SVAR PÅ TAL

 
Hej Lisa! 
Tack för ditt tips. Varför dialogerna inte är på engelska är därför att jag tycker det är oerhört fult när vissa delar i texten helt plötsligt är på ett annat språk, det är dock helt annorlunda när det gäller bilder, tweets eller uttryck som helt enkelt inte går att översätta. Då kanske dem är skrivna på engelska men dialogerna förblir tyvärr på svenska. Jag har haft det i åtanke att ha det på engelska men jag gillar det helt enkelt inte. Novellen är på svenska och då vill jag helst ha alla dialogerna på svenska :) Hoppas du fick svar på din fråg och hoppas du ändå stannar kvar och fortsätter läsa! Kram :)
 
_____________________________________________________________________________________________
 
 
INFO: JAG SITTER FÖRTILLFÄLLET I SKOLAN OCH HAR HÅLTIMME, SKA FÖRSÖKA SKRIVA LITE. KAPITEL KOMMER FÖRMODLIGEN IKVÄLL ELLER IMORGON! FÖRLÅT FÖR DEN SEGA UPPDATERINGEN SWEETIES MEN SKOLAN GÅR FÖRE. HOPPAS NI FÖRSTÅR ♥ / Ema

Kommentarer

Elvira skriver:

Älskar denna novell !! Vill bara läsa nästa kapitel !

Datum: 2013-04-24 - Tid: 14:04:59 - URL: http://themomentifirstsawyou.bloggplatsen.se


Tilde skriver:

Nej snälla skriv inte på engelska, jag är sämst på det och älskar eran novell, började läsa imorse och den är helt underbar snälla skriv nästa snart :)

Datum: 2013-04-29 - Tid: 21:43:49 - URL: http://fames.se/tildemattsson


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback