FRIGHTENED OF LOVE - 6

Previously: Med dem orden vände jag ryggen mot och gick iväg mot deras hall där Mrs. Hastings stod. Hon fyrade av ett leende mot mig, men hennes blick visade oro. Hon måste väll ha trott att jag försökt något på hennes lilla älskling.

”Hej Justin.”, hälsade hon mjukt och räckte över sin kappa till deras hembiträde. Jag nickade mot henne.

”Ska du redan gå? Vi har middag till dig om du vill…”, började hon frågandes, men hennes blick sade fortfarande motsattsen, så jag valde att avstå.

”Jag skulle gärna stanna, men jag måste tyvärr åka till Scooter. Vi ses.”, mumlade jag trött innan jag lämnade deras stora takvåning in i hissen. Jag drog upp min telefon och klickade upp ett nytt sms.

Till: Jonathan

Vi måste ses. Nu. Ring mig när du ser detta. Det är viktigt.

 

 

 

Noelles Perspektiv:

”Men strunta i det bara, han är en skithög.”, upprepade jag, nu surt, för Cece som inte verkade kunna släppa taget om Justins förslag om att… vi ska ha sex. Ikväll. Jag bet mig tveksamt i underläppen, men slog mig själv sedan psykiskt i ansiktet.

”Seriöst! Justin Bieber vill ha SEX med dig! Ta bara emot det. Alla som har haft det med honom säger att han är en dröm…”, viskade Cece med ett höjt ifyllt ögonbryn. Varför visste jag inte, men i samma stund som hon sa det blev jag alldeles tjock i halsen och torr i munnen. Jag blängde anklagande på henne.

”Sluta med det där.”, väste jag surt och tryckte in en sked glass i munnen. Cece flinade stort mot mig.

”Men vadå..? Att säga att Justin är… toppen i sängen?”, ekade hon retfullt. Mina ögon spärrades upp på henne. Varför gjorde bara såna ynka ord så här mot mig?

”Okej lägg av. Nu. Seriöst…”, fick jag hest ur mig och tryckte in ännu en klump glass i munnen. Cece slog sig ned i den stora, svarta fåtöljen framför hennes sminkspegel. Hon vände sig om för att vinka mig till henne. Jag reste mig upp ur hennes mjuka säng och gick fram till sminkbordet.

”Klockan börjar dra sig… ska vi börja?”, frågade hon med en menande blick på sminket som låg huller om buller på bordet. Det vore en smart ide, så jag nickade och slog mig ned bredvid henne i den stora fåtöljen som rymde oss båda. Cece fnissade lätt till innan hon började sminka sig.

 

 

”Du är vacker Noelle…”, flämtade hon när jag kom ut ur hennes badrum. Mitt hår var plattat och uppsatt i en vacker hästsvans. Klänningen satt som smort på min taniga kropp. Skorna likaväl. Jag hade valt att ha på mig mina Jeffrey Campbells, som Hunter hade gett till mig som sagt. Cece hade sminkat mig alldeles perfekt med en skuggning på ögonlocken, rouge på kinderna, ett genomskinligt läppglans på läpparna och en fabulös inramning till mina ögon av maskara.

”Tack. Du med!”, svarade jag, antydandes på hennes vaniljfärgade – väldigt korta – klänning med nitar.

”Tack antar jag också.”, log hon och slängde en blick på klockan. Den visade halv 7. Festen började inte förrän 8, men vi skulle dra och käka innan. ”Ska vi dra då?”

Jag drog ett tungt andetag. Cece bjöd mig på så mycket, mat nu också?, ”Kan vi inte bara äta här?”

”Okej. Vi har… öh… vi kanske kan värma lite pizza bara.”, mumlade hon innan hon lämnade sovrummet. Jag gick med henne ut till köket, men fortsatte mot hallen. Cece stack ut sitt blonda huvud från köket.

”Vart ska du? Det tar bara någon ynka sekund att värma Pizza.” Jag viftade med cigarettpaketet mot henne och klev sedan in i hissen som tog mig ned till lobbyn. Den kalla vinden slog mot mina nakna ben när jag kom ut ur huset.

”Ursäkta, men är det du som är Noelle Hastings?”, frågade en man i kanske 40 års åldern.

”Det beror på vem som undrar.”, morrade jag bittert till svar med cigaretten i mungipan. Han drog fram ett kort som meddelade att han hette ’Roger Tranburg’ och jobbade på Teen Gossip. ”Vad vill du?”

”Är det sant att du har umgåtts med Justin Bieber?”, frågade han i högsta person. Jag höjde frågandes på ögonbrynen.

”Varför bryr du dig om Justin Bieber? Ingen gillar honom längre.”, upplyste jag honom. En rap lämnade hans mun. Jag vände äcklat bort huvudet mot den stinkande rapen.

”Ursäkta. Men jag har fått i uppdrag av min chef att kolla vem det är som Justin träffar. Han kan bli stor igen. Med eller utan fans, han är en scoop. Vi har skrivit rätt så mycket om hans festande och sådant.”

”Jaha. Men ja, jag har ’setts’ med Justin.”, suckade jag uppgivet. ”Nöjd? Kan du gå nu Roger Tranberg eller vad du hette…”

”Har du en relation med Mr. Bieber?”, slängde han oblygt ur sig. En tung suck lämnade min mun och bildade ett vitt moln framför mig.

”Nej. Jag har ingen som helst relation till Mr. Bieber mer än att jag har utbytt ett eller två ord med honom.” När skulle han vara nöjd? Jag orkade inte med att vara Justins ’Hemliga kärlek’ eller vad den här mannen än tänkte slänga ihop av vad jag sade. ”Schas?”

”Inte ännu. Öhm… vad talade du och Justin om?”, fortsatte han envist. Hur gammal var han? Psykiskt?

”Gud, sluta ställa så jävla mycket frågor!”, utbrast jag ilsket och mötte Justins flin några meter bort. ”Fråga ’Mr.Bieber’ själv då”, tyckte jag med en nick mot Justin. Journalisten snodde häpet runt och börjad sedan gå mot Justin. Jag vände på klacken och försvann in i lobbyn igen. Justin kollade besviket efter mig, men jag log bara. Gotcha.  

Cece pruttade trött med läpparna när jag dök upp i köket. Hon tog en tugga utav sin pizza, tuggade och svalde. Om och om igen. I en never ending circle. ”Varför tog det sån tid? Du kan väll röka snabbt?”

”En jävla reporter kom fram till mig och började fråga en massa om Justin… pallar inte.”, muttrade jag.

”Var du snäll då?”, skämtade Cece med ett sockersött leende. En djup suck lämnade min mun. Jag orkade inte ha den konversationen just nu. Istället för att fortsätta mer om det, så började jag äta av min pizza.

Min mobil plingade till i samma stund som jag hade stoppat in den sista biten pizza i munnen. Det var Hunter.

 

Från: Babe

Jag är hos min fostermorsas föräldrar. Suck… jag kommer inte hinna till festen. Men ha det så kul! Puss.

 

Ett leende spreds på mina läppar, men jag fick ändå dåligt samvete. Justin skulle vara där och det skulle alkoholen också vara. Jag och alkohol… vi gjorde en massa galna saker. Som att bada nakna i dammen inne vid centrum. Inte så bra mitt i sen vintern. (Jag hade fått influensan en vecka därpå som höll sig kvar ett bra tag.) Om något skulle hända ikväll, skulle jag berätta det för Hunter. Det var det enda rätta.

”Ska vi dra?”, flinade jag oberört mot Cece. Hon krokade samman sin arm med min och började gå mot hissen.

Väl nere stod en Limousine och väntade på oss. Jag log stort, ”Det här kommer bli as grymt!”

”Det menar du inte?”, skrattade Cece till svar. Jag himlade med ögonen och slog mig ned i den stora limon. Mitt första Manhattan party.

 

(Lyssna medan nedanstående läses tack!)

Alkoholen hade spridits i min kropp. Jag var nästan helt full. Eller, tillräckligt full för att låta folk dricka shots ur min navel. Cece kramade om min arm för att dra med mig ut på dansgolvet. Vi dansade med snabba steg, nästan så att jag blev illamående. Jag snurrade om för att börja dansa med en annan kille. Efter det , snurrade jag återigen runt och hamnade med… Justin. En suck lämnade min mun och jag gjorde en ansats för att gå därifrån, men han kramade om min handled. En stöt for igenom hela min kropp.

”Jag vill be dig om en tjänst.”, mumlade han med blicken djupt in i min.

”Vadå för tjänst?”, gurglade jag ofokuserat till svar. Han log stort innan han drog med mig bort till soffan.

”Bli min flickvän. Som jag sa förut.” Jag kom ihåg vårat samtal tidigare idag. Hade han inte fattat att jag var upptagen?

”Jag har en pojkvän Justin. En jag faktiskt älskar.”, ljög jag. Jag visste inte alls hur jag kände för Hunter. Om jag älskade honom eller inte, det var en vals jag inte tagit upp med honom ännu. Justin skakade på huvudet med ett brett flin på läpparna. Han såg igenom mig. Han förstod att jag ljög. Smarta jävel. Suck.

”Du älskar inte honom. Jag kan se det i din blick.”, erkände han skrattandes. Jag vek undan min blick. Han äcklade mig, mer och mer för varje timme som gick. Varje sekund snarare!

”Jag tänker inte bli din flickvän, även om det är fejkat!”, morrade jag och skulle precis resa mig då jag vacklade till och föll tillbaka ned i soffan. Fan för att vara ful vid ett sånt här tillfälle. Jag kunde inte röra mig.

”Sa jag att du fick betalt?”, tog han snabbt upp. Genast blev jag lyhörd.

”Fortsätt prata Bieber, innan jag tappar intresset.”, väste jag. ”Och jag gör inte det för mig. Utan för min familj.”
”Yeah yeah, trevligt. Det är min manager som vill det här som sagt. Du får 7.000 dollar i månaden.” Det var mer än dem 300 dollarna som Rosie tjänade på sitt skitjobb som servitris på den lilla puben i Brooklyn. Men 7.000? Det var mycket pengar, det förstod tillochmed Justin. Jag höjde tveksamt på ögonbrynen.

”7 000 är mycket pengar Bieber.”, svarade jag drygt. Han nickade förstående.

”Jag vet. Egentligen är det 4 000, men i ditt fall får du lite extra.”, flinade han. Jag slog till honom över kinden. Fuck vad ohyfsad han var. Men jag var väll inte bättre… han masserade sakta sin käke med en svart blick. ”Jag erbjöd dig nyss 7-fucking-000 dollar och du slår till mig?! Jäva hora!”

”Tack.”, svarade jag smickrande och reste mig upp för att gå iväg. Justin drog tillbaka mig, så hårt, så jag snubblade på mina egna fötter och blev tryckt mot hans läppar. Kyssarna vi utbytte blev hungrigare och hungrigare för varje sekund som gick. Åh, varför gör du såhär Noelle?! Hunter då?! Skit i Hunter, du är i fucking Manhattan, du gör vad du vill! Ropade två olika röster inom mig. Konstigt nog så bestämde jag mig för att följa den andra, som sade att jag skulle leva livet.

”Ska vi åka till mitt hotell?”, andades Justin andfått ut mot mina läppar. Jag fuktade mina läppar medan jag nickade hektiskt. Jag var så himla kåt. Allt jag kunde tänka på nu var vad Cece hade sagt förut. ’Justin är bra i sängen… bra i sängen… bra i sängen…’ Vi skyndade oss ut ifrån lokalen och in i hans limousine. Väl inne fortsatte vi kyssas. Det var trångt, men det gick. Hans händer gick snabbt över hela min kropp. Hungrigt nafsade jag honom i underläppen innan jag särade på mina läppar. Hans tunga gled snabbt in i min mun. Jag trodde nästan jag skulle få kramp i tungan så snabbt som vi två hånglade. Resan tog ett bra tag men till slut var vi framme. Vi skyndade upp på hans hotellrum. När vi hade smällt igen dörren pressade Justin upp min rygg mot dörren. Jag gränslade mina ben runt hans midja och lät honom bära mig bort till fåtöljen, där jag drog av honom sin vita V-ringade t-shirt. Utan att avsluta kyssarna drog han ut min väl uppsatta hästsvans. Jag sparkade själv av mig skorna innan jag hjälpte honom att ta av mig min klänning. Han hade börjat bli hård, jag kände det mot mitt lår. Han drog upp sin gylf och gled sedan ur sina byxor. Då var det bara mina kläder som skulle av. Han drog ned resåren på min rygg, och en sekund därpå låg min klänning på golvet. Han ställde sig upp för att knäppa upp min BH.Jag smekte hans hals medan han masserade min bröst. Jag kunde svära på att jag hade hunnit bli våt vid det här laget. Vi tog några steg bakåt innan vi landade i hans säng. Jag drog hastigt av mig mina trosor så att han skulle kunna pressa in två fingrar. Han rörde sig rytmiskt medan han kysste mina läppar. Mellan kyssarna kunde jag inte undgå att stöna högt. Vid samma tillfälle som jag kom, drog han snabbt ut fingrarna för att snurra runt. Jag drog av honom sina kalsonger innan jag placerade den så kallade ’Jerry’ i min hand. Justin avslutade kyssen för att låta mig kyssa honom på halsen istället. Vid varje sekund så stönade han högre än den förra. Precis som han hade gjort så släppte jag honom vid samma tillfälle som han kom. Snabbt drog han upp en kondom ur sin byxficka, som han trädde på innan han pressade sig in i mig.


Kommentarer

Belieber skriver:

Du är grym på att skriva!
Dom måste bli tillsammans! :D

Datum: 2012-10-20 - Tid: 21:46:58 -


Ebba skriver:

Helt amazing grymt bra!!! :)<3

Datum: 2012-10-20 - Tid: 21:55:16 - URL: http://Twitter.com/JerrysBitch


Anonym skriver:

Sjukt bra. Mer

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:04:38 -


Nella skriver:

Asbraa dudee :D Längtar till nästa grymt mkt

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:09:15 - URL: http://www.biebstory.blogg.se/


Josefine skriver:

Helt grym, älskar hur du skriver! :)<3

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:09:17 -


Anonym skriver:

OMG meer , sjukt bra . ;) <33

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:18:56 -


Anonym skriver:

MEER Ikväll !!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:19:40 -


Anonym skriver:

jättebra );

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:29:17 -


Liv skriver:

Awesome kapitel!

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:34:54 -


Ema skriver:

Fy fan vad bra!!!!
Älskar att Justin är badass

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:51:01 - URL: http://emadobraca.devote.se


Ewweh skriver:

Friends with benefits? :P<3 Du skriver jätte bra :D<3

Datum: 2012-10-20 - Tid: 22:58:28 - URL: http://justbiebzz.blogg.se


Anonym skriver:

OMG mer mer mer mer mer mer mer mer ikväll

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:05:13 -


Biebers giirl <3 skriver:

Sjukt bra! Älskar "bad-ass" Justin ;))

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:07:32 -


Anonym skriver:

GRYYMT SÅ BRAA !

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:17:21 -


Oh my bieber skriver:

Omg!!! Jag dör, fan vad du äger!!!!

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:22:19 -


Emelie skriver:

Jätte bra! <3
Snälla, mer ikväll!! <3

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:22:42 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Anonym skriver:

Meeer !

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:29:56 -


Anonym skriver:

Meeer , älskar med stort Ä så kallade "bad-ass" justin så sjukt bra . Men en sak är Justins perspektiv ! :) ;D <33333

Datum: 2012-10-20 - Tid: 23:32:14 -


Evelina skriver:

Super bra!

Datum: 2012-10-21 - Tid: 00:45:28 -


Mandiish skriver:

Ahhhhhhhh jag dööööör! Du är grym! Sluta aldrig

Datum: 2012-10-21 - Tid: 00:48:00 - URL: http://Novellonedirection.Devote.Se


Josse skriver:

Awesome :) Du skriver helt otroligt!!!! :)<33

Datum: 2012-10-21 - Tid: 09:25:46 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Romina skriver:

BRA!

Datum: 2012-10-21 - Tid: 10:57:30 -


Becka skriver:

Grymt bra!

Datum: 2012-10-21 - Tid: 11:10:05 -


Stina skriver:

Helt jävla bäst du är på att skriva. DU är helt klart en av mina älsklings skrivare. eller vad man nu kan säga :)

Datum: 2012-10-21 - Tid: 12:29:20 -


Anonym skriver:

MERA NURÅ! KAN DU ALDRIG GÖRA 2 PER DAG!!!!<3

Datum: 2012-10-21 - Tid: 16:02:58 -


lollo skriver:

Du är så gryym , men UPPDATERA NUUUU! babe !

Datum: 2012-10-21 - Tid: 18:34:36 -


Alex skriver:

Jag har läst din novell sen din aldra första, och du är så sjukt jäkla bra och jag hoppas att min novell en dag kommer bli lika känd som din :3
Skulle du snääääääällla kunna ge mig en shoutout?
Det skulle betyda så jäkla mycket och jag skulle älska dig meeeer en allt annat !! :3
xx

Datum: 2012-10-21 - Tid: 18:55:06 - URL: http://justinbstories.webblogg.se


ellen skriver:

Wow.. woooow..woooww,, MERAA!

Datum: 2012-10-21 - Tid: 19:43:18 -


Michelle skriver:

Nu händer det saker

Datum: 2012-10-21 - Tid: 20:15:03 - URL: http://twitter.com/michan_94


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback