Kapitel 53-. Guess what? It was'nt funny

När vi var hemma så smällde vi snabbt igen dörren och började kyssas intensivt.
Ungefär en timme senare låg vi svettiga brevid varandra i Justin's säng och kollade upp mot taket.
-Hur hittade jag dig? Frågade han och kollade mig djupt in i ögonen.
Jag vaknade av att det bankade på dörren.
Klockan visade på 5.00 AM. Vem kommer så tidigt?
Jag drog på mig en t-shirt och gick med långsamma steg mot dörren och öppnade.
Där stod ingen.
Jag tog ett steg ut och fick en påse över huvudet.
Allt blev svart och de bar ut mig till en bil och började köra.
Jag hörde inga röster men kunde se på golvet.
Det var inte till någon stor hjälp men det lugnade mig från paniken som snart skulle komma.
Jen då? Hon skulle få panik när jag inte låg där.. Tänkte jag.
Jag vaknade utan Justin vid min sida.
Vart är han? Tänkte jag och reste mig upp.
Jag kollade på klockan som bara visade 6. Justin kan ju inte bara försvinna?
Jag drog på mig mjukis byxor och ett linne och letade runt i lägenheten när det helt plötsligt bankade
på dörren.
Jag gick och öppnade och möttes av tre män i Joker-masker.
Den ena la en hand för min mun och de började gå utåt.
Var det de som hade tagit Justin? Jag försökte krångla mig ur deras grepp men det gick inte.
De kastade in mig i en bil och satte på mig handklovar.
Jag kollade runt och fick helt plötligt en påse över huvudet.
Jag andades lungt för att inte få panik.
-
Vi åkte i minst en halvtimme innan de stannade och bar ut oss och satte ner mig på en stol.
De rev bort tejpen runt min mun och jag kände hur paniken
steg.
-Jen? Hörde jag Justin's röst säga.
-Justin?! Stammade jag fram.
-Ge oss pengar, annars dör tjejen! Sa en kille och jag kände något hårt mot min tinning.
Tårarna började forsa ner och jag skrek och skrek.
Helt plötsligt drog någon av mig påsen och jag möttes av Justin's ögon. Han drog
in mig i en omfamning.
Jag fattade ingenting förräns jag såg att en av männen var Ashton Kutcher.
-You just got punk'd! Skrek han och kollade in i en kamera.
Jag kollade på Justin med stora ögon och han kollade skamset bort.
-Visste du om det här? Frågade jag långsamt och han nickade.
-Ja men när du fick panik så var vi tvungna att avbryta... Sa han och tryckte sig hårdare om mig.
Jag slet mig ur hans grepp och kollade irriterat på honom.
-Jag trodde jag skulle dö!! Att du skulle dö! Skrek jag och reste mig upp för att gå ut ur huset.
Solen hade precis börjat gå upp och jag kollade mot havet.
-Förlåt.. Hörde jag Justin säga bakom mig.
Jag vände mig och och hoppade upp i hans famn.
-Det är okej men det skrämde livet ur mig. Sa jag och pressade mina läppar mot hans.
-Nu åker vi hem. Sa han och släppte ner mig.
Såfort vi var hemma hoppade vi in i duschen, tillsammans.
Jen hade somnat i soffan så jag passade på att ringa Scooter.
-Hallå? Hörde jag Scooter säga stressat.
-Hey.. Det där med Punk'D skrämde livet ur Jen.. Skulle vi kunna få ta ledigt idag?
-Nej Justin, Vi har en tidpress.
-Men det är mitt liv! Det är jag som är din lön! Du borde låta mig få ta ledigt en dag att
var med min flickvän på?!
-Nej Justin. Du kommer hit klockan 11 och där med basta. Sa han och la på.
-Gubbjävel... Mumlade jag när han hade lagt på.
Jag hörde hur Jen ryckte till och jag möttes av hennes blåa ögon.
-Scooter? Frågade hon och jag nickade.
-Aldrig en ledig stund. Muttrade jag och böjde mig fram och kysste henne.
-
Jag gick mot Jen som satt och drack vatten i tältet. Selena hade varit så på hela
dagen och velat göra kyss scenen hela tiden.
Mitt humör var verkligen inte på topp. Jag kysste Jen länge innan jag tog vattenflaskan hur hennes¨
grepp och drack upp det sista som var kvar.
Dagen rullade på och när det var dags att åka hem så hittade jag inte Jen.
Jag sprang runt och letade tills jag hittade henne.
Vart var Jen egentligen? Kommenteraaa! :D:D:D
Minst 5 så kommer kapitel 53 lite senare <3

Kommentarer

Ilma<3 skriver:

JÄTTEBRA<333

Datum: 2012-01-29 - Tid: 15:24:05 -


Anonym skriver:

Jätte braa!! :)

Datum: 2012-01-29 - Tid: 17:40:27 -


shiso skriver:

I toan???

Datum: 2012-01-29 - Tid: 18:04:42 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback