Kapitel 41-. Gotcha

Jag hörde steg från trappan och Justin låg fortfarande över mig. Dörren öppnades snabbt upp och där stod Pattie. Åh nej...Det kan inte vara sannt. Justin flög snabbt ur mig och drog en del av täcket runt sig. Jag gjorde exakt samma sak och jag bara kollade på när Pattie´s ansikte ändrades färg och blev rött.

“Justin Drew Bieber! Köket NU!” Skrek hon förbannat på Justin och det stack till i hjärtat. Detta kunde inte vara sannt...Det kunde verkligen inte hända...Justin’s mamma hade kommit på mig och Justin? Hur?


-Jag kommer mamma.. Sa jag och tog tag i en t-shirt och drog på mig mina byxor.
Jag lutade mig mot Jen och kysste henne snabbt på pannan innan jag lämnade rummet och gick ner.
-Mamma... Började jag men blev snabbt avbruten av henne.
-Nej Justin. Du lovade att ni inte skulle göra något oansvarigt.
-Men jag hade ju kondom.. Mumlade jag och kollade ilsket på henne.
-Men Justin.. Kondomer kan spricka.. Det var det som hände när du kom till. Sa hon
och kollade allvarligt i mina ögon. Jag bröt ögonkontakten och kliade mig i nacken.
-Mhm.. Men varför kom du hem? Frågade jag snabbt.
-Jag ringde dig.. Men det ända jag hörde när du svarade var, 'Åhh' och 'Jag älskar dig'.
Sa hon och kollade besviket på mig.
-Mamma förlåt... Jag.. Jag vet inte vad jag ska säga.
-Nä du Justin.. Du kan ju ha sex, men.. det betyder inte att du alltid kan ha sex.
Kondom är prio ett, det vet du ju?
-Ja mamma. Sa jag och hon stoppade händerna i sina fickor.
-Men då åker jag igen. Och du, ta hand om tjejen. Okej? Sa hon och strök med handen över min rygg.
Jag nickade och gick upp för trappan igen.
Där satt Jen med lakanet inlandad runt kroppen. Hela jag värmdes upp och det spreds snabbt ett leénde på mina
läppar när jag såg henne.
-Hey.. Sa jag och satte mig ner i sängen. Hon reste sig upp och kysste mig intensivt på läpparna.
-Skäll? Frågade hon och drog handen snabbt genom håret.
-Nästan, svarade jag och kysste henne snabbt. Hon log och la handen i nacken.
-Euuw! Jag är dyng-svettig! Utbrast hon och kollade på mig och bet sig snabbt i läppen.
Jag nickade och tog upp henne i min famn innan jag gick mot badrummet.
Väl inne började hon ta av mina kläder och vi hoppade in i duschen.
Vi kysstes hela tiden och hela min kropp var fylld av fyrverkerier. När vi hade duschat klart
gick vi in i mitt rum, och hon fick låna lite kläder innan vi gick ner och satte på en film.
Filmen var helt ointressant för mig. Allt jag kollade på var Jen.
Hon var mitt allt. Min andra halva. Jag skulle aldrig tappa henne
ur mitt hjärta.
Hon kollade upp på mig och log stort.
-Justin, filmen är där. Sa hon och pekade på tv:en.
-Men baby.. 'You are my cinema' sa jag och böjde mig ner för att kyssa henne.
Hon fnittrade till lite sött och började rodna.
-Babe. Rodna inte. Sanningen är ju sann, svarade jag och bet mig i läppen.
Hon slickade sig om läpparna innan hon la sig över mig och kollade mig djupt in i ögonen.
-Men du, du är mitt liv. Jag skulle inte palla livet om jag inte hade dig. Sa hon och kysste mig på
nästippen.
Jag kollade in i hennes ögon och vi låg bara där och kollade in i ögonen.
Det kändes som om hon kom in i min hjärna. Jag kunde berätta allt för henne.
-Jen.. Sa jag och kollade på hennes händer.
-Ja? Sa hon och lyfte upp min haka.
-Jag åker till L.A om en vecka. Sa jag och kände hur ögonen brände.
-Aha.. Hur länge? Frågade hon och svalde hårt.
-En... månad. Sa jag och kände hur en tår rann ner för min kind. Hon drog snabbt bort
den med sin tumme.
-Vi klarar det. Bara vi är starka. Right? Sa hon och lutade sin panna mot min.
-Ja... Vi är starka. Sa jag och kysste henne.
Kyssen gick över till hångel och hångel gick över till barnförbjudet.
-
Efter en timme låg vi svettiga brevid varandra igen, i min
alldeles för lilla säng.
-Justin! Utbrast hon snabbt och reste sig upp.
-Vad är det? Frågade jag och reste mig också upp.
-Vi hade ingen kondom! Skrek hon och kollade rakt ut i mitt rum.
Mitt hjärta slutade slå. Va? Hade vi.. glömt? Nej. Det kunde vi väll inte ha gjort.
-Är du säker? Frågade jag och blev alldeles torr i munnen.
Hon nickade bara och det hade börjat rinna ner tårar för hennes kinder.
-Jag vill inte gå igenom sånt där.. igen. Sa hon och lutade sig mot mitt bröst.
Jag drog försiktigt med handen över hennes hår och hyssade henne lätt. Det här kunde inte vara sant.
3 DAGAR SENARE:

Illamåendet hade redan börjat. Jag och Justin satt nu hemma hos mig med ett graviditetstest.
-Okej.. Nu kör jag. Sa jag och andades tungt ut. Han nickade och log mot mig.
Jag gick snabbt in på badrummet och följde instruktionerna.
Det stod att man skulle vänta i minst 3 minuter innan man kunde se resultatet. Jag satte mig i Justin's knä
och begravde ansiktet i hans hals.
När det hade gått tre minuter reste jag mig upp och gick mot badrummet igen.
Provsvaret visade....
Vad visade det? Minst 5 kommentarer från 5 olika personer
innan nästa kapitel kommer! Sorry för seg uppdate,
men det känns inte så roligt att skriva för så få.. Snälla sprid novellen! Skulle
betyda guld! ;D Kram <3

Kommentarer

alva skriver:

skit bra mera mera mera

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:09:49 -


Emma den riktiga av alla andra skriver:

bra livv meerr!!!

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:10:40 -


Emma skriver:

skit bra

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:11:58 -


Sonja skriver:

AWESOME DUDE!! =D =D MORE <3333 aahh..hon måste va gravid! =D

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:30:54 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Cornelia skriver:

Ett till kapitel i kväll!!!

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:45:19 -


Cornelia skriver:

Ett till kapitel i kväll!!!

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:45:58 -


Sara skriver:

Sjuuukt bra, ett till kapitel i kväll!!!!

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:46:56 -


Nathalie skriver:

Skyyyyynda med ett till kapitel

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:47:39 -


My skriver:

Grymt bra

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:48:02 -


Hanna skriver:

Det måste komma ett till kapitel till idag

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:48:42 -


Jane skriver:

Dööör så bra<3333

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:49:29 -


Natalie skriver:

Helt awsume!! Längtar efter nästa kapitel...

Datum: 2012-01-19 - Tid: 20:52:36 -


Lisa skriver:

Jättebra :)

Datum: 2012-01-19 - Tid: 22:55:53 -


Ilma skriver:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRAAA<333333333

Datum: 2012-01-20 - Tid: 07:02:12 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback