Kapitel 8-. F

'Allt är bra! Vi är Jelena igen ;) Hehe, och hon är inte arg! Kram!'
Jag kunde nästan se Tara pusta ut framför mig. Mobilen plingade till igen och jag läste högt upp sms:et.
'Phue! Haha Jelena, vad sött! Ni är så söta tillsammans. Aja ska ha matte nu ;('
Selena hade åkt in till stan för att träffa en kompis. Jag satte på datorn och twittrade snabbt.
'i dont plan on ever losing any fans. young or old. only gaining more and more respect. MJ never left the kids he just grew with them'
Flera fans retweetade så jag följde de. Det var alltid kul att göra de glada. Jag passade på att svara på några tweet's också.
-
'Gissa vem som fick ett F på matteprovet!' Haha, vad snabbt de rättade proven på hennes skola. Hon gjorde det imorse ju?
'Tara,Tara,Tara... Var det du?' Skickade jag. Hon var nog väldigt frustrerad just nu. Hon hade aldrig fått under ett B på ett matteprov.
'Ha-Ha Justin! Pappa kommer döda mig!' Jag log retsamt och klickade på svara.
'Får jag kolla på? ^^'
'Kul..' Jag stoppade ner mobilen i fickan och började gå fram och tillbaka i rummet. Selena hade varit borta sen klockan 10 och den var 3 nu. Vart är hon egentligen? Jag tog upp mobilen igen och ringde upp henne.
'Heey! Nu har du kommit till Selena. Japp Gomez! Hihi.. Ring sen!' Jag suckade och la på och ringde Tara istället.
(Kursiva Justin, Tjocka Tara)
"Vad?"
"Rädda mig."
"Fråån?"
"Tråkigheten."
"Haha visst. Säg din adress så kommer jag!"
"******** St 27. Skynda dig."
"Visst bäver."
SAMTALET AVSLUTAT
Då var det bara att vänta då. Tänkte jag buttert och slängde mig på sängen.
TARA
Jag drog på mig min jacka och började gå mot utgången.
"Tara!" Ropade Nicole bakom mig. Jag vände mig om och log mot henne.
"Vart ska du?" Frågade hon andfått när hon hade nått mig.
"Till Justin. Hurså?"
"Nej, det var inget. Ha så kul där!" Sa hon glatt och gick därifrån med sitt läppglans i högsta hugg. Jag kollade förvirrat på henne och gick ut. Solen stog högt upp på himmelen och det blåste små kalla brisar då och då.
Väskan kändes tung med provet där i. Jag måste ju visa pappa, men det tänker jag inte. Jag får väll ljuga.
Jag gick mot min cykel och stoppade i hörsnäckorna i öronen och tryckte på play på min iPod.
'Turn up the music-Chris Brown' började spelas. Jag satte mig på cykeln och började cykla till Justin's hus.
-
Det var ett stort vitt hus med svart tak. Det var en massa stora fönster på det och det var en grusväg till den vita dörren. Deras garage var stort och utanför stod det en range rover. Jag gick låste cykeln och kollade undrande på brevlådan.
"Family Smith!' stod det med stora snirklade bokstäver.
Smith? Var det det bästa de kom på eller? Tänkte jag skrattretande och gick till ytterdörren och plingade på.
"Hej!" Sa Justin glatt när han öppnade. Jag la händerna i kors på bröstet och kollade allvarligt på honom.
"Familjen smith? Var det det ända namnet som man kunde beställa eller?" Sa jag retsamt och gick in.
Det var lika stort inomhus som utanpå.
"Nej. Det fans Smith123 och Andersen299 också." Svarade han med ett flin på läpparna.
"Ha-Ha." Sa jag och hängde upp jackan på en krok.
"Vad vill du göra?" Frågade han.
"Först vill jag ha en karta och en ficklampa om jag skulle tappa bort dig."
"Meh!" Skrattade han och slog till mig på rösten.
Selena hade åkt in till stan för att träffa en kompis. Jag satte på datorn och twittrade snabbt.

'i dont plan on ever losing any fans. young or old. only gaining more and more respect. MJ never left the kids he just grew with them'
Flera fans retweetade så jag följde de. Det var alltid kul att göra de glada. Jag passade på att svara på några tweet's också.
-
'Gissa vem som fick ett F på matteprovet!' Haha, vad snabbt de rättade proven på hennes skola. Hon gjorde det imorse ju?
'Tara,Tara,Tara... Var det du?' Skickade jag. Hon var nog väldigt frustrerad just nu. Hon hade aldrig fått under ett B på ett matteprov.
'Ha-Ha Justin! Pappa kommer döda mig!' Jag log retsamt och klickade på svara.
'Får jag kolla på? ^^'
'Kul..' Jag stoppade ner mobilen i fickan och började gå fram och tillbaka i rummet. Selena hade varit borta sen klockan 10 och den var 3 nu. Vart är hon egentligen? Jag tog upp mobilen igen och ringde upp henne.
'Heey! Nu har du kommit till Selena. Japp Gomez! Hihi.. Ring sen!' Jag suckade och la på och ringde Tara istället.
(Kursiva Justin, Tjocka Tara)
"Vad?"
"Rädda mig."
"Fråån?"
"Tråkigheten."
"Haha visst. Säg din adress så kommer jag!"
"******** St 27. Skynda dig."
"Visst bäver."
SAMTALET AVSLUTAT
Då var det bara att vänta då. Tänkte jag buttert och slängde mig på sängen.
Jag drog på mig min jacka och började gå mot utgången.
"Tara!" Ropade Nicole bakom mig. Jag vände mig om och log mot henne.
"Vart ska du?" Frågade hon andfått när hon hade nått mig.
"Till Justin. Hurså?"
"Nej, det var inget. Ha så kul där!" Sa hon glatt och gick därifrån med sitt läppglans i högsta hugg. Jag kollade förvirrat på henne och gick ut. Solen stog högt upp på himmelen och det blåste små kalla brisar då och då.
Väskan kändes tung med provet där i. Jag måste ju visa pappa, men det tänker jag inte. Jag får väll ljuga.
Jag gick mot min cykel och stoppade i hörsnäckorna i öronen och tryckte på play på min iPod.

'Turn up the music-Chris Brown' började spelas. Jag satte mig på cykeln och började cykla till Justin's hus.
-
Det var ett stort vitt hus med svart tak. Det var en massa stora fönster på det och det var en grusväg till den vita dörren. Deras garage var stort och utanför stod det en range rover. Jag gick låste cykeln och kollade undrande på brevlådan.
"Family Smith!' stod det med stora snirklade bokstäver.
Smith? Var det det bästa de kom på eller? Tänkte jag skrattretande och gick till ytterdörren och plingade på.
"Hej!" Sa Justin glatt när han öppnade. Jag la händerna i kors på bröstet och kollade allvarligt på honom.
"Familjen smith? Var det det ända namnet som man kunde beställa eller?" Sa jag retsamt och gick in. Det var lika stort inomhus som utanpå.
"Nej. Det fans Smith123 och Andersen299 också." Svarade han med ett flin på läpparna.
"Ha-Ha." Sa jag och hängde upp jackan på en krok.
"Vad vill du göra?" Frågade han.
"Först vill jag ha en karta och en ficklampa om jag skulle tappa bort dig."
"Meh!" Skrattade han och slog till mig på axeln.
Lol så dåligt slut.. Haha! KOMMENTERA ♥

Kommentarer

juliet! :) skriver:

sjukt fin design! :)

Datum: 2012-03-06 - Tid: 17:53:02 - URL: http://juuvlia.blogg.se/


Anonym skriver:

@juliet Jag har gjort headern..höhöhöhö:) SJUKT BRA BTW, mer mer mer <333

Datum: 2012-03-06 - Tid: 18:14:11 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Hanna skriver:

Hahahahhahahah slutet var ju visst bra:)

Datum: 2012-03-06 - Tid: 18:39:08 - URL: http://thebieberheaven.devote.se


Anonym skriver:

hur slår man nån på rösten? hahaha <333

Datum: 2012-03-06 - Tid: 18:48:54 -


Anonym skriver:

Såååå jävla bra kom igen ett till kapitel idag :) <3

Datum: 2012-03-06 - Tid: 19:36:41 -


Anonym skriver:

HAHAHA slutet var ju visst bra ^^

MEEER :D

Datum: 2012-03-06 - Tid: 20:09:11 -


T skriver:

Vad betyder "kursiva Justin" och "tjocka Tara"?

Datum: 2013-01-08 - Tid: 05:19:58 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback