Hejhej

Svar: Jag har velat ta vara på dem sista dagarna av lovet. Dem senaste två veckorna har jag legat hemma halvsjuk = ej bra uppdatering för att jag inte har en ork. Jag är ingen robot. Jag kan inte skriva. Skolan börjar imorgon, idag lämnade jag sängen 08.00, på pricken och kunde därför inte somna om sen. Har varit med en kompis hela dagen för att det är sista lovdagen. Och två dagar? Dem flesta bloggarna uppdaterar 1-2 gånger i veckan, jag uppdaterar minst 3-4 gånger. Som sagt så har jag varit upptagen, vill inte vara dryg eller något! Och jag har inte alltid skirvlust och vill därför inte alltid skriva vilket ni nog förstår ;) Men har ni tur så kommer väll kapitlet imorgon. Byyye :)

Kommentarer

Caroline skriver:

Okey, enda anledningen till att vi skriver så är för att vi älskar din novell sååå himla mycket och vi vill ha nästa kapitel! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Datum: 2013-01-09 - Tid: 16:40:16 -


Linn skriver:

Heyyy!
Skulle bara säga att jag längtar såååååå mycket till nästa kapitel!!!! :)

Datum: 2013-01-09 - Tid: 22:24:58 -


Linn skriver:

Hejsan :) Jag bara undrar om du vet ungefär när nästa kapitel kommer upp? :) Längtar !!!!!

Datum: 2013-01-10 - Tid: 20:44:41 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback