BAD BREAKING

Hej.
Jag vill inte vara elak eller något nu, men jag har beslutat att FOL endast kommer fortsätta till kapitel 50. Jag hade bestämt mig för kapitel 65, men jag orkar inte längre. Statistiken är värre än värst. Min tid tas upp av skola och kompisar. Många av er blir besvikna nu, det vet jag, men det är för mitt eget bästa också. Får se hur det blir efter FOL, om jag fortsätter eller slutar - kanske t.om lottar ut bloggen? Kapitel 49 kommer iallafall upp ikväll. Slutet kommer vara en riktig mind-blower kan jag lova. Lämna inte bloggen nu, utan vänta och se vad som sker i dem två sista kapitlena och sedan efter det! Älskar er som stannat trots min urusla uppdatering! Puss! ♥
 
NOTERA ATT JAG SKREV "KANSKE SKA SLUTA" SÅ JAG KANSKE PÅBÖRJAR EN NY EFTER DENNA! PUSS!

Kommentarer

saga skriver:

NOOOOOOO!!!! :(

Datum: 2013-02-23 - Tid: 19:14:29 -


ally skriver:

NEEEJ JAG ÄLSKAR DENNA NOVELLEN!! men gör det du tycker är bäst för dig själv<3

Datum: 2013-02-23 - Tid: 20:14:10 -


Saga skriver:

NEEEEEEJ :( Vet att du skrev att skolan och vännerna tar upp din tid men kan du inte lägga upp kapitel när du har tid ,även om det kanske inte blir så ofta :(?Men gör vad du själv tycker är bäst!

Datum: 2013-02-23 - Tid: 20:30:34 -


Anonym skriver:

snälla slutar inte,jag älskar verkligen din blogg.Varje dag går jag in på denna blogg.Bloggen är min droog!<3

Datum: 2013-02-23 - Tid: 20:49:14 -


storysbyme skriver:

Okej gör så om du tycker att du inte har tid, härligt att kapitlet kommer upp idag! : D Spelar nog ingen roll att du bara gör 2 kapitel till, den är ju fortfarande lång, vet inte om det bara är jag...Men jag kommer klicka in och läsa om den bara för att den är så bra : D längtar till 49 kraaam till dig, ägaren av en fantastisk novell ♥

Datum: 2013-02-23 - Tid: 20:52:21 - URL: http://storysbyme.devote.se


Linda skriver:

Snälla sluta inte!! Jag har redan fått reda på att en av mina andra favorit bloggare ska sluta och jag vill inte att du ska sluta heller! Älskar din novell och hur du skriver!

Datum: 2013-02-23 - Tid: 21:18:28 -


Linda skriver:

Snälla sluta inte!! Jag har redan fått reda på att en av mina andra favorit bloggare ska sluta och jag vill inte att du ska sluta heller! Älskar din novell och hur du skriver!

Datum: 2013-02-23 - Tid: 21:18:47 -


Mathilda skriver:

älskar den här novellen men om jag hoppas att du börjar på en ny efter den här! xx

Datum: 2013-02-23 - Tid: 21:51:17 -


Lovisa skriver:

Åh, vad tråkigt. Jag älskar verkligen novellen! Men gör det som känns rätt, det blir bäst då. Det är ju trots allt din blogg. Tack för en grym novell tjejen. Har svårt att fastna för JB-noveller men din är jag verkligen fast i. Tack så sjukt mycket ♥

Datum: 2013-02-23 - Tid: 22:12:55 - URL: http://mynailtip.blogg.se


Linn skriver:

Gör det som känns rätt, ta kanske en blogg paus och slipp all stress, då kanske du börjar längta efter att börja om på nytt på en helt ny novell med en ny design? Eller så tycker du bara att det e underbart o slippa behöva känna press att skriva o då kanske någon annan tar över eller så.

Jag vill att du fortsätter blogga! För du är sjukt bra på att skriva och du har talang.
O helt ärligt, nej jag har aldrig älskat den här novellen just, det känns som den bara blev en av alla. Det känns som det bara e "badboy justin". Men du har talang och du e grym på att skriva, kanske därför jag ändå läst hela den här novellen?
Skulle vara sjukt tråkigt om du slutade skriva helt, men det är upp till dig, behöver du en paus vet du att dina trogna läsare väntar på dig! <3

(hahahah! "trogna läsare!" låter som ett gift par!)

Datum: 2013-02-23 - Tid: 22:26:15 -


Matilda skriver:

Jag verkligen älskar din blogg men förstår dej! Det är viktigt med skolsn och jag tycker att du gör ett bra beslut. Men om du börjar igen efter denna så kan du maila mig! :) haha jag längtar tills att få läsa slutet! Kraaaaaam

Datum: 2013-02-23 - Tid: 22:27:23 -


Farin skriver:

Hoppas verkligen du fortsätter, känns som jag vart med från rätt så långt in i början av novellen och vill verkligen att du fortsätter. Let's hope. <3

Datum: 2013-02-23 - Tid: 23:00:31 -


Ellen skriver:

Jag har nu läst hela denna novell på en dag! Ord kan inte beskriva kur mycket jag gillar den! Den är nog den bästa novellen jag har läst! Jätte synd att du ska sluta.. Hoppas du fortsätter!
Kram

Datum: 2013-02-24 - Tid: 07:47:47 -


Natalie skriver:

NEEEEJ!! Åh :( Jag älskar din novell, handlingen och allt med den! Hur kam man vara så duktig på att skriva? Men självklart får du ju bestämma om du ska sluta eller ta en paus för tillfället. Om jag skulle få välja så skulle jag absolut velat att du fortsätter. Jag fick nyligen reda på att en annan (JB) novell ska läggas ner... Till och med radera bloggen. Och nu också din :'( två utav mina favorit novellbloggar... Det är mycket att ta in ;). Jag kommer iallafall finnas här hur du än bestämmer dig!
Kram TJEJENSOMÄLSKARDINNOVELL Natalie <3

Ps. Tycker dina bilder till novellen är jätte snygga! Hur gör du dem så? Använder du något program? Vore tacksam att få ett svar :)<3

Datum: 2013-02-24 - Tid: 09:13:06 -


myscript.blogg.se skriver:

Hej, tycker verkligen inte att du ska lägga ner denna bloggen! Du skriver grymma noveller!!!

Undrar ifall du vill göra ett länkbyte med min blogg? skriver också om Justin Bieber :))

- www.myscript.blogg.se

Datum: 2013-02-24 - Tid: 11:33:10 - URL: http://www.myscript.blogg.se


Celebnovell skriver:

Tycker verkligen detta är sorligt men det är dina val och jag förstår verkligen hur du känner. ♥♥

Datum: 2013-02-24 - Tid: 12:11:04 - URL: http://celebnovell.blogg.se


MBD skriver:

Sv: Asså jag har fått väldigt, väldigt många läsare och nu när du skriver att du förlorat massa måste jag fråga hur många läsare du har? För du vet... jag vill ju också kunna tjäna på ett länkbyte också! ;)
Hoppas du förstår!! :)

Datum: 2013-02-24 - Tid: 13:06:13 - URL: http://mybieberdrug.blogg.se


MBD skriver:

OCH, nej sluta inte!! haha. Jag har läst din novell då och då och måste få erkänna att du har talang. Men ja jag vet att det tar massa tid speciellt när man har skolan att sköta och kunna umgås med vänner och familj. Det blir ibland väldigt stressigt, men jag hoppas du gör det bästa för dig själv! :D

Ville bara säga att du har talang tjejen! ;)

Datum: 2013-02-24 - Tid: 13:17:12 - URL: http://mybieberdrug.blogg.se


Mikaela skriver:

...Satt uppe till 01:38............................Kapitlet kom inte upp....

Datum: 2013-02-24 - Tid: 16:20:28 -


Lejla skriver:

Skulle inte kapitel 49 komma upp igår kväll?

Datum: 2013-02-24 - Tid: 18:37:06 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback