Kapitel 19-. Mexico

"Förlåt. Jag behöver dig. Jag älskar dig. Kan du komma?" Snyftade jag fram. Jag hörde
hur hon reste sig upp.
"Jag kommer direkt. Jag lovar, jag kommer göra dig glad." Sa hon sexigt innan vi lade på.
Jag log för mig själv men slutade genast.
Jag utnytjar ju henne. Det är inte okej Justin.
Jag vankade av och an i rummet. Min puls bultade på halsen. Det knackade.
Jag svalde hårt innan jag gick fram till dörren och öppnade med ett stelt leénde.
"Gabbie.." Viskade jag när jag öppnade.
"Hello!" Sa hon och hoppade upp i min famn. Hon började kyssa mig för fullt och jag gav med.
Hon var min räddning.
Jag andades in med näsan och började leka med hennes tunga. Det här betydde inget.
Jag landade på något mjukt och drog av hennes tröja.
Efter ett tag låg vi nakna och hon kysste mig ivrigare och ivrigare.
"Vill du?" Frågade hon.
Jag bet mig i läppen och nickade. Vad hade det för skada när jag ändå inte hade någon tjej.
-
"Så vi är ett par nu?" Frågade Gabbie med en suck. Vi låg svettiga bredvid varandra i min säng.
Jag drog åt mig täcket och suckade.
"Mhm, det är vi väll."
Jag tog en klunk av mitt varma té och kollade sedan tillbaka på tv:n. Harry Potter sprang ifrån Voldemort.
Just så kände jag med Justin. Att jag bara ville döda.
"Sony, ska du inte ha något att äta?" Frågade mamma från dörröppningen. Jag skakade bara på huvudet.
Jag klarade mig med kex och té för tillfället.
Doktorn hade skickat hem mig på det vilkor att jag bara låg i sängen i några dagar till. Minst 3.
Hon suckade och gick ut och stängde dörren efter sig.
Jag sänkte volymen på filmen och drog täcket tätare kring kroppen. Ögonlocken kändes tunga så jag
lät de sluta mina ögon för att jag skulle få lite sömn.
2 VECKOR SENARE
Nu var jag äntligen uppe på fötter igen. Jag hade varit på en massa möten och photoshoots.
Nu var det bara fokus på mitt album. Jag lämnade studion och möttes av pap'z.
Jag hajade till, men det var nog för att jag inte riktigt vänjt mig.
"Sony! Hur går det med albumet, All day of me?????!!!" Skrek de kring mig. Jag ignorerade deras
frågor och sprang till mammas röda bubbla och hoppade in.
"Jobbigt?" Frågade hon. Jag nickade och vred på radion.
Solen lös starkt genom byggnaderna i New York. Men något var fel. Mamma körde inte hemmåt. Hon körde mot
flygplatsen.
"Mamma varför är vi här?" Frågade jag när vi var framme.
"Tjej resa, en vecka, Mexiko!" Sa mamma glatt. Jag log stort mot henne och hoppade upp i hennes famn.
"Åh tack!" Skrek jag och fick många blickar vända mot mig.
Mammas vita tänder visades bakom hennes blodröda läppar. Jag älskar min mamma.
När jag och Gabbie hade börjat visa oss tillsammans hade både pap'zen och Gabbie fått fnatt.
Hon kysste mig, kramade mig och höll mig i handen såfort
en papparazzi var i närheten.
-
"Gabbie?" Frågade jag snabbt.
"Mhm?" Svarade hon med ett leénde på läpparna.
"Vad sägs om en resa? Bort från det här i en vecka." Sa jag och grabbade tag i hennes hand.
"Jaa!" Sa hon och kysste mig på kinden.
"Mexiko." Viskade jag och log svagt mot henne.
Sent! Jag vet! Men hoppas ni e nöjda, 5 kommentarer och sen nästa! :D


Kommentarer

Lova skriver:

Mer mer mer mer !!!! :D

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:04:09 -


Sonya skriver:

Snälla meeeer!!!!! :D<33

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:04:52 -


Maja skriver:

Mer!! Omg så braa. Du äger tjejen!

En fråga! Eller två..

Hur ser du ut? Och gör du allt själv?? :)

BTW Älskar din story! In love!!!!!!!

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:05:58 -


Anja skriver:

Snälla ge mig meeeer! Hur ser du ut? Snälla lägg ut en bild! Du e säkert skit söt! <3

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:06:31 -


Amal skriver:

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:06:45 -


Amal skriver:

Snälla liv, omg du äger <33 Älskar dig<3

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:07:16 - URL: http://candychicks.blogg.se/


Stina skriver:

Merrrrr :) super bra

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:16:37 -


Jossan skriver:

Superbra!! Kmr nästa del idag? :D

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:30:38 -


Anonym skriver:

Skit bra snälla ett till i dag :)

Datum: 2012-02-12 - Tid: 20:57:46 -


Hanna skriver:

I gonna say it agin.Bad Justin,bad bad Justin.Du är bäst på att skriva

Datum: 2012-02-12 - Tid: 21:01:19 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback