Kapitel 6- Forget

"Bra Sony!" Sa Kuk och gjorde tumme upp.
Hon öppnade dörren men råkade snubbla på en kabel. Jag lutade mig fram för att ta tag i henne
men då råkade hennes läppar tryckas mot mina.
Jag drog snabbt undand dem och kände hur paniken smög sig på mig.
"Kommer snart!" Sa jag riktigt högt och sprang ut ur studion och in på toaletten.
Jag satte mig ner på locket och låste.
Då började tårarna rinna. Jag hade förstört våran vänskap... Men Sony, det var ju inte ditt fel?
Jo Sony... Det var det! Sa röster i min hjärna.
Jag knep igen ögonen och drog upp benen mot bröstet.
"Sony?" Hörde jag Justin säga på andra sidan dörren. Jag svarade inte och helt plötsligt öppnades dörren.
Hur?
Justin höll i en nyckel som han hade använt för att öppna.
Jag såg säkert helt hemsk ut.. Med maskara över hela fejset. Jag kollade skamset ner på mina
fötter.
"Du... Vi glömmer det här." Sa Justin och lyfte upp min haka. Jag nickade långsamt men visste att
det inte kunde glömmas.
Jag hade kysst min bästa vän! Tekniskt sätt så ramlade jag men det är samma sak.
"Justin jag..." Började jag men han stoppade mig.
"Vi glömmer det, om det är det du vill." Sa han med ett leénde. Jag pressade fram ett och kände hur jag behövde spy.
"Ursäkta" Sa jag snabbt och hoppade in på toaletten.
Justin skulle inte behöva se det här.. Tänkte jag med tanka på att jag hade glömt stänga dörren.
Han tänkte säkert 'Usch' och rynkade pannan nu.
Till min förvåning tog hans händer ett tag och mitt hår, men  jag tryckte bort honom.
"Justin du behöver inte se det här" Sa jag och lutade mig över toaletten igen.
"Tro mig, jag är van" Svarade han med ett stort leénde på läpparna.
-
Jag vaddade ansiktet med vatten och Justin la en hand på min panna.
"Mhm.. Jo, du har nog feber. Jag skjutsar hem dig." Sa han och lyfte upp mig i hans famn.
Det kändes skönt att bara kunna ligga helt lealös i hans famn.
Hela min kropp var under protest såfort jag försökte röra mig.
Såfort jag var hemma tog jag farväl av Justin, tog en alvedon och bäddade ner mig i min säng.
Toppen, kräksjuka på sommarlovet.
Jag kunde inte glömma kyssen. Hennes läppar mot mina.
Även fast det hade varit en olyckshändelse.. Jag drog långsamt med fingrarna över mina läppar
och log stort.
"Vad är det med dig?" Frågade Kenny och kollade på mig i backspegeln.
Jag flinade mot honom och skakade på huvudet.
"Aha.. Du har blivit kysst! Av en speciell tjej som börjar på S!" Sa han och parkerade.
Jag lipade mot honom och hoppade ur.
"Hej Mr.Bieber." Sa portvakten till hotellet. Jag nickade mot honom och fortsatte in genom
glasdörrarna.
Jag log än en gång och gick in i rummet. Helt plötsligt blev jag indragen i en famn
som luktade hallon?
När personen släppte kunde jag se vem det var.. Det var Gabbie.
"Hej Justin!" Sa hon med ett stort leénde på läpparna.
Vem är Gabbie?! Haha kommentera! Kapitel kommer när jag har tid!
Puss ^^

Kommentarer

olivia skriver:

jätte bra ! skriv mer ! :d <33

Datum: 2012-02-04 - Tid: 16:11:18 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Ilma skriver:

sjukt bra<333333333

Datum: 2012-02-04 - Tid: 16:49:31 - URL: http://ilma-lilith99.blogspot.com


Anonym skriver:

good! ♥

Datum: 2012-02-04 - Tid: 17:16:37 -


Anonym skriver:

Skit bra :)<3

Datum: 2012-02-04 - Tid: 18:21:11 -


felicia skriver:

kan du skriva ett till idag! :)

Datum: 2012-02-04 - Tid: 18:33:50 -


Hanna skriver:

Superbra!:)

En hushållerska kanske?:)

Datum: 2012-02-05 - Tid: 10:56:02 -


Jenny skriver:

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

Datum: 2012-02-05 - Tid: 13:17:52 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback