Kapitel 43-. Perfect Date PART 2

En kypare kom fram och tog min kappa och följde mig mot ett rum.
När vi kom dit var det ett bord dukat jätte fint.
Wow.. Hade Justin gjort det här för mig?
Jag kände Justin's händer på min midja. Han lutade sig fram och viskade:
-Hoppas det är gott gör dig..
Vi satte oss ner och började äta.
-Justin.. Det här är otroligt. Sa jag och kollade på honom.
Han spred upp i ett stort leénde och nickade till.
-Det blit bättre. Sa han och reste sig upp. Jag kollade undrande på honom och han kom
tillbaka med en gitarr. Mina ögon blev stora som tennisbollar när jag såg den.
Då fattade jag.. Han skulle sjunga för mig.
Jag log stort och han drog några drag med gitarren innan han började spela:
"Stuck in the moment"
Glädjetårar började rinna ner för mina kinder. Jag log mot honom och mimade
"Jag älskar dig".
Han mimade "Jag älskar dig" tillbaka innan han sjöng sista tonen.
Jag reste mig upp och hoppade upp i hans famn. Det var så skönt att ha Justin här. Just nu.
-Jag... började jag men blev avbruten av Justin's ivriga läppar pressade mot mina.
Han log mot mina läppar och öppnade munnen.
-Vill..du...följa..med...till..LA...? Sa han mellan kyssarna.
Jag nickade häftigt men visste knappt själv på vad jag hade gjort.
-
-Nej! Du ska inte till LA med Justin Bieber! Nej,nej,nej och återigen
nej! Du har skolplikt!
-Men mamma! Snälla! Vi ses nästan aldrig.. Kom igen.
-Nej! Jen Vad är det du inte förstår? Nej är nej!
Jag frustade till och gick mot mitt rum och började packa.
-Och vart tror du att du ska? Röt mamma.
-Jag ska till min pojkvän... Hej då! Skrek jag och slängde igen dörren och började
med snabba steg gå mot Justin's hus.
Jag knackade på och möttes av Diane's glada ansikte.
-Hej Jen. Justin står i duschen men kom in du. Sa hon och flyttade sig från dörröppningen så att
jag skulle kunna komma in.
Jag log som tack mot henne och tog av mig ytterkläderna.
-Så du ska med till LA? Frågade hon och tog en klunk ur sin kaffe kopp.
Jag nickade vänligt och kollade runt i deras hus. Jag hörde hur duschen stängdes av och blev jätte
lycklig av att snart få träffa Justin.. Igen.
Varje sekund utan honom var en pina. Jag log mot Diane innan jag gick in i Justin's rum.
-
Jag satte mig ner på sängen och log mot dörröppningen där Justin's ansikte snart skulle dyka upp.
Jag hörde att steg närmade sig mot Justin's rum.
Några sekunder senare så dök, som jag hade trott, Justin's ansikte upp i dörröppningen.
Han sken upp i ett stort leénde och min blick fastnade på hans mage. Jag hade ju sett den många gånger
men blev fortfarande lika stum. Den var så.. perfekt.
-Gillar du vad du ser? Frågade han med ett flin på läpparna.
Jag nickade och reste mig upp för att lite senare lägga armarna runt hans nacke
och pressa mina ivriga läppar mot hans.
Han log stort när jag släppte och satte på sig lite kläder.
När han var påklädd la han sig ner i sängen med händerna under huvudet.
-Fick du? Frågade han och kollade upp på mig.
Jag svalde hårt och la mig ner på hans bröst.
Det var jobbigt att ljuga för Justin.. Men jag behöve ha honom hos mig.
Jag nickade långsamt och tänkte på vad
som skulle hända när han fick reda på att jag hade ljugit...
Nytt kapitel kommer ikväll! Men kommentera ändå! =) Kanske
t.om kommer 3 kapitel idag. Vem vet? <3

Kommentarer

Olivia skriver:

Datum: 2012-01-21 - Tid: 16:22:26 -


Julia skriver:

Amazing! <3

Datum: 2012-01-21 - Tid: 16:23:32 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback