Kapitel 22-. HomeCome

"Din tjej gillar inte dig. Hon uttnytjar dig."
Stod det, från okänt nummer. Jag rynkade pannan och då vibrerade mobilen igen och en bild på Tara kom upp. När hon kramade en kille. Vänta, var det?
Jo det var han. Lucas, min syssling.
Jag knackade snabbt på dörren. Hon måste ju ha slutat skolan nu. Klockan var lite över 5 och hon slutade halv fyra på Fredagar. Som jag trodde var
hon hemma, och när hon öppnade såg hon helt förstörd ut. Påsar under ögonen och ruffsigt hår. Undra vad som hade hänt med henne. Hon gnuggade sig i ögonen och fladdrade lite med ögonbrynen innan hon såg att det var ja.
"Justin!" Utbrast hon leéndes och slängde sina armar runt min hals. Hon hade visst saknat mig.
Jag kramade om henne hårt och drog in hennes doft i mina näsborrar.
När hon släppte såg jag det fula blåmärket. Det hade fått en gul/svart färg just nu.
"Gör det ont?" Frågade jag lidsamt och smekte det med tummen.
"Nej då! Kom in!" Sa hon upphetsat och greppade tag om min hand. Hela min kropp pirrade till och jag log stort. Jag hade saknat henne.
-
"Så vad hae hänt? Skolan, familj, killar.. Jag vill veta allt!" Sa jag upphetsat. Hon skrattade högt och satte sig ner i soffan bredvid mig. Jag hade saknat hennes skratt. Hela jag rös till när hennes klingande skratt lämnade hennes mun.
"Nej inget speciellt. I skolan hade vi prov, som gick bra faktiskt även fast jag var på fest igår."
Jag nickade långsamt och log stort mot henne. Hon gömde hela 'Lucas-har-börjat-i-min-klass' grejen. Det störde mig lite. Varför dölja det för sin pojkvän?
"Något mer?" Frågade jag och höjde på ögonbrynen.
Tumblr_m06x2yp0qh1qgih6zo2_r1_250_large
Hon kliade sig på kinden och kollade på mig med stora ögon.
"Neej. Eller, det har börjat en kille i min klass." Gotcha.
"Jaha, aja då var det inget. Vill du göra något roligt?" Frågade jag exalterat. Hon kollade tänkande bort och log sedan stort mot mig och nickade.
"Såklart! Men vad..?" Jag log mot henne och lyfte upp henne ur soffan.
"Klä på dig, ta bara något, vi ska ändå byta kläder!"
Hon log och pussade mig passionerat på munnen innan hon sprang upp för trappan och satte på sig kläder.
"Vart ska vi Justin?" Frågade jag minst tio gånger men han svarade bara samma sak.
"Om jag säger är det ingen hemlighet." Jag suckade och kollade ut på vägen som snabbt rörde sig utanför bilen.
-
Det tog ett tag innan han stannade bilen. Vi hoppade ut och han la en hand framför mina ögon, så att jag inte skulle kunna se.
"Justin, vart är vi?" Frågade jag men han hyschade bara mig.
"Du får se snart." Han stannade efter några meter och kysste mig i nacken innan han tog bort handen. Jag öppnade försiktigt ögonen och kollade upp på den stora byggnaden.
"Wow! Justin.. Du skämtar?" Utbrast jag glatt och slängde mig om halsen på honom och kysste honom intensivt på läpparna.
Vart kan de vara?? DUM, DUM, DUUUUM!! >:D
KOMMENTERA! ;D

Kommentarer

Anonym skriver:

GAAAAHH ;D Awesome chica! ;D Mer mer mer<33

Datum: 2012-03-13 - Tid: 18:17:35 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Jätte bra mer!!!!!!!!!!

Datum: 2012-03-13 - Tid: 18:26:56 -


Anonym skriver:

Mer Mer MEEEEEEER ;D

Datum: 2012-03-13 - Tid: 18:26:58 -


Carmen skriver:

awh, omg, så spännande!!<3

Datum: 2012-03-13 - Tid: 18:28:55 -


Hanna skriver:

Yeey!!

Datum: 2012-03-13 - Tid: 18:46:57 -


Ilma skriver:

Jättebra!!! MERA

Datum: 2012-03-13 - Tid: 19:35:52 - URL: http://1d4e.blogspot.com/


Anonym skriver:

Meeer jag tror det är en music studio eller mer än så <333

Datum: 2012-03-13 - Tid: 20:47:33 -


alex skriver:

jäääääte bra !! åååh jag vill veta vad som händer nu då, så skriv skriv skriiiiv <3

Datum: 2012-03-13 - Tid: 20:48:07 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Ebba skriver:

BRA MER!<3

Datum: 2012-03-13 - Tid: 23:22:56 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback