Kapitel 9-. Atlanta Mall

"Nej. Det fans Smith123 och Andersen299 också." Svarade han med ett flin på läpparna.
"Ha-Ha." Sa jag och hängde upp jackan på en krok.
"Vad vill du göra?" Frågade han.
"Först vill jag ha en karta och en ficklampa om jag skulle tappa bort dig."
"Meh!" Skrattade han och slog till mig på axeln.
Jag drog té koppen närmare och smuttade lätt på den varma drycken.
Det kändes som en smakbomb exploderade i min mun. Vart var det här köpt? Indien eller?
"Gud, vilken smakbomb Justin! Vart har du köpt det här teét?" Frågade jag, precis som jag hade tänkt.
"Indien faktiskt, när vi var där i vintras." Svarade han med ett snett leénde på läpparna.
CheckPot! Vadå, var jag synks nu eller? Jag log stort åt min tanke och la mig ner i hans säng.
"Okej, vad vill du göra nu då prinsessan?" Frågade Justin retsamt. Jag bet mig i läppen och log smått åt honom.
"Nej. Aldrig!" Sa han. Såklart att han visste vad jag tänkte fråga.
"Kom igen!" Sa jag och knäppte ihop händerna till en pray-ställning. Han suckade och nickade tillslut.
"Bara i en timme!" Sa han och höjde på pekfingret. Jag nickade och log stort.
-
"Okej vart vill du gå?" Frågade han. Jag kollade runt i den stora gallerian.
"Dit." Sa jag och pekade på en percing butik. Han rynkade pannan och följde efter mig in i affären.
JUSTIN
När dörren öppnades plingade det till. En man med svart flottigt hår och en massa tatueringar dök upp bakom disken med ett leénde.
"Vad vill ni ha hjälp med då?" Frågade han glatt.
"Jag vill ha en navelpercing!" Svarade Tara drömmande. Jag himlade med ögonen och percing-snubben nickade snabbt.
"Ja det skulle minsann passa! 200 dollar blir det." Hon nickade och stoppade ner handen i sin väska efter pengar men jag stoppade henne.
"Idag bjuder jag." Sa jag och log smått åt henne. Hon log tillbaka och invände inte som alla andra tjejer alltid gjort mot mig.
Jag plockade fram två 100-dollar sedlar och gav de till killen.
"Den här vägen då." Sa han och log flörtigt mot Tara. Jag himlade med ögonen, igen. Hon la sig ner i en tandläkarstol och drog upp tröja. Då var det dags då.
-
"Gör det ont?" Frågade jag och kollade på hennes plåster som låg över percingen.
"Nej då." Svarade hon och log stort. Vi gick in i alla olika affärer.
Allt från Prada till Hollister.
När vi gick ut var inte hon den enda med påsar. Det smittade av sig. Tänkte jag skämtsamt och kollade på de olika bilarna på parkeringen.
Jag öppnade bagageluckan och la in alla påsar.
"Är du klar nu eller?" Frågade jag med en pust när jag stängde dörren till förarsätet. Hon nickade och kramade om mig lätt.
"Tack Biebs." Sa hon och kysste mig på kinden innan hon spände fast mig. Min kind brände till och jag startade igång motorn.
TARA
"Ska vi träffas imorgon efter skolan?" Frågade Justin medans jag knäppte av bältet. Jag nickade och log mot honom.
"Sure. Jag slutar efter lunch! Halv studiedag."  Han nickade och log stort. Jag böjde mig fram och kramade om honom.
"See yah." Sa jag och gick ut ur bilen. Bakluckan öppnades automatisk. Justin hade väll tryckt på en knapp eller något.
Jag tog mina påsar och gick in i vårat hus. Pappa satt vid matbordet med knäppta händer och allvarlig min.
"Tara. Sätt dig." Sa han allvarligt. Jag ställde ner påsarna och gick och satte mig framför honom.
"Vill du berätta något för mig?" Fortsatte han. Ville jag det? Inte vad jag kommer ihåg, jag skakade på huvudet.
"Din mattelärare ringde mig idag. Du fick ett F på provet." Sa han och antydde 'F:et'
"Ja?" Sa jag och blängde på honom. Vad var det med det?
"Du har utegångsförbud tills du lär dig handskas med skolan först, sen kompisar."
"Va?! Nej!" Utbrast jag och höjde mina händer.
"Joho du! Hela veckan." Sa han surt och reste sig upp.
"Men seriöst!" Röt jag och sjönk ner på stolen.
"Vill du göra det nästa vecka också?" Sa han och och kollade surt på mig. Jag reste mig upp och lämnade köket med mina påsar för att undvika mer probelm.
"Gubbjävel.." Muttrade jag och slängde mig på sängen för att sms:a Justin.
Jag drog té koppen närmare och smuttade lätt på den varma drycken.
Det kändes som en smakbomb exploderade i min mun. Vart var det här köpt? Indien eller?
"Gud, vilken smakbomb Justin! Vart har du köpt det här teét?" Frågade jag, precis som jag hade tänkt.
"Indien faktiskt, när vi var där i vintras." Svarade han med ett snett leénde på läpparna.
CheckPot! Vadå, var jag synks nu eller? Jag log stort åt min tanke och la mig ner i hans säng.
"Okej, vad vill du göra nu då prinsessan?" Frågade Justin retsamt. Jag bet mig i läppen och log smått åt honom.
"Nej. Aldrig!" Sa han. Såklart att han visste vad jag tänkte fråga.
"Kom igen!" Sa jag och knäppte ihop händerna till en pray-ställning. Han suckade och nickade tillslut.
"Bara i en timme!" Sa han och höjde på pekfingret. Jag nickade och log stort.
-
"Okej vart vill du gå?" Frågade han. Jag kollade runt i den stora gallerian.
"Dit." Sa jag och pekade på en percing butik. Han rynkade pannan och följde efter mig in i affären.
När dörren öppnades plingade det till. En man med svart flottigt hår och en massa tatueringar dök upp bakom disken med ett leénde.
"Vad vill ni ha hjälp med då?" Frågade han glatt.
"Jag vill ha en navelpercing!" Svarade Tara drömmande. Jag himlade med ögonen och percing-snubben nickade snabbt.
"Ja det skulle minsann passa! 200 dollar blir det." Hon nickade och stoppade ner handen i sin väska efter pengar men jag stoppade henne.
"Idag bjuder jag." Sa jag och log smått åt henne. Hon log tillbaka och invände inte som alla andra tjejer alltid gjort mot mig.
Jag plockade fram två 100-dollar sedlar och gav de till killen.
"Den här vägen då." Sa han och log flörtigt mot Tara. Jag himlade med ögonen, igen. Hon la sig ner i en tandläkarstol och drog upp tröja. Då var det dags då.
-
"Gör det ont?" Frågade jag och kollade på hennes plåster som låg över percingen.
"Nej då." Svarade hon och log stort. Vi gick in i alla olika affärer.
Allt från Prada till Hollister.
När vi gick ut var inte hon den enda med påsar. Det smittade av sig. Tänkte jag skämtsamt och kollade på de olika bilarna på parkeringen.
Jag öppnade bagageluckan och la in alla påsar.
"Är du klar nu eller?" Frågade jag med en pust när jag stängde dörren till förarsätet. Hon nickade och kramade om mig lätt.
"Tack Biebs." Sa hon och kysste mig på kinden innan hon spände fast mig. Min kind brände till och jag startade igång motorn.
"Ska vi träffas imorgon efter skolan?" Frågade Justin medans jag knäppte av bältet. Jag nickade och log mot honom.
"Sure. Jag slutar efter lunch! Halv studiedag."  Han nickade och log stort. Jag böjde mig fram och kramade om honom.
"See yah." Sa jag och gick ut ur bilen. Bakluckan öppnades automatisk. Justin hade väll tryckt på en knapp eller något.
Jag tog mina påsar och gick in i vårat hus. Pappa satt vid matbordet med knäppta händer och allvarlig min.
"Tara. Sätt dig." Sa han allvarligt. Jag ställde ner påsarna och gick och satte mig framför honom.
"Vill du berätta något för mig?" Fortsatte han. Ville jag det? Inte vad jag kommer ihåg, jag skakade på huvudet.
"Din mattelärare ringde mig idag. Du fick ett F på provet." Sa han och antydde 'F:et'
"Ja?" Sa jag och blängde på honom. Vad var det med det?
"Du har utegångsförbud tills du lär dig handskas med skolan först, sen kompisar."
"Va?! Nej!" Utbrast jag och höjde mina händer.
"Joho du! Hela veckan." Sa han surt och reste sig upp.
"Men seriöst!" Röt jag och sjönk ner på stolen.
"Vill du göra det nästa vecka också?" Sa han och och kollade surt på mig. Jag reste mig upp och lämnade köket med mina påsar för att undvika mer probelm.
"Gubbjävel.." Muttrade jag och slängde mig på sängen för att sms:a Justin.
KOMMENTERA! Segt kapitel, iknow :/

Kommentarer

Anonym skriver:

Skit bra!! MER! <33

Datum: 2012-03-06 - Tid: 20:54:42 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Hanna skriver:

Yeye;)

Datum: 2012-03-06 - Tid: 21:20:11 - URL: http://thebieberheaven.devote.se


Ilma skriver:

SJUKT BRA. Längtar!!! (efter mera ^^) <333333

Datum: 2012-03-06 - Tid: 22:05:35 -


Anonym skriver:

MEEER :D

Datum: 2012-03-06 - Tid: 22:15:32 -


Anonym skriver:

Jätte bra mer nu !!!!!!!!

Datum: 2012-03-06 - Tid: 22:46:02 -


Lydia skriver:

JAG ÄR KÄR I DEN HÄR NOVELLEN, HAHAHAHAAH :D

Datum: 2012-03-06 - Tid: 22:48:31 - URL: http://happylevels.blogg.se/


linnea skriver:

MEEERRR ÄLSKAR DIN UPPDATERING !! :D

Datum: 2012-03-07 - Tid: 00:23:26 -


Anonym skriver:

jag gillar det fett mkt!

meer!<3

Datum: 2012-03-07 - Tid: 03:02:27 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback