Kapitel 56-. Say What- THE END PART.2

-
Han kollade finurligt mot mig och höjde på ögonbrynen.
"Suprice!" Jag fortsatte gå, djupare och djupare in i skogen tills vi kom till en liten öppning. Det var en stor äng, med en massa snödroppar på.
"Wow." Slank ur min mun och i mitten av ängen låg det en filt och en picnik korg.
Jag praktiskt taget matade henne med vindruvor.
"Mmm. Här skulle vi kunna sitta. Du och jag med våra druvor." Viskade hon och flätade samman våra fingrar. Jag nickade gillandes och kysste henne lätt på läpparna.
"Jag älskar dig Justin, nu och föralltid. Jag skulle kunna dela resten av mitt liv med dig." Nu gällde det.
"Jo faktiskt.." Svarade jag och reste mig skakigt upp och stoppade ner handen i fickan där den lilla asken låg och brände. Hon kollade på mig med stora ögon.
"Skulle du..." Började jag och satte mig ner på ett knä. "...Tara Mitchell, kunna tänka dig att gifta dig med mig?"
Hennes ögon blev stora som tefat och de fastnade på den lilla ringen.
"Ja!" Slank ur hennes mun och hennes armar slängdes runt min hals. Jag kramade om henne och kysste hennes nacke ömt. Hon sa ja? Jag kunde inte tro det..
Hon backade tillbaka lite med tårögda ögon och kollade sedan på ringen. Jag log mot henne och trädde på den på henne smala ringfinger.
"Jag älskar dig Justin Bieber." Viskade hon lätt.
"Jag älskar dig, Tara Mitchell.. Framtida Tara Bieber." Hon fnittrade lätt till och kollade bakom min axel.
"Är det en sjö där bakom?" Frågade hon och jag vände mig om. Bakom alla granar så jag skymten av en liten sjö.
"Ja. Vill du bada?" Frågade jag och fuktade mina läppar. Hon nickade ivrigt och la ifrån sig ringen.
"Varför tar du av dig den?" Hon log stort mot mig.
"Jag vill inte tappa den i sjön. Ringar och vatten, ingen bra blandning." Jag nickade och reste mig upp och började gå mot den lilla sjön med Tara bredvid mig.
Jag kunde inte fatta att jag sa ja! Justin och jag, giftemål? Nej.. Det kändes som igår vi satt på stranden.
*Justin sprang med små steg framför mig på stranden.
"Justin, vänta! Jag hinner inte med!" Gnällde jag och sprang med mindre steg än Justin. Han log mot mig och vände sig om.
"Kom igen nu Tara!" Ropade han från de 5 meter han var framför mig. Jag andades oregelbundet ut och in och sprang snabbare och snabbare för att hinna ikapp Justin.
"Ska vi bada?" Frågade han när vi stod bredvid varandra och kollade ut över havet. Jag kollade tvekandes på vattnet som skvalpade mot stranden.
"Får vi det?" Han log stort och nickade. Justin hittade alltid på en massa dumheter, men jag var alltid med på de.
"Okej då.." Muttrade jag och började dra av mig min klänning. Det var min favorit som pappa hade köpt till mig i Danmark. Den var röd och vit prickig, gjord av bomull. Min bästa...
Till slut stod vi där nakna och började leka för full fart i det kalla vattnet. Men bara vid brynet, längre ut vågade vi oss inte.
-
"Justin?" Frågade jag när vi satt på den lilla kullen framför havet. Våran egna plats.
"Ja Tara?" Svarade han och log stort mot solnedgången.
"Det kommer alltid vara du och jag va?" Han kysste mig lätt på kinden och nickade långsamt.
"Alltid. Du och Jag Tara, du och jag..."*


THA END! Vad tycker ni? Bra/Dåligt? :$ Be honest with me you guys! <3



Kommentarer

Ebba skriver:

Bra!!!:)<3 fint slut<3

Datum: 2012-03-25 - Tid: 23:51:40 -


Anonym skriver:

aaahh :) Skit bra tjejen! ;D Can't wait for the next !<33 MER MER MER<33

Datum: 2012-03-26 - Tid: 06:08:41 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Hanna skriver:

Slutet var super bra!!!!! Novellen har varit toppen!!!

Datum: 2012-03-26 - Tid: 07:16:46 -


alex skriver:

Jätte bra !!! Jag älskar det , best ending ever <333

Datum: 2012-03-26 - Tid: 11:22:39 - URL: http://itsonltonedirectiontomyheart.blogg.se/


Ilma skriver:

Asså shit, fick tårar. Hundra procent :)

Datum: 2012-03-26 - Tid: 19:57:49 -


biebersgiirl<3 skriver:

ååh vad bra!<3

Datum: 2012-07-26 - Tid: 03:24:22 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback