KAPITEL 7-. JEALOUS? NO, NOT REALLY.

Melody log stort mot Chaz, och Selena mot mig.
“Hej.” Sa båda i mun på varandra och kramade om mig och Chaz. Eller, Sel mig och Melody Chaz.
“Foto!” Utbrast Leonie och tog fram kameran. Melody och Selena log stort och ställde sig framför oss.
Jag kunde inte slita blicken ifrån Melody. Så vacker... Selena gav mig en hård armbåge i armen, och kramade om min hand. Då märkte jag det.
Melody log stort mot Chaz, och Selena mot mig.
“Hej.” Sa båda i mun på varandra och kramade om mig och Chaz. Eller, Sel mig och Melody Chaz.
“Foto!” Utbrast Leonie och tog fram kameran. Melody och Selena log stort och ställde sig framför oss.
Jag kunde inte slita blicken ifrån Melody. Så vacker... Selena gav mig en hård armbåge i armen, och kramade om min hand. Då märkte jag det.
“Vart är din ring?” Viskade jag in i hennes öra. Hon svalde hårt och log smått.
Jag tog av mig den, jag vill inte tappa bort den. Jag nickade till. Min blick gick mot Melpdy och Chaz.
De såg så lyckliga ut tillsammans. Hon skulle få det bra med honom om det blev dem två någon dag. Selena armbågade mig igen och log tacksamt mot Leonie som slutade fota oss.
Nu drar vi. Suckade Chaz och kramade om Melody's hand. Ett sting av svartsjuka spreda inom mig. Varför Chaz?
Jadå, kommer du eller Justin? Sa Selena lätt och log stort mot mig. Jag nickade stelt och gick med henne ut i trapphuset.
Chaz och Melody stod och skrattade. Jag spände käken och pressade mina läppar mot Selena's. Hon avbröt kyssen snabbt och skakade på huvudet.
Nej Justin, vi måste gå nu Muttrade hon kort och fortsatte ner för trappan och höll upp sin klänning.
-
Så, ni är jättevackra. Log Chaz när vi satt i Limon och drack lite champange. Melody log generat och nickade.
Tack. Du med. Han log större och kysste henne nervöst på kinden.
Kom igen dude, inte här. Utbrast jag och viftade med handen. Selena suckade surt och kollade ut genom fönstret. Detsamma med Melody. Varför beter jag mig såhär egentligen? Svartsjuk..
Vad händer imorgon då? Fortsatte Chaz stelt. Selena kvicknade till och log stort. Och då menar jag stort. Riktigt.
Jag har en överraskning för Melly! Sorry Justin, men Melly, jag sover kanske hos er igen... Överraskningen är tidig. Melody himlade med ögonen och skakade med händerna.
Yey. Muttrade hon sarkastiskt. Selena fnittrade till och tog en till klunk av sin champange när Chaufören stannade.
Framme! Skrockade han och klev ut för att öppna dörren åt oss. Jag klev ut i den kylande kvällen och hjälpte alla andra ut. Selena kysste mig mjukt på kinden och gick sedan in i skolan. Då hörde jag skriken. Såklart. Melody snörpte på munnen och tog sig ur själv när jag försökte hjälpa henne.
Visst.. Grumlade jag lågt och fortsatte in. Då började folk skrika igen. Jag suckade och pressade fram ett leénde.
Hej girls! Flinade jag och kramade om några, bara för att få de att bli lite mer hypade. Melody frustade till och log mot kameran som skulle fota oss. Det var alltid en kamera som fotade kupagen som kom in.
Smile! Skrek gubben glatt och klickade sedan på knappen. Selena kramade om min hand återigen och gick ut på dansgolvet. Jag hade fortfarande blicken på Chaz och Melody som stod och dansade. Jag svalde hårt. Selena kollade anklagande på mig och skakade lätt på huvudet-
Du kan verkligen inte kolla på mig i en sekund? Fräste hon surt och tryckte sin hand hårdare mot min medans hon rörde sig lugnt på dansgolvet.
Jo. Svarade jag snabbt och kysste hennes läppar i en passionerad kyss. Hon la en hand på min nacke.
Men Melody hemsökte fortfarande mina tankar..
Okej! Har ni det trevligt?! Skrek Mrs. Burn ut i mikrofonen. Alla skrek lyckligt till och hon log stort.
Bra! Okej, nu ska ni ta tag i första bästa person för valsen! Ni får inte ta den ni kom hit med, utan någon Log hon och ställde sedan ner mikrofonen för att gå därifrån. Chaz log smått mot mig och gick sedan bort mot Anna. Justin var påväg då någon ställde sig framför honom. Wendy. Ryan kom upp mot mig och bugade sig, vilket fick mig att fnysa till.
Aldrig Butler. Röt jag och gick mot David som kollade nervöst omkring sig. Han var stilig, men ingen ville ändå dansa med honom.
Får jag lov? Han log stelt och nickade innan han tog tag i min hand och började röra sig på golvet. Jag drog oss mot Justin och Wendy, för att höra vad de sa.
Så, Justin Bieber.. Flinade Wendy och fuktade sina läppar. Hon hade på sig en ljus klänning. Justin svalde hårt.
Vad gör du här Wendy? Muttrade han och skakade lätt på huvudet.
Vadå? Jag går i skolan här, så jag har all rätt i hela jävla världen att vara här. Men vad gör du här? Vill du ha mer eller? För att jag har plats i min säng. Fortsatte Wendy retsamt och smekte Justin's kind med fingret. Han drog undan huvudet.
Nej! Röt han. Hon nickade och pressade sina läppar mot hans. Då dök jag in och knuffade bort henne.
Vad fan gör du?! Skrek jag och kollade allvarligt på henne.
Vadå? Vad gör DU?! Han är väll fan inte din! Jävla hora. Skrek Wendy tillbaka och slog hårt till mig på kinden.
Smärtan spreds snabbt och jag ramlade ihop på golvet. Selena kom springandes mot mig och la mitt huvud i sitt knä.
Stick härifrån! Röt Justin och kollade stelt på Wendy som vände sig om och gick snabbt, men överlägset ut ur salen. Alla kippade efter andan och kollade på mig.
Kom, vi drar. Sa Selena snabbt och drog upp mig. Tårarna började rinna ner för mina kinder när vi satt i limon.
Jag hatar henne. Muttrade jag och tryckte våtservetten håradre mot min kind. Inte för att det hjälpte.
Jag vet, men ta det bara lugnt. Vi är snart hemma. Viskade Selena lugnande och kollade på Justin som kollade ner på sina händer.
Om jag inte hade knuffat bort henne, vad skulle du då ha gjort? Sa jag helt plötsligt. Han kollade upp på mig med röda ögon.
Jag... Började han, men hans röst vek sig och han fuktade sina läppar. Selena suckade och kramade om hans hand.
Skit i det. Log hon. Justin nickade och lutade sig tillbaka i sätet. Jag drog ett djupt andetag och fuktade mina läppar.
-
Melly, vakna. Sa Selena mjukt och skakade på mig. Jag slog snabbt upp ögonen och hoppade ur sängen.
Ja? Va? Hu? Utbrast jag trött och kände hur hela rummet började snurra.
Sätt dig ner." Skrattade Selena och tryckte ner mig i sängen. Jag pressade ihop läpparna och kollade upp på Selena från sängen.
Vi ska åka någonstans, nu i 2 dagar. Förklarade hon och jag nickade.
Men du får inte veta vart. Jag nickade återigen och klev snabbt upp ur sängen och klev i mina kläder och lät Selena binda något runt mina ögon. Jag gick med henne ut och ner för trappan för att sedan gå in i en bil.
Vi kom sedan till ett ställe och gick ett bra tag innan vi slog oss ner någon stans. Då somnade jag.
-
Vi är framme! Log Selena och drog av mig ögonbindeln. Jag kisade först men såg sedan vart vi var. På bakgården till mormors hus i Mexico.
Det låg en filt i mitten av allt med saft och choklad doppade jordgubbar. Jag log stort och slog mig ner på filten, detsamma med Selena.
Ta för dig. Log hon och sköt skålen mot mig. Jag gjorde som hon sa och bara... njöt. Vi satt där ett bra tag innan vi blev störda.

Blev de störda? Av vem? SORRY FÖR SENT! Men jaja, EPILOG KOMMER IMORGON! :D
MEN FÖR NU? KOMMENTERA! :D

Trackback