Lite tråkiga nyheter....

Hey guys!
Nu är det så att jag på lördag lämnar Sverige och åker på semester till Italien och Balkan, därför kommer jag inte kunna skriva lika ofta. Men oroa er inte, Liv är kvar och kommer se till så att det kommer upp minst ett kapitel i veckan. Jag kommer att skriva när jag har tid men för det mesta blir det Liv. 
Tråkigaste av allt är att jag är borta i princip hela sommaren. Jag är hemma mellan 13-15 juli men åker igen den 16. Då är jag i USA och blir borta tills mitten på augusti. Men jag ska göra mitt bästa för att försöka bidra i alla fall lite. Liv och jag kommer hålla kontakten så jag kommer hjälpa henne med vad hon ska skriva.
Men, vi behöver också sommarlov, och då lite lov från bloggen för att kunna ladda upp med nya krafter till hösten. Hoppas ni förstår att uppdateringen inte kommer vara lika bra som nu, men ni ska veta att jag, och Liv för den delen, tänker på er och älskar er! 
Kärlek ♥ / er Ema

Kommentarer

Anonym skriver:

Hoppas du får kul på semestern :) ta de lungt och njut .

Datum: 2013-06-15 - Tid: 02:39:15 -


Celine:) skriver:

Hoppas du får kul på semestern :) ta de lungt och njut .

Datum: 2013-06-15 - Tid: 02:39:32 -


Josefin skriver:

kan förstå att ni också vill ha sommarlov ;) men tycker det är tråkigt samtidigt XD

Datum: 2013-06-15 - Tid: 10:24:24 -


Anonym skriver:

Ha det kul i balkan kommer där ifrån heheeh <3

Datum: 2013-06-15 - Tid: 11:31:42 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback