Kapitel 40-. Hooters

Vi skrattade ett bra tag innan hon kurade ihop sig mot min axel och kollade upp
i det gråa taket.
"Jag älskar dig, min life saver.." Viskade hon och kollade upp på mig från axeln.
"I can be your Buzz Lightyear baby.." Svarade jag och la en hand på hennes haka innan jag kysste henne passionerat på läpparna.
"Jag är hungrig.." Gnällde jag. Hon kramade om min axel och stannade sedan upp.
"Ska vi äta där?" Frågade hon. Jag kollade upp och såg den stora loggan till 'Hooters' så jag nickade snabbt och tog tag i hennes hand och gick med snabba steg mot den.
När vi kom in möttes vi av en doftbomb. Det luktade friterat, krydda och cigaretter på en och samma gång.
Vi gick fram, tätt ihop till disken. Ingen såg oss så jag harklade mig högt så att den tjocka gubbe skulle kolla upp.
Ett halvt tandlöst leénde dök upp på hans ansikte.
"Justin Bieber?!" Frågade han högljutt. Jag nickade och log stort. Han vände sig om och började prata på något språk med några som stod bakom honom.
"Gratis!" Utbrast han glatt, men jag skakade på huvudet och tog upp 100 dollar.
"Här har du!" Log jag och sa vad vi skulle ha innan jag satte mig ner med Tara framför mig inne i ett bås.
"Vilket öde ställe.." Mumlade Tara och kollade sig runt på resturangen.
"Ja, för då slipper vi ju bli störda?" Hon log stort mot mig. Jag böjde mig över bordet och kysste henne mjukt på läpparna. Hon la en hand på min nacke och tryckte mig närmare.
Fjärilarna blev som galna i min mage och hennes mjuka, våta läppar masserade lätt mina. Kyssen avbröts när den tjocka gubben i kassan harklade sig bredvid oss.
"Vad vill ni ha?" Frågade han och tog upp ett block och en penna. Tara räckte över menyn till mig och blinkade lätt med ögat.
"Beställ åt mig, Mr.Handsome." Hon log stort mot mig. Jag nickade och fuktade mina läppar.
"Vi tar pommes och läsk bara." Svarade jag gubben och la ner Menyn på bordet igen. Han antecknade det och nickade lätt innan han lämnade oss ifred igen.
"När börjar du skolan imorgon då?" Frågade jag och flätade samman våra händer på bordet. Hon skrattade högt. Så pass högt att hennes fläta började guppa på ryggen.
"Jag har Jul-lov Justin, remember?" Jag bet mig hårt i läppen och nickade mot henne.
"Nej, har du glömt att jag har alzheimer?" Frågade jag henne bittert, men retsamt.
"Oj, jag kanske också har det." Skrattade hon.
Gubben kom tillbaka till oss med två tallrikar på en bricka.
"Här, och här." Sa han och ställde ner tallrikar med pommes framför oss och la bricka under armen.
"Dricka kommer snart."
"Tack så mycket." Log Tara stort. Hon var så... väluppfostrad när hon inte var med Nicole.
-
"Vad ska vi göra nu då?" Frågade jag när vi gick ut från Hooters.
"Kan inte jag sova hos dig?" Frågade hon glatt. Jag nickade och kollade retligt överraskande mot henne.
"Vadå?" Frågade hon och gick ut ur den stora gallerian. Kylan slogs imot oss.
"Överraskning." Hon frustade till och sparkade till en snöbit.
Jag la mig ner på Justin's stora säng när vi hade kommit hem. Han ställde sig vid sin garderob och drog av sig sin tröja. Han hade tjatat hela vägen hem om att hans tröja luktade friterat..
"Justin!" Gnällde jag. Han vände sig om med ett flin på läpparna och kollade ner på mig.
"Vill du se mina magrutor?" Frågade han retligt och kollade ner på sig mage.
Tumblr_m02qxwperu1r0f4vdo1_500_large
"Haha, jag har redan sett de! Men jag har tråkigt..." Muttrade jag surt och slängde en kudde på honom.
"Sitt vid datorn eller något." Han kastade tillbaka kudden. Jag suckade högt och drog upp hans dator i mitt knä och startade den.
"Vad är lösenordet?" Frågade jag och började knappra på tangenterna.
"TaraShawty" Mumlade han och en röd nyans spred sig på hans kinder.
"Naaw! Rodnar du Justin..?" Han log stort mot sina fötter och skakade på huvudet innan han drog på sig en t-shirt och hoppade ner bredvid mig i sängen.
Jag gick in på YouTube och sökte på 'StarShips' Av Nicki Minaj. När musiken började spelas sjöng jag med och höjde. Justin log stort mot mig och mimade till.
Justin pausade låten och hoppade snabbt upp ur sängen och gick fram till garderoben igen.
"Vad gör du?" Skrattade jag och kollade underligt på honom.
"Din överraskning!" Log han och började gräva runt nere på golvet tills han hade hittat det. Han reste sig upp med en låda inlindat i lila papper. Jag klappade lätt med händerna och tog imot paketet varsamt.
"Får jag öppna?" Frågade jag exalterat. Han nickade snabbt och jag började slita upp pappret. Under var det en låda där det stod 'CANON' med stora, röda bokstäver. Jag kollade förvånat på Justin.
"Varför kö...-" Började jag men blev avbruten av Justin.
"Jag ville.. Du är så snäll och gör min dag och har tjatat länge om en kamera. Och du ska få slippa Instagram nu!" Log han och kysste mig på kinden.
Jag slängde armarna runt hans hals och började kyssa honom på halsen flera gånger, ända upp till läpparna.
Tungorna blandades in. Det kändes som om gnistor flög omkring oss.
Efter ett tag avbröt jag kyssen och kollade ner på datorn igen med Justin sittandes bredvid mig.
Jag loggade in på twitter och tweetade snabbt när Pattie kom in.
"Skulle ni vilja komma ner?" Frågade hon oroligt. Justin kollade på mig och kramade om min hand innan vi reste oss upp.
Varför skulle de komma ner? ;O


Kommentarer

Sandra skriver:

OMG VA GRYM!!! Hur lång kommer novellen bli? :)

Datum: 2012-03-21 - Tid: 18:44:15 -


Alice Neneh Fye skriver:

Hih jag ska läsa den så fort jag har tid jag lovar dig! ♥ allt bra?

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:01:03 - URL: http://aliceneneh.blogg.se/


CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ! skriver:

sv; hihi tack sötis :D

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:10:10 - URL: http://bruudar.blogg.se/


Linn skriver:

klart jag kan! :)

länkbyte? kanske din statestik går uppåt fortare! ;)

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:12:56 - URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/


Becca skriver:

Spännande! :D sjukt bra!

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:15:20 -


FlizanLizan skriver:

sv: tack så mkt :D



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:15:50 - URL: http://flizanlizan.blogg.se/


Becca skriver:

Varför är du så jävla bra? Jag döör ju snart!

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:17:01 -


Linnea skriver:

Mer ikväll!!! :):)

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:24:25 -


Linn skriver:

du finns nu under mina länkar! ;)

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:24:52 - URL: http://juustanordinarygiirl.blogg.se/


Alice Neneh Fye skriver:

Det är bara bra med mig, hur är det själv?

önskar dig en fortsatt bra onsdagskväll, kram! :)

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:37:54 - URL: http://aliceneneh.blogg.se/


Ebba skriver:

As bra! Mer idag<33

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:39:31 -


Johanna skriver:

SV:Hej! Tack så mycket! :) nästa kapitlet kommer nog snart ;) Du har en väldigt fin blogg.

Ha en fortsatt skön onsdagskväll! :D

Datum: 2012-03-21 - Tid: 19:45:28 - URL: http://biebsloverss.blogg.se/


Felicia skriver:

Det kan jag ta och göra =D jag har också en novell blogg justinbswe.webblogg.se =)

Datum: 2012-03-21 - Tid: 20:06:54 - URL: http://kristenstewart.se


Ellinor skriver:

Sjukt bra! Jag döör.. Kommer det mer ikväll? :D<3

Datum: 2012-03-21 - Tid: 20:12:05 -


alex skriver:

åååh vad bra !! vad har hänt?! :o varför ska dom komma ner?! ... skriv meeeeer !! <3 xx

Datum: 2012-03-21 - Tid: 20:12:24 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Anonym skriver:

Sv: Skriver så fort jag kan, ja jag läser din novell, tkr att du är jätte duktig på att skriva och att hålla uppdateringen uppe osv :)

Datum: 2012-03-21 - Tid: 20:20:54 - URL: http://adarkstory.blogg.se/


ellen skriver:

Dom skulle komma ner för....JAG STÅR DÄR!! ;D!

Datum: 2012-03-21 - Tid: 20:27:34 -


Hanna skriver:

Oj vad kommer hända? Grymt kapitel!!!!:)<3

Datum: 2012-03-21 - Tid: 20:30:41 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback