HERREAMALIA

Jag var på konserten. Kan inte förstå det. Ema var på den i helgen och jag var sååå ledsen hela dagen igår trodde inte jag skulle få se min älskling... sen efter ett tag så gick jag och min kompis till Ticnet vid Globen och frågade om det fanns några biljetter kvar. Vi fick ett klart ja till svar, kutade till närmsta bankomat och tog ut pengar. En timme senare satt vi på B6 läktare och väntade på Justin. När konserten började med All Around The World trodde jag att jag skulle dö, på riktigt. Trodde jag aldrig skulle få se Justin, men som han säger Never Say Never.
L
 
(KOMMENTERA MER PÅ KAPITLET UNDER FÖR 16.) 
 


Kommentarer

Anonym skriver:

Jag såg han i dag med typ två meters mellan rum asså jag gråter fortfarande och det var för några timmar sen utan för grand!!!

Datum: 2013-04-23 - Tid: 22:25:50 -


Maddo <3 skriver:

OMFG! Då kommer jag dö imorgon! 24/4
Kan inte sova nu... Hehe...

Datum: 2013-04-23 - Tid: 23:19:26 -


Anonym skriver:

JAG VAR OCKSÅÅ DÄR, DET VAR SJUUUUKT

Datum: 2013-04-24 - Tid: 07:48:57 -


Mandizh<3 skriver:

Åhh... Jag var oxåå där fast jag hade Golden Circle<3 Det var magiskt!! :D :')

Datum: 2013-04-24 - Tid: 11:59:05 - URL: http://mandizh.wordpress.com


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback