Kapitel 46-. Adventure Friday

Dörren öppnades, kanske för att personen utanför öppnade, och Nicole kom in med två påsar.
"Vi ska på fiesta!" Utbrast hon glatt men jag skakade på huvudet.
"Utegångsförbud.." Hon släppte surt ner påsarna i golvet och gick och satte sig bredvid mig i soffan.
"Ska vi dör här eller?" Muttrade hon och ett skratt lämnade min mun.
"Enligt pappa, ja."
Justin och jag hade inte träffats på ett bra tag nu. Han hade varit i Canada, medans jag hade gått i skolan här i Atlanta. Han hade varit borta i en hel månad nu. Det kändes som hundra år.
Jag drog på mig min superman tjocktröja över linnet och lämnade rummet. Solen lyste upp hela huset, vilket var otroligt skönt. Kockerskan, som jag äntligen hade lärt namnet på, hälsade glatt till mig.
"Hola." Log hon.
"Hola Mirabella!" Hälsade jag glatt tillbaka och fick ett leénde och ett glas Juice till svar.
"Furkost." Sa hon på dålig engelska.
"Frukost." Rättade jag henne med ett leénde och tog en klunk av den kalla juicen. Hon räckte över en macka och pekade sedan ut på gatan. Jag kollade ut och såg en svart range rover stå där. Justin...
Jag log tacksamt mot henne, slängde över min väska på axeln och sprang ut från huset. Solen värmde mot min hud och bländade mig nästan.
Dörren öppnades automatiskt och jag hoppade in. Sekunden senare möttes jag av Justin's mjuka läppar. De masserade bokstavligen mina. Kyssarna gick över till intensivt hångel. Jag smekte hans käkben och avslutade kyssen med min panna lutad mot hans. Han öppnade sina ögon och kollade in i mina.
"Jag har saknat dig." Viskade han och jag blundade lätt och drog in hans doft.
"Jag har saknat dig biebs.." Svarade jag och kysste honom lätt på läpparna igen innan jag satte mig tillrätta i sätet.
"Vart ligger din skola?" Frågade han retsamt.
"Du vet vart den ligger." Flinade jag och slog till honom på axeln. Han fnös till och startade motorn.
"Du är sjukanmäld. Vi ska ha kul." Jag spärrade upp ögonen mot honom och svalde hårt.
"Stanna bilen!" Skrek jag rakt in i hans öra. Han stannade och kollade oroligt på mig.
"Vi kommer få problem.." Viskade jag och rynkade pannan.
"Nej.. Varför skulle jag vilja få dig i problem? Jag ringde, låtsades vara din pappa och sjukanmälde dig."
Jag skakade på huvudet och gav sedan upp.
"Ditt fel om vi hamnar i klistret bieber." Suckade jag och kollade ut genom fönstret.
-
"Justin vad gör vi här?" Frågade jag och kollade upp på Atlanta's badhus.
"Vi ska bada." Svarade han med ett leénde på läpparna. Jag suckade högt och hoppade ur bilen till det vackra vårvädret.
"Vad tror du jag ska bada med?" Frågade jag och la en hand på höften.
"Tror du inte jag har tänkt på det?" Flinade han och visade upp en svart ryggsäck. Jag snörpte på munnen och kramade om hans hand och gick in.
Vi gick bara in i omklädningsrummet, som förvånandsvis var tomma.
"Justin, vart är alla andra vanliga personer?" Frågade jag och drog en hand genom håret.
"Badhuset är vårt. Hur..Länge...vi..vill." Stammade han och kysste mig mjukt på läpparna. Fjärilarna bubblade upp i min mage. Livet kändes så bra med Justin.
Jag drog på mig bikinin som Justin hade tagit med sig och ställde mig framför honom. Min blick fastnade på hans magrutor. Wow.. Jag menar, jag hade ju sett de förut men blev alltid lika paff.
"Jag älskar din mage." Stönade jag och bet mig hårt i läppen. Där bröt jag mitt löfte, igen.
"Jag älskar din kropp barbie, men nu ska vi bada." Svarade han och gick med mig ut till det stora badhuset.
-
Justin's läppar trycktes mot mina. Det var som en dröm. Alla flickors dröm är väll att kyssa Justin Bieber? Speciellt under vattnet. Min luft tog snabbt slut, så jag avbröt kyssen och simmade upp mot ytan.
"Jag är hungrig." Gnällde jag när Justin kom upp ovanför ytan.
"Då äter vi." Svarade han  leéndes och började simma mot trappan. Vi hade badat i tre timmar, non-stop och jag kunde inte direkt säga att min hy var slät och fin.
Jag drog en hand genom mitt blöta hår och kramade om Tara's torra hand.
"Tara, torr?" Frågade jag flinandes. Hon tog upp en hand och kollade på den. Den var torr som ett russin.
"När ska vi åka hem?" Frågade hon och kliade sig på axeln.
"När du vill." Hon nickade och kollade på den stora klockan som hängde över bassängen.
"Om två timmar?" Jag nickade och fortsatte gå mot cafeterian med Tara bredvid mig.
-
Jag startade motorn och började åka hem till mig.
"Vilken dag är det?" Frågade Tara helt plötsligt. Ett skratt slank ur min mun och jag fick en allvarlig min till svars.
"Det är fredag sötnos." Svarade jag och hon nickade långsamt.
Jag körde in på vår infart och hoppade ur bilen med Tara i släptåg. När vi hade kommit in plingade min mobil till.
Jag tog upp den och såg att sms:et var från Caitlin...
Segt, dåligt och sämst. Kommentera gärna.Puss!


Kommentarer

Ebba skriver:

Jätte bra!

Datum: 2012-03-23 - Tid: 22:45:24 - URL: http://mybieberlovestorys.blogg.se/


Anonym skriver:

Wiiihhoooooo!!:D Where's the biebergasm girl? :D:D HAHAHA driver;D MEr mer mer mer <3333

Datum: 2012-03-23 - Tid: 22:46:24 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback