Kapitel 39-The BIG suprice

Justin
Jag satt på planet nu påväg hem till Stratford. Gud så skönt det skulle vara att få trätta Jen igen.
Jasmine's och min idé skulle göra super. Jen hade gått igenom så mycket den sista tiden. Hon mådde inte bra. Iallafall vad jag såg.
Jag satte på mig mina B-hörlurar och satte på "More"
Mamma skakade försiktigt om mig när vi var framme för jag hade tydligen somnat.
-Eh.. va? Mumlade jag och gnuggade mig i ögonen.
-Vi är framme älskling. Sa hon och började gå mot utgången. Jag reste mig upp och drog på mig min ryggsäck, för att sedan mötas av sol.
Det var iallafall fint väder i Stratford. Tänkte jag och hoppade in i bilen som väntade på oss.
Vi stannade utanför mormor och morfars hus några minuter senare. Jag slängde en blick på Jen's hus. Z satt i fönstret. Han började jama vad det såg ut som. Jag log smått för mig själv och gick in i huset.
-Hej min pojk. Sa morfar och drog in mig i en omfamning. -Hej. Sa jag och log mot hans arm.
Jag drog in hans luft i min näsa och släppte taget.
-Jag ska nog fixa iordning mig.. efter flyget, sa jag och gick mot badrummet.
När jag kom in drog jag snabbt av alla kläder och hoppade in i duschen. Undra hur hon skulle reagera? Jag tror hon skulle bli glad.. Eller irriterad. Nej det skulle hon inte bli.
Jag tvålade in mig och sköljde snabbt av mig innan jag gick ur duschen och drog på mig min morgon rock.
Jag gick med snabba steg mot mitt rum och kollade på det. Jag kommer exakt ihåg den dagen morfar öppnade dörren till det här rummet och hade gjort om det till ett hockey-rum.
Maple-Leafs tapeter och lakan och alla mina pucklor.
Jag log för mig själv och gick fram till min resväska för att ta fram lite kläder. När jag var påklädd fönade jag håret och la mig ner på sängen.
"Hemma i Stratford igen. Nice." Tweetade jag och följde några av mina fáns för att göra de glada.
Helt plötsligt knackade det på dörren och jag reste mig upp.
-Kom in! Ropade jag och mamma kom in i rummet. Hon satte sig ner på sängen med ett leénde på läpparna.
-Vi åker nu. Sa hon och jag log stort. - Ni kommer inte göra något oansvarigt ikväll va?
-Nej mamma. Du har redan sagt så till mig redan när jag och Caitilin date:ade. Sa jag och gav henne en menande blick.
-Mh.. Bra. Sa hon och la ihop läpparna i ett streck. -Men hejdå. Sa hon och pussade mig på pannan innan hon gick ut.
Jag tog upp mobilen och klickade upp Jen.
-Ja det är Jen? Sa hon i andra änden. Hela jag blev helt varm och mitt hjärta började slå i 150km/h när jag hörde hennes röst.
-Hej älskling. Sa jag och fuktade mina läppar.
-Justin! Åh vad jag har saknat dig. Sa hon och jag hörde att hon satte sig ner.
-Jag har saknat dig också. Sätt på dig något fint och kom över klockan sju. Sa jag och log lekfullt.
-Varför skulle jag? Frågade hon och drog sexigt ut på orden.
-För att jag ber dig.. Svarade jag och bet mig i läppen.
-Visst biebs. Sa hon och vi la på.
Nu var det dags. Jag drog upp mobilen och sms:ade Jasmine snabbt. "Nu vet hon att hon ska komma. Önska mig lycka till ;)" Mobilen pep till någon sekund senare och jag klickade upp sms:et.
"Du behöver inte ett lycka till Bieber. Du klarar allt. :D" Stod det. Jag log för mig själv och la ner mobilen.
Nu gällde det.
Jen
Justin hade bett mig sätta på mig något fint så jag tog min vita klänning.
Jag hoppade snabbt in i duschen och tvålade in mig. När jag kom ut torkade jag kroppen och satte upp håret i en turban innan jag smörjde in hela kroppen i body butter.
Jag fönade håret och satte upp det i ett hårspänne innan jag sminkade mig och satte på mig klänningen.
-Lite tight.. Sådär! Sa jag för mig själv och vände mig om och kollade på Z som låg i min säng.
-Vad tycks? Frågade jag och snurrade runt. Men han kollade bara på mig och la huvudet på sne.
Jag skrattade lite för mig själv och kollade på klockan. Kvart i sju. Jag satte på mig mina skor och lämnade huset.
Jag knackade på men det var ingen som öppnade så jag gick in. Det var släck i hela huset, men kom lite ljus från köket så jag gick dit. När jag kom dit möttes jag av en chok. Det var flera tända ljus och det låg mat på bordet. Jag stod bara där och gapade tills jag kände Justin's läppar i min nacke.
Jag snurrade runt och kysste honom länge på läpparna.
-Vad vackert det är, sa jag och lutade min panna mot hans.
-Ja.. du är vacker. Sa han och jag log stort innan jag kysste honom igen.
-Älskar dig också hejdå. Sa homn och la på.
Jag kollade anklagande på Jasmine och hon bet sig nervöst i läppen.
-Hoppas jag inte förstörde något. Sa hon och jag nickade.
-Kom nu, sa jag och vi började gå mot bilen.
Jag satt på planet nu påväg hem till Stratford. Gud så skönt det skulle vara att få trätta Jen igen.
Jasmine's och min idé skulle göra super. Jen hade gått igenom så mycket den sista tiden. Hon mådde inte bra. Iallafall vad jag såg.
Jag satte på mig mina B-hörlurar och satte på "More"
Mamma skakade försiktigt om mig när vi var framme för jag hade tydligen somnat.
-Eh.. va? Mumlade jag och gnuggade mig i ögonen.
-Vi är framme älskling. Sa hon och började gå mot utgången. Jag reste mig upp och drog på mig min ryggsäck, för att sedan mötas av sol.
Det var iallafall fint väder i Stratford. Tänkte jag och hoppade in i bilen som väntade på oss.
Vi stannade utanför mormor och morfars hus några minuter senare. Jag slängde en blick på Jen's hus. Z satt i fönstret. Han började jama vad det såg ut som. Jag log smått för mig själv och gick in i huset.
-Hej min pojk. Sa morfar och drog in mig i en omfamning. -Hej. Sa jag och log mot hans arm.
Jag drog in hans luft i min näsa och släppte taget.
-Jag ska nog fixa iordning mig.. efter flyget, sa jag och gick mot badrummet.
När jag kom in drog jag snabbt av alla kläder och hoppade in i duschen. Undra hur hon skulle reagera? Jag tror hon skulle bli glad.. Eller irriterad. Nej det skulle hon inte bli.
Jag tvålade in mig och sköljde snabbt av mig innan jag gick ur duschen och drog på mig min morgon rock.
Jag gick med snabba steg mot mitt rum och kollade på det. Jag kommer exakt ihåg den dagen morfar öppnade dörren till det här rummet och hade gjort om det till ett hockey-rum.
Maple-Leafs tapeter och lakan och alla mina pucklor.
Jag log för mig själv och gick fram till min resväska för att ta fram lite kläder. När jag var påklädd fönade jag håret och la mig ner på sängen.
"Hemma i Stratford igen. Nice." Tweetade jag och följde några av mina fáns för att göra de glada.
Helt plötsligt knackade det på dörren och jag reste mig upp.
-Kom in! Ropade jag och mamma kom in i rummet. Hon satte sig ner på sängen med ett leénde på läpparna.
-Vi åker nu. Sa hon och jag log stort. - Ni kommer inte göra något oansvarigt ikväll va?
-Nej mamma. Du har redan sagt så till mig redan när jag och Caitilin date:ade. Sa jag och gav henne en menande blick.
-Mh.. Bra. Sa hon och la ihop läpparna i ett streck. -Men hejdå. Sa hon och pussade mig på pannan innan hon gick ut.
Jag tog upp mobilen och klickade upp Jen.
-Ja det är Jen? Sa hon i andra änden. Hela jag blev helt varm och mitt hjärta började slå i 150km/h när jag hörde hennes röst.
-Hej älskling. Sa jag och fuktade mina läppar.
-Justin! Åh vad jag har saknat dig. Sa hon och jag hörde att hon satte sig ner.
-Jag har saknat dig också. Sätt på dig något fint och kom över klockan sju. Sa jag och log lekfullt.
-Varför skulle jag? Frågade hon och drog sexigt ut på orden.
-För att jag ber dig.. Svarade jag och bet mig i läppen.
-Visst biebs. Sa hon och vi la på.
Nu var det dags. Jag drog upp mobilen och sms:ade Jasmine snabbt. "Nu vet hon att hon ska komma. Önska mig lycka till ;)" Mobilen pep till någon sekund senare och jag klickade upp sms:et.
"Du behöver inte ett lycka till Bieber. Du klarar allt. :D" Stod det. Jag log för mig själv och la ner mobilen.
Nu gällde det.
Justin hade bett mig sätta på mig något fint så jag tog min vita klänning.
Jag hoppade snabbt in i duschen och tvålade in mig. När jag kom ut torkade jag kroppen och satte upp håret i en turban innan jag smörjde in hela kroppen i body butter.
Jag fönade håret och satte upp det i ett hårspänne innan jag sminkade mig och satte på mig klänningen.
-Lite tight.. Sådär! Sa jag för mig själv och vände mig om och kollade på Z som låg i min säng.
-Vad tycks? Frågade jag och snurrade runt. Men han kollade bara på mig och la huvudet på sne.
Jag skrattade lite för mig själv och kollade på klockan. Kvart i sju. Jag satte på mig mina skor och lämnade huset.
Jag knackade på men det var ingen som öppnade så jag gick in. Det var släck i hela huset, men kom lite ljus från köket så jag gick dit. När jag kom dit möttes jag av en chok. Det var flera tända ljus och det låg mat på bordet. Jag stod bara där och gapade tills jag kände Justin's läppar i min nacke.
Jag snurrade runt och kysste honom länge på läpparna.
-Vad vackert det är, sa jag och lutade min panna mot hans.
-Ja.. du är vacker. Sa han och jag log stort innan jag kysste honom igen.
Det FÖRSTA tidsinställda! :D Hoppas det var tillräckligt långt
för mina läsare har dåligt tålamod ;3 Haha.
Minst 5 kommentarer innan nästa kapitel, och inte från samma person!
Kram kram <3

Kommentarer

Olivia skriver:

Helt awesome!!! :))

Datum: 2012-01-17 - Tid: 16:39:19 -


Emma ^^ skriver:

Mer mer mer mer mer mer mer mer mer ;)

Datum: 2012-01-17 - Tid: 16:54:05 - URL: http://madangerous.blogg.se/


Lydia skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! :)

Datum: 2012-01-17 - Tid: 18:15:56 - URL: http://lydiasblogg.blogg.se/


Emma (den riktiga) skriver:

hej Tycker den är skiT bra

Datum: 2012-01-17 - Tid: 18:57:27 -


alva skriver:

hej skit bra mera mer

Datum: 2012-01-17 - Tid: 18:58:50 -


Emma den riktigaav alla andra skriver:

bra livis mera mera mera

Datum: 2012-01-17 - Tid: 19:00:33 -


Clara skriver:

Mera! Älskart verkligen <3

Datum: 2012-01-17 - Tid: 19:33:29 -


Edvina skriver:

Åh gud så bra!

Helt amazing! <3

Datum: 2012-01-17 - Tid: 19:34:37 -


Leyla skriver:

Meeeeeeeeera!!!!!! <3333333

Datum: 2012-01-17 - Tid: 19:35:21 -


Ilma <3 skriver:

FÖÖÖR BRA! Mera? <3

Datum: 2012-01-17 - Tid: 21:20:56 - URL: http://ilma-lilith99.blogspot.com


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback