KAPITEL 31-. P(REPAIR)

Papzen fotade fortfarande oss, men utanför bussen.

En flämtning lämnade min mun och jag kollade ner på mina händer. Hur kunde de leva med sig själva? Ken kollade medlidsamt på mig och kramade mjukt om mig.

“Det är OK! De är inte här.. de ska inte få göra om det.” Viskade hon tröstande och drog med handen över min rygg.

Jag darrade till och det tog inte lång tid innan jag brast ut i tårar.


 

Min ring signal började låta för fullt. Jag snyftade till och svarade.

“Hallå?” Min röst lät skrovlig och inte som mig själv. Paparazzina hade verkligen gått djupt med att jag hade utnyttjat Justin. Varför skulle jag det?!

Em? Hur mår du? Jag fick ett oroligt samtal från Ken om att ni hade blivit anfallna.. Hur mår du?”

Såklart att Ken hade ringt Justin och berättat om mitt lilla psykbrott. Jag suckade lågt och drog en hand genom mitt ruffsiga hår.

Att du står ut… de anklagade mig för att utnyttja dig..” Han flämtade till.

Gud… De kommer aldrig få komma åt dig så där igen. Jag lovar dig det…” Sa han allvarligt och jag hörde att han reste sig upp.

Tack.” Snyftade jag. Tårarna hade kommit tillbaka och jag kände mig svagare än någonsin.

Jag kommer direkt.” Mumlade han och la på. Jag frustade till och la tillbaka mobilen på nattduksbordet. Klockan var halv 3. Jag älskade studiedagar. Jag log nöjt för mig själv och gosade ner mig under täcket. Ken hade dragit ut med sina nya kompisar igen och Mike... ja, vart höll han hus?

-

Det tog inte lång tid innan det knackade på dörren. Jag log smått mot den ljusblåa pyjamasen jag hade visat Justin häromdagen. Den satt som smort på min slanka kropp.

Dörren öppnades eftersom att jag aldrig kom och öppnade och Justin kom in i rummet med ett stort leénde på läpparna och en påse.

Åh, vad har min drömprins tagit med sig till mig?” Fnittrade jag skämtsamt och log stort mot honom.

2 filmer och godis.” Log han och höjde sedan på ögonbrynen.

Om du gillar det?” Fortsatte han och skakade retsamt på påsen. Jag låtsades fundera och log sedan stort mot honom.

Yeah.” Han skrattade till och gick fram till mig. Jag la en hand på hans varma nacke och pressade hans sockersöta läppar mot mina. Fjärilarna bubblade upp och det kändes som hela rummet snurrade runt.

Han avslutade kyssen och log stort mot mina läppar. Jag bet mig löst i läppen och drog en hand genom hans mjuka hår.

Vart kan vi kolla på filmen?” Frågade Justin hastigt och kollade djupt in i mina ögon. Jag petade på tv:n som hängde över det stället som en gång hade varit Fred’s lilla hörna. Hans säng var inte kvar här, vi tyckte det var för jobbigt…

Justin nickade och kysste mig mjukt på kinden innan han gick fram till dvd spelaren och satte in

New Years Eve” Jag log gillandes och lutade mig tillbaka i sängen med godispåsen i mitt knä. Justin kom och slog sig ner bredvid mig, med armen runt min kropp.

Em’s andetag blev snabbt tyngre och tyngre. Det tog bara några minuter innan hon hade hunnit somna in.

Jag log stort mot hennes söta ansikte och kysste henne mjukt på kinden. Hon grymtade lätt till men vaknade inte. En liten snarkning slank ur hennes mun och jag skrattade tyst till.

Min mobil vibrerade till och jag tog snabbt upp den ur fickan. Okänt nummer…

 

Glöm inte bort dejt! Du kanske kan ta din flickvän? Emma? ;) Överraskningen kommer 20.30!”


Lily var på mig som en hök. Det började bli jobbigt. Jag klickade på svarade och knappade snabbt in ett svar.

 

Jag vet, du har sagt det några gånger. Ses på fredag! // JB”


Nu måste hon ju bli nöjd. Man kan inte vara jobbigare än hon. Emma suckade till och slog trött upp ögonen mot mig.

God morgon.” Flinade hon och gäspade stort. Jag log stort och böjde mig fram mot hennes läppar för att sekunden därpå få en mjuk, passionerad kyss av henne.

Ska vi gå ut?” Föreslog jag och hoppade upp på fötter. Hon nickade gillandes och öppnade sin byrolåda. Hon tog fram ett par ljusblåa skinny jeans och en blå skjorta. Som jag kände igen.

Är inte det där min skjorta?” Hennes kinder sken upp i en ljusröd nyans och hon kollade ner på sina fingrar, nickandes.

Du glömde den här och-…” Jag avbröt henne och log ett snett leénde.

Det är Ok! Du får gärna ha mina kläder, det är gulligt.” Hon log stort och klädde på sig.

Här.” Mumlade jag och räckte över hennes skinnjacka när vi skulle gå. Hon log tacksamt mot mig och låste dörren innan hon kramade om min hand.

Nu drar vi!” Skrattade hon och vi lämnade skolan.

-

Putta då Justin!” Ropade Em glatt när hon satt på gungan. Jag skrattade lätt till och tryckte på. Gungan fick snabbt fart och Em’s hår flög runt hennes vackra ansikte i luften. Jag satte mig ner på den andra gungan och gjorde fart åt mig själv, något som Em tydligen inte kunde.

Jag kommer ihåg när man var liten. Och fri… ingen som bad en om att göra plikter.” Mumlade hon fram och mötte min blick. Jag nickade instämmande och kollade upp på den klarblåa himmeln. Det var kallt ute, men det var trotsallt Oktober.

Ken och Mike pratade väldigt mycket. Och högt. Vi fick många blickar riktade mot oss på Mcdonald’s.

Snälla, kan ni prata lägre?” Fick jag tillsist fram och tog en klunk Fanta. Mike blängde surt på mig men ryckte på axlarna och slutade prata.

Har du hittat en klänning än till på Fredag? Det är 2 dagar kvar..” Varnade hon och fuktade sina läppar. Jag nickade och kollade på Justin som kom gåendes mot bordet med ett stort leénde på läpparna.

Jag har saknat dig under denna ena minuten.” Skämtade han och slog sig ner bredvid mig.

Mike’s blick brände på min kind när jag kollade in i Justin’s ögon.

Jo, vi pratade om balen!” Utbrast Ken för att bryta tystnaden. Justin nickade intresserat och kramade om min hand under bordet. Ett leénde sken upp på mina läppar och jag kollade lurigt ner på mina pommes. Jag kunde se Justin’s nöjda leénde i ögonvrån när han flätade samman våra fingrar.

Ett pirr slank igenom min kropp och Mike fnös till. Alla tre blickar hamnade på honom.

Vad?” Sa han och spände käkarna. Jag himlade med ögonen och suckade lätt. Justin snörpte på munnen och fuktade sina läppar.

Usch, jag älskade när han gjorde så. Det såg så… sexigt ut när det var just hans läppar.

-

FREDAG MORGON:

Upp och hoppa Em!” Ropade Ken och skakade om mig. Jag grymtade till och slog trött upp ögonen.

Hur mycket är klockan?” Mumlade jag trött. Hon log stort mot mig och kollade på klockan och sedan på mig.

Halv 8. Vi börjar om en timme, men du ska duscha. Det har du inte gjort på ett tag.” Hon klappade till på min säng och gick sedan iväg till sin egna. Jag suckade och reste mig slött upp och började vanka till badrummet. Rören hostade till när jag vred om vattnet och det började strömma ut i badkarlet. Jag drog av mig min pyjamas och la den i tvätt korgen, jag skulle ändå tvätta efter skolan.

Vattnet smekte min bara hud och jag piggnade snabbt till.

Jag schamponerade snabbt håret och vred av vattnet. Jag virade en handduk kring min kropp och drog snabbt upp draperiet när ett tjut lämnade min mun.


Varför tjöt hon till? :O OMG... Hur kommer det gå på balen?

KOMMENTERA FÖR KAPITEL 32 IKVÄLL! :D



Kommentarer

Jssmn! skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! :D :D :D

Datum: 2012-05-17 - Tid: 20:50:24 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Skit bra men ska hon inte säga att hon är en prinsessa någon gång när hon bärettar behöver väll Justin inte bli sur för att hon ljugit annars skit bra meeeeeeeer!!!!!!!<3

Datum: 2012-05-17 - Tid: 20:51:58 -


Ilma skriver:

vaaaaad hände? snälla mera ikväll!

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:00:06 -


ellen skriver:

meraaa nuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OO vaaad hääääääääänndeeer?!!!

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:19:40 - URL: http://biebzfreak.blogg.se/


Lisa skriver:

Lily kommer nog avslöja att Emma är hennes syster på balen.

Jättebra :D

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:23:16 -


Emma skriver:

Yey 32 ,skit bra kapitel btw och vill ha mera ikväll:D

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:24:34 -


Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

jätte jätte jättebra! <3

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:28:25 -


Madicken skriver:

O M B !<333

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:46:42 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/


Alexandra! skriver:

Super bra!

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:47:09 -


Josse skriver:

Superbra!!!! :D<3333

Datum: 2012-05-17 - Tid: 21:55:44 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Emma skriver:

Mera mera mera nu snälla!

Datum: 2012-05-17 - Tid: 23:10:02 -


JBiebs skriver:

Så braaaaaa!! Jag såg på "new years eve" idag :')

SUUUUUUUPER BRA KAPITEL! Mer?:DDD

Datum: 2012-05-17 - Tid: 23:10:36 - URL: http://www.JBiebs.devote.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback