KAPITEL 6-. BIEBER DANCE

Selena kramade om min hand framför pap'zen och log stort.
"Justin. Selena! Ge oss en kyss!" Skrek de som hungriga kycklingar. Jag bet mig nervöst i läppen och sneglade på Selena som log smått mot de. Hon kramade om min nacke och tryckte sina läppar mot mina. Jag kände en smak av jordgubbe. Säkert av hennes läppglans. Hon log stort mot mina läppar och drog sig sedan tillbaka med en suck.
"Så, nu går vi Justin." Sa hon mjukt och kramade om min svettiga hand. Hon brydde sig inte om det. Allt för publiciteten.
"Ska vi gå till SubWay?" Frågade hon och kollade på den stora, gula skylten framför oss.
"Visst." Muttrade jag och såg en paparazzi i ögonvrån. Gav de aldrig upp? Hon föste in mig i resturangen och log stort mot tjejen i kassan som fick ögon stora som tefat mot oss.
"Omg! D..d...det är S-s-selena Gomez! Och J-j-justin Bieber!" Skrek hon och slog en hand över munnen för att dämpa det lite. Dörren plingade till och Kenny kom upp bakom mig.
"Går det bra eller?" Skrockade han och kollade menandes på den galna tjejen som såg ut att vara nära ett psykbryt.
"Ja då. Prima!" Selena skrattade till och beställde åt oss. Tjejen darrade så mycket att hon knappt kunde göra iordning en macka till oss.
"Ni får det. Gratis." Sa hon snabbt och log stort mot oss när hon räckte över mackorna. Selena log bländande mot henne.
"Tack sötnos!" Svarade hon och gick ut med mig till alla Paparazzi's igen.
"Vart ska vi Sel?" Frågade jag mjukt. Hon vände sig om mot mig och nickade mot min svarta range rover som stod på andra sidan gatan.
"Vi ska ha picknic!" Jag suckade tyst för mig själv och kollade upp mot den klarblåa himmeln.
Varför Gud? Varför just jag?
-
"Kom då Justin!" Flinade Selena och sprang snabbt på stranden. Jag kramade om min macka och pressade fram ett leénde mot henne när min mobil vibrerade till.
"Hur går det? :) Kenny berättade om SubWay! Haha! Justin, kom ihåg att LE mot kamerorna! // Scooter."
Jag spände käkarna och klickade upp "Svara"
"Jo tack, du kan börja gräva din egna grav. Jag tänker göra ett stopp på det här! Nu Scooter!"
Nu kunde jag se Scooter himmla med ögonen framför mig. Jag tryckte ner mobilen i fickan igen och kollade upp. Selena's ansikte var bara någon millimeter ifrån mitt och jag kunde känna hennes varma andetag mot mina läppar.
"Kyss mig." Viskade hon och kollade djupt in i mina ögon. Jag svalde hårt och la en hand på hennes korsrygg. Sekunden senare trycktes mina läppar mot hennes. Men fjärilar? Nej.
Scooter var en död man.
EMMA
Jag drog ett djupt andetag. Äntligen håltimme. Sen hade vi dans... Ja, vi hade dans på vårat schema. Selma, som jag hade träffat under franskan satte sig ner bredvid mig på bänken.
"Åh, vi ska typ få "Besök" på dansen. Av nån." Suckade hon och drog en hand genom sitt blonda hår. Jag skrattade till.
"Jaså? Undra vem det kan vara." Flinade jag och klappade till henne på benet. Kendra kom små joggandes mot oss och stannade flåsandes då och då.
"Dålig kondis Ken?" Hon gav mig en sur min och gick resten av vägen fram till oss.
"Gissa vem som kommer?" Flämtade hon. Både jag och Selma ryckte på axlarna och kollade med stora ögon på henne.
"Vem?" Hon log stort mot oss.
"Ingen mindre än Justin Bieber!" Hon släppte rentutsagt, en bomb. Selma log stort och klappade händerna. Vad var det som var så bra med det? Jag kollade förvirrat på henne och sedan på Ken.
"Är du säker? Justin Bieber? Han kändisen som låter som en chipmunk?" Sa jag oroligt.
"Lät." Rättade Selma mig och log större mot Ken som tydligen hade gjort hennes dag.
"Jaha." Suckade jag och sjönk ner i bänken. Snälla Gud, döda mig.
-
"Okej klassen! Hör upp! Vi har besök idag. Av ingen mer än Justin Bieber!" Log Mrs. Montgomery ut mot hela klassrummet. Jenny och hennes gäng började smått skrika och Justin kom inlunkades i rummet. Med byxorna i knäväcken. Jag himlade lätt med ögonen och fick en retsamt armbåge i revbenen av Ken.
"Vad?" Väste jag vilket gjorde att jag fick alla blickar på mig. Till och med Justin's.
"Emma Snow! Tyst!" Snäste Mrs. Montgomery och log stort mot Justin som bara hade blicken på mig. Wow, killen hade ögon. Jag kollade ner på mina fingrar och låtsades inte veta om honom.
"Ja, somsagt så ska jag lära er hur man dansar idag" Ropade han ut över salen.
"Som om vi inte redan vet det." Mumlade jag och fick en sträng blick av Mrs. Montgomery. Justin skrattade milt till och log ett bländande leénde mot mig.
"Ska du visa mig hur man dansar då... Ms. Snow?" Sa han flörtigt och blinkade lätt med ögat. Jenny fnös högt, så jag passade på att reta till henne lite till och gick upp på golvet bredvid Justin.
"Sätt igång musiken Paul!" Ropade jag och fick hög musik på en gång. Min kropp började röra sig snabbt och jag kunde inte sluta. Inte för en sekund.
Musiken slutade spelas och jag snurrade till, men det blev lite misslyckat. Jag snavade och hamnade över Justin.
"Haha, nu är det du som ligger över mig." Viskade han och kollade in i mina ögon. Gud, vilka vackra ögon. Ett pirr slank igenom min kropp och jag fnittrade till.
"Så, vad är planen?" Frågade jag och gav till ett stort leénde.
"Vi ska tydligen vara "Jelena" ett tag till, för våra fans skull. Det klarar du va Bieber?" Jag svalde hårt och nickade osäkert. Bieber? Det kallade hon mig när hon försökte peppa mig... Det här var inte ett pepp-tillfälle Selena. Men det fattade väll hon..
"Okej! Då drar vi då!" Kvittrade Kenny och föste ut oss ur min lägenhet. Oboy, hur skulle detta gå?
Selena kramade om min hand framför pap'zen och log stort.
"Justin. Selena! Ge oss en kyss!" Skrek de som hungriga kycklingar. Jag bet mig nervöst i läppen och sneglade på Selena som log smått mot de. Hon kramade om min nacke och tryckte sina läppar mot mina. Jag kände en smak av jordgubbe. Säkert av hennes läppglans. Hon log stort mot mina läppar och drog sig sedan tillbaka med en suck.
"Så, nu går vi Justin." Sa hon mjukt och kramade om min svettiga hand. Hon brydde sig inte om det. Allt för publiciteten.
"Ska vi gå till SubWay?" Frågade hon och kollade på den stora, gula skylten framför oss.
"Visst." Muttrade jag och såg en paparazzi i ögonvrån. Gav de aldrig upp? Hon föste in mig i resturangen och log stort mot tjejen i kassan som fick ögon stora som tefat mot oss.
"Omg! D..d...det är S-s-selena Gomez! Och J-j-justin Bieber!" Skrek hon och slog en hand över munnen för att dämpa det lite. Dörren plingade till och Kenny kom upp bakom mig.
"Går det bra eller?" Skrockade han och kollade menandes på den galna tjejen som såg ut att vara nära ett psykbryt.
"Ja då. Prima!" Selena skrattade till och beställde åt oss. Tjejen darrade så mycket att hon knappt kunde göra iordning en macka till oss.
"Ni får det. Gratis." Sa hon snabbt och log stort mot oss när hon räckte över mackorna. Selena log bländande mot henne.
"Tack sötnos!" Svarade hon och gick ut med mig till alla Paparazzi's igen.
"Vart ska vi Sel?" Frågade jag mjukt. Hon vände sig om mot mig och nickade mot min svarta range rover som stod på andra sidan gatan.
"Vi ska ha picknic!" Jag suckade tyst för mig själv och kollade upp mot den klarblåa himmeln.
Varför Gud? Varför just jag?
-
"Kom då Justin!" Flinade Selena och sprang snabbt på stranden. Jag kramade om min macka och pressade fram ett leénde mot henne när min mobil vibrerade till.
"Hur går det? :) Kenny berättade om SubWay! Haha! Justin, kom ihåg att LE mot kamerorna! // Scooter."
Jag spände käkarna och klickade upp "Svara"
"Jo tack, du kan börja gräva din egna grav. Jag tänker göra ett stopp på det här! Nu Scooter!"
Nu kunde jag se Scooter himmla med ögonen framför mig. Jag tryckte ner mobilen i fickan igen och kollade upp. Selena's ansikte var bara någon millimeter ifrån mitt och jag kunde känna hennes varma andetag mot mina läppar.
"Kyss mig." Viskade hon och kollade djupt in i mina ögon. Jag svalde hårt och la en hand på hennes korsrygg. Sekunden senare trycktes mina läppar mot hennes. Men fjärilar? Nej.
Scooter var en död man.
Jag drog ett djupt andetag. Äntligen håltimme. Sen hade vi dans... Ja, vi hade dans på vårat schema. Selma, som jag hade träffat under franskan satte sig ner bredvid mig på bänken.
"Åh, vi ska typ få "Besök" på dansen. Av nån." Suckade hon och drog en hand genom sitt blonda hår. Jag skrattade till.
"Jaså? Undra vem det kan vara." Flinade jag och klappade till henne på benet. Kendra kom små joggandes mot oss och stannade flåsandes då och då.
"Dålig kondis Ken?" Hon gav mig en sur min och gick resten av vägen fram till oss.
"Gissa vem som kommer?" Flämtade hon. Både jag och Selma ryckte på axlarna och kollade med stora ögon på henne.
"Vem?" Hon log stort mot oss.
"Ingen mindre än Justin Bieber!" Hon släppte rentutsagt, en bomb. Selma log stort och klappade händerna. Vad var det som var så bra med det? Jag kollade förvirrat på henne och sedan på Ken.
"Är du säker? Justin Bieber? Han kändisen som låter som en chipmunk?" Sa jag oroligt.
"Lät." Rättade Selma mig och log större mot Ken som tydligen hade gjort hennes dag.
"Jaha." Suckade jag och sjönk ner i bänken. Snälla Gud, döda mig.
-
"Okej klassen! Hör upp! Vi har besök idag. Av ingen mer än Justin Bieber!" Log Mrs. Montgomery ut mot hela klassrummet. Jenny och hennes gäng började smått skrika och Justin kom inlunkades i rummet. Med byxorna i knäväcken. Jag himlade lätt med ögonen och fick en retsamt armbåge i revbenen av Ken.
"Vad?" Väste jag vilket gjorde att jag fick alla blickar på mig. Till och med Justin's.
"Emma Snow! Tyst!" Snäste Mrs. Montgomery och log stort mot Justin som bara hade blicken på mig. Wow, killen hade ögon. Jag kollade ner på mina fingrar och låtsades inte veta om honom.
"Ja, somsagt så ska jag lära er hur man dansar idag" Ropade han ut över salen.
"Som om vi inte redan vet det." Mumlade jag och fick en sträng blick av Mrs. Montgomery. Justin skrattade milt till och log ett bländande leénde mot mig.
"Ska du visa mig hur man dansar då... Ms. Snow?" Sa han flörtigt och blinkade lätt med ögat. Jenny fnös högt, så jag passade på att reta till henne lite till och gick upp på golvet bredvid Justin.
"Sätt igång musiken Paul!" Ropade jag och fick hög musik på en gång. Min kropp började röra sig snabbt och jag kunde inte sluta. Inte för en sekund.
Musiken slutade spelas och jag snurrade till, men det blev lite misslyckat. Jag snavade och hamnade över Justin.
"Haha, nu är det du som ligger över mig." Viskade han och kollade in i mina ögon. Gud, vilka vackra ögon. Ett pirr slank igenom min kropp och jag fnittrade till.
"Jaja." Mrs. Montgomery kom och drog upp mig med ett stort flin på läpparna. Jenny gav mig en kall blick när jag gick tillbaka och satte mig ner på min plats.
-
Jag drack upp vattnet ur min vattenflaska och log stort mot Selma och Ken som kom gåendes mot mig.
"Kommer du eller?" Frågade de i mun på varandra och jag skakade på huvudet.
"Näe.. Jag tror jag stannar." Flinade jag och stretchade lite. De nickade förstående och lämnade mig själv i salen.
Mina ben började snabbt röra sig men slutade när jag hörde applåder bakom mig.
"Wow." Justin...
"Vad vill du?" Fräste jag trött och blängde surt på honom. Han hajade till och fuktade sina läppar.
"Får jag inte vara här eller? Det är fest ikväll, och jag var bjuden. Detsamma med dig." Jag la en hand på min midja och kollade kallt på honom.
"Om du ska gå? Då går defenetivt inte jag!" Han suckade djupt och gick närmre mig.
"Du ska gå. För Ken, Fred, Selma, Jenny, Alli, Perrie och alla i din årskurs ska gå. Vi ses där... Bitch." Det sista trodde han nog inte att jag hörde men det gjorde jag. Justin Bieber kallade mig.. Bitch?

Kommentarer

moa skriver:

guuuuuuuuuuuuuuud vad bra!!! :)

Datum: 2012-05-02 - Tid: 21:26:09 - URL: http://justinbiebermusicswe.blogg.se/


Jssmn! skriver:

Hahahahahah bitch :D Mer mer mer ;D

Datum: 2012-05-02 - Tid: 21:29:31 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ilma skriver:

HAHAHA typ dog när Justin sa "Bitch". HAHAHAH ;))<3 vare 1 eller 2 mer idag? ;)

Datum: 2012-05-02 - Tid: 21:54:55 -


Sara skriver:

Hoppas att Emma slår Justin!

Datum: 2012-05-02 - Tid: 21:58:04 - URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/


Mer!! skriver:

Snälla mer! Skulle göra min kväll <3

Datum: 2012-05-02 - Tid: 22:00:18 -


JBiebs skriver:

Du är så braaaaa!:DDDD

Älskar novellen, REDAN!!:D kände på mig på första kapitlet att denna novell skulle bli awesome :D än så länge är den SUPER AWESOME ;D fortsätt!!:D

Kapitel!!

Datum: 2012-05-02 - Tid: 22:07:38 - URL: http://www.JBiebs.devote.se


Anonym skriver:

Sjukt bra! Hhaha, bitch.

Datum: 2012-05-02 - Tid: 22:21:22 -


alex skriver:

M.E.R. N.U !!!!!!!!! xx

Datum: 2012-05-02 - Tid: 22:45:01 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


stina skriver:

merrrrrrrr du är så sjukt grymm <333333333333

Datum: 2012-05-02 - Tid: 22:45:28 -


Nora skriver:

grymt, mera! ♥

Datum: 2012-05-03 - Tid: 05:31:01 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback