Kapitel 50-. Morning

Jag slängde en påse till henne och tog min egna och började hugga in. Selena bad mig att sätta på tv:n så jag gjorde det. Det var inte direkt något roligt att kolla på men det var iallafall något.
"Vart är Sony?" Frågade jag efter ett tag. Shit jag hade glömt bort min flickvän!
"Hon är på ditt rum." Svarade Selena lätt och drack lite av sin dricka. Jag nickade lätt och gick bort till mitt rum, där jag såg Sony ligga under täcket. Vad hade hänt?
"Sony!" Sa jag oroligt och hoppade ner bredvid henne i sängen.
"KJFSLK..Vad äre?" Sa hon sömndrucket. Jag andades lungt ut. Hon hade bara sovit lite.
"Nej inget.. Sov så gott." Viskade jag och kysste henne på pannan.
Det är väl klart att hon är trött när hon hade gått upp klockan 6. Klockan var nu halv sju, så ja..
Jag tog tag i min mobil och låste upp den. Direkt när jag låst upp den kom medelande sidan upp. Sony hade kollat på mina sms. Nytt från Selena. Åh! Jag gick ut till henne med snabba steg. När jag satte mig ner kollade hon upp från datorn med ett leénde på läpparna.
"Selena, det är slut. Komigen! Du vill inte förstöra Sony på det här sättet!" Väste jag.
Hon kollade chokerande på mig och sedan på sina fingrar. Hon måste ju fatta någon gång att det är slut. Jag suckade och skakade på huvudet innan jag tog upp min mobil och tweetade snabbt.
"Almost legal"


Bussen rullade inte längre vilket var skönt och förmodligen betydde att vi var framme.
Jag rullade över till mig högra sida där Justin låg. Han andades med djupa andetag och såg så vacker ut.
"Upp." Viskade jag i hans öra. Han reagerade men rullade över till hans andra sida. Jaha.. Tänkte jag stridslystet och böjde mig över honom för att blåsa honom i örat. Han ryckte till och slog till mig i ansiktet.
"Aaah!" Skrek jag och satte handen på kinden för att försöka lindra smärtan. Som vanligt gick det inte speciellt bra. Justin reste sig snabbt upp och kollade förtvivlat på mig.
"Sony? Förlååååt!" Sa han och smekte min kind, eftersom att min hand inte längre täckte den.
"Är det något märke?" Frågade jag. Han kollade på mig med stora skulkänslor i sina ögon och skakade sedan på huvudet.
"Mjaa.. Nej det är inget." Sa han och kysste mig på kinden. Jag log ett snett leénde och reste mig sedan upp ur sängen. Det fick bli ett par jeans shorts och en snygg topp idag.
"Kommer du eller?" Frågade jag Justin när jag hade dragit på mig mina sneakers. Han låg fortfarande kvar i sängen i bara underkläder.
"Kom igen! Vi myser idag!" Sa han och gjorde hundvalpsminen.
"Det låter frestande, men du är känd Sherlock!" Sa jag glatt innan jag gick in på badrummet och drog några lager maskara på mina ögonfransar. Läpparna så bleka ut så jag smetade på lite läppglans innan jag gick ut till Justin igen. Nu hade han klätt på sig.
"Wow. Snabb du var då!" Sa jag imponerande och tog min mobil.
"Haha. Man lär sig mellan klädes bytena!" Svarade han och tog tag i min hand innan vi lämnade rummet. Det var ingen där ute, men vi stod parkerade utanför Starbucks, så de satt förmodligen där inne och åt frukost. Vi gick ut och gick in i affären. Som vi trodde satt de i ett bås och åt frukost.
Justin och jag gick och beställde varsitt is-té och wrap innan vi gick till de andra.
"Morn morn!" Sa Kenny glatt när vi satte oss ner. Jag log till svars och kramade lätt om honom.
"Justin, får jag prata med dig?" Sa Selena helt plötsligt. Justin nickade och svalde innehållet i hans mun.
-
"Nej, nu går jag dit." Sa jag till Kenny och han hindrade mig inte. Jag hörde Justin's röst innifrån badrummet så jag gick dit och öppnade dörren.
"Just-..." Bröjade jag men slutade när jag såg det. Hon kysste honom. Han knuffade snabbt bort henne och kollade mot mig med en ledsen blick.
"Sony.." Sa han men jag sprang bara därifrån. Jag sprang och sprang och sprang.
Dumma Justin! Dumma Selena!
KOMMENTERA! <3

Kommentarer

ella skriver:

så himla spännande och bra! <3 snälla mer :D

Datum: 2012-03-02 - Tid: 22:28:12 -


Anonym skriver:

Så jävla grym novell ;) <3

Datum: 2012-03-02 - Tid: 22:30:05 -


Hanna skriver:

OMG!!

Datum: 2012-03-02 - Tid: 22:32:56 - URL: http://thebieberheaven.devote.se


Anonym skriver:

Mer gulliga du <3333

Datum: 2012-03-02 - Tid: 22:34:43 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback