Kapitel 4-. Akward

Inget kollage ;) Hinner inte!

"Nu åker vi!" Log han och drog med mig runt huset och hoppade in i sin stora range rover. Jag suckade besviket.
"Att du inte kör en rishög till Volvo.." Muttrade jag och försökte spela sur.
"Ha-ha. Hoppa in, annars åker jag utan dig." Varnade han och jag hoppade snabbt in bredvid
honom.
Vi satte oss ner nära vattnet när vi kom fram.
"Tror du att det är varmt?" Frågade hon och drog av sig sina shorts. Jaha, hon hade tydligen på sig sina badkläder under.
"Vet inte.." Svarade jag och drog av mig min t-shirt.
Hon ställde sig rätt upp och kollade ut på den folktomma stranden och rynkade förvirrat på pannan.
"Ingen här?" Jag skakade på huvudet och log smått mot henne.
"Redo?" Sa jag och hennes rynka blev ett leénde.
"För vad?" Skrattade hon men tog fram sina händer som skydd när jag kom springandes mot henne och slängde upp henne på axeln och började springa ut till vattnet.
När det var upp till min midja släppte jag ner henne och hon försvann under ytan till sekunden senare.
"Det är iskallt!" Väste hon och drog bort sitt blöta hår ur ansiktet som var full med vrede.
"Justin.. Nu ska du bada!" Jag skakade på huvudet och fliande stort mot henne. Hon la två händer på mitt bröst vilket fick fjärilarna att bli galna.
Hon tryckte till och jag låg i det iskalla vattnet. men det kändes skönt mot min varma kropp.
-
"Vilken glass ska du ha?" Frågade Kim när vi hade kommit fram i kön.
"Jag betalar." Sa jag roat och fick en sur blick till svars.
"Du är Justin Bieber. Du har pengar. Låt mig betala. Nu!" Röt hon och jag gav upp med en nick.
"Vanilj." Hon nickade och betalade glassarna.
"Vi sätter oss här." Viskade jag och slog mig ner på stranden med fötterna begravda.
"Så.." Suckade hon välbelåtet och kollade ut på horisonten. "Kan vi inte köra den där 5 frågors leken?"
Jag log stort och nickade. Varför inte?
"Har du någon tjej?" Började hon. Jag svalde hårt och skakade på huvudet. Jag kunde inte..
"Nej. Vad gillar du att göra?"
"Fotboll och hockey." Log hon och jag sken upp i ett brett leénde.
"Jag med!"
"Min tur. Har du några kompisar här?" Med tanke på att hon var en belieber visste hon nog det.
Jag tog en tugga av min glass och kollade ut över horisonten.
"Varför frågar du sånt? Du är ju ett fan av mig och då borde du veta det.." Muttrade jag. Hennes leénde försvann och hon reste sig upp.
"Har jag sagt att jag är ett fan av dig?!" Röt hon och blängde surt på mig. Nu hamnade jag på fötterna.
"Nej, men med tanke på att du utbrast 'Justin bieber!' första gången vi träffades så tror jag det!" Skrek jag till henne och hon ryggade tillbaka.
"Jag kanske hatade dig?! Man blir väll förvånad då med?!" Skrek hon tillbaka och jag kollade ner på mina fötter.
"Hatar du mig eller?!" Väste jag och nu växte det fram en röd nyans på hennes kinder. Ilska..
"Nej.. Men du måste inte skrika! Jag är väll inte döv!" Röt hon och började gå tillbaka till våra saker med bestämda steg.
"Hej då." Snäste jag och hoppade ur bilen och gick med snabba steg mot dörren. Till min förvåning så hörde jag inte bilbrummer, utan steg. Jag vände mig om och fick Justin över mig.
Vi ramlade ner i gräset och hans läppar blev tryckta mot mina.
Tumblr_lwl52vwo071qchmh3o1_500_large
De var kvar ett tag innan han drog undan de och kollade in i mina ögon. En glimt av lycka visades i hans hasselnötsbruna ögon och han reste sig upp.
"Förlåt.. Kan vi inte glömma det här?" Viskade jag hest och han nickade långsamt.
"Låter bra.. Hejdå." Han böjde sig ner och kysste mig lätt på kinden innan han gick in i bilen och åkte iväg. Men jag stod kvar fastfrusen.
Hände verkligen det där?
Akward? Nu sticker jag till bion, kommer 1-2 kapitel ikväll!
Puss :*

Kommentarer

A-King<3 skriver:

ojojoj... ;)

haha ne men mer! det var JÄTTEBRA!

Datum: 2012-03-30 - Tid: 17:00:01 -


Hanna skriver:

Gulligt! Hahaha!! Jag ska dra till bion strax:)

Datum: 2012-03-30 - Tid: 18:12:06 -


Anonym skriver:

jättebra!

Datum: 2012-03-30 - Tid: 18:16:01 -


Anonym skriver:

Mer nu!!!!!!!!!

Datum: 2012-03-30 - Tid: 20:25:20 -


Anonym skriver:

MEer girl!! :D :D

Datum: 2012-03-30 - Tid: 21:04:00 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback