KAPITEL 54-. BACK TO ALL THE MEMORIES

Hon la en hand på min nacke och tryckte våra läppar hårdare mot varande. Jag drog en hand genom hennes hår och stönade till.
Hon flinade stort mot mina läppar och drog med henne upp på sitt rum där hon började klä av sig, samt mig.
Jag fnittrade till, något jag aldrig gör, och la mig ner på sängen medans hon låste. Hon satte sig gränsle över mig och började kyssa mig på nacken, och sedan bröstet. Jag drog min hand från hennes nacke till hennes rumpa.
“Vill du?” Jag stönade till som ett ja. Hon log större och trädde på kondomen innan jag kom in i henne.
Hon la en hand på min nacke och tryckte våra läppar hårdare mot varande. Jag drog en hand genom hennes hår och stönade till.
Hon flinade stort mot mina läppar och drog med henne upp på sitt rum där hon började klä av sig, samt mig.
Jag fnittrade till, något jag aldrig gör, och la mig ner på sängen medans hon låste. Hon satte sig gränsle över mig och började kyssa mig på nacken, och sedan bröstet. Jag drog min hand från hennes nacke till hennes rumpa.
“Vill du?” Jag stönade till som ett ja. Hon log större och trädde på kondomen innan jag kom in i henne.

 

Solen sipprade in genom draperierna, vilket självklart väckte mig. Jag stönade till och drog på mig min morgonrock innan jag gick ut ur rummet och ner i köket.

“God morgon.” Lily fnissade till och kollade ner i sin kaffe kopp.

“Vill ni vara lite tystare nästa gång eller flytta till uthuset?” Fnittrade hon och tog en klunk av sitt kaffe. Jag kände hur kinderna hettade till.

“Jag tror vi gör det.” Hon hummade instämmande och skrattade till, men slutade när mamma kom in.

“Emma, jag vill att du, Justin och jag ska göra en sak idag. Gräva lite.” Sa hon mjukt och log smått mot mig. Jag nickade och besvarade leéndet innan jag gick upp till Justin igen, som fortfarande låg och sov.

Jag himlade med ögonen och gick in i badrummet för att ta en dusch. Även fast jag gjorde det igår, kände jag mig riktigt äcklig.

-

“God morgon.” Flinade jag mot Justin som precis hade slagit upp ögonen. Han log mot mig och granskade sedan min kropp som var fullt påklädd.

“När vaknade du?” Gäspade han och drog en hand genom sitt ruffsiga hår. Jag rös till av hans sexiga morgon röst och sneglade på klockan. Halv 12.

“Runt 10.” Han nickade trött och reste sig upp ur sängen för att komma fram till mig och luta sin panna mot min.

“Hej.” Viskade han mjukt och log stort mot mig.

 

 

“Hey.” Svarade jag och tryckte mina läppar mot hans. Men vi avbröts snabbt av mamma som knackade på dörren.

“Lily har åkt nu, det är vi. Kom ner när ni är klara så ska jag visa er nåt!” Ropade hon och gick sedan. Jag himlade med ögonen och puffade till Justin som började klä på sig.

Han skrattade till och kramade om min hand innan vi gick ner till mamma i vardagsrummet.

Hon hade dragit fram massa gamla foto album på mig när jag var liten. Lily’s var inte framme.

Men det är ju klart, för Justin vill väll inte kolla på henne? Jag log smått och slog mig ner bredvid mamma med ett fotoalbum i mitt knä.

Mamma pekade på en bild som jag satt med en liten plast telefon med i gäst huset på baksidan. Jag skrattade till och sneglade på Justin som såg väldigt.. glad ut? Han hade inte sett så här glad ut på väldigt länge.

“Du var söt när du var liten.” Viskade han i mitt öra och kysste mig mjukt på kinden. Jag snörpte på munnen och skakade på huvudet.

“Du var säkert sötare.” Han fnös till, men kom på att det var omöjligt att konfrontera mig.

“Åh, kolla!” Utbrast mamma och pekade på en bild. Och nästa. Och nästa. Vi blev sittandes där hela dagen.

“Är ni hungriga? Ska vi åka och äta korv?” Jag höll på att skratta ihjäl mig när mamma sa det.

“Korv? Mamma, är du frisk?” Fnittrade jag och kollade oseriöst på henne. Hon kollade bekymrat på mig och nickade.

“Jag mår bra, nu åker vi.” Hon suckade och reste sig slött upp. Paul kom fram till oss och räckte över jackorna. Justin, så väl uppfostrad som han är, betalade honom. Fast 20 dollar, något som inte används här. Men Paul tog emot den med ett stort leénde på läpparna.

Justin.. Jag skakade lätt på huvudet för mig själv och fuktade mina läppar.

-

“Mmm… det var jätte längesen jag åt ute!” Utbrast mamma och hummade gillandes mot korven. Jag tog en tugga av min egna och kollade på Justin som hade blicken på sin mobil.

“Vad är det?” Han kollade upp på den och skakade på huvudet.

“Ehum.. Nej, ingenting.” Sa han strävt och stoppade ner den i fickan igen. Men han log inte, och var stel resten av måltiden.

Vad stod det egentligen på sms:et? Emma, lägg dig inte i! Okej? Om Justin säger att det inte är något, så är det inget. Bara.. låt det vara.

Jag tog en klunk av den kalla colan och kollade dömande på Justin som satt med blicken på bordet.

“Så, Justin. Går du i skolan?” Justin harklade sig och skakade på huvudet.

“Nej, jag är hemma skolad ma’am.” Mamma nickade gillandes och nickade mot mig.

“Det var An-.. oj, jag menar Emma också.” Sa hon milt och log smått mot mig. Jag snörpte på munnen och reste mig upp.

“Jag ska på toa.” Mumlade jag och gick med snabba steg mot toaletterna. Min mobil började vibrera och jag svarade snabbt.

“Emma?”

Hey Em, det är Sel.” Jag kollade snabbt så att ingen var här inne och låste dörren innan jag hoppade upp på handfatet.

“Sel.. Justin är helt konstig. Han är stel ända sen han fick ett sms.” Sa jag bittert och började dingla med benen. Hon suckade djupt.

Det är hon..” Muttrade hon sammanbitet och jag hörde att hon satte sig ner.

“Vem är hon? Vem är det Selena?” Frågade jag ivrigt.

För många, många år sedan var Justin ihop med en tjej. Amber. Hon kom aldrig över Justin när han gjorde slut, och vid varje år, samma dag som han gjorde slut, så sms:ar hon honom. Skickar bilder på de tillsammans. Justin blir alldeles stirrig av de. Han kommer vara det ett tag, du behöver inte oroa dig. Men du borde ge den där Amber en läxa, det gjorde aldrig jag. Ta Justin’s mobil eller något och skicka iväg en bild på er!” Jag drog ett djupt andetag.

Det här var mycket att ta in.

“Varför gjorde han slut med henne?” Selena andades lugnt in i luren.

Han.. han hade inga känslor kvar för henne. Och allt hon ville var att få honom i säng. En riktig slampa om du frågar mig. Och det värsta? Hon har nyligen flyttat till LA. I förrigår faktiskt. Jag tror det var det hon sms:ade Justin. Hon bor nära hans lägenhet i en stor villa.” Förklarade Selena snabbt. Jag suckade djupt och himlade med ögonen.

 

 

“Varför kan inte folk låta mig och Justin vara lyckliga? För en sekund?!” Jag blev upprörd. Riktigt upprörd.

Jag håller med. Men jag kan följa med dig till henne när ni är tillbaka? Jag är själv i Texas för tillfället men jag tror jag kommer tillbaka samtidigt som er.”

“Tack Selena, men jag tror de andra saknar mig nu. Vi ses.” Jag la på och gick snabbt ut till de andra igen, som tydligen hade fått igång Kemin eller hur man säger.

“Ska vi dra?” Mumlade jag och tryckte ner mobilen i fickan. Justin log ett bländande leénde mot mig och nickade.

“Visst.” Mamma reste sig  slött upp ur stolen och gick före oss ut. Inga papz? Bra nyheter.. Jag drog en hand genom håret och sneglade på Justin.

“Vad är det?” Frågade han oroligt och la en hand på min midja. Jag skakade lätt på huvudet och klistrade på ett leénde.

“Inget. Varför skulle det vara något?” Han putade lätt med underläppen och ryckte på axlarna.

“Jag har ingen aning..” Sa han bara kort och drog med mig ner i bilen.

Mamma drog med en hand över sitt sträva, hår som satt i en noggrann bulle på nacken.

“Vart vill ni åka nu? Eller vill ni vara ensamma?” Jag mötte hennes blick och la huvudet lite på sned.

“Jag och Justin tar nog en promenad.” Sa jag lent. Justin kollade frågandes på mig men nickade.

“Ja, vi går på en promenad.” Bilen stannade och Justin och jag klev ur. Kenny hoppade ur bilen han satt i bakom oss.

Justin suckade lätt och kramade om min kalla hand innan han började gå.

“Vill du prata? Eller vad är anledningen för denna promenad?” Sa han stelt och kollade på mig.

“Måste det finnas en anledning? Jag vill bara träffa dig, du har varit lite.. off.” Svarade jag lugnt och bet mig löst i underläppen.

Han nickade och kollade över staden som var fullproppat med folk. De pekade, och stirrade. Det störde mig lite. Faktiskt. Även fast jag inte var prinsessa längre så var Justin fortfarande känd. Och jag var ihågkommen som Prinsessan Anna.

Justin stannade upp och ställde sig stelt upp framför mig med blicken ner på mig.

 

 

“Varför?” Sa han bara. Jag himlade än en gång med ögonen och pressade hans mjuka läppar mot mina.

Han la en hand på min korsrygg och tryckte mig närmare sig. Hans tunga fann snabbt min men kyssen höll inte länge.

“Varför?” Upprepade han och kollade djupt in i mina ögon. Jag drog ett djupt andetag.

“Amber?” Han fattade vinken och snörpte på munnen.


Vad kommer  Em få veta om Amber? Nawe, söt dag! :D Hihi!

 

ASSÅ JAG ÄR ELAK NU, MEN 15 UNIKA KOMMENTARER INNAN NÄSTA KAPITEL! :D


 

 


Kommentarer

Stina skriver:

Meeeeeeer

Datum: 2012-05-29 - Tid: 23:01:10 -


Anonym skriver:

OH MY BIEBERNESS! xD



DU ÄGER :D ! JAG ÄLSKAR NOVELLEN! JAG AVGUDAR DIG :D<3

Datum: 2012-05-29 - Tid: 23:02:01 -


m skriver:

Mer

Datum: 2012-05-29 - Tid: 23:02:59 -


Jssmn! skriver:

SKIIIIIT BRAAA! :D :D :D :D :D Kan knappt vänta tills nästa kapitel! Snäällaaaa meeeer! ;) Amber you're going DOWN! :D Mer om baby'sen! :D

Datum: 2012-05-29 - Tid: 23:08:44 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

akmfsa, I LOVE IT! MERA. <3

Datum: 2012-05-29 - Tid: 23:11:35 -


Ebba skriver:

JÄTTE BRA! MER!<3

Datum: 2012-05-29 - Tid: 23:26:22 -


Saga skriver:

Tack så mycket! :)

Fin blogg & fin header!

kram :D

Datum: 2012-05-30 - Tid: 07:25:45 - URL: http://sagaalhem.bloggplatsen.se


Ilma skriver:

Skitbra! Mooore! <3

Datum: 2012-05-30 - Tid: 07:34:36 -


Emma skriver:

Bara så att du vet så har man inte kondom när Man är gravid gör hon kan ju inte få ett barn till men sjukt bra kapitel iaf xoxo Emma

Datum: 2012-05-30 - Tid: 08:02:58 -


storiestoyou skriver:

Aåhhh jätte bra kapitel!

Datum: 2012-05-30 - Tid: 17:58:57 - URL: http://storiestoyou.blogg.se/


rebecca skriver:

jättebra!!!

Datum: 2012-05-30 - Tid: 17:59:03 -


ellen skriver:

Mera!!! MERAA GUUUURLL!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Datum: 2012-05-30 - Tid: 18:02:38 -


meja skriver:

meeeer<333

Datum: 2012-05-30 - Tid: 18:04:50 -


Bella skriver:

GRYMT!!!

Datum: 2012-05-30 - Tid: 18:09:30 -


jess. skriver:

awesome! mer. :3

Datum: 2012-05-30 - Tid: 18:15:57 - URL: http://peaceniggaa.blogg.se/


Evelina skriver:

Meer! Jättebra!

Datum: 2012-05-30 - Tid: 22:04:21 -


Evelina skriver:

Meer! Jättebra!

Datum: 2012-05-30 - Tid: 22:05:17 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback