Kapitel 52-. Heart Breaker

"Jag trodde du aldrig skulle ringa." Jag skrattade till och skakade på huvudet för mig själv.
"Det glömmer jag aldrig."
"Nej.. Jag saknar dig, för åttonhundrade gången.." Hon suckade lätt och jag hörde hur hon la sig ner i sängen.
"Jag saknar dig också.. Men det är bara en månad kvar babe. Sen träffas vi.."
"En lååång månad kvar," Fyllde hon i och samtalet fortsatte.
"Hur länge pratade ni egentligen?" Frågade mamma och tog en tugga av sin macka. Jag log stort mot henne och ryckte på axlarna.
Jag visste ju hur länge vi hade pratat men det var det ögonblick man inte tänkte på tid.
-
Jag tog en tugga av hamburgaren och svalde ner med lite vatten innan jag greppade tag om microfonen och sprang ut på scenen. One time började spelas och jag började dansa.
'My one life for sure, let me tell you one time.. Girl i love, girl i love youu!' Tjejerna skrek högre och högre och en hoppade tilloch med upp på scenen. Jag gick lite åt sidan och lät Kenny och vakterna fixa det.
Jag älskade mina fans, men det kunde bli för vilt ibland.
EN VECKA SENARE, ATLANTA HIGH
Nicole och Gabriel hade hållt i en och en halv vecka, vilket var lite av en chock. Men han skulle snart bryta hennes hjärta, det lovar jag. Han och jag hade flera breakup's än vad Nicole hade pojkvänner. Gabriel var lite av en skitstövel..
"Hej Tara!" Utbrast Nicole glatt och öppnade sitt skåp.
"Tja." Svarade jag, lite stelare.
"Jag och Gabriel ska på fest ikväll, ska du med?" Fortsatte hon och började kleta på ett tjockt lager läppglans på sina ljusrosa läppar. Jag gjorde en ogillande min och skakade på huvudet.
"Nej, jag och Justin ska skypa. Sorry." Ursäktade jag mig och stängde skåpet och drog på mig min skinnjacka.
"Jaha, ses imorgon då!" Hon kramade lätt om mig innan hon gick in mot själva skolan med vickande rumpa.
När jag kom ut stod skolbussen på sin vanliga plats, men skulle precis starta. Jag tog sats och började springa snabbt mot den och hann precis in genom dörrarna. Matthew. Han hatade mig och det var bara bredvid honom det fanns en ledig plats.
"Du får inte sitta här." Väste han och blängde surt på mig, men jag satte mig där ändå.
"Det är en kort resa." Muttrade jag till svars och knappade in ett sms till Justin.
'Snart hemma. Sitte på skolbussen som är svettig och unken. Yack! xx T' Det tog ett tag innan jag fick ett svar på mitt klagande sms.
'Life's ruff. Ait? OK, längtar tills dess.. xx J' Jag tryckte ner mobilen i min jackficka och kollade runt i skolbussen för att underhålla mig, vilket inte gick så bra. Så jag tog upp Kemi boken istället och började läsa till provet imorgon
.
-
Såfort jag kom hem slängde jag av mig jackan och väskan och skulle precis springa upp för trappan när Mirabella stoppade mig. Mellanmål.. Jag kände mig som en sexåring, men jag tog imot mackan och sprang sedan upp för trappan och rakt ner i sängen framför datorn.
Skype kom upp när jag startade den och jag loggade snabbt in för att mötas av en stor text.
'Justin is Calling you.' Jag klickade på accept och log mot kameran där hans fantastiska ansikte dök upp.
"Heej babe!"
"Hej shawty."
"Vad har du gjort idag då?" Skrattade jag och fuktade mina läppar.
"Haft en bra dag, som vanligt när man är Justin Bieber." Svarade han fjäskandes och la en hand på bröstet.
"Ha-Ha. Om du skulle vara här skulle du få en stor smäll på axeln."
"Man ska inte slå kändisar!"
"Meeh!"
"Hur går det med Nicole och Gabriel?"
"No idea.. De skulle på fest ikväll." Suckade jag och kliade mig i nacken.
"Okej.."
"Men du Justin, jag ska bara byta om."
"Får man kolla på?" Frågade han flörtigt och blinkade med ögat.
"Sure." Skrattade jag och vände datorn så att han skulle se och drog av mig mina kläder och satte på mig en ljusblå t-shirt Justin hadde glömt här.
"Är inte det där min?"
"Haha joo. Men jag älskar att gå runt i dina kläder."
"Okej.. Då vet jag!"
-
Jag tog en klunk av mjölken och hoppade ner under filten i soffan och slog på MTV. 'Baby' av Justin började spelas och jag kom på mig själv med världens största flin. Där är tjejen på fotot han hade haft på mobilen.
Jag suckade lätt och lyte upp mjölkglaset mot min mun då det plingade på dörren.
"Kommer!" Ropade jag och hoppade upp ur soffan, med filten lindad runt min kropp. Jag hade ju bara på mig Justin's t-shirt fortfarande. Jag kramade om handtaget och öppnade.
"Han kysste en annan." Grät Nicole och sjönk ner på golvet i hallen.
Heheh.. Jag vet, jag är seg. 7 KOMMENTARER INNAN NÄSTA FOLKS! :D


Kommentarer

Johanna skriver:

mer :D

Datum: 2012-03-25 - Tid: 15:28:37 - URL: http://johannaviveca.blogg.se/


Anonym skriver:

meeeeeer :D:D

Datum: 2012-03-25 - Tid: 15:29:40 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Emma ^^ skriver:

meeeeeer :)

Datum: 2012-03-25 - Tid: 15:40:54 - URL: http://madangerous.blogg.se/


Anonym skriver:

meeer:D

Datum: 2012-03-25 - Tid: 15:55:30 -


jessy. skriver:

MOREEEEEE BABY.

du äger kvinna. :(

#LOVE #AND #PEACE<3

Datum: 2012-03-25 - Tid: 16:51:46 - URL: http://flytothemoon.blogg.se/


katarina skriver:

Meer!<3 Och en fråga, hur många kapitel är det kvar? och ska du börja på en ny sen? :D<3

Datum: 2012-03-25 - Tid: 17:09:30 -


Hanna skriver:

Nice kapitel!!:)

Datum: 2012-03-25 - Tid: 17:33:34 -


Anonym skriver:

Great!

Datum: 2012-03-25 - Tid: 17:38:10 -


jossan skriver:

Så bra!!

Datum: 2012-03-25 - Tid: 18:14:00 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback