Kapitel 46-. Bieber Tour

Han nickade och log smått mot mig innan han kollade tillbaka på filmen där Bella står och glor på sin lilla baby bula i spegeln.
Mitt i allt knackade det på dörren. Jag reste mig upp och gick med snabba steg mot den.
När jag öppnade sprudlade ilskan över.
"Vad gör du här?" Sa jag drygt och kollade surt på personen.
"Hej.. Jag har lämnat din pappa." Viskade mamma tillbaka och gick in i rummet.
Jag suckade och gick in efter henne till vardagsrummet.
"Hej Justin." Sa hon och satte sig ner i soffan, så jag var tvungen att sätta mig ner i Justin's knä.
"Somsagt har jag lämnat din pappa. Eller vi är ju gifta men vi har en liten paus, men vi älskar varandra fortfarande lika mycket. Jag respekterar att du vill ha ett barn."
"Jag har inget barn.." Mumlade jag så att mamma inte ens hörde.
"Ursäkta?" Sa hon med rynkad panna.
"Jag fick missfall." Sa jag mycket högre. Hon kollade ledsamt mot mig och öppnade sedan sin famn för mig att krypa ner i, men jag gjorde inte det.
"Du kan inte komma och tycka synd om mig och tro att jag ska förlåta dig."
Hon kollade skamser bort och kliade sig på armen innan hon reste sig upp och gick iväg.
Sony's liv måste vara helt kaos nu..
"Kom igen, upp och hoppa!" Viskade jag mot hennes läppar innan jag tryckte de mot mina. Hon gnydde till och rullade sig bort.
"Upp!!" Skrek jag högre och drog med handen på hennes rygg.
-
"Varför väckte du inte mig?!" Skrek Sony stressat från matbordet.
"Jag försökte." Skrattade jag från hallen och drog på mig en keps innan jag satte på mig skorna.
Sony kom springandes och tog hennes resväska innan vi gick ut ur hotellrummet.
Nu skulle vi åka från vackra NY.
Klockan var redan 6 så vi var lite sena men det gör inget. Det var ju trotsallt min tour.
När vi kom fram till min buss stod Sony kvar med ett stort O på sin mun. Jag hade glömt bort att hon inte hade varit här, eller inte ens varit med på en tour. Det var konstigt eftersom att hon var min bästa vän.
Vi gick in och lämnade våra saker i mitt rum.
"Har du en säng?!" Skrek hon förvånat när vi kom in dit.
"Ja, haha, vart trodde du jag log och sov? På gatan?" Frågade jag sarkastiskt.
"Faktiskt, ja." Svarade hon och fick världens skratt attack.
Jag kollade varnande på henne innan jag hoppade på henne så att hon ramlade ner i sängen. Hon började gapskratta, så det fick jag tysta ner med mina läppar. Jag tryckte de snabbt mot hennes och kyssen var passionerad. Allt runtomkring stannade upp och det var bara vi två som fanns.
"Så det är här ni ligger?" Sa en välbekant röst helt plötsligt.
Who? Välbekant?? ;O
8 KOMMENTARER INNAN NÄSTA DEL BABES! :*

Kommentarer

Anonym skriver:

Jättebra!

Datum: 2012-03-01 - Tid: 19:58:53 -


Lisa skriver:

jättebra skrivet :)

Datum: 2012-03-01 - Tid: 20:10:09 -


Hanna skriver:

Vem är det?

Datum: 2012-03-01 - Tid: 20:28:34 -


Linnéa skriver:

SSSKKKIIIIIITTYTT BRaaaaaa !! :D

Datum: 2012-03-01 - Tid: 20:29:09 -


Anonym skriver:

Hennes mamma säkert eller pappa

Datum: 2012-03-01 - Tid: 20:39:00 -


sara skriver:

Jätte bra :)

Datum: 2012-03-01 - Tid: 21:26:01 -


Anonym skriver:

Jävligt bra :D !!!!

Datum: 2012-03-01 - Tid: 21:32:50 -


ebba skriver:

gryymt bra<33

Datum: 2012-03-01 - Tid: 21:34:45 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback