THIS IS HOW IT IS

Kolla babes, jag ska somsagt resa bort imorgon och ligger därför o skriver tidsinställda. Har packat idag också och har mycket mer kvar o göra oturligtvis. Många undrade om vart jag skulle åka, och jag ska Bila runt lite här o var; Göteborg, Halmstad, Danmark, Kanske VästKusten, landstället, Norge, Landstället och sen kommer jag hem. Thats it. Men OM jag orkar skriva 2 till ikväll så kommer det ännu ett kapitlet idag, för nu har jag skrivit 3 tidsinställda, så orkar jag med fem kommer det ännu ett ikväll o sen 4 tidsinställda. Ni får tider och datum om när de tidsinställda kommer, puss på er! 

Kommentarer

ellen skriver:

GÖTE BORG?! YOU KIDDING GUURL?! NÄR SKA DU DIT?! SNÄLLAAAA, SÄG PÅ TISDAAAAG!

Datum: 2012-07-14 - Tid: 20:25:26 - URL: http://froogplace.blogg.se


Anonym skriver:

SKKKA DU TILL HALMSTAD???? JAG BOOOOR DÄR ! I WILL MEET YOU!

Datum: 2012-07-15 - Tid: 00:54:49 -


Anonym skriver:

JAG BOR OCKSÅ I HALMSTAD! :D

Datum: 2012-07-16 - Tid: 21:58:58 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback