Kapitel 55-. Ehum..

-Jag älskar dig. Viskade jag och la en hand på hennes kind.
-Jag älskar dig också biebs. Svarade hon och vi möttes i en lång kyss.
Fyrverkerierna bubblade upp i min mage.
-Hallå! Är ni här?! Hörde vi någon ropa från stranden. Jen avbröt kyssen och blängde mot stranden.
-Glädjeförstöraren har chekat in. Sa hon surt och paddlade ut mot vågorna igen


Jag vände mig om och såg Selena stå på stranden och vinka hektiskt.
-Hey Justin! Skrek hon och hoppade ner i vattnet.
Jag suckade tungt och blängde på henne medans hon simmade med snabba tag mot mig.
-Vad gör du här Selena? Frågade jag surt och plaskade med händerna i vattnet löst.
-Var sugen på att bada, sa hon undvikande.
Jag nickade till och kollade mot Jen som gled över vågorna som om det vorde is.
-Vad duktig hon är, sa Selena sarkastiskt.
Jag fnös till och paddlade mot Jen som satte sig upp på brädan igen.
-Gud vad duktig du är. Sa jag och la armarna runt hennes midja och händerna på hennes rumpa.
-Tack. Sa hon och la armarna bakom min hals innan hon pressade sina våta läppar mot mina.
Kyssen varade länge innan hon släppte och rullade av brädan med mig i sitt grepp.
När vi kom över vatten ytan började vi skratta och skvätta vatten på
varandra.
Jag slängde en blick mot Selena som gav Jen en lång bitch blick innan hon försvann under vattnet
och dök upp på stranden.
-
-Åh vad skönt det var! Sa Jen när hon slängde sig på sängen.
Jag la mig bredvid henne och nickade tröttsamt.
-What to do now? Frågade hon och höjde och sänkte på ögonbrynen flörtigt.
-Sova.. Mumlade jag och sänkte ögonbrynen.
-Justin, klockan är bara nio! Och jag är jätte hungrig! Gnällde Jen tillbaka.
-Okej vi gör såhär, jag sover och du gör vad du vill och sen går vi ut klockan 10 okej?
-Låter bra! Sa hon och la täckte över mig innan hon gick ut till badrummet och satte på
duschen.
Jag tog en klunk vatten av flaskan som stod på nattduks bordet innan jag slöt ögonen
och sjönk in i mina tankar.

Vattnet strilade ner för min nakna kropp.
Det var varmt mot min kalla kropp. Justin sov säkert nu. Tänkte jag och tvättade av kroppen
innan jag schamponerade håret.
Jag vred av vattnet och satte upp håret i en turban och virade in kroppen i en handduk.
Jag drog bort immet från spegeln med handflatan och granskade mig
själv innan jag tog upp mitt body butter och började smörja in kroppen.
-
Tiden tickade på långsamt och jag hade låtit håret luft torka.
Klänningen som jag skulle ha på mig hängde på en galje på handtaget till badrummet.
Jag gick mot den och drog på den. Jag granskade
min spegelbild och gick in mot badrummet för att sminka mig och locka håret.
-God kväll, hörde jag Justin säga bakom mig när jag la ner necesären.
Jag vände mig hastigt om och log stort.
-Ja har du sovit klart nu? Frågade jag och gick ut ur badrummet.
Han nickade och stängde dörren.
Några sekunder senare hörde jag Justin's röst sjunga inifrån badrummet.
Han var så duktig.. Tänkte jag och drog på mig mina klack skor.
En halvtimme senare när klockan var tio i tio kom Justin ut påklädd och höll i något.
-Här sa han och sprejade på en parfym på min hals.
Jag luktade försiktig och himlade med ögonen.
-Someday? Frågade jag och la handen på midjan.
Han log stort innan han tåg min hand och gick ut. Jag började gå mot bilen men
Justin drog iväg mig åt ett annar håll.
-Ska vi inte åka... Började jag men blev avbruten.
-Nej vi ska gå, svarade Justin och log stort. Jag log tillbaka och kollade in i mörkret.
Helt plötsligt möttes vi av marschaller som lyste upp en grusgång.
-Justin vad... Började jag en än gång men avbröts av Justin's mjuka läppar.
-Suprice, viskade han mot mina läppar.
Jag log stort och vi följde efter marschallernas ljus tills vi kom fram till en båt.
Jag blev stående gapandes mot båten.
Allt var.. perfekt.
Vi gick ombord och satte oss ner vid etyt bord. En kypare kom ut med våran mat
och vi började äta.
När vi var klara tog Justin upp en gitarr och började spela baby.
Jag blev tårögd och kollade rakt in i hans ögon.
När han var klar satte han sig ner på ett knä och tog upp en ring med en lite diamant klump på.
Paniken steg.. Han tänkte väll inte fria?...
-Jennifer Brown, vill du binda dig med mig? Frågade han och paniken sjönk
men förundringen steg.
Binda sig? Vaa?
Vad tror ni att han menar? 5 KOMMENTARER OCH SÅ KOMMER ETT KAPITEL IKVÄLL :D
Kram kram! :*

Kommentarer

Anonym skriver:

jätte bra

Datum: 2012-01-30 - Tid: 17:53:22 -


Anonym skriver:

Jätte nyfiken!:D

Sorry om Jag bombar med kommentarer men blev så nyfiken!:D

Datum: 2012-01-30 - Tid: 18:26:02 -


Wilma :) <3 skriver:

Bäst !! Mer ikväll ! <333

Datum: 2012-01-30 - Tid: 18:38:55 -


Ilma :)<3 skriver:

WHAT :O hehe asbra tjejen <3333

Datum: 2012-01-30 - Tid: 19:15:12 -


Jssmn! skriver:

Binda, det är vell typ förena?;) hhahahaha...Bra kapitel Liv!

Datum: 2012-01-30 - Tid: 19:15:25 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Jssmn! skriver:

OCH, förenas gör man ju när man "gifter" sig! =) I'm awesooome..!

Datum: 2012-01-30 - Tid: 19:16:19 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ellinor skriver:

Den var sjukt bra, please gör sen en till :D <3

Datum: 2012-01-30 - Tid: 19:30:38 - URL: http://--------


olivia skriver:

Ååååh vad bra !! Men gud skriv mer jag vill veta dag han menar..... ( även fast jag tror jag fattar...) men iaf skriv mer !! Jag älskarnovellen !! <3333

Datum: 2012-01-30 - Tid: 19:43:06 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Jenny skriver:

Hej! Gillar din blogg! skriv meeer ;)

Datum: 2012-01-30 - Tid: 19:48:14 -


Jossan :-) skriver:

Jättebra!!!! Jag tror han menar 'vill du gifta dig med mig', vad annars?

Jag viiiill haaaa meeeeer!!!! :D

Datum: 2012-01-30 - Tid: 23:01:49 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback