Kapitel 53-. Gabriel

Jag suckade lätt och lyte upp mjölkglaset mot min mun då det plingade på dörren.
"Kommer!" Ropade jag och hoppade upp ur soffan, med filten lindad runt min kropp. Jag hade ju bara på mig Justin's t-shirt fortfarande. Jag kramade om handtaget och öppnade.
"Han kysste en annan." Grät Nicole och sjönk ner på golvet i hallen.
"Vem?" Frågade jag och la armarna kring hennes ihopsjunkna kropp.
"Gggg..abbriel.." Stammade hon fram och tårarna började bli hickande snyftningar mer än storgråt.
"Lilla gumman!" Utbrast jag och tryckte henne hårdare kring min kropp.
-
Hon tog en klunk av det rykande tét och drog filten tätare kring sig. Själv satt jag ihopkurad i fotöljen. Hur kunde han göra något sånt mot henne?
"Vem var han, du vet.. Otrogen med?" Frågade jag och började tugga på min tummnagel.
"Mia.." Snyftade hon och kollade med små ögon på mig och kollade sedan ner med en rynka mellan ögonbrynen.
Tumblr_lvnyvgnwzg1qk785uo1_500_large
"Han är inte värd dina tårar Nici! Tänk inte på honom.. Han är ett svin som inte borde ha någon som gillar honom över huvudtaget!" Jag var så irriterad så att jag nästan bubblade.
Nicole och jag hade blivit kompisar direkt när jag hade flyttat till Atlanta, inget hade kommit oss emellan.
"Mm... Jag borde ha lyssnat på dig från början Tara.." Snyftade hon och kollade på mig med en skamsen blick. Jag skakade på huvudet till svars och satte mig bredvid henne i soffan med en arm kring hennes axlar.
"Nej, du gjorde det alla andra gjorde. Trodde på honom." Hon svalde hårt och log svagt mot mig.
"Ska vi kolla på film?" Frågade hon en aning glatt. Ett leénde spreds på mina läppar och jag nickade gillandes.
"Ja, vilken vill du se?" Hon skrattade till och kollade tänkandes upp i taget.
"Mean girls!" Ubrast hon glatt och jag hoppade lätt till och gick fram till film hyllan och tog fram den innan jag satte mig bredvid henne.
"Redo?" Hon nickade glatt och jag klickade på Play.
"Så när åker du hem igen till Atlanta?" Frågade intervjuaren.
"Jag åker ikväll faktiskt!" Svarade jag glatt. Scooter hade fixat att jag skulle få åka hem nu istället, en vecka tidigare. Snart skulle Tara få sommarlov.
"Okej. Finns det någon speciell som väntar hemma?" Fortsatte hon och höjde på ögonbrynen. Jag tänkte efter.. Vi hade varit ihop i ett halvår. Det är dags.
"Ja, min flickvän.. Tara." En klump lämnade mitt hjärta när jag sa det. Hennes ansikte förvreds till en förvånad min och hon gapade lätt.
"Va? Har Justin bieber en flickvän hemma i ATL?" Det frågade hon inte mig, det sa hon in i kameran.
Intervjun fortsatte och tog slut, efter ett långt tag.
-
"Skönt att vara hemma?!"
"Bieber, kolla hit!"
"Berätta lite om Tara!!"
"Justin, le!!" Paparrazzirna var aldelles galna utanför Atlanta Airport. Jag log mot kamerorna och tog upp min egna mobil och började fota de.
Jag satte mig tillrätta i bilen och Kenny startade motorn.
"Kör mig inte hem, jag ska till Tara!" Utbrast jag och fuktade mina torra läppar.
"Okej." Svarade han och log smått mot mig i bakspegeln. Jag hade saknat henne så mycket.
-
"Kom sen." Kenny nickade och jag stängde dörren och började gå mot Tara's hus.
När jag var framme drog jag upp byxorna lite innan jag plingade på dörren.
Dörren öppnades, men det var inte Tara som öppnade, det var Gabriel. Vad gjorde han här?
Kommentera för mer babes! Spänning,spänning!


Kommentarer

Ellinor skriver:

Jätte bra!<3 Taggar tills det kommer mer... Hur många kapitel tror du att det kommer ikväll?:D

Datum: 2012-03-25 - Tid: 18:47:37 -


Anonym skriver:

Mer?:D

Nu?:D

Datum: 2012-03-25 - Tid: 18:47:53 -


Ilma skriver:

ASBRA!! SNÄLLA MER!<333

Datum: 2012-03-25 - Tid: 18:53:58 -


Lisa skriver:

Super bra :)

Datum: 2012-03-25 - Tid: 18:59:56 -


Hanna skriver:

Ojojoj....Nicole relaterat? Spännande!!!!! Mer Mer mer mer!!

Datum: 2012-03-25 - Tid: 19:15:00 -


Anonym skriver:

AWESOME!

Datum: 2012-03-25 - Tid: 19:20:54 -


Becca skriver:

Älskar det som vanligt:)

Datum: 2012-03-25 - Tid: 19:29:33 -


Anonym skriver:

Omg snälla mer jag ber dig!!!!!!!!:)<3

Datum: 2012-03-25 - Tid: 20:07:11 -


Alexandra. skriver:

Jätte bra!

Datum: 2012-03-25 - Tid: 20:21:24 -


Anonym skriver:

WTF? vad gör svinet där? usch hatar Gabriel -.-'

Datum: 2012-03-25 - Tid: 20:30:46 -


Wilma skriver:

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer !!!!¡¡!! <3333

Datum: 2012-03-25 - Tid: 20:56:58 -


maja skriver:

SÅ BRAA!

Datum: 2012-03-25 - Tid: 21:20:04 - URL: http://artondeeapril.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback