Kapitel 55-. Official

SONY
Jag ställde mig längst fram bredvid Pattie i publiken. Det var några som ryckte i våra kläder och skrek våra namn men vi brydde oss inte.
Det började komma gröna laserstrålar och en stor boll i mitten av scenen. 3 Sekunder senare kom Justin upp i den.
Melodin till Love me började spelas och bollen lyftes. Han började sjunga och dansarna kom ut på scenen. Jag visste ju att han var bra men han hade aldrig bjudit med mig på en konsert när vi var kompisar. Det var väl annorlunda nu.
-
"Wow! Du var skit bra!" Sa jag stolt till Justin och kramade om honom.
"Tack." Svarade han och kysste mig på läpparna.
Han drog ut mig på scenen helt plötsligt, vilket fick mig att spärra upp ögonen. Vad skulle han göra?
"Hej alla!" Skrek han i mikrofonen. Jag kollade ut på havet att skrikandes flickor.
Vad hade busfröt tänkt att göra?
"Det här är Sony Tree.. Mitt livs kärlek och min flickvän." Sa han. Alla blev galna och började skricka.
Några skrek 'Aaaw' medans andra skrek saker som 'Fuck you!' och
'Justin är miiiin!'
Jag vände mig om mog Justin. Han la en hand på min rygg och kysste mig länge.
När kyssen var slut lutade han sin panna mot min och började sjunga 'Favorite Girl'
Glädjetårar började strömma ner för mina kinder.
När låten var slut hjälpe Alfredo mig backstage igen och kysste mig på kinden innan han sprang in på scenen igen där de skulle börja sjunga Baby.
JUSTIN
"Bra gjort gubben." Sa mamma och kramade om mig när konserten var slut.
Jag log och tackade och kollade förvirrat på henne.
"Vart är Sony?" Frågade jag henne. Hon log stort mot mig och helt plötsligt fick jag en skur av iskallt vatten över mig. Jag vände mig om och där stod Carin och Sony med en tom vatten bytta.
"Nu!" Sa jag stridslystet och sprang mot Sony nerböjd för att kunna slänga upp henne på min axel.
Jag gjorde det och hon började sprattla och skrika så jag släppte ner henne och drog in henne i min omfamning istället.
"Justin! Jag blir blööööt!!" Skrek hon mellan skrattattackerna.
"Bra." Svarade jag med ett stort flin på läpparna.
-
Jag log mot Sony som hade fått glass i mungipan.
"Här." Sa jag och drog bort det med tummen. Mamma hade bestämt att vi skulle gå ut på middag för att få något i våra magar.
Vi skulle stanna i L.A tills imorgon för sen skulle vi åka till Kalifornien.
"Sony, ska vi gå?" Frågade jag Sony. Hon nickade och jag kollade menandes mot mamma. Hon nickade och jag och Sony gick ut.
Pap'zen ville såklart ha en kyss av oss eftersom att de nu visste om vårat förhållande. Jag tog tag om hennes mjuka hand och började springa mot stranden.
Hon tog av sig sina skor och strumbyxor för att kunna gå med fötterna i vattnet.
Hon började springa efter ett tag. Jag undrade vad det var så jag sprang ju efter och greppade tag om henne bakifrån.
"Sony? Vad är det?" Frågade jag. Hon kollade på mig med ett snett leénde på läpparna.
"Mormor brukade alltid jaga mig." Sa hon och sjönk ner på stranden.
"Berätta om henne." Sa jag och satte mig ner bredvid henne.
"Hon var som en mamma för mig.. Vi gick alltid till stranden och sprang, badade och bara var där tills det blev kväll. Hon dog för fem år sen.."
"Åh.. Jag är så ledsen Sony." Sa jag ledset.
"Var inte det. Mormor skulle inte vilja det." Svarade hon leéndes,
Hon reste sig upp och räckte mig sin hand.
"Kom igen så springer vi tillbaka!" Sa hon och började springa.
"Ah! Helt otroligt!" Sa hon och visade upp tröjorna.
De hade två bilder med mig på. Jag skrattade till och en rodnad började sprida sig på mina kinder.
"Hur egotrippad får man vara?" Sa hon och kastade tröjorna på mig.
Jag ställde mig längst fram bredvid Pattie i publiken. Det var några som ryckte i våra kläder och skrek våra namn men vi brydde oss inte.
Det började komma gröna laserstrålar och en stor boll i mitten av scenen. 3 Sekunder senare kom Justin upp i den.
Melodin till Love me började spelas och bollen lyftes. Han började sjunga och dansarna kom ut på scenen. Jag visste ju att han var bra men han hade aldrig bjudit med mig på en konsert när vi var kompisar. Det var väl annorlunda nu.
-
"Wow! Du var skit bra!" Sa jag stolt till Justin och kramade om honom.
"Tack." Svarade han och kysste mig på läpparna.
Han drog ut mig på scenen helt plötsligt, vilket fick mig att spärra upp ögonen. Vad skulle han göra?
"Hej alla!" Skrek han i mikrofonen. Jag kollade ut på havet att skrikandes flickor.
Vad hade busfröt tänkt att göra?
"Det här är Sony Tree.. Mitt livs kärlek och min flickvän." Sa han. Alla blev galna och började skricka.
Några skrek 'Aaaw' medans andra skrek saker som 'Fuck you!' och
'Justin är miiiin!'
Jag vände mig om mog Justin. Han la en hand på min rygg och kysste mig länge.
När kyssen var slut lutade han sin panna mot min och började sjunga 'Favorite Girl'
Glädjetårar började strömma ner för mina kinder.
När låten var slut hjälpe Alfredo mig backstage igen och kysste mig på kinden innan han sprang in på scenen igen där de skulle börja sjunga Baby.
"Bra gjort gubben." Sa mamma och kramade om mig när konserten var slut.
Jag log och tackade och kollade förvirrat på henne.
"Vart är Sony?" Frågade jag henne. Hon log stort mot mig och helt plötsligt fick jag en skur av iskallt vatten över mig. Jag vände mig om och där stod Carin och Sony med en tom vatten bytta.
"Nu!" Sa jag stridslystet och sprang mot Sony nerböjd för att kunna slänga upp henne på min axel.
Jag gjorde det och hon började sprattla och skrika så jag släppte ner henne och drog in henne i min omfamning istället.
"Justin! Jag blir blööööt!!" Skrek hon mellan skrattattackerna.
"Bra." Svarade jag med ett stort flin på läpparna.
-
Jag log mot Sony som hade fått glass i mungipan.
"Här." Sa jag och drog bort det med tummen. Mamma hade bestämt att vi skulle gå ut på middag för att få något i våra magar.
Vi skulle stanna i L.A tills imorgon för sen skulle vi åka till Kalifornien.
"Sony, ska vi gå?" Frågade jag Sony. Hon nickade och jag kollade menandes mot mamma. Hon nickade och jag och Sony gick ut.
Pap'zen ville såklart ha en kyss av oss eftersom att de nu visste om vårat förhållande. Jag tog tag om hennes mjuka hand och började springa mot stranden.
Hon tog av sig sina skor och strumbyxor för att kunna gå med fötterna i vattnet.
Tumblr_lxkrozfjja1qc3jnao1_500_large
Hon började springa efter ett tag. Jag undrade vad det var så jag sprang ju efter och greppade tag om henne bakifrån.
"Sony? Vad är det?" Frågade jag. Hon kollade på mig med ett snett leénde på läpparna.
"Mormor brukade alltid jaga mig." Sa hon och sjönk ner på stranden.
"Berätta om henne." Sa jag och satte mig ner bredvid henne.
"Hon var som en mamma för mig.. Vi gick alltid till stranden och sprang, badade och bara var där tills det blev kväll. Hon dog för fem år sen.."
"Åh.. Jag är så ledsen Sony." Sa jag ledset.
"Var inte det. Mormor skulle inte vilja det." Svarade hon leéndes,
Hon reste sig upp och räckte mig sin hand.
"Kom igen så springer vi tillbaka!" Sa hon och började springa.
KOMMENTERA

Kommentarer

Hanna skriver:

Skit bra!!!!! :D

Datum: 2012-03-03 - Tid: 21:17:34 -


Anonym skriver:

Meeeeeeeer <3333

Datum: 2012-03-03 - Tid: 21:37:40 -


Anonym skriver:

Skit bra snälla ett till kapitel i kväll????<3:)

Datum: 2012-03-03 - Tid: 22:09:23 -


Emma ^^ skriver:

Åh du är så duktig. Fortsätt såhär!!!

Datum: 2012-03-03 - Tid: 22:13:33 - URL: http://madangerous.blogg.se/


Anonym skriver:

awesomeeee!;DDD

Datum: 2012-03-03 - Tid: 22:16:17 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Hanna skriver:

Supeeeeer!!!!!!

Datum: 2012-03-03 - Tid: 22:22:32 - URL: http://thebieberheaven.devote.se


Linnea skriver:

Vill ha mer nu!! Kommer det ett till ikväll? ;)<3

Datum: 2012-03-03 - Tid: 22:37:25 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Carmen skriver:

omg. vill ha meer! du äger på det här, SKRIV EN BOK REDAN! ♥

Datum: 2012-03-03 - Tid: 23:04:43 -


Ellinor skriver:

Sjukt bra! Vi vill ha mer mer mer!<3

Datum: 2012-03-03 - Tid: 23:06:36 - URL: http://..


Astrid skriver:

Du skriver sjukt bra! Jag skulle bara vilja påpeka att L.A ligger i Kalefornien vilken gav mig en liten skrattattack. Men det kunde ju inte du veta. Aja. U ska jag läsa vidare och NJUTA! :DDDDDD

Datum: 2012-06-27 - Tid: 20:34:16 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback