Kapitel 44-. We're the 'Perfect Two'



"Jag vaann!" Ropade jag och log stort men hon lipade bara mot mig och räckte över ett paket.
"Det får du." Jag log tacksamt och öppnade. Det var ett Angry-Birds iPhone skal. Hon fick en t-shirt.
Helt plötsligt öppnades dörren och Jake stod där.
"Tara. Justin. Kom." Muttrade han. Jag och Tara reste oss upp, hand i hand och gick ner.
När vi kom ner stod Summer där, med ytterkläderna på. Hon log stort mot mig och pappa men åt Justin gav hon bara en varnande min.
"Hej då min älskling." Viskade hon lungt och log mot mig. Jag blängde surt tillbaka.
"Jag är inte din älskling! Sebastian och Lucy kanske är det, men inte jag. Gå, NU!" Väste jag och korsade armarna hårt om bröstet.
Hon suckade och drog en hand genom sitt långa hår innan hon vände sig om och gick.
"Äntligen.." Pustade jag tyst ut och vände mig om mot Justin som såg livrädd ut.
"Vad är det med dig? Har du sett ett spöke eller?" Skojade jag och flinade stort mot honom. Han flinade tillbaka och skakade lätt på huvudet. Hans läppar trycktes mot mina och jag slängde armarna runt hans hals.
"Hur blir det ikväll?" Avbröt pappa oss. Jag himlade med ögonen och avbröt kyssen.
"Jag och Justin kommer inte vara hemma förräns lite senare.." Jag avbröt mig själv och kollade på Justin.
"Vill du sova här?" Han ryckte på axlarna och kysste mig på pannan.
"Vill du?" Frågade han min fråga. Jag nickade glatt.
"Då så, då sover jag väll här." Log han och la en arm runt min midja. Jag vände mig mot pappa med höjda ögonbryn.
"Så, det händer ikväll." Han nickade och gick in på sitt kontor. Ja, han har tagit med sig jobbet hem.
-
Jag virade en handduk runt min slanka kropp och gick ut ur badrummet med kurs mot garderoben.
Det fick bli en ljusrosa tunika och svarta strumbyxor. Jag drog på mig ett par rena underkläder och satte upp handduken i håret, som en turban istället. Kläderna gick segt på med tanke på min blöta kropp men det gick.
Jag greppade tag om hårborsten och tog bort turbanen innan jag började borsta igenom mitt toviga, blöta hår.
Sminket tog jag sist och drog sedan på mig mina skor och sprang ner för trappan in i hallen.
När jag öppnade dörren stod Justin utanför med ett självbelåtet leénde.
"Redo?" Frågade han och gjorde armkrok med mig. Jag fnös till.
"Det är det jag ska fråga! Redo?" Han skrattade till och kysste mig på hjässan innan vi började gå mot bilen som stod och väntade på oss.
"Hey Kenny." Hälsade jag när vi satte oss i bilen.
"Hej där, Tara." Hälsade han tillbaka och startade motorn. Jag log mot Justin och kramade om hans varma, mjuka hand. Vi släppte inte taget under hela resans gång.
När vi kom fram så räckte hon över en sov lapp. En sån som man har över ögonen när man sover.
"Sätt på den!" Flinade hon och skakade lätt på den. Jag tog imot den och kollade på den.
Den var rosa, gjord av silke och på framsidan stod det med snirkliga bokstäver *The BITCH is sleeping*
Hon skrattade lätt till och hjälpte mig att få på den. När vi hade hoppat ut ur bilen gjorde hon armkrok med mig och började gå frammåt.
"Nu kommer det trappor!" Varnade hon och jag tog stora kliv. Alldeles för stora.
"Justin, trappsteg är inte stora som mullvadar. Gå normalt." Jag blängde surt framför mig. Man såg ju inte ett piss under den här.
"Lätt för dig att säga! Du är inte halvt blind." Muttrade jag och fortsatte med mina jättekliv.¨
-
"Ta av den nu." Viskade hon i mitt öra. Jag gjorde som hon sa och blinkade ett par gånger för att vänja mig vid ljuset. När mina ögon kunde se ordentligt, tappade jag nästan hakan.
Vi stod i mitten på Atlanta's Hockeyrink. Men nu var det inte is där. Det var ett bord med två tallrikar och resten.
"Wow.." Utbrast jag tyst. Hon la sina händer på mina axlar och kysste mig passionerat på läpparna.
"Kom nu, maten väntar." Log hon och satte sig ner vid bordet.
"Wow." Viskade jag än en gång och kollade in i hennes gröna ögon.
"Vet du att jag älskar dig?" Frågade jag och skakade lätt på huvudet.
"Alla älskar mig?" Skrattade hon retligt. Jag snörpte lätt på munnen och skrattade till lite efter ett tag.
Jag log mot Justin och lämnade matbordet för att hämta gitarren. Om det här skulle vara perfetk, så var jag tvungen att sjunga låten till honom.
När jag kom tillbaka drog jag ut stolen lite och la gitarren i mitt knä och log mot honom.
"Den här har jag skrivit till dig." Viskade jag och drog med fingret på en sträng innan jag började sjunga.
När jag drog sista strängen kollade jag in i Justin's ögon och såg en tår rinna ner längs hans kind.
"Det där...." Stammade han fram med tjock röst. Jag la ner gitarren och gick fram till honom.
"We're the perfect two." Mumlade jag innan jag kysste honom på läpparna.
-
"Pappa?!" Ropade jag när vi gick in genom dörren. Ingen hemma. Jag tog tag i Justin's hand och sprang upp till mitt rum där kyssarna började hektiskt.
Han började gå frammåt utan att avbryta kyssen och la sig ner i sängen och fortsatte kyssa mig. Jag smekte hans käkben och öppnade min mun.
Tumblr_lvn3mocp1s1qklkndo1_500_large_large
Han drog av mig min tunika och kläderna försvann en, efter en tills vi låg nakna i sängen. Han kollade menandes mot mig och jag nickade. Han tog upp ett litet plastpaket och tog ut en kondom.
-
Jag la mig ner på hans bröst och log stort mot honom.
"Jag älskar dig, mest av allt över hela vida världen Justin Bieber." Viskade jag mot hans hals.
"Och jag älskar dig, precis som stjärnorna älskar månen Tara Mitchell." Svarade han med trött röst. Jag log för mig själv och kysste honom på halsen.
Helt plötsligt öppnades dörren och en rasande pappa kom in. Jag drog snabbt åt mig täcket och spärrade upp ögonen mot honom. Var han hemma?!
"Tara Mitchell! Vardagsrummet, NU!" Skrek han ilsket. Hans ansikte såg ut som en röd tomat. Justin svalde hårt och kollade skamset på mig. Jag reste mig upp när pappa hade lämnat sovrummet och drog på mig min morgonrock.
"Kommer snart." Ursäktade jag mig till Justin och lämnade rummet.
Var han hemma?! ;O Oh no!


Kommentarer

Linn skriver:

Meeeeeeeeeeeeeeeer! :D

Datum: 2012-03-23 - Tid: 15:08:57 -


Anonym skriver:

snälla meeeer

Datum: 2012-03-23 - Tid: 15:41:03 -


Ebba skriver:

As bra! Spännande! Meeeeeer<3

Datum: 2012-03-23 - Tid: 15:58:59 -


ebba skriver:

ouuhh that's awkard :O meer<33

Datum: 2012-03-23 - Tid: 16:20:15 -


Anonym skriver:

MEEEER!!! Hur lång kommer novellen bli?

Datum: 2012-03-23 - Tid: 17:04:44 -


Anonym skriver:

Mer!!:P

Datum: 2012-03-23 - Tid: 18:27:28 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback