KAPITEL 44-. AMAZING DATE

Selena Gomez har setts ett flertal gånger i Canada. Men den senaste tiden har det inte varit med världsstjärnan, Justin Bieber, utan med Mr. Bieber’s bästa kompis, Ryan Butler.
Har Gomez och Butler något tillsammans? Dem sägs att ha setts hålla hand, kyssa på varanadra m.m.
Har Selena verkligen dumpat Bieber för Butler? Eller Bieber för Snow?”
Toppen, de började gå in på oss, så jag slutade läsa och slog ner locket. Sel och Ry? Nej… det är omöjligt!


Justin’s andetag var tunga mot min bara nacke. Han hade en hand på min midja och den andra på sin nakna mage. Jag gäspade högt och klev upp ur sängen.

Halv 10. Perfekt. Jag suckade djupt och drog på mig ett par shorts och ett linne innan jag sprang ner i köket och tog ett glas juice. Det här huset var mitt och Justin’s… något jag inte kunde fatta.

De nya jogging skorna satt som smort på mina fötter när jag började springa. Solen var het och nästintill outhärdlig.

Det var supervarmt här i Hawaii. När jag hade börjat komma in mot staden fattade jag hur långt jag hade sprungit, och Justin hade ingen aning om vart jag var.

-

“Emma?” Ropade Justin oroligt från köket. Steg började höras och jag möttes av Justin’s oroväckande ansiktsuttryck.

Jag var ute och joggade.” Mumlade jag andfått och gick in mot badrummet för att ta ut min bikini.

Är det något? Du verkar så… sur.” Sa han med ett ledsamt tonfall. Jag suckade och skakade lätt på huvudet.

Nej då.” Ett litet snett leénde dök upp på hans ljusrosa läppar.

Jag tar ett dopp i poolen.” Fortsatte jag och bytte snabbt om till Bikinin som jag höll i. Justin’s blick hamnade på min kropp, även fast han hade sett den minst 100 gånger.

Justin, stirra inte.” Skrattade jag och gick ut till poolen. Vattnet var svalt mot min varma hud. Det måste vara minst 30-40 grader här… Tänkte jag lätt och dök ner under vattnet.

När jag hade legat i ett bra tag kände jag hur hungern växte i magen. Justin log stort mot mig från solstolen han satt på.

Jag gör omelett. Du kommer älska den!” Skröt han och vankade in i huset igen. Jag himlade lätt med ögonen och gick upp och satte mig på platsen Justin nyss hade suttit på.

Det tog inte så lång tid innan han kom ut med två tallrikar med varsin rykande omelett på de.

Jag log större mot honom och tog en tugga av den och förvånades.

Wow! Justin, jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men… du har skills älskling!” Utbrast jag. Han ryckte på axlarna och blinkade flörtigt med ögat.

Sa ju det.” Sa han kort och la ner sin tallrik på bordet bredvid stolarna. Jag gjorde detsamma och reste mig sedan upp för att gå fram till honom och kyssa hans mjuka läppar.

Vad vill du göra då?” Frågade Em trött och gnuggade sig i ögonen. Jag fuktade mina läppar.

Ikväll, runt 8, så är du min. Innan dess kan vi väll… åka på… vattenlandet?” Sa jag prövandes och Em sken upp i ett stort leénde.

Klockan var bara halv 12 än så länge, så vi skulle kunna vara där ett tag.

Ja! Det gör vi! Jag ringer Kenny.” Hon hoppade upp på fötter och sprang mot min mobil. Jag skrattade nöjt till och la mig ner i soffan.

-

Så, har du varit här förut eller?” Frågade Emma när vi satt i bilen, på väg till vattenlandet. Jag svalde hårt och nickade.

Med Selena.” Hon stelnade till lite, men log sedan med en lätt nickning.

Ok.” Svara hon kort och drog sedan blicken mot gatorna vi åkte förbi. Hade hon blivit ledsen? Nej, Emma tar mig och Selena på ett väldigt moget sätt. Vi var ju ändå inte ihop längre, så det var inget att prata om ens.

Framme!” Utbrast jag och log stort mot henne. Hon log större och kollade upp på det massiva vattenlandet.

Wow..” Flämtade hon och hoppade ur bilen.

Vatten parken var stor. Och nästan folktom. Men de flesta var ju i skolan, så det fattade man ju.

Ska vi gå in?” Hon hade redan börjat gå när jag frågade, så jag fick skynda mig efter.

Oh! Hej Mr. Bieber. Ni kan gå in.” Log en tjej i receptionen och pekade in mot vattenlandet. Jag log stort mot henne och gick efter Emma som inte hade slutat gå förrän hon var innanför.

Det här kommer bli toppen!” Skrattade hon och började springa runt till olika vatten attraktioner. Jag var nästan tvungen att ha koppel runt hennes hals!

Vi gick upp till den längsta vatten ruschbanan och tog varsin ring. Emma satte sig först och började åka, sen kom jag.

En glad och skön känsla spreds i min kropp och jag log stort. Det här var fantastiskt. Emma väntade på mig nere i poolen när jag kom ner och tog emot mig med öppna armar.

Jag är hungrig.” Muttrade hon och kollade in i mina ögon. Jag sneglade på korvkiosken och simmade mot trappan för att kliva upp. Emma fattade vinken och följde efter med ett glatt leénde på läpparna.

2 Korvar och 2 läsk. Cola.” Rabblade jag upp till gubben bakom disken och log smått mot honom. Pengar skulle han få senare. Han räckte över maten och önskade oss en trevlig måltid. Emma högg snabbt in på korven och la sig sedan trött ner på sin handduk.

De få människorna som var där stirrade på oss och viskade, men jag brydde mig inte så speciellt mycket. Emma kollade upp på mig och log lurigt.

Nu kör vi.” Sa hon kort och hoppade upp på fötter med mig i släptåg. Min kropp var trött och utmattad. Det kändes som om hon hade blivit lika gammal som Jazzy…

Jag flinade stort åt tanken och kramade om hennes hand innan vi började gå mot en attraktion.

Justin flätade samman våra fingrar när vi gick på en väg bredvid stranden som var proppfull med folk.

Emma?” Mumlade han tyst och kollade mjukt på mig. Jag nickade och stannade till, men han fortsatte gå så jag gjorde också det.

Ehum… äh, det var inget.” Sa han lågt och kollade ner på sina fötter. Jag fuktade mina läppar och drog en hand genom mitt fuktiga hår och kollade sedan på klockan.

Justin, den är 8 nu. Vi skulle ju göra nåt!” Sa jag med trött röst och kollade på hans trötta ansikte.

Jo, kom så går vi dit.” Sa han och log stort mot mig. Han började gå mot en klippa men gick sedan in i en grotta. Va? Mitt inne i grottan var det en brasa och en picknick korg. Jag log större mot honom och pressade mina läppar mot hans.

Jag älskar dig så Justin, jag kommer aldrig kunna sluta säga det.” Han kollade djupt in i mina ögon och nickade sedan mot något bredvid picknick korgen, som jag inte hade märkt. Det låg en gitarr där.

Ska du-..” Han avbröt mig med en nickning.

Ja, jag ska sjunga.” Svarade han milt och slog sig ner bredvid mig på filten. I korgen fanns det nästan allt.

Choklad doppade jordgubbar, cider, en baguette och oliver. Åh, oliver. Jag skrattade till  av min tanke och kollade in i brasan. Solen hade börjat gå ner utanför grottan när Justin matade min med den sista jordgubben.

Ska vi gå ut och kolla?” Föreslog jag och nickade mot den ljusrosa himmeln. Han nickade och reste sig upp, hand i hand med mig.

Det är så vackert.” Mumlade jag. Justin la en hand på min kind och smekte den med tummen.

”Inte lika vacker som du.” Jag himlade med ögonen och la mina armar runt hans axel.

Du är vacker.” Sa jag snabbt och pressade mina läppar, återigen, mot hans innan han hann invända. Hans hand gled från min nacke, till min korsrygg, ner på rumpan och sedan låret.

Ett pirr slank igenom min kropp och jag log stort mot hans läppar.

Vi går in igen.” Andades han ut och drog med mig in i grottan igen. Han drog upp gitarren i sin famn och drog några strängar innan han började sjunga One Less lonley girl.

I’m gonna put you first, i tell you what you worth.. that’s all I got, if you let me inside of your world, there’s gonna be ONE LESS LONLEY GIRL…”

Hans röst var mjuk mot min hud och jag kände ett behov av att sjunga med, men jag kunde inte. Jag har aldrig sjungit för någon och Justin ska inte heller få höra mig då.

Det lät…. Vackert.” Viskade jag fram och kände en tår rinna ner för min kind.

Babe, gråt inte.” Sa Justin lent och smekte bort tåren. Jag skakade på huvudet och snörvlade till.

Det är lyckotårar.” Han lutade sig frammåt mot mina läppar och tryckte de sedan mot sina.

Jag la en hand på hans nacke och la mig ner med honom över mig.

Kyssarna var passionerade och växte sig större och större. Han fann snabbt min tunga och jag lindade mina ben kring hans midja när vi hörde ett konstigt ljud i öppningen till grottan.

Vi avslutade kyssen och kollade ditåt. Det får inte vara sant….


Vad får inte vara sant?! :O Vem är där? Trevlig dejt, huh? ;)

 

Kände att detta kapitel blev rätt så bra, men allt beror på er så....

VAR DET BRA? KOMMENTERA MED DIN ÅSIKT, OCH GE MIG POSITIV FEEDBACK OCH KRITIK! :D



Kommentarer

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

Amazing! jättebra. <3

Datum: 2012-05-24 - Tid: 23:01:03 -


Ilma skriver:

Asbra! Tänk o vara på en sådan dejt med honom :')

Datum: 2012-05-24 - Tid: 23:25:10 -


Ebba skriver:

Peter!? Selena!? Jätte bra! MER

Datum: 2012-05-24 - Tid: 23:30:17 -


Hanna skriver:

Sv: Oj! shit va coolt ändå :o

Datum: 2012-05-24 - Tid: 23:42:34 - URL: http://hhanna.myshowroom.se


ellen skriver:

SELENA O RYAN!? Meraaa!! nuuuuuu!

Datum: 2012-05-25 - Tid: 07:08:40 - URL: http://7


Angelica - Mamma till Bruce skriver:

Var med och tävla om ett handgjort armband!



http://thestoryofangelica.blogg.se/2012/may/vinn-ett-armband.html#comment



Hoppas du får en bra och solig dag! =)

Datum: 2012-05-25 - Tid: 08:10:32 - URL: http://thestoryofangelica.blogg.se/


Josse skriver:

Awesome ! ;)<33

Datum: 2012-05-25 - Tid: 15:24:31 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


▲ L I N D A skriver:

allt bra? :p

Datum: 2012-05-25 - Tid: 16:48:20 - URL: http://xiaos.blogg.se/


Therese skriver:

Länkat din blogg nu...



Superbra novell! Innan jag började läsa din blogg så tyckte jag inte så mycket om Justin men nu så har det ändrats!! Fortsätt som du gör! Super duktig!! :D

Datum: 2012-05-25 - Tid: 18:17:44 - URL: http://eclipsis.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback