förut så jag hade varit tvungen att lära henne. Det lämnade mig med Alex. Hennes läppar var som en pusselbit som passade perfekt mot mina och hon var oemotståndlig. Jag ville bara ha mer.

”Du.” svarade jag ärligt efter någon minuts tänkande.

Alex kinder blev röda och hon log generat. ”Mig? Är jag den bästa du kysst?” undrade hon.

”Japp.”

”Men hur?... Åh, just det, ehm.” harklade hon sig. Hon kom alltså ihåg. Jag log. Innan jag hann tänka ut något svar knackade det på dörren.

”Vem kan det vara nu?” undrade jag och ställde mig upp och gick snabbt in i sovrummet för att få på mig ett par shorts.

”Jag beställde roomservice åt dig innan. Jag tänkte att du kanske ville äta innan vi åker?” sade hon och jag gick mot dörren.

”Vad vore jag utan dig?” log jag och öppnade dörren. En blondin stod ute med en vagn med massa brickor med mat på.

”Roomservice.” sade hon drygt och undvek min blick. Hon rullade in vagnen och ställde den bara innanför dörren innan hon backade ut igen. Jag blev med ens nyfiken och försökte komma på något sätt att få henne att se på mig.

”Ursäkta men innan ni går?!” ropade jag i hallen. Hon stannade upp och vände sig om. Fortfarande med blicken undvikande och håret i ansiktet.

”Ja?”

”Skulle du kunna ge detta till rum 608?” sade jag och räckte fram en 50 dollars sedel jag visste jag hade i shortsfickan. ”Hälsa från Justin och säg att jag behöver en ny laddare till min telefon.”  Blondinen närmade sig och när hon tog emot sedeln var hon tvungen till att se på mig. Och direkt insåg jag vem det var. Det var hon från igårkväll. ”Tack!” ropade jag sedan och stängde dörren.

”Alex?” sa jag och hon mumlade ett enkelt ”mm” till svars. “Blondinen jag gick upp med igår? Går hon i din klass?”

”Haha, nej absolut inte. Då hade jag ju inte gjort tummen upp. Alla i min klass har typ klamydia eller något så mycket som de ligger runt. Håll dig borta från dem.” skrattade hon. Fan.


Nämeeeen. Justin fick sig ett ligg.. ;) Myspys. Vad tycker ni? Kommentera, x E/L.


Kommentarer

Amina skriver:

Åh nej. Varför ska blondinen förstöra allt?! Det kommer bli kaos i media nu...... Grymt skrivet.

Datum: 2013-05-30 - Tid: 00:08:47 -


Anonym skriver:

HAHAHAHAHAHAHA FAN VA SYND OM JUSTIN!!! Nu kommer hon nog gå ut i media osv hahahahaha

Datum: 2013-05-30 - Tid: 00:23:38 -


Victoria skriver:

Riktigt bra! Fast jag gillade inte blondinen, haha! :)

Datum: 2013-05-30 - Tid: 06:15:49 -


Adina skriver:

De ska ju va Justin och Alex, inte nån blondiin :( Men ändå bäst kapiteel! Längtar redan tills nästa :D

Datum: 2013-05-30 - Tid: 06:26:07 -


Emelie skriver:

Jätte bra !! :)
Mer :D

Datum: 2013-05-30 - Tid: 07:18:54 -


Anonym skriver:

Jag tycker att Alex och Justin skulle vara ännu bättre:) Jag älskar er novell och kommer Justin och Alex ha sex?

Datum: 2013-05-30 - Tid: 07:26:41 -


Alva skriver:

Jättebra :D meeraaa

Datum: 2013-05-30 - Tid: 10:21:58 -


Ebba skriver:

Nej usch det skulle varit med Alex.... Jag tycker dom ska bli tillsammans snart!

Datum: 2013-05-30 - Tid: 10:48:01 -


Celebnovell skriver:

Ni lyckats alltid överraska i varje kapitel! Älskar det! ♥♥

Datum: 2013-05-30 - Tid: 15:15:16 - URL: http://celebnovell.blogg.se


Anonym skriver:

Mycket Bra! ;)

Datum: 2013-05-30 - Tid: 15:21:24 -


Emilia<3 skriver:

Jättebra!! Snälla snabba dig med nästa!! <3

Datum: 2013-05-30 - Tid: 15:32:32 -


Anonym skriver:

oooh Justin då! Men jag tror han vill ha det med Alex istället för blondinen. Justin är en cool grabb men hoppas han inte förstör alex och hans vänskap bara!!

Datum: 2013-05-30 - Tid: 15:49:28 -


Matilda skriver:

Omg!!!! Jätte bra!!' Meeeeeen... Nu kanske blondinen kommer säga till pressen att hon och Justin låg.. Och hur kommer det att gå? Hmm......

Datum: 2013-05-30 - Tid: 15:59:10 - URL: http://myjustin.blogg.se


Linnea skriver:

omg, så bra så jag dööööör! haha guuud

Datum: 2013-05-30 - Tid: 16:56:54 -


Felicia skriver:

Åh ni skriver så underbart bra så det är inte sant! Bra att det händer saker så att det inte är perfekt kärlekshistoria utan drama typ. Är sur på Justin haha han ska ju va med Alex, vill veta vad hon tycker om detta okej det kommer väl i nästa kapitel. Tack för en underbar novell, blir alltid lika glad när ni uppdaterar. Det gör min dag! Kramar :) xx

Datum: 2013-05-30 - Tid: 19:10:28 -


Evelina skriver:

Super bra!

Datum: 2013-05-30 - Tid: 19:11:22 -


Viktoria skriver:

Hihihi, jätte bra. Är själv super glad av att ni kunde klämma in Jerry också! Fortsätt så här, längtar till nästa. <3

Datum: 2013-05-30 - Tid: 19:45:19 -


Michelle skriver:

Jag gillar det :D

Datum: 2013-05-30 - Tid: 20:00:46 -


Anonym skriver:

Äre hon inte avund? Omg, Awesomw chapter!!

Datum: 2013-05-30 - Tid: 20:40:40 -


Anonym skriver:

Nejnejnejnej. Det där kändes fel, men det var bra att det inte var stelt mellan Alex och Justin sen. Bra kapitel ändåå! :)

Datum: 2013-05-30 - Tid: 20:52:13 -


Samira Bieber :* skriver:

MEEERRRR <3

Datum: 2013-05-30 - Tid: 21:16:27 -


Anonym skriver:

nmeeeeer

Datum: 2013-05-30 - Tid: 21:23:17 -


bella skriver:

Faaaan varför inte alex för, men ändå braa meer

Datum: 2013-05-30 - Tid: 21:57:08 -


Anonym skriver:

Åh guud. Perfekt kapitel, verkligen. Jag älskar värkligen sättet du framställer Justins och Alex relation. Du skriver som e gud. Du är verkligen min förebild inom srkivandet. Önskar jag hade den talang som du har. Dina bra ideer och ditt allmäna skrivande, är så sjukt avundsjuk. Du kommer bli stor inom författar världen ifall du vill. Påriktigt. Det är sjukt att någon vid så ung åkder kan gestalta och beskriva såå braa. Du är bäst babe, hoppas du fortsätter för alltid, annars...:*

Datum: 2013-05-30 - Tid: 22:13:07 -


Ruth:* skriver:

Nu känner jag att det är dags för mig att lämna en sånn här lång kommentar, jag har läst den här novellen så pass länge att jag vill att du vet vad jag tycker. Din skrivar talang är enorm, du har sån sjukt stor talang. Att kunna skriva så som du vore min absoluta dröm, jag menar det verkligen. Du är min förebild inom skrivandet tillsammans med "författarna" från bieb och från jssmn. Du är en isperation för mig att forsätta skriva och få nya ideer. Du har hjälpt mig inom skrivandet väldigt mycket. Tack vare dig har jag fortsatt skriva vilket jag är så glad över att jag gjort. Din talang, jag skulle göra vad som hälst för att få den. Jag älskar hur Alex och Justin är mot varandra. Hur dom kommer närmare och närmare hela tiden. Din novell betyder mycket för mig även om det bara är en novell.Ditt sätt att skriva på är unikt. Det finns ingen som liknar dig för du kör på ditt eget rejs. Och jag älskar det! Du är en av dom bästa "författarna" som jag någonsin läst något av. Du får aldrig sluta skriva, cuz if u do. I'm gonna kill u. Aj nid jor storis. Såå babe, ville bara att du skulle veta. Hoppas du fattar va bra du är. För du är bääst. Glöm aldrig det. #fangirling Puss

Datum: 2013-05-30 - Tid: 22:24:03 -


Mandaa skriver:

BÄST

Datum: 2013-05-30 - Tid: 23:27:53 -


justbiebers.blogg.se skriver:

Awesome mer.

Justbiebers.blogg.se

Datum: 2013-05-30 - Tid: 23:30:22 - URL: http://justbiebers.blogg.se


Adriana skriver:

Annorlunda från alla andra kapitel men fortfarande bra! Dock tycker hag inte att Jusyin skulle ha gjort det med den där tjejen!

Datum: 2013-05-30 - Tid: 23:39:49 -


emma ä. :3 skriver:

jo..... hehehhhhehhehe, me gusta 8) ;$<3

Datum: 2013-05-31 - Tid: 00:41:45 -


Aysha skriver:

MGOMGOGMG juschtin nej vadfan inte blondie utan Alex ska det vara OMG men åh jsg trodde att justin oc Alex gjorde något för hon var i hans dusch men sen så var det inget och jag blev såhäääääääääääääääääär ledsen men jättebra kapitel SKYNDA MED NÄSTA!!!!!!

Datum: 2013-05-31 - Tid: 08:53:37 -


Bellaaa skriver:

kunde det inte vara alex :'( men ändå bra mer tack

Datum: 2013-05-31 - Tid: 15:53:13 -


Feliciadutra skriver:

Dör på detta kapitlet! DE BLIR BARA MER OCH MER SPÄNNANDE!!!!

Datum: 2013-05-31 - Tid: 17:15:54 -


Adriana skriver:

Förlåt för att jag skrivigt du i någon kommentar men jag visste helt ärligt inte att det va två personer som skrev! Förlåt! Men från och med NU ska jag alltid skriva ni!

Ps. NI äger på att skiva!

Datum: 2013-05-31 - Tid: 22:29:56 -


Maria :* skriver:

Jätte bra kapitel! Ni skriver helt bra,ni är riktigt duktiga på det! Meeeeeeer!

Datum: 2013-05-31 - Tid: 23:42:36 -


Anonym skriver:

Sjukt bra kapitel ni är grymt bra på att skriva:)

Datum: 2013-06-01 - Tid: 01:17:20 -


Emelie skriver:

Jätte bra! Ni skriver jätte bra :D när kommer nästa? :)

Datum: 2013-06-01 - Tid: 09:01:24 -


Ebba skriver:

Alex och Justin borde kyssas eller något mer igen!! Att dom går typ lite längre ;)) SNÄLLA ETT TILL SNAAAAAART!!! Ni skriver som gudar <3

Datum: 2013-06-01 - Tid: 21:01:40 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback