Vinnaren...

Vinnaren av Roll tävlingen var det svåraste jag behövt besluta. Alla era motivringar var sååå fina, jag dog typ, alla hade olika historier. I slutändan stod det mellan två fantastiska tjejer. Jag valde den som nog skulle passa tillsammans med Noelle bäst. Vilket blev Petronella!
 
 
Jag fick hjälp av en kompis att välja ut dig, och vi tyckte du var perfekt. Sprallig, glad, udda osv. Du kommer få bli spelad av Ariana Grande, precis som du vill! Jag kommer fixa in en roll till dig inom snar framtid! Håll utkik!
 
Och tack till er alla andra som var med! Kanske kommer någon mer liknande tävling i framtiden! :)
Tumblr_mdm8wti92c1r058ys_large


Kommentarer

Hanna skriver:

när kommer nästa kapitel? :D

Datum: 2012-11-25 - Tid: 15:14:19 - URL: http://ssmileee.devote.se


Petronella skriver:

OMG lyckaaa!! Shit tack tack tack <3 Asglaad nu omg omg omg!

Datum: 2012-11-25 - Tid: 15:29:41 - URL: http://www.secretbieberstory.blogg.se/


EMMA BIEBER/PAYNE/STYLES skriver:

BUT I WANT BUHUHU!!!!

Datum: 2012-11-26 - Tid: 17:49:17 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback