DAGENS FRÅGA!

Hej.. Jag är sjukt rädd över vad som kommer hända i sommar.. Jag kommer ju vara på semester i Juli och då kommer ni inte få några kapite, och jag kan liksom inte sitta o skriva 60 tidsinställda.
Sen kommer ni glömma bort mig och novellen kommer vara tillbaka på ruta ett = 20 läsare.. ;(

FRÅGAN.
Hur ska vi göra? Ska ni behöva göra MyyBieberStoory till hemsida
(Första sidan som kommer upp när man klicka upp internet.)
eller? VAD SKA JAG TA MIG TILL :( HELP ME SÖTNOSAR!
Kommentera


KAPITEL 35 DÄR NERE. SKROLLAAAAA!

Kommentarer

Becca skriver:

Nej men såklart att vi inte kommer att glömma bort dig! Jag har bloggen som, vad ska man säga 'bokmärke' eller 'favorit' (så står det på min dator) så att varje gång jag klickar på en ny flik så kommer bloggens namn upp där så trycker jag bara på den istället för att söka varje gång;)

Datum: 2012-03-19 - Tid: 20:13:40 -


Ebba skriver:

Någon kanske kan hjälpa dig att skriva?:)

Datum: 2012-03-19 - Tid: 20:54:46 -


Ilma skriver:

Nej vi kommer inte glömma. Om alla bara gillar sidan på facebook kan du ju skriva där när du är tillbaka? <33

Datum: 2012-03-19 - Tid: 21:11:24 -


yosse skriver:

Nä ingen kommer att glömma dig bara du börjar blogga efter sommaren:) <3

Datum: 2012-03-19 - Tid: 21:33:45 -


Wilma :) <3 skriver:

Vi kommer inte glömma dej !! Säg till när du kommer hem bara, skriv sista inlägget jätte spännande så vet man inte hur det slutar. Eller så kan nån hjälpa dej skriva, skulle kunna tänka mej hjälpa dej :) <3

Datum: 2012-03-19 - Tid: 21:47:48 -


Lisa skriver:

En gäst bloggare?

Datum: 2012-03-19 - Tid: 21:51:04 -


Hanna skriver:

En gästbloggare? Du har typ en tävling alla som vill, får skicka in ett kapitel. Och den som är bäst får skriva på din blogg<3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 08:24:03 -


Jessy. skriver:

Såklart vi jag inte kommer glömma bort bloggen.

Så fort jag trycker på "m" kommer din blogg upp.

+ Jag Ä-L-S-K-A-R din blogg. <3

#Much #Love <3



/ kommentera gärna min blogg vem ni tycker ska vara min huvudperson i min blogg. <3

Datum: 2012-03-20 - Tid: 18:14:04 - URL: http://flytothemoon.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback