Kapitel 50-. Hello,hello baby..

Farväl på flygplatser vad det värsta jag visste..
Kyssen avbröts och Justin började gå mot sin Gate. När han precis skulle försvinna vände han sig om med tårar rinnande ner för kinderna.
"Jag ringer, varje kväll shawty." Jag nickade och tårar började rinnan ner på mina kinder också.
Där försvann han. En och en halv månad...
Jag satte upp mitt blonda hår i en hästsvans och rättade till cheer-dräkten. Det var så skönt att äntligen få cheera igen. Vi hade haft en paus pga budgeten. Volleyboll-laget hade haft gymnastiksalen så vi hade haft en paus. Alla var nog lika glada över att träningen var tillbaka.
"Hej Tara!" Utbrast Lucy,Mitchell och Timothy i munnen på varandra. Jag gav de ett stelt leénde till svars.
Tumblr_luujbfinvl1qmab10o1_500_large
Mina leénden hade inte varit direkt pigga sen Justin hade åkt för två veckor sen. Åh, jag saknade honom så mycket..
"Tara!" Hörde jag en röst ropa bakom mig. Jag vände mig om och där stod Nicole med ett stort leénde lekandes på sina sköra läppar. Hon vinkade glatt mot mig och joggade fram tills hon stod, ansikte mot ansikte med mig.
"Varför så glad?" Frågade jag nyfiket och la en hand på midjan.
"Jo, Gabriel har bjudit ut mig på middag!" Mitt leénde, som jag hade lyckats bygga upp, försvann snabbt.
"Gabriel? Nej,nej,nej och återigen nej! Du vet vilket svin han är Nicci!" Snänste jag och skakade lätt i hennes axel.
"Nej?! Han är ju jättegullig.. Och snäll. Och snygg." Sa hon drömmande och bet sig själv i läppen. Jag suckade högt och skakade på huvudet. Hon var ju otrolig.
"Visst. Gör som du vill, men det är du som kommer bli hjärtekrossad i slutet." Hon rynkade pannan och öppnade munnen för att säga något men jag hade redan gått därifrån.
"Okej, träningen börjar!" Ropade jag högt och Lucy satte på musiken.
-
Jag virade handduken runt min blöta kropp och gick ut i omklädningsrummet. Idag skulle jag jobba, så jag duschade i skolan. Pappa hade en kompis på biblioteket så jag hade fått ett jobb där med 100$ i månaden, vilket var rätt så bra. Det var bara Mitchell kvar i omklädningsrummet när jag klädde på mig.
"Vart ska du då?" Frågade hon glatt.
"Till jobbet. Bibblan." Hon nickade glatt och ställde sig upp.
"Jag ska också dit! Mamma är chef där."
"Jaha? Hon är en bra chef." Skrattade jag och satte upp mitt hår i en bulle mitt på huvudet.
Mamma kom in i rummet.
"Justin, dags att sova." Viskade hon och drog en hand genom mitt hår. Jag suckade men la mig ändå under täcket och gjorde mig bekväm.
"Godnatt." Viskade jag och log smått mot henne.
"Godnatt." Svarade hon leéndes och släckte lampan innan hon gick ut. Då tog jag upp mobilen och slog fram Tara's nummer. Hon svarade efter två signaler.
"Jag trodde du aldrig skulle ringa." Jag skrattade till och skakade på huvudet för mig själv.
"Det glömmer jag aldrig."
"Nej.. Jag saknar dig, för åttonhundrade gången.." Hon suckade lätt och jag hörde hur hon la sig ner i sängen.
"Jag saknar dig också.. Men det är bara en månad kvar babe. Sen träffas vi.."
"En lååång månad kvar," Fyllde hon i och samtalet fortsatte.
Kommer utan kollage för att ni ska kunna få så snabbt som möjligt! <3


Kommentarer

Anonym skriver:

AWESOME! :D MER MER MER<33

Datum: 2012-03-25 - Tid: 01:12:32 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback