Kapitel 36-. Prom

Hon sken upp i ett stort leénde och nickade snabbt innan hon slängde sig runt min nacke.
"Jag älskar dig." Viskade hon i mitt öra. Jag lutade mig lite fram för att nå hennes och drog bort en hårslinga från örat.
"Jag..älskar...dig." Viskade jag och kysste henne lätt på öronsnibben vilket fick henne att stöna till. Hennes svaga punkt? Örat.
Balen. Idag. Jag gick med snabba steg mot mitt skåp och drog ut den tunga väskan ur det och slängde den över axeln innan jag sprang ut från skolan och sprang försiktigt mot närmsta buss.
När jag nästan var framme så hamnade jag på en kal fläck och halkade. Jag tjöt högt till och fick en massa blickar på mig, några skrattretande tillochmed.
"Helvete.." Muttrade jag och reste mig upp med en han på rumpan. Den var kall och gjorde ont. Toppen, nu när jag ska dansa hela kvällen. Inte min dag idag!
-
När jag kom hem stod det en macka och ett glas varm choklad på bordet åt mig. Mellanmål var en strikt sak för vår kockerska, som jag ännu inte kunde namnet på. Det var väldigt frustrerande med tanke på att man var tvungen att kalla henne 'Du' då eller nåt värre som 'Hallå?' Hon måste vara sur vid det här laget.
Jag satte mig ner försiktgt på den hårda stolen och högg sedan in. När jag hade stoppat ner porslinet i diskmaskinen hörde jag röster från mitt rum.
Jag svalde hårt och började genast darra. Vem var där? Jag gick med små steg upp för trappan och öppnade med darrig hand dörren till mitt rum.
Därinne stod en kvinna och en kille. Kvinnan var väl runt 40 och killen runt 30.
"Där är du ju! Kom nu, vi har mycket arbete att göra! Chopp-chopp!" Hon klappade med händerna i takt med 'Chopp-chopp' Killen slet ner mig i en stol, vilket fick det att värka ordentligt i min bak. För att inte tjuta till som jag gjorde i skolan, bet jag mig hårt i kinden. Någon sekund senare började blodsmaken sprida sig i munnen. De började kackla med varandra som två yra höns och började trixa och fixa med mitt hår och ansikte. Pappa hade väll skickat hit de till min speciella kväll.
"Ursäkta, men vem har skickat er?" Slängde jag ur mig. De mötte min blick i den stora spegeln och log stort sedan.
"Din kille, Justin Bieber. Vi är hans stylister sen Ryan Good slutade." Sen började de igen. Ja, såklart. Om inte pappa, så Justin.
De två vet väll aldrig när det räcker med presentera och en annan massa.
JUSTIN
Hoppas hon gillade stylisterna. Själv avskydde jag deras oavslutliga kacklande, men Tara gillade ju att prata så hon överlevde nog. Själv hade jag ringt en bra stylist och kompis. Ryan Good. Men tyvärr så hade han lämnat crewet, men kontakten var fortfarande kvar mellan oss.
"Hey buddy!" Hälsade han glatt när han hade klivit in genom dörren. Jag sken upp i ett leénde och nickade som ett hej.
"Nu kör vi det här biebs!" Utbrast han och höjde handen till en give-me-five. Jag höjde min och slog in i hans. Det där kändes...
-
Jag fingrade nervöst på armbuketten jag skulle lämna över till henne. Jake, hennes pappa, la en lugnande hand på min axel vilket fick mig att vända mig om och le mot honom.
"Titta." Viskade han och kollade mot trappan. Jag kollade upp mot den och min mun öppnades en ynka. Hon hade en ljusblå, lång klänning. Stylisterna hade fixat upp hennes hår i en perfekt frisyr och sminket... Hela hon!
Jag tog hennes hand och kysste den lätt innan jag satte på armbuketten och gjorde armkrock med henne.
"Foto!" Utbrast Jake och började leta efter kameran. Tara suckade lätt bredvid mig så jag petade lite med armbågen i hennes revben.
"Jag har glömt att fråga, får jag ens komma på er bal? Jag går inte i den skolan!" Viskade jag oroligt i Tara's öra. Hon la en beskyddande hand på min kind och smekte den lätt.
"Jag pratade med min lärare. Alla får.." Jag andades lungt ut och kysste henne på kinden.
"Nu så!" Log Jake och höll upp kameran framför oss. Ett stort leénde dök upp på våra ansikten och blixtar kom, detsamma med posarna.
TARA
Dansen var svettig. Och trång. Justin hade lämnat mig vid bålen, och det var ju trevligt med tanke på att Patrick, tönten i vår klass som svettas som en gris, hängde just där. Jag suckade och tog en klunk bål som jag nästan satte i halsen när jag såg Justin på scenen. Flera tjejer började skrika och några började tillochmed gråta. Justin och hans charm med tjejer...
"Hej allihopa! Hoppas ni har det bra.. Eh, den här låten är till Tara!" Sa han och mötte min blick. Jag kollade bara rakt in i hans ögon utan att bry mig om alla sura blickar jag fick av de andra tjejerna.
En ljuv melodi börjades spela och Justin började sjunga. Han sjöng som en gud...
-
"Det där var kul." Sa jag gillandes när vi hade kommit in genom dörren. Det var mörkt i huset, så det betydde att pappa inte var hemma. På köksbordet låg det en lapp. Jag gick fram och greppade den mellan tummen och långfingret.
'Hej gumman! Du och Justin blir själva ikväll, jag sover på hotell. Puss!' Jag knöglade snabbt ihop den och kastade den i sopptunnan.
"Vi blir själva." Sa jag och vände mig om. Justin stod väldigt nära mig vilket fick mig att rycka till. Hans läppar nuddade mina och kyssen fortsatte och växte sig intensivare och intensivare.
Han lyfte upp mig i sin famn utan att avbryta kyssen och gick upp för trappan in i mutt rum där han släppte ner mig igen. Jag drog ner dragkedjan på min klänning och slet upp hans skjorta. Han verkade inte bry sig..
Kyssen och avslitningen fortsatte tills vi inte hade några kläder, förutom underkläderna på oss. Han tryckte upp mig mot soffan som nu stod i mitt rum. Jag knäppte upp min bh och la två händer på hans bröst. Nu var det dags att andas. Tänkte jag snabbt och avbröt kyssen för att få lite luft. Han kollade med stora ögon på mig och la sig sen i sängen, med mig över sig. Hans blick fastnade på mina bara bröst men jag gjorde så att den avbröts genom att pressa mina läppar mot hans. Kyssen fick tungor inblandade. Jag rullade över och la mig bredvid honom.
"Vill du?" Frågade han. Jag nickade ivrigt och han nickade och böjde sig ner till golvet och drog ut något ur byxfickan.
"För att vara på den säkra sidan." Han kysste mig igen och drog av mig det sista av vad jag hade på mig innan han själv drog av sig sina kalsonger och öppnade det lilla paketet för att ta ut kondomen.
Balen. Idag. Jag gick med snabba steg mot mitt skåp och drog ut den tunga väskan ur det och slängde den över axeln innan jag sprang ut från skolan och sprang försiktigt mot närmsta buss.
När jag nästan var framme så hamnade jag på en kal fläck och halkade. Jag tjöt högt till och fick en massa blickar på mig, några skrattretande tillochmed.
"Helvete.." Muttrade jag och reste mig upp med en han på rumpan. Den var kall och gjorde ont. Toppen, nu när jag ska dansa hela kvällen. Inte min dag idag!
-
När jag kom hem stod det en macka och ett glas varm choklad på bordet åt mig. Mellanmål var en strikt sak för vår kockerska, som jag ännu inte kunde namnet på. Det var väldigt frustrerande med tanke på att man var tvungen att kalla henne 'Du' då eller nåt värre som 'Hallå?' Hon måste vara sur vid det här laget.
Jag satte mig ner försiktgt på den hårda stolen och högg sedan in. När jag hade stoppat ner porslinet i diskmaskinen hörde jag röster från mitt rum.
Jag svalde hårt och började genast darra. Vem var där? Jag gick med små steg upp för trappan och öppnade med darrig hand dörren till mitt rum.
Därinne stod en kvinna och en kille. Kvinnan var väl runt 40 och killen runt 30.
"Där är du ju! Kom nu, vi har mycket arbete att göra! Chopp-chopp!" Hon klappade med händerna i takt med 'Chopp-chopp' Killen slet ner mig i en stol, vilket fick det att värka ordentligt i min bak. För att inte tjuta till som jag gjorde i skolan, bet jag mig hårt i kinden. Någon sekund senare började blodsmaken sprida sig i munnen. De började kackla med varandra som två yra höns och började trixa och fixa med mitt hår och ansikte. Pappa hade väll skickat hit de till min speciella kväll.
"Ursäkta, men vem har skickat er?" Slängde jag ur mig. De mötte min blick i den stora spegeln och log stort sedan.
"Din kille, Justin Bieber. Vi är hans stylister sen Ryan Good slutade." Sen började de igen. Ja, såklart. Om inte pappa, så Justin.
De två vet väll aldrig när det räcker med presentera och en annan massa.
Hoppas hon gillade stylisterna. Själv avskydde jag deras oavslutliga kacklande, men Tara gillade ju att prata så hon överlevde nog. Själv hade jag ringt en bra stylist och kompis. Ryan Good. Men tyvärr så hade han lämnat crewet, men kontakten var fortfarande kvar mellan oss.
"Hey buddy!" Hälsade han glatt när han hade klivit in genom dörren. Jag sken upp i ett leénde och nickade som ett hej.
"Nu kör vi det här biebs!" Utbrast han och höjde handen till en give-me-five. Jag höjde min och slog in i hans. Det där kändes...
-
Jag fingrade nervöst på armbuketten jag skulle lämna över till henne. Jake, hennes pappa, la en lugnande hand på min axel vilket fick mig att vända mig om och le mot honom.
"Titta." Viskade han och kollade mot trappan. Jag kollade upp mot den och min mun öppnades en ynka.
Tumblr_m15aecuody1r20hsdo1_500_large
Hon hade en ljusblå, lång klänning. Stylisterna hade fixat upp hennes hår i en perfekt frisyr och sminket... Hela hon!
Jag tog hennes hand och kysste den lätt innan jag satte på armbuketten och gjorde armkrock med henne.
"Foto!" Utbrast Jake och började leta efter kameran. Tara suckade lätt bredvid mig så jag petade lite med armbågen i hennes revben.
"Jag har glömt att fråga, får jag ens komma på er bal? Jag går inte i den skolan!" Viskade jag oroligt i Tara's öra. Hon la en beskyddande hand på min kind och smekte den lätt.
"Jag pratade med min lärare. Alla får.." Jag andades lungt ut och kysste henne på kinden.
"Nu så!" Log Jake och höll upp kameran framför oss. Ett stort leénde dök upp på våra ansikten och blixtar kom, detsamma med posarna.
Dansen var svettig. Och trång. Justin hade lämnat mig vid bålen, och det var ju trevligt med tanke på att Patrick, tönten i vår klass som svettas som en gris, hängde just där. Jag suckade och tog en klunk bål som jag nästan satte i halsen när jag såg Justin på scenen. Flera tjejer började skrika och några började tillochmed gråta. Justin och hans charm med tjejer...
"Hej allihopa! Hoppas ni har det bra.. Eh, den här låten är till Tara!" Sa han och mötte min blick. Jag kollade bara rakt in i hans ögon utan att bry mig om alla sura blickar jag fick av de andra tjejerna.
En ljuv melodi börjades spela och Justin började sjunga. Han sjöng som en gud...
-
"Det där var kul." Sa jag gillandes när vi hade kommit in genom dörren. Det var mörkt i huset, så det betydde att pappa inte var hemma. På köksbordet låg det en lapp. Jag gick fram och greppade den mellan tummen och långfingret.
'Hej gumman! Du och Justin blir själva ikväll, jag sover på hotell. Puss!' Jag knöglade snabbt ihop den och kastade den i sopptunnan.
"Vi blir själva." Sa jag och vände mig om. Justin stod väldigt nära mig vilket fick mig att rycka till. Hans läppar nuddade mina och kyssen fortsatte och växte sig intensivare och intensivare.
Han lyfte upp mig i sin famn utan att avbryta kyssen och gick upp för trappan in i mutt rum där han släppte ner mig igen. Jag drog ner dragkedjan på min klänning och slet upp hans skjorta. Han verkade inte bry sig..
Kyssen och avslitningen fortsatte tills vi inte hade några kläder, förutom underkläderna på oss.
Jag knäppte upp min bh och la två händer på hans bröst.
Nu var det dags att andas. Tänkte jag snabbt och avbröt kyssen för att få lite luft. Han kollade med stora ögon på mig och la sig sen i sängen, med mig över sig. Hans blick fastnade på mina bara bröst men jag gjorde så att den avbröts genom att pressa mina läppar mot hans. Kyssen fick tungor inblandade. Jag rullade över och la mig bredvid honom.
"Vill du?" Frågade han. Jag nickade ivrigt och han nickade och böjde sig ner till golvet och drog ut något ur byxfickan.
"För att vara på den säkra sidan." Han kysste mig igen och drog av mig det sista av vad jag hade på mig innan han själv drog av sig sina kalsonger och öppnade det lilla paketet för att ta ut kondomen.
MINST 16 KOMMENTARER INNAN NÄSTA KAPITEL! UNIKA KOMMENTARER!
(INTE FRÅN SAMMA PERSON!) KOMMENTERA NUUUU!! :D

Kommentarer

Felicia skriver:

Såg din kommentar på min blogg.

Länkbyte?? :)

Datum: 2012-03-19 - Tid: 22:01:09 - URL: http://storiesbyyme.blogg.se/


Anonym skriver:

GRYM!!!!!! :):)

Datum: 2012-03-19 - Tid: 22:04:46 -


Saga skriver:

MER SNÄLLA!! DU ÄÄR BÄST!! :)

Datum: 2012-03-19 - Tid: 22:08:43 -


Linnea skriver:

Jag vill ha mer nu!! Kan inte sova utan ett till!! :) HAHA DU ÄR BARA FÖR GRYM !!! FORTSÄTT SKRIVA!!<3

Datum: 2012-03-19 - Tid: 22:10:27 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


elin skriver:

sv: hej igen :D

men jag följer dig på bloglovin nu så du kan gärna följa mig också om du vill eller om du har bloglovin då :D

Datum: 2012-03-19 - Tid: 22:22:55 - URL: http://elinohrn.devote.se


Anonym skriver:

Grym tjejen! :D Meeer <33

Datum: 2012-03-19 - Tid: 22:33:04 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Elin skriver:

woop woop!! Justin haffar :))))

Datum: 2012-03-19 - Tid: 22:39:07 -


Felicia skriver:

Heey, AWESOME KAPITEL!

Du sa att du gillade min header, jo, bara så du vet så gör jag designer och så gratis om du vill ha en! :)

Den du har nu är oxå fin, men ville bara säga det. Du vill ju ha en ny någon gång! ;)

Datum: 2012-03-19 - Tid: 23:07:16 - URL: http://storiesbyyme.blogg.se/


Olivia skriver:

Jag kan inte vänta tills imorgon vill ha mer nu!! :)

Datum: 2012-03-19 - Tid: 23:13:07 -


ilma skriver:

Haha, jättebra!

Datum: 2012-03-19 - Tid: 23:24:55 -


Ebba skriver:

Bra! Mer<3

Datum: 2012-03-19 - Tid: 23:45:50 -


Ska du skita i skriver:

Hola señorita me like HAHHAHAHH tack liv du är bara bäst i always get what i want!!! :3 du är så snäll titta i boken på mina kommentarer dom är ju sjukt bra!!!! XDD

Datum: 2012-03-20 - Tid: 07:46:49 -


Nejs skriver:

Kadija den villa ha meea!!!!!

Datum: 2012-03-20 - Tid: 07:52:34 -


Anonym skriver:

Meeeer <3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 08:11:35 -


Hanna skriver:

Whii!!! HAHAHAHAHA! Grymt kapitel!!!

Datum: 2012-03-20 - Tid: 08:36:05 -


Wilma <3 skriver:

meer !! <3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 13:44:43 -


Anonym skriver:

snälla ett till

Datum: 2012-03-20 - Tid: 14:34:59 -


Emma ^^ skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :D

Datum: 2012-03-20 - Tid: 16:16:52 - URL: http://madangerous.blogg.se/


alex skriver:

jag har länkar dig nu !! nu ska jag fortsätta läsa alla andra kapittel du redan har hunnigt skriva ;) haha xx <3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 20:58:47 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback